negroni

hhhhhc

Mitä giniä pitäisi käyttää ?

4

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perus ginit

Gordon's tai Beefeater.

• Giniristilippu

Noitapa juuri tulee vaihtelevasti kotiin kanniskeltua laivoilta tai Tallinnasta – lähinnä sen mukaan, kumpaa sattuu löytymään tarjouksista.

Kannattaa muuten olla tarkkana sen suhteen, mikä minkin pullotteen alkoholipitoisuus on! Samaa merkkiä saattaa löytää esim. väkevyyksinä 37,5 %, 40 % ja 47 %. Halvimmassa pullossa ei alkoholi tule välttämättä halvimmaksi.

Alkossa noista joutuu maksamaan vähän liiaksi Suomi-lisää. Silver Dry Gin ei ole mitenkään huonoa giniä sekään – ainakin minulla putoaa ihan kevyesti! Niinpä suosin sitä joutessani ostamaan ginini ah' niin kalliista kotimaastamme.

• Giniristilippu
        Giniristilippu kirjoitti:

Noitapa juuri tulee vaihtelevasti kotiin kanniskeltua laivoilta tai Tallinnasta – lähinnä sen mukaan, kumpaa sattuu löytymään tarjouksista.

Kannattaa muuten olla tarkkana sen suhteen, mikä minkin pullotteen alkoholipitoisuus on! Samaa merkkiä saattaa löytää esim. väkevyyksinä 37,5 %, 40 % ja 47 %. Halvimmassa pullossa ei alkoholi tule välttämättä halvimmaksi.

Alkossa noista joutuu maksamaan vähän liiaksi Suomi-lisää. Silver Dry Gin ei ole mitenkään huonoa giniä sekään – ainakin minulla putoaa ihan kevyesti! Niinpä suosin sitä joutessani ostamaan ginini ah' niin kalliista kotimaastamme.

Ai niin – minunhan piti mainita vielä Bombay Sapphire Gin! Siinä on ihan omanlaisensa aromi, josta joko pitää tai ei. Lankoni tuntuu pitävän enemmän kuin minä. En halua maksaa turhaa hintalisää saadakseni giniä, joka ei ole minun makuuni yhtä paljon kuin Irvihammas (Gordon's) tai Pihvinpurija (Beefeater).

En ole tullut juoneeksi Bombay Sapphirea muussa muodossa kuin tonicin kanssa, mutta luulen, että erikoinen aromi puskisi turhan voimakkaasti läpi Negronin kaltaisissa sekoituksissakin.

• dzinnx

Eilen tuli käytyä Tallinkillä hakemassa loppuvuoden viihdejuomat:) Mukaan lähti Bombay Saphirea ja Tanquerayta, jotka päätyvät lähinnä tonicin kaveriksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe