Minkä vuoksi esimerkiksi tuolla Peijaksen arvauskeskuksessa Medonen listoilla tuntuu olevan nämä kaikkein heikkolahjaisimmat, tarkoitan niitä ulkomaalaistolloja, jotka ei osaa käyttää tietojärjestelmiä, kirjoittavat yleisillä tunnuksilla lähetteitä, puhuvat törkeän vaarallisen huonoaSuomea,ovat siis ihan pohjasakkaa. Mutta medonen linjahan onkin se,että pääasia, että joku tekee sitä hommaa. Samaa sontaa näkee Vantaan terveyskeskuksissa, joihin nämä sosiaalipakolaislääkärit otetaan, pätevyys on muodollinen ja potilaat itkee suomalaiselle henkilökunnalle, että se russalri ei tainnut ymmärtää, mitä kerroin oireistani, Ja tällaisesta hoidon tasosta suomalainen veronmaksja joutuu kärsimään.
medone kehuu kuinka he ovat säästäväisiä, sen kyllä huomaa, jos potilaalle on tulossa kalliita tutkimuksia juuri tuolla Peijaksen arvauspäivystyksessä ,niin siirretäänpä potilas erikoissairaanhoidon puolelle puhumuttakaan siitä, että hoitohenkilökuntakin on jotain pikkupissiksiä jotka saa suurimmat kiksit tupakalla seisoskelusta ja tietty pääsisäänkäynnin luona.
kyllä Vantaa on haukannu sontaa valitessaan medone-tuhertajan tk-puolen toimijaksi.
Koettakaa te suomalaiset pitää tasoa yllä.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2283666/Foreign-doctors-
3
189
Vastaukset
- ykköshemuli
Ei ole ihan helpoin homma lähteä vieraalla kielellä lääkärinhommiin. Pikkusen sitä negatiivisuutta voisit karsia. Jos kerran haluat lähettää tekstiä useamman kerran, voisit myös jäsennellä ja korjata kirjoitusvirheesi. - tai ehkä parempi olla kokonaan kirjoittamatta.
- ....................
Onhan viestissä sen verran järkeä, että ulkomaalaiset lääkärit ovat riski siinä mielessä, jos eivät osaa kunnolla kieltä. Itselläni on ollut pari kertaa ulkomaalainen lääkäri ja saamieni potilaskertomusten mukaan lääkäri ei ole ymmärtänyt minua täysin.
Muistan vieläkin sen kuinka eräs ulkomaalainen lääkäri yritti inttää minulle siitä, että olen raskaana. Sanoin lääkärille, että en voi olla raskaana ellei Pyhä Henki ole lastani siittänyt. Tähän lääkäri totesi aa, että mahdollinen isäehdokas on Pyhä Henki. Kuulin puhelimen läpi, että lääkäri kirjoitti sen ylös koneella. Okei oma mokani, kun hermostuin ja aloin käyttää sarkasmia. Toisaalta lääkäri itse ei kuunnellut minua... Onhan minulle ennenkin käynyt näin ja olen pyrkinyt hiomaan ilmaisuani mahdollisimman selkeäksi.
Tiesikö aloittaja muuten sen tosiasian kuinka vähän suomalaisia kiinnostaa mennä mainitsemiisi paikkoihin töihin?
- Läheltä nähtyä
Kun suomalaiset ei halua mennä noihin paikkoihin töihin, niin sitten sinne on otettava noita kielipuolia, mutta Timo Aronkydön, Vantaan terveyspalveluiden johtajan mielestä ei ole mitään ongelmia näiden kielipuoliulkomaalaisten kanssa, jos siis Aronkydöltä kysyy. Kysyppä samaa asiaa Vantaan potilailta tai apteekin henkilökunnalta, jotka joutuvat oikomaan pikkasen omituisia lääkereseptejä että mitä pitikään määrätä potilaalle ja minkälaisella annostuksella.
Attendo Medonelle riittää, kunhan joku tulee heittään vaan keikkaa, ei se laatu vaan määrä.
Olen kuullut samaa, etteivät suomalaiset halua mennä töihin noihin arvauskeskuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303901Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401442Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1741184Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲106937Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764