joka tapauksessa aina näitä vaan putkahtaa esiin????
http://www.pokeritieto.com/pokeriuutiset/jarjestaytynyt-bottihuijaus-poliisitutkintaan-ruotsissa.html
huijausta vai ei
16
230
Vastaukset
- NETpokeri=menetetty
Ihan arkipäivää nykyään. Ei pokerisoftien edes tarvitsisi kusettaa kun pelaajat hoitavat senkin puolen. Siinä suurin syy miksi pelit menevät täysin vastoin prosentteja. Ei mitään järkeä enää pelata nettipokeria ellet omista kaikkia mahdollisia pokerityökaluja ja bottiarmeijaa. Pelkästään ne työkalut liikkuvat mielestäni hyvän maun rajoilla, vain pellet niitä käyttävät.
Turnauspuolella kai noita potteja on vähän vähemmän. Helpompi koodata voittava käteispelaaja kuitenkin...
Itse epäilen tähän mennessä törmänneeni kerran bottiin. Jos näin oli, niin säätäjälle voisi tarjota kaljat. Pelasi nimittäin astetta TAGimmin tämä botti. Vain parit (88 ) ja AK, ja aina all-in preflop. Pääsin itse tiputtamaan tuon viimeksi turneesta, kun isossa blindissa QQ ja tuo käänsi esiin 99:n.- The_Fag
Homo se vain ihailee botteja säätäviä rikollisia hakkereita..
The_Fag kirjoitti:
Homo se vain ihailee botteja säätäviä rikollisia hakkereita..
Voi olla.
Minä lähinnä haluan kiittää pokerissa vastapuolella olevia idiootteja. Estävät rollin kuivumisen ja sitä kautta pitävät tämänkin harrastuksen hengissä...
- bottentotti
No mites nyt suu pannaan? Kirjoitin boteista noin 2 vuotta sitten tälle palstalle ja silloin kaikki olivat kirkumassa että voittavat botin koska tahansa. Yritin selvittää palstan kaikkitietäville neroille millaisia nykypäivän botit ovat, mutta kuuroille korville meni nekin tekstit. Ihan kivat tienestit puoleen vuoteen täyspaska boteilta, vai mitä?
- Tosi on
The_Rat kirjoitti:
Viitsisitkö kaivaa esiin viestin, jossa minä olin kirkumassa voittavani botin koska tahansa?
Sinä nyt olet joka ketjussa kirkumassa näsäviisasta paskaasi.
Tosi on kirjoitti:
Sinä nyt olet joka ketjussa kirkumassa näsäviisasta paskaasi.
Voi olla. Ajattelin nyt vain, kun olen lähes ainoita rekisteröidyllä nimimerkillä täällä kirjoittavia, niin ainakin minun nyt luulisi kuuluvan tuohon kategoriaan.
Rekisteröimättömät nimimerkit ovat lähinnä huvituksen lähde. Kuten sinä.
- testiä taidoille
Käykää tuolla testaamassa, pystyttekö biittaamaan adjustoituvan botin.
http://www.neopokerbot.com/- mites on?
Tuota bottia vastaan pelatessa tulee samanlaisia ohivetoja kuin nettipokerisaitilla muutenkin. Tuota ne tuskin ovat riganneet, kun rahakaan ei vaihda omistajaa??
- Dildis
mites on? kirjoitti:
Tuota bottia vastaan pelatessa tulee samanlaisia ohivetoja kuin nettipokerisaitilla muutenkin. Tuota ne tuskin ovat riganneet, kun rahakaan ei vaihda omistajaa??
Joo, kyllähän tuon biittaa aika helposti pitämällä vain sopivan agression päällä. Muutaman kerran bottikin veti ohi ennen kuin katkesi. :)
En kyllä ihmettele, vaikka se kivisiä pelaajia katkoisikin.
Panostusmallit botilla olivat aika selkeitä ja antoi aika helposti aloitteen, kun otin agressiivisen vaiheen ja botti siirtyi call-moodiin. Silloin ei ole kuin yksi mahdollinen lopputulos, botin katkeaminen. :)
- udsciudfilc
ainakin oot ollu vinkumassa siitä kuinka rehellistä peli on,no tässä' taas yki esim.että kusetusta tapahtuu.....koksaan et voi olla varma että peli olisi rehellistä.....
Olen ollut vinkumassa, ettei peliä kannata rigata, eikä sitä ole mitä ilmeisimmin rigattukaan. Joku voi jonkun poikkeuksen löytää, mutta eipä ole tainnut vielä tällä saitilla tulla vastaan.
Pelaajat taas voivat huijata hyvinkin. Botteja käyttämällä tai parilla muulla tavalla... Mutta aiankin osa jää kiinni. Kuinka suuri osa? Vaikea sanoa.- RAY:n markkinahomo
The_Rat kirjoitti:
Olen ollut vinkumassa, ettei peliä kannata rigata, eikä sitä ole mitä ilmeisimmin rigattukaan. Joku voi jonkun poikkeuksen löytää, mutta eipä ole tainnut vielä tällä saitilla tulla vastaan.
Pelaajat taas voivat huijata hyvinkin. Botteja käyttämällä tai parilla muulla tavalla... Mutta aiankin osa jää kiinni. Kuinka suuri osa? Vaikea sanoa.Suksi gämbleri kuuseen.
- Näin on näppylät
Nettipokerissa kaksinkertaistettua talletuksesi tulee downswing joka nakertaa kassan nollille yhtä varmasti kuin yö tulee päivän jälkeen, nähty on lukuisia kertoja. Rigatulla softalla/boteilla homma hoidetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100