Mitä giniä pitäisi käyttää ?
negroni
4
447
Vastaukset
- perus ginit
Gordon's tai Beefeater.
- Giniristilippu
Noitapa juuri tulee vaihtelevasti kotiin kanniskeltua laivoilta tai Tallinnasta – lähinnä sen mukaan, kumpaa sattuu löytymään tarjouksista.
Kannattaa muuten olla tarkkana sen suhteen, mikä minkin pullotteen alkoholipitoisuus on! Samaa merkkiä saattaa löytää esim. väkevyyksinä 37,5 %, 40 % ja 47 %. Halvimmassa pullossa ei alkoholi tule välttämättä halvimmaksi.
Alkossa noista joutuu maksamaan vähän liiaksi Suomi-lisää. Silver Dry Gin ei ole mitenkään huonoa giniä sekään – ainakin minulla putoaa ihan kevyesti! Niinpä suosin sitä joutessani ostamaan ginini ah' niin kalliista kotimaastamme. - Giniristilippu
Giniristilippu kirjoitti:
Noitapa juuri tulee vaihtelevasti kotiin kanniskeltua laivoilta tai Tallinnasta – lähinnä sen mukaan, kumpaa sattuu löytymään tarjouksista.
Kannattaa muuten olla tarkkana sen suhteen, mikä minkin pullotteen alkoholipitoisuus on! Samaa merkkiä saattaa löytää esim. väkevyyksinä 37,5 %, 40 % ja 47 %. Halvimmassa pullossa ei alkoholi tule välttämättä halvimmaksi.
Alkossa noista joutuu maksamaan vähän liiaksi Suomi-lisää. Silver Dry Gin ei ole mitenkään huonoa giniä sekään – ainakin minulla putoaa ihan kevyesti! Niinpä suosin sitä joutessani ostamaan ginini ah' niin kalliista kotimaastamme.Ai niin – minunhan piti mainita vielä Bombay Sapphire Gin! Siinä on ihan omanlaisensa aromi, josta joko pitää tai ei. Lankoni tuntuu pitävän enemmän kuin minä. En halua maksaa turhaa hintalisää saadakseni giniä, joka ei ole minun makuuni yhtä paljon kuin Irvihammas (Gordon's) tai Pihvinpurija (Beefeater).
En ole tullut juoneeksi Bombay Sapphirea muussa muodossa kuin tonicin kanssa, mutta luulen, että erikoinen aromi puskisi turhan voimakkaasti läpi Negronin kaltaisissa sekoituksissakin.
- dzinnx
Eilen tuli käytyä Tallinkillä hakemassa loppuvuoden viihdejuomat:) Mukaan lähti Bombay Saphirea ja Tanquerayta, jotka päätyvät lähinnä tonicin kaveriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh169832- 65775
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538