Kuinka pitkän ajan on tuevallista pitää kyrpä penispumpussa alipaineessa?
penispumpun käyttö
7
1993
Vastaukset
Oman kokemukseni mukaan voit pumppailla tuntikausia kunhan vain katsot siloitällöin ettei tule isoja verenpurkatumia. Pieniä tulee ain ne ei haittaa.
- pumppailija
Pumpuissa on suositukset ja itse olen ainakin sen huomannu, ettei tarttee pitää kun se 30min niin on sopivan turpeessa. Itselläni bathmate.
- Punispemppu
Munani halkeaa ja tuottaa litran valkeaa.....
- hanskajussi
Olen kokenut pumppailija jo vuodesta 1980 - . Säännöllisesti
Potenssi vaan kasvanut, kestävyys paranee kokoajan. Kullin paksuus kasvaa ja samoin pituus.
Yleensä pidän 45 - 60 min kerralla. useasti muutamia kertoja 60 min perääkäin välillä tauko.
Pumppujen imuteho vaihtelee ja parhaita on tehopumput. jotta tulos olisi hyvä kannattaa juoda nesteitä runsaasti (alkoholitonta) . Mun kokemuksen mukaan lämpö auttaa myös.
- Riittävä
Penispumppu on paras alipainepumpun (kunnon rintapumppu)kanssa, siis millä lypsetään maitoa. Hyvä ja hellä hierova hoito, veri ei pysähdy ja teho parempi kuin pelkkä imu. Lypsävä liike hieroo ja saa kalun kasvamaan reilusti joka imulla. Palkintona saa lopulta aina kunnon tyhjennyksen. Parempi kuin mikään käsiveivi laite. Suosittelen lämpimästi. PS se voi olla päällä vaikka TV:n tölläyksessä tai jos haluaa kosteita unia, jätä se pienellä imulla yöksi lussuttamaan. Naati ja laukase.
- posliin
Käytetty on noin 2 kk, ja koko on mielestäni kasvanut noin 2 cm ja paksuutta tullut lisää, pumppu täyttyy kokonaan eli kullin on kooltaan 20cm pitka ja paksuutta 5,5 cm
pumpun kanssa käytän liukastetta, käytän pumppua noin kolme kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1763917Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki163085Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma252791Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne552691PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist542582Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv892556Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest112310Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k862025- 1461890
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021847