Onko HDFIN suljettu???

PIRAATTI

Tietääkö kukaan mitään yhtä hyvää paikkaa mistä saisi kateltua leffoja? Kyllä nyt harmittaa, kun sinne alko just tulee niitä HD leffojakin.

119

17321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään vikaa ei ole

      Hyvihä toi toimii

    • d.sandero
    • vtr2

      Sama juttu ei pelaa sivusto täälläkään. Huonosti näyttää kukaan tietävän mikä sivustoa vaivaa!!

    • rwer

      ei tunnu toimivan ei

    • vielä toimii

      Sivusto taitaa olla poliisin tutkinnan alla, mitä nyt uskomista lehtijuttuihin...


      http://www.hdfin.com/home.php


      Tällä linkillä toimii ainakin toistaiseksi...

      • Onnellinen♥Happy

        AAAAAH!!! kiitos oon kipeä ja tykkään simpsoneista aivan hirveästi. Olen jutellut Matt Groeningin kanssakin. Kiitos, tää toimii :)


      • hähhöh
        Onnellinen♥Happy kirjoitti:

        AAAAAH!!! kiitos oon kipeä ja tykkään simpsoneista aivan hirveästi. Olen jutellut Matt Groeningin kanssakin. Kiitos, tää toimii :)

        Harvat ei pidä simpsoneista...mutta "Olen jutellut Matt Groeningin kanssakin"??? mites helevetissä toi ny mihinkää liittyy???


    • anonyymi ajayttelija

      Jep ei toimi kunnolla paitsi proxyn kautta.Koko päivän katsonut taas leffoja.Kannattaa hankkia proxyt tai tor browser esim.Kenties saaneet operaattorit estään sivuston.

    • nomorefintv

      On. Ei aukea enää. Ellei nyt ylläpitäjä innostu tekee uutta. Mut se on nyt leffat katseltu, eikä toista vastaavaa löydy suomalaisille.

      • Kävinpä kokeilemassa

        Auki on ja toimii.


    • Toimii osittain

      Minulla ei toimi iPhonen, iPadin kautta, mutta toimii kiinteän verkon kautta pc:ltä. Selaimen vaihtokaan ei auta Apple tuotteilla..

      • Herra omena

        Mulla ainakin toimii padilla osa leffoista johtuu siitä ettei kaikki näy on se ettei Applen tuotteissa ole Flashplayeria eikä sitä myöskään saa ladattua :)


    • The Sakke73

      Mulla ei toimi kiinteän laajakaistan kautta, Saunalahti. Mutta iPhonessa on soneran liittymä ja sillä pelittää. Harmittaa vain katsoa niin pienestä ruudusta.. Perkeleen Elisa ja Saunalahti!!

    • Henkkafin

      Palvelussa voi olla ajoittaisia ongelmia, mutta kaiken pitäisi toimia nyt. Sivusto ei ole menossa kiinni :)

    • Ei toimi tänääni, tulee tällänen teksti,kun lataa. Access Denied

      The owner of this website (hdfin.com) has banned your IP addres

      Olen tällä hetkellä USA. Eilen toimi vielä.

      • turpaankunnolla

        Haista paska valehtelija. Usassa ei toimi ääkköset, edes oman läppärin. hahahaha


      • lollugrwsgq

        totttaa kai toimii


    • ihmejuttuja

      miks tää hdfin toimii välillä, joskus se jää vaan lataamaa sitä sivua, mutta ei mee siihe ja joskus se toimii moitteetta...

    • ihmejuttuja

      Hei toimii osittain. Hdfin ei toimi Applen mobiili laitteiden kautta, koska niihin ei ole saatavilla adobe flashplayeriä, niinkuin ei mikään muukaan mihin tarvitsee flashin.

      • Applen käyttäjä

        Minulla on toiminut tähän mennessä Applen laitteilla mainiosti. Nykyään vain näkyy erroria kaikilla laitteilla


    • tom5

      mulla ei toimi

      • tom5 on idiootti

        OIKEESTIKKO?!!!!!????!!!


    • ökljlkhjl

      ei toimi mullakaan

    • tanjuska

      www.finelokuva.com tuolla on leffoja myös ku ei mullakaan hdfin toimi ja oon saunalahti elisan mokkulalla netissä :(

    • martsuu...

      mullakaa ei toimi hdfin :((

    • tom5

      jaa miksei sulla toimi

      • tom5

        kuka pelaa king.comissa
        mä pelaan


    • Erkki

      Mistä leffoja voi katsoa?? Ei HDFin toimi )=

      • tom5

        yle areenassa on hyviä leffoja


      • mursu6

    • plääääh

      Website currently unavailable

      The website you are trying to access is currently unavailable. Please try again at a later time.
      If you are the site owner, here is a help resource to help resolve the issue.

      Ei toimi :(

    • joon2

      nordic-tv

    • ...

      kylllä mullakin toimii puhelimella mutta ei koneella.

    • ...

      www.Hdfin.com on esitetty sijainti Euroopassa.
      Kun vedät tietoja www.Hdfin.com, huomasimme, että organisaatio on sidottu tämän IP on CloudFlare.

      Lisätietoja varten www.Hdfin.com näkyvät, jos käytettävissä päivämäärästä pyynnön, joka on 11 maaliskuu 2013.

    • tom5

      se ei toimi senkin pässi

    • jeps1

      eipä toimi ei ... hdfin .. eikä myöskään nordic.tv vippiä on turha ostaa .. kun ei puoletkaan elokuvista aukene.. eli taitaa olla huijausta koko roska !!!
      rahastetaan ihmiset .. laitetaan leffojen kannet esille ja kappas .. saat katsella sitten pelkkää .. leffankantta. eli siellä ei toimi mikään . HDFIN oli kyllä hyvä toivottavasti saadaan se takaisin.

    • Kyllä!

      Mulla toimii kun menin linkin kautta ;D

    • Hater

      Fuck The Police! Miks vittu suomalaiset ei saa tehä mitään kivaa... :(

    • perkeleeeeeeeeeeee

      Website currently unavailable

      The website you are trying to access is currently unavailable. Please try again at a later time.
      If you are the site owner, here is a help resource to help resolve the issue. tämmöstä valittaa ku koittaa mennä hd finii

    • Isoveli valvoo

      Näyttää siltä, että jokin taho blokkaa suomen verkossa olevien koneiden pääsyn hdfin-sivustolle. Anonymous proxylla hdfin.com aukeaa.

    • hohhoijaa

      Hyvin toimii !

    • xentaurisss

      no ei kyllä oo koko päivänä toiminu!! =( ärrrsyttävää!!!!

    • sniif

      tuolla alkupäässä olevan linkin(toimiiii) kautta pelittää mulla ainakin,just tsiigasin walking dead osa 13

    • add

      hidemyass sivustolta pääsee sinne

    • tällälaela
    • Vipatin

      Ei toimi elisalla... Kele. On niitä pahempiakin juttuja joita vois netistä sulkea vaan kun ei, pitää sulkea kyseinen nettisivu...

    • Vasaaja

      HDfin

    • LIND459385
    • kaksonen833

      Ei toimi ei täälläkään toi hdfin leffasivu

    • miia40395
    • saara20193

      20 sekintia sitten avautu se finelokuva.blogspot.....mutta jeppaaaaaa toimi!

    • tollo3

      Mäki haluaisin, saada tietää miten tuon hdfin-sivuston saa toimimaan. Mun siskolla se tänään on toiminu, mutta nyt kun itse yritän niin ei toimi. Osaisko joku neuvoa miten mä tonne pääsisin. Mitä tarkottaa tuo anonymous proxy?

    • kissa4

      Googlaa esim anonymous proxy ja ota olikohan se ny eka linkki. Siellä sivuilla on ylhäällä sellanen kohta mihin voit kirjottaa nettisivun osotteen ja sitten sen perässä lukee surf. Kirjota siihen osotteeksi hdfin.com niin menee sinne sivuille ainakin mulla, kun just muuten en sinne pääse. Latas kyllä aikankin mulla aika kauan mut pääsi lopuksi

    • tollo3

      Onnistu!!! Kiitos kissa4

    • outi3425

      näyttä vain sivua.mutta ejjo miteen elokuvia..........ittuuuuuu

    • Anonyyppä

      Firefoxille voi asentaa vaikkapa anonymoX-lisäosan ja toimii taas. Jos ei jostakin syystä halua Firefoxia käyttää, niin suosittelen tutustumaan tähän: http://store.opendns.com/get/home-free
      Toki proxysivustojen kautta toimii myös, mutta yleensä hyvin hitaasti.

    • ssriu

      Nyt toimii kunnolla !

      • 5.00 €

        Kyllä, eilen toimi. Ehkä tänäänkin, muttei elokuvien katsominen näytä onnistuvan enään ilmaiseksi.


    • vika ja vika

      Päivitysten takia tökkinyt ja operaattorit blokanneet myös joskus.Kokeilevat varmaan sillä teosto on hakemassa oikeudelta päätöstä,jotta kyseinen verkkosivusto estetään.
      Monesti kun ei ole päässyt olen proxyllä päässyt kirjaantumaan silti eli pakko olla operaattoreissakin vikaa.

      • vitosen vippi=laina

        Kuulin et poliisi on sulkemassa sivuston. Varmaan rahastetaan samalla tavalla nyt kun nordic tv:ssä


    • Eikaiiii :(((

      Onko HDfinillä enää yhtään lefaa joka ei olis vip!!?? :O

    • 123321

      Toivottavasti suljetaanki tuollaset laittomat paskat.

      • se on laillinen

        Se on laillinen ja ite oot paska.


    • lephphaphriikki

      HDFIN on sellanen sähellyskohellus sivusto joka toimii tai ei toimi. Ei sinne kannata mitään maksaa sellasesta baskasta. www.finelokuva.blogspot.fi laatuleffoja ilmaiseksi.

    • elina49385
    • hmmm34

      Pitääkö paikkansa että viranomaiset tutkii voidaanko HDFIN luokitella yritykseksi ja moderaattorit työntekijöiksi kun siellä liikutellaan nykyään rahaa?

    • hfsryh

      Tehkää töitä ja kattokaa elokuvanne laillisesti!

      • HDFIN on laillinen

        HDFIN on laillinen, etkö sitä tajuu


      • hoopee3

        Ei se työnteko mitenkään liity tähän asiaan :P HDFIN-palvelun käyttäminen ei ole laitonta. Tekisit itse sen verran että ottaisit asiasta selvää ennenkuin tulet tänne huutelemaan.


      • hoopee3

        TÄSSÄ VÄHÄN FAKTAA SINULLE TIETÄMÄTÖN hfsryh :

        HDFIN-palvelun ylläpitäjää ei tiedetä. Se on laiton, sillä ylläpitäjällä ei ole tekijänoikeuksia esittämiinsä elokuviin.

        Katsoja sen sijaan ei tee mitään laitonta käyttäessään palvelua, sillä HDFIN pyörittää elokuvat suoratoistona, eikä niistä synny kopiota käyttäjän koneelle.


    • ettekö opimitään

      kyllä te olette tyhmiä jos menette maksaa sen vipin ja samalla tulette huijatuksi taas kerran! tekosyy on niillä on aina sama sivun ylläpito ei oo ilmasta ja pitää hommaa uus serveri. nehä piti hommata kaikki finntv aikana ja nordic tv niiltä ajoilta asti kerätty vip rahaoi vaikka ne saa rahansa mainoksistakin! ylläri sinänsä että taas vähän ennenkuin muuttu sivu maksulliseksi niin alkoi sivu tökkimään. joka kerta on samat paskat lupaukset ylläpidolla hd laatuset leffat nopeat lataukset jne finntv piti olla ikuinen vip no eipä sit ollutkaan ja nordictv piti olla ilmanen no ei ollutkaan ja nyt sit hdfin piti olla aina ilmainen. No miten kävikään muuttu maksulliseks ja kohta käy samallailla niin kuin muidenki niiden sivustojen kohdalla. Eka alkaa sivusto tökkii ja leffat lakkaa toimimasta ja sit kohta tehdäänkin taas uusi sivusto ja sama alkaa alusta!!!! ettekö te urpot oikeesti opi!! netissä on paljo sivustoja miltä voi katsoa leffoja ja sarjoja ilmasiks ja sit on netflix ja vodlerit jotka on ainakin laillisia ja pitävät lupauksensakin ja varmasti toimii. Ettekö yhtään ihmettele sitä että netissä kun paljon muita sivustoja missä voi kattoo leffoja että ne ei oo maksullisia. nekun saa ne rahansa niistä mainoksista ihan niinkuin hdfin sivustokin!! maksaapa senki sivuston ylläpito helvetisti ku imuroidaan toiselta sivustolta leffat jotka on ilmasii!! sitä paitsi suurin osa leffoistahan niillä on jo valmiina entisiltä sivuilta!!

    • Nytkö ilo loppui?

      Kellään tietoa, onko Hdfin nyt suljettu lopullisesti?

      Oli alhaalla ainakin ma 15.7. klo 15.10.

      • jonttu6

        Ei, Toimii taas!!


