Mistä päin maailmaa on tällä hetkellä edullisinta hankkia Volvo V70, Saksa, Hollanti,Ruotsi?
Volvon tuonti ulkomailta
5
212
Vastaukset
- onnea, sitä tarvitse
noilla taidoilla ei mistään jos ei osaa kirjoitella edes oikean otsikon alle.
Tutki vähän autot ja liikenne puun rakennetta, niin sullekkin voi avatua uusi maailma.
Kysyit muuten ihan parhaasta paikasta, täällähän loisivat kaikki yhteiskuntamme valiot jotka jakavat kiistatta parasta tietoa. Näihän toimivat kaikki keskustelupalstat joihin ei tarvitse kirjottautua mitenkään.- hoh hoijaa
Hienosti vastattu kysymykseen! Mitä tästä opimme? älä kysy mitään asiallista täällä, saat asiattoman vastauksen.
- Volvo,hyvä auto
Niin, aivan eiköhän viisastelun voisi lopettaa sattuuhan niitä joskus jos menee väärän otsikon alle niih mitä nyt itse olen kuullostellut niin saksa voisi olla edullisin paikka hankkia toisaalta sitä ei koskaan tiedä minkä romun ne sieltä myy
sen lisäksi että auto tuodaan aika etäältä
Silloin kuitenkin ruotsi voisi olla paras vaihtoehto koska on suh koht lähellä ja minusta yhtä edullinen saksan autoihin verrattuna ja auton kuntokin on varmasti hyvä
Ruotsia kannattaisin mutta ihan miten vaan :) - gs birotor
Tietenkin olisi hiukan auttanut, jos enemmän infoa esim vuosimalli , moottorivaihtoehdot jota hakee ja ym.
Ruotsin kruunun kurssi ei ole kovinkaan suosiollinen tällä hetkellä, mutta taas autoissa valikoimaa riittää.
Netistähän nopeastikkin saat hintatason selville eri maissa.- nasalli
Volvo V70, farmari, disel, automaatti, alle 40 tkm ajettu kiinnostaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956