Mitä giniä pitäisi käyttää ?
negroni
4
434
Vastaukset
- perus ginit
Gordon's tai Beefeater.
- Giniristilippu
Noitapa juuri tulee vaihtelevasti kotiin kanniskeltua laivoilta tai Tallinnasta – lähinnä sen mukaan, kumpaa sattuu löytymään tarjouksista.
Kannattaa muuten olla tarkkana sen suhteen, mikä minkin pullotteen alkoholipitoisuus on! Samaa merkkiä saattaa löytää esim. väkevyyksinä 37,5 %, 40 % ja 47 %. Halvimmassa pullossa ei alkoholi tule välttämättä halvimmaksi.
Alkossa noista joutuu maksamaan vähän liiaksi Suomi-lisää. Silver Dry Gin ei ole mitenkään huonoa giniä sekään – ainakin minulla putoaa ihan kevyesti! Niinpä suosin sitä joutessani ostamaan ginini ah' niin kalliista kotimaastamme. - Giniristilippu
Giniristilippu kirjoitti:
Noitapa juuri tulee vaihtelevasti kotiin kanniskeltua laivoilta tai Tallinnasta – lähinnä sen mukaan, kumpaa sattuu löytymään tarjouksista.
Kannattaa muuten olla tarkkana sen suhteen, mikä minkin pullotteen alkoholipitoisuus on! Samaa merkkiä saattaa löytää esim. väkevyyksinä 37,5 %, 40 % ja 47 %. Halvimmassa pullossa ei alkoholi tule välttämättä halvimmaksi.
Alkossa noista joutuu maksamaan vähän liiaksi Suomi-lisää. Silver Dry Gin ei ole mitenkään huonoa giniä sekään – ainakin minulla putoaa ihan kevyesti! Niinpä suosin sitä joutessani ostamaan ginini ah' niin kalliista kotimaastamme.Ai niin – minunhan piti mainita vielä Bombay Sapphire Gin! Siinä on ihan omanlaisensa aromi, josta joko pitää tai ei. Lankoni tuntuu pitävän enemmän kuin minä. En halua maksaa turhaa hintalisää saadakseni giniä, joka ei ole minun makuuni yhtä paljon kuin Irvihammas (Gordon's) tai Pihvinpurija (Beefeater).
En ole tullut juoneeksi Bombay Sapphirea muussa muodossa kuin tonicin kanssa, mutta luulen, että erikoinen aromi puskisi turhan voimakkaasti läpi Negronin kaltaisissa sekoituksissakin.
- dzinnx
Eilen tuli käytyä Tallinkillä hakemassa loppuvuoden viihdejuomat:) Mukaan lähti Bombay Saphirea ja Tanquerayta, jotka päätyvät lähinnä tonicin kaveriksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875