    • seinävarvas

      Toimii taas, joskin hieman hidas... :P kattokaa wreck it ralph jos disney leffat uppoaa, yllättysin positiivisesti!

    • outoa1

      Näyttää elokuvat mutta en pääse katsomaan :( tietoa?

    • silli2

      Nyt ei pääse lainkaa koko sivulle :o onkos nyt koko sivu lopetettu?? =/

    • Dansku11

      Mullakii lukee vaa et we will back soon ja ei toimi se. Auttakaa nyt joku ja teiä laittamista linkeistä pääsen kyl kattomaa mut en pääse jos kirjotan iha hakuun sen :/

    • karipekka2

      ei toimi

    • tiesitkö jo nyt

      kannattaako pitää tämmöstä keskusteluu työn alla kun poliisit iha varmasti vilkasee tänne jos on jotain hösää

      • Nytkö ilo loppui?

        Mitä merkitystä sillä on? Ei Hdfinin tarjonnan katsominen ole millään tavalla laitonta. Vielä vähemmän aiheesta keskustelu.

        Nyt siellä lukee näin, mitä ihmettä? "Welcome to nginx!

        If you see this page, the nginx web server is successfully installed and working. Further configuration is required.

        For online documentation and support please refer to nginx.org.
        Commercial support is available at nginx.com.

        Thank you for using nginx."


    • yhyy3

      ei toimi ei, jäi lempileffa kesken :(

    • I<3hdfin

      toimii taas:)) äläkää ihimiset heti hätäilkö jos ei toimi päivään kahteen.. luultavasti vain huoltokatkoja

    • pedu90

      ei toimi sanoo että This Account Has Been Suspended,

      • pete213

        joo ei toimi taas tosiaan mullakin tulee tuo This Account Has Been Suspended....
        kokeillu kaikkea mahollista... hidemyass ei auta yms...


    • Takas Netflixiin.

      Account kiinni as of 20min sitten. :/

    • leffa2

      Toimii vaihtelevasti. Välillä minulla luki account has been suspended, mutta kun joitain kertoja yritin uudelleen niin nyt toimii taas :)

    • moroewas

      taaskaan ei toimi ! :/

    • v-itutus

      yritän kirjautuu mun käyttäjällä tulee:500 Internal Server Error
      ApacheBooster/1.9 mitä vittua??? etusivulle pääsee mut ei omalle käyttäjälle o.0

    • tervefsd

      nyt tuli uus herja.... vittu mitä paskaa !

    • joops25

      ei toimi olenkaan .. kai sitä pitää vahan aikaisesti ruveta kahtoo elokuvia. vuokraamoon hakee elokuvia ..

    • kyl se toimii vielä

      Mulla lukee et Account Suspended
      This account has been suspended.

    • aasim

      HAHAHAHAHAAH MULLA TOIMII HDFIN TEILLÄ EI TOIMI HAHAHASaAHAHAHAHA

    • ViPpaaja-mies

      HDFin on tainnu muuttua taas maksulliseksi, koska tarvitsee näemmä VIPin katselemiseen, vaikkei eilen tarvinnut....

      • mursumies

        juu ei toiminnut miullakkaan tänään,eilen toimi... :(


    • tohveli

      mullakaa ei toimi tänään enää

    • Keep calm

      Ei mullakaan tänään :( onks jotai muita sen tapasii jotka toimii?

    • hdfinkusee

      VITTU mit'ä paskaa toi hdfin alotin just kattoo game of thronesia sieltä ja eiköhän pamaha heti kättelyyn että tarvii femman rahastus vipin mitään muutakaan ei enää ilmaseks heru. kuka tollasesta nyt mitään maksaa kun netflixit sun muut saa jollai 7eurolla ja eikö noiden sivujen idea jumalauta oo että pystyy kattomaan kaiken ilmasiks.. . WTF HDFIN!!! se sitten siitäki

    • prkl2

      Juu on se näköjään prkl maksulliseksi muuttunut.

    • kysymyskuuluu

      kohta käy taas nii että hdfin uusitaa ja tulee joku muu saman kaltane niinku kävi fintv lle ja nordic tv llekki, miks ei voi vaa olla ilmane eikä tartte eriksee mitää vippiä!

