negroni

hhhhhc

Mitä giniä pitäisi käyttää ?

4

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perus ginit

Gordon's tai Beefeater.

• Giniristilippu

Noitapa juuri tulee vaihtelevasti kotiin kanniskeltua laivoilta tai Tallinnasta – lähinnä sen mukaan, kumpaa sattuu löytymään tarjouksista.

Kannattaa muuten olla tarkkana sen suhteen, mikä minkin pullotteen alkoholipitoisuus on! Samaa merkkiä saattaa löytää esim. väkevyyksinä 37,5 %, 40 % ja 47 %. Halvimmassa pullossa ei alkoholi tule välttämättä halvimmaksi.

Alkossa noista joutuu maksamaan vähän liiaksi Suomi-lisää. Silver Dry Gin ei ole mitenkään huonoa giniä sekään – ainakin minulla putoaa ihan kevyesti! Niinpä suosin sitä joutessani ostamaan ginini ah' niin kalliista kotimaastamme.

• Giniristilippu
        Giniristilippu kirjoitti:

Noitapa juuri tulee vaihtelevasti kotiin kanniskeltua laivoilta tai Tallinnasta – lähinnä sen mukaan, kumpaa sattuu löytymään tarjouksista.

Kannattaa muuten olla tarkkana sen suhteen, mikä minkin pullotteen alkoholipitoisuus on! Samaa merkkiä saattaa löytää esim. väkevyyksinä 37,5 %, 40 % ja 47 %. Halvimmassa pullossa ei alkoholi tule välttämättä halvimmaksi.

Alkossa noista joutuu maksamaan vähän liiaksi Suomi-lisää. Silver Dry Gin ei ole mitenkään huonoa giniä sekään – ainakin minulla putoaa ihan kevyesti! Niinpä suosin sitä joutessani ostamaan ginini ah' niin kalliista kotimaastamme.

Ai niin – minunhan piti mainita vielä Bombay Sapphire Gin! Siinä on ihan omanlaisensa aromi, josta joko pitää tai ei. Lankoni tuntuu pitävän enemmän kuin minä. En halua maksaa turhaa hintalisää saadakseni giniä, joka ei ole minun makuuni yhtä paljon kuin Irvihammas (Gordon's) tai Pihvinpurija (Beefeater).

En ole tullut juoneeksi Bombay Sapphirea muussa muodossa kuin tonicin kanssa, mutta luulen, että erikoinen aromi puskisi turhan voimakkaasti läpi Negronin kaltaisissa sekoituksissakin.

• dzinnx

Eilen tuli käytyä Tallinkillä hakemassa loppuvuoden viihdejuomat:) Mukaan lähti Bombay Saphirea ja Tanquerayta, jotka päätyvät lähinnä tonicin kaveriksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe