Kuinka pitkän ajan on tuevallista pitää kyrpä penispumpussa alipaineessa?
penispumpun käyttö
7
1921
Vastaukset
Oman kokemukseni mukaan voit pumppailla tuntikausia kunhan vain katsot siloitällöin ettei tule isoja verenpurkatumia. Pieniä tulee ain ne ei haittaa.
- pumppailija
Pumpuissa on suositukset ja itse olen ainakin sen huomannu, ettei tarttee pitää kun se 30min niin on sopivan turpeessa. Itselläni bathmate.
- Punispemppu
Munani halkeaa ja tuottaa litran valkeaa.....
- hanskajussi
Olen kokenut pumppailija jo vuodesta 1980 - . Säännöllisesti
Potenssi vaan kasvanut, kestävyys paranee kokoajan. Kullin paksuus kasvaa ja samoin pituus.
Yleensä pidän 45 - 60 min kerralla. useasti muutamia kertoja 60 min perääkäin välillä tauko.
Pumppujen imuteho vaihtelee ja parhaita on tehopumput. jotta tulos olisi hyvä kannattaa juoda nesteitä runsaasti (alkoholitonta) . Mun kokemuksen mukaan lämpö auttaa myös.
- Riittävä
Penispumppu on paras alipainepumpun (kunnon rintapumppu)kanssa, siis millä lypsetään maitoa. Hyvä ja hellä hierova hoito, veri ei pysähdy ja teho parempi kuin pelkkä imu. Lypsävä liike hieroo ja saa kalun kasvamaan reilusti joka imulla. Palkintona saa lopulta aina kunnon tyhjennyksen. Parempi kuin mikään käsiveivi laite. Suosittelen lämpimästi. PS se voi olla päällä vaikka TV:n tölläyksessä tai jos haluaa kosteita unia, jätä se pienellä imulla yöksi lussuttamaan. Naati ja laukase.
- posliin
Käytetty on noin 2 kk, ja koko on mielestäni kasvanut noin 2 cm ja paksuutta tullut lisää, pumppu täyttyy kokonaan eli kullin on kooltaan 20cm pitka ja paksuutta 5,5 cm
pumpun kanssa käytän liukastetta, käytän pumppua noin kolme kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671