    • PRKSTKNFKL

      Voi Vitt ennen piti vaa rekisteröityy ja sit sai kattoo nii paljon kun halus mutta nyt siihen pitää taas joku saataran vip ostaa PRKSTKNFKL

    • Jyoooooolooooo

      hdfin on taas täysin ilmane ja hd laatuki on :) Kaikki elokuvat ilmasia. ei tarvi tunnuksia yms. Sinne siis -----> www.hdfin.com

    • Muistakaa!

      Vinkkinä, että sivulta tulee kaikkea kakkaa koneelle melko kovalla vauhdilla joten jos käytätte palvelua, pari vinkkiä:
      1.) Pitäkää palomuuri ajantasalla ja päällä!
      2.) Pitäkää virustentorjunta ajantasalla ja päällä!
      3.) ÄLKÄÄ KLIKKAILKO aukeavia sivuja, välilehtiä ja mainoksia vaan sulkekaa ne heti punaisesta ruksista, sisältävät lähes aina troijalaisen tai muun viruksen ja vakoiluohjelman
      4.) ÄLKÄÄ ASENTAKO mitään ohjelmaa tai laajennusta tai videosoitinta tai Flash-soitinta, mitä sivustolta tuleva HUIJAUSVIESTI väittää tarvitsevanne -> ette oikeasti tarvi, kaikki videot toimivat suoratoistona sivuilta!
      5.) ÄLKÄÄ USKOKO mihinkään sivuilla esiintyvään tärkeältä näyttävään tiedotukseen - koneenne ei nopeudu tai parane vaan asennatte itsellenne haittaohjelmia
      6.) ÄLKÄÄ MENKÖ K-18 OSASTOLLE jos ette halua troijalaista koneellenne heti klikattuanne itsenne sisään
      7.) ÄLKÄÄ CHATTAILKÖ KUVITTEELLISTEN HENKILÖIDEN KANSSA VAIKKA HE OLISIVAT KUINKA KIINNOSTUNEITA JUURI SINUSTA jos ette halua paljastaa itseänne ja tietojanne rikollisille ja tulla huijatuksi
      7.) Nauttikaa ilmaisista elokuvista!

    • vitutus

      HDFIN taaaas kaatunut.. vituttaa

    • jaskaaa

      MITÄ VIIIIIDDUA NYT TAAS HDFIN?

    • jaana_k2

      ei toim ei

      File invalid or deleted

    • jande801

      Hd finillä ei ainakaan päivitä ja harvaa leffaa voi katsoa edes,missä vika???

    • duppi

      Pystyn kattoo niitä sarjoja joita on niiku samas lataukses monta eli ne on siel sivus... :D
      Mut muuten tulee kans toi File invalid or deleted.

      Tietääks kukaa et myydäänkö The walking dead 4 kautta jossain? Jäi samperi vieköö kesken se kausi ku hdfin ei suostu toimimaan.

    • moivaan1

      Ite asensin tyhmyyttäni FLV Playerin (videoiden alla), mutta poistin sen heti. Onko koneelleni voinut tulla viruksia?

    • realdeal1

      mikä mättää taas -.-

    • jep sama täällä

      Ite kanssa latasin ton FLV-playerin, avasti huusi hoosiannaa ja esti onneksi (viruksen) tulon? Onkohan tuo nyt oikeasti joku virus vai estääköhän avasti turhan ärhäkkäästi näitä videoplayereitä?

    • Heipä

      Mulla menee siihen sivulle mut sit ku yritän painaa MITÄÄN sillä sivulla ni heti alkaa puhelin lagaamaan ja mainoksia ja muuta paskaa. Kerran tuli semmonen että olin muka voittanu jotai ja puhelin lukkiutu koko päiväks no mentii sit jonnekki puhelinkorjaamoon ja siellä fiksas sen mut nyt en siis enää aio edes mennä tuonne. Ja älkää vittuilko että noi linkit toimii, mulla vaan niitä mainoksia sun muita latelee noista linkeistänne. Ja jos joku vois kertoo jonku maksuttoman nettisivun joka on luotettava eikä petä niin kiitos!!!!!!

      • kkgtuh

        Lopetti eilen toimimasta


    • parka1

      kukaan ei näköjään tiedä tästä palvelusta mitään.

    • Kysyvä

      Mullakaan ei enään hdfin pelitä! Vähän aikaa sitten oli ihan kunnossa, tietääkö joku syyn? Katson hdfin leffoja ja sarjoja ipadilla ja mulla on menossa vampyyrin päiväkirjan 5 kausi ihan loppua oisi hauska nähä se loppuun :\

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3434
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      563
      3229
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2892
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2082
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1855
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      141
      1477
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe