Idolini Tampan Martin St. Louis alkaa ikääntyä vuosi vuodelta, ja haluaisin nyt tilata netistä Tampan paidan miehen nimellä ennen kuin on liian myöhäistä ja miehen paitojen hinnat pomppaavat pilviin.
Itse olen vasta 15, ja pituutta löytyy n. 150 cm. Haluaisin kuitenkin tilata sellaisen paidan joka olisi sopiva päälle sitten kun olen aikuinen. Minkä kokoista paitaa suosittelette n. 170-175 senttiselle normaalinlevyiselle miehelle? S, M vaiko L?
http://www.fansedge.com/Martin-St-Louis-Jersey-Reebok-26-Blue-Tampa-Bay-Lightning-Premier-Jersey-_-142055284_PD.html Tässä ois yks mitä oon ajatellut mutta juuri nyt ei oikeita kokoja ole. Kokoja varmaan kuitenkin saa lisää jos vaan kysyy..
Fanipaita..
MartyBoy
2
407
Vastaukset
- MIP83
Kokeile funstuffstore.com
Tosin niillä jotain varasto muutoksia joten jatkossa paidat Kanadan reebokin kautta ja siellä vaan kuuden nhl joukkueen paitoja.
Itsel jännityksessä saanko tilaukseni jonka tuolta sivulta tein.....- toi3
tuliko tilaus perille asti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869