Kuinka pitkän ajan on tuevallista pitää kyrpä penispumpussa alipaineessa?
penispumpun käyttö
7
2009
Vastaukset
Oman kokemukseni mukaan voit pumppailla tuntikausia kunhan vain katsot siloitällöin ettei tule isoja verenpurkatumia. Pieniä tulee ain ne ei haittaa.
- pumppailija
Pumpuissa on suositukset ja itse olen ainakin sen huomannu, ettei tarttee pitää kun se 30min niin on sopivan turpeessa. Itselläni bathmate.
- Punispemppu
Munani halkeaa ja tuottaa litran valkeaa.....
- hanskajussi
Olen kokenut pumppailija jo vuodesta 1980 - . Säännöllisesti
Potenssi vaan kasvanut, kestävyys paranee kokoajan. Kullin paksuus kasvaa ja samoin pituus.
Yleensä pidän 45 - 60 min kerralla. useasti muutamia kertoja 60 min perääkäin välillä tauko.
Pumppujen imuteho vaihtelee ja parhaita on tehopumput. jotta tulos olisi hyvä kannattaa juoda nesteitä runsaasti (alkoholitonta) . Mun kokemuksen mukaan lämpö auttaa myös.
- Riittävä
Penispumppu on paras alipainepumpun (kunnon rintapumppu)kanssa, siis millä lypsetään maitoa. Hyvä ja hellä hierova hoito, veri ei pysähdy ja teho parempi kuin pelkkä imu. Lypsävä liike hieroo ja saa kalun kasvamaan reilusti joka imulla. Palkintona saa lopulta aina kunnon tyhjennyksen. Parempi kuin mikään käsiveivi laite. Suosittelen lämpimästi. PS se voi olla päällä vaikka TV:n tölläyksessä tai jos haluaa kosteita unia, jätä se pienellä imulla yöksi lussuttamaan. Naati ja laukase.
- posliin
Käytetty on noin 2 kk, ja koko on mielestäni kasvanut noin 2 cm ja paksuutta tullut lisää, pumppu täyttyy kokonaan eli kullin on kooltaan 20cm pitka ja paksuutta 5,5 cm
pumpun kanssa käytän liukastetta, käytän pumppua noin kolme kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀784280BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1933508- 1962851
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome682736Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main412632- 571176
- 781070
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381012MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t110885- 55870