100 000 suojapaikkaa

Siitä vaan

Kun nyt kuntia laitetaan yhteen syntyy viideksi vuodeksi 100 000 turhaa "työpaikkaa".
Voitasko tehdä niin että nämä turhat uudelleenkoulutettas vanhus ja sairaanhoitotöihin ?
Näin kulut pienenis ja annettaisi laittomia potkuja eläteille ?

Näin toimis yksityissektori, mites nisupullat ?

7

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se sama

      Siis EI annettaisi laittomia potkuja.

      • varmasti näin käy.

        Varmaan olisi puntaroinnin paikka.


      • pysyykö sektorissa?
        varmasti näin käy. kirjoitti:

        Varmaan olisi puntaroinnin paikka.

        Voisi mennä ovensuukyselyjen kautta kehysriiheen jossa sitten tehtäis raamisopimus.
        Yksinkertaista vai mitä?


      • 17+5=22
        pysyykö sektorissa? kirjoitti:

        Voisi mennä ovensuukyselyjen kautta kehysriiheen jossa sitten tehtäis raamisopimus.
        Yksinkertaista vai mitä?

        TaaS päivä pelastu ja tuli hyvä mieli ihan aikuisen oikeesti. tuomosta " sana leikkiä " en oo minäkään hoksannu, vaikka oon pitänyt itseäni kouluja käymättömäksi . verbaalisti lahjakkaaksi.


      • 17+5=22 kirjoitti:

        TaaS päivä pelastu ja tuli hyvä mieli ihan aikuisen oikeesti. tuomosta " sana leikkiä " en oo minäkään hoksannu, vaikka oon pitänyt itseäni kouluja käymättömäksi . verbaalisti lahjakkaaksi.

        Nauruks meni mullaki ; )
        Lisää samanlaista, niin tyrät rytkyy.

        Mutta aloittajahan on aivan oikeassa, eikös tarkoitus ole hakea säästöjä päällekkäisyyksistä ja turhista johtotehtävistä.Suorittavassa tasossa taas tarvitaan lisää käsiä.
        Ottakaapa valtuutetut tuo asia tosissanne kuntalaisten puolesta säästöjen nimissä.


    • elätti&elätinpi

      Siitä vaan nimimerkki kirjoittaa eläteistä.
      Niin, juuri kaikenlaiset tukiaisten varassa elävät toimettomat elätit tulisi myös kouluttaa ja laittaa töihin. Saataisiin kuluja pienemmäksi.
      Mitä yksityissektoriin ja vaikka esim. vanhushuoltoon tulee niin kyllä yksityissektori toimii tosi "kylmästi". Mm. eilen tv:ssä ohjelma Ruotsista kun ko. sektoria yksityistetty. Raha kyllä kelpaa mutta mitä sillä saa on aivan eri asia.
      Näin myös Suomessa monella eri yksityisen hoitamalla sektorilla jonka ennen hoiti julkinen sektori. Taso mennyt alas tosi pahasti ja rahat menevät pörssin kautta veroparatiiseihin.
      Myös tähän yksityisen harrastamaan kuppaajaelätti hommaan tulisi puuttua. Tätä kautta myös rahaa säästyisi.

    • Mites Kyllönen ?
      Ulkoisti missille Epsanjaan jossa moni Suomalainen nakkipiposangat päässä tekee töitä.
      En tunne Epsanjan lainsäädäntöö ja verotusta, mutta pienempi on kuin Suomessa, ja sen mukaan maksetaan.
      Raha menee missille joka jakaa tilit, tytöt nuoruudenhuumassa tyhmyyttään pätevät.
      Kun maksettu veroraha on pieni, niin todennäköisesti myös eläkekertymä on pieni.
      Ei siinä mitään jos jäävät työntekijät Epsanjaan, niin voi vaikka riittää, mutta jos tulee ikävä Suomeen, niin eipä riitäkkään ja eroituksen maksaa Suomi.
      Siis silloin " halpuus " maksetaan

      Mites vasuri onko Kyllönen täyspäinen ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe