huijausta vai ei

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

16

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NETpokeri=menetetty

      Ihan arkipäivää nykyään. Ei pokerisoftien edes tarvitsisi kusettaa kun pelaajat hoitavat senkin puolen. Siinä suurin syy miksi pelit menevät täysin vastoin prosentteja. Ei mitään järkeä enää pelata nettipokeria ellet omista kaikkia mahdollisia pokerityökaluja ja bottiarmeijaa. Pelkästään ne työkalut liikkuvat mielestäni hyvän maun rajoilla, vain pellet niitä käyttävät.

    • Turnauspuolella kai noita potteja on vähän vähemmän. Helpompi koodata voittava käteispelaaja kuitenkin...

      Itse epäilen tähän mennessä törmänneeni kerran bottiin. Jos näin oli, niin säätäjälle voisi tarjota kaljat. Pelasi nimittäin astetta TAGimmin tämä botti. Vain parit (88 ) ja AK, ja aina all-in preflop. Pääsin itse tiputtamaan tuon viimeksi turneesta, kun isossa blindissa QQ ja tuo käänsi esiin 99:n.

      • The_Fag

        Homo se vain ihailee botteja säätäviä rikollisia hakkereita..


      • The_Fag kirjoitti:

        Homo se vain ihailee botteja säätäviä rikollisia hakkereita..

        Voi olla.

        Minä lähinnä haluan kiittää pokerissa vastapuolella olevia idiootteja. Estävät rollin kuivumisen ja sitä kautta pitävät tämänkin harrastuksen hengissä...


    • bottentotti

      No mites nyt suu pannaan? Kirjoitin boteista noin 2 vuotta sitten tälle palstalle ja silloin kaikki olivat kirkumassa että voittavat botin koska tahansa. Yritin selvittää palstan kaikkitietäville neroille millaisia nykypäivän botit ovat, mutta kuuroille korville meni nekin tekstit. Ihan kivat tienestit puoleen vuoteen täyspaska boteilta, vai mitä?

      • Viitsisitkö kaivaa esiin viestin, jossa minä olin kirkumassa voittavani botin koska tahansa?


      • Tosi on
        The_Rat kirjoitti:

        Viitsisitkö kaivaa esiin viestin, jossa minä olin kirkumassa voittavani botin koska tahansa?

        Sinä nyt olet joka ketjussa kirkumassa näsäviisasta paskaasi.


      • Tosi on kirjoitti:

        Sinä nyt olet joka ketjussa kirkumassa näsäviisasta paskaasi.

        Voi olla. Ajattelin nyt vain, kun olen lähes ainoita rekisteröidyllä nimimerkillä täällä kirjoittavia, niin ainakin minun nyt luulisi kuuluvan tuohon kategoriaan.

        Rekisteröimättömät nimimerkit ovat lähinnä huvituksen lähde. Kuten sinä.


    • testiä taidoille
      • mites on?

        Tuota bottia vastaan pelatessa tulee samanlaisia ohivetoja kuin nettipokerisaitilla muutenkin. Tuota ne tuskin ovat riganneet, kun rahakaan ei vaihda omistajaa??


      • Dildis
        mites on? kirjoitti:

        Tuota bottia vastaan pelatessa tulee samanlaisia ohivetoja kuin nettipokerisaitilla muutenkin. Tuota ne tuskin ovat riganneet, kun rahakaan ei vaihda omistajaa??

        Joo, kyllähän tuon biittaa aika helposti pitämällä vain sopivan agression päällä. Muutaman kerran bottikin veti ohi ennen kuin katkesi. :)
        En kyllä ihmettele, vaikka se kivisiä pelaajia katkoisikin.
        Panostusmallit botilla olivat aika selkeitä ja antoi aika helposti aloitteen, kun otin agressiivisen vaiheen ja botti siirtyi call-moodiin. Silloin ei ole kuin yksi mahdollinen lopputulos, botin katkeaminen. :)


    • udsciudfilc

      ainakin oot ollu vinkumassa siitä kuinka rehellistä peli on,no tässä' taas yki esim.että kusetusta tapahtuu.....koksaan et voi olla varma että peli olisi rehellistä.....

      • Olen ollut vinkumassa, ettei peliä kannata rigata, eikä sitä ole mitä ilmeisimmin rigattukaan. Joku voi jonkun poikkeuksen löytää, mutta eipä ole tainnut vielä tällä saitilla tulla vastaan.

        Pelaajat taas voivat huijata hyvinkin. Botteja käyttämällä tai parilla muulla tavalla... Mutta aiankin osa jää kiinni. Kuinka suuri osa? Vaikea sanoa.


      • RAY:n markkinahomo
        The_Rat kirjoitti:

        Olen ollut vinkumassa, ettei peliä kannata rigata, eikä sitä ole mitä ilmeisimmin rigattukaan. Joku voi jonkun poikkeuksen löytää, mutta eipä ole tainnut vielä tällä saitilla tulla vastaan.

        Pelaajat taas voivat huijata hyvinkin. Botteja käyttämällä tai parilla muulla tavalla... Mutta aiankin osa jää kiinni. Kuinka suuri osa? Vaikea sanoa.

        Suksi gämbleri kuuseen.


    • Näin on näppylät

      Nettipokerissa kaksinkertaistettua talletuksesi tulee downswing joka nakertaa kassan nollille yhtä varmasti kuin yö tulee päivän jälkeen, nähty on lukuisia kertoja. Rigatulla softalla/boteilla homma hoidetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe