negroni

hhhhhc

Mitä giniä pitäisi käyttää ?

4

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perus ginit

      Gordon's tai Beefeater.

      • Giniristilippu

        Noitapa juuri tulee vaihtelevasti kotiin kanniskeltua laivoilta tai Tallinnasta – lähinnä sen mukaan, kumpaa sattuu löytymään tarjouksista.

        Kannattaa muuten olla tarkkana sen suhteen, mikä minkin pullotteen alkoholipitoisuus on! Samaa merkkiä saattaa löytää esim. väkevyyksinä 37,5 %, 40 % ja 47 %. Halvimmassa pullossa ei alkoholi tule välttämättä halvimmaksi.

        Alkossa noista joutuu maksamaan vähän liiaksi Suomi-lisää. Silver Dry Gin ei ole mitenkään huonoa giniä sekään – ainakin minulla putoaa ihan kevyesti! Niinpä suosin sitä joutessani ostamaan ginini ah' niin kalliista kotimaastamme.


      • Giniristilippu
        Giniristilippu kirjoitti:

        Noitapa juuri tulee vaihtelevasti kotiin kanniskeltua laivoilta tai Tallinnasta – lähinnä sen mukaan, kumpaa sattuu löytymään tarjouksista.

        Kannattaa muuten olla tarkkana sen suhteen, mikä minkin pullotteen alkoholipitoisuus on! Samaa merkkiä saattaa löytää esim. väkevyyksinä 37,5 %, 40 % ja 47 %. Halvimmassa pullossa ei alkoholi tule välttämättä halvimmaksi.

        Alkossa noista joutuu maksamaan vähän liiaksi Suomi-lisää. Silver Dry Gin ei ole mitenkään huonoa giniä sekään – ainakin minulla putoaa ihan kevyesti! Niinpä suosin sitä joutessani ostamaan ginini ah' niin kalliista kotimaastamme.

        Ai niin – minunhan piti mainita vielä Bombay Sapphire Gin! Siinä on ihan omanlaisensa aromi, josta joko pitää tai ei. Lankoni tuntuu pitävän enemmän kuin minä. En halua maksaa turhaa hintalisää saadakseni giniä, joka ei ole minun makuuni yhtä paljon kuin Irvihammas (Gordon's) tai Pihvinpurija (Beefeater).

        En ole tullut juoneeksi Bombay Sapphirea muussa muodossa kuin tonicin kanssa, mutta luulen, että erikoinen aromi puskisi turhan voimakkaasti läpi Negronin kaltaisissa sekoituksissakin.


    • dzinnx

      Eilen tuli käytyä Tallinkillä hakemassa loppuvuoden viihdejuomat:) Mukaan lähti Bombay Saphirea ja Tanquerayta, jotka päätyvät lähinnä tonicin kaveriksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      879
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe