missä ruokapaikat?

ei paraislainen

olen huomannut että monena sunnuntaina ihmiset etsii keskustasta ruokapaikkaa mutta kun ei ole.ei ole kyllä hyvää mainosta jos ei oo muuta auki kun pireus ja joku luola,huom en laske pizzerioita ja hesee ruoka paikaksi.jossain mättää japahasti?

15

2408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonttukylä

      Kaupungin päättäjissä on vikaa.Nyt surkea hotelli on myynnissä.

      • rkp haisee

        Päättäjinä ovat metsien miehet, jotka eivät ymmärrä kuin kännissä pyörimisestä pusikoissa.


    • Entinen paraislainen

      Mahtaako ravintola Kakluuni olla toiminnassa? Siinä kävelykadun päässä(Pireuksen puolella).
      Jos on vielä toiminnassa, niin sinne vaan. Hyvät sapuskat, käytiin ex-vaimokkeen kanssa joskus siellä syömässä aikoinaan.

    • Vielä Paraisilla

      Kakluuni loppui noin vuosi sitten.Kaarinan ex-kaupunginjohtaja osti talot kadunvarrelta.Tarkoitat varmasti kadun päässä olevaa Mindesiä,on yhä toiminnassa.

    • Entinen paraislainen

      Just.
      Juu, niitä nurkkia meinasin:)
      Olen ollut jo 7v sieltä pois, niin nurkat vähän hukassa.

    • parkas

      Joo ne ruokapaikat loistaa poissaolollaan myös lauantaisin.
      Se lahtisen kalaliiken ruoka on TOSI hyvää. Mutta nyt lauantaina kun piti mennä sinne ovessa on kyltti suljettu 3 viikkoa.

      No menin sitten Hotel Kalkstrandiin. Ovessa lappu suljettu lauantait ja sunnuntait.

      Jestas mikä tuppukylä. Olen vieraspaikauntalinen ja teen kotimaan reissuja jatkossa muualle.

      • Tyytyväinen asiakas

        Kalaliikken sulkeminen johtuu putkiremontista olen kuullut! Voit kyllä ihan vapaasti tehdä kotimaan reissujasi muualle...saavat sitten muillakin paikkakunnilla lukea valituksiasi.


    • nälkäinen

      olen samaa mieltä kuin edellinen . ei ole tosiaan aina arkisinkaan paikat auki ei edes ravintolat , ihme hommaa sitten haukutaan ulkomaalaisia pizzan vääntäjiä että kuinka ne voi pärjätä , tottakai ne pärjää kun ei muuta ole tarjolla .no onneksi on grilli suntin laidassa auki lähes tulkoon joka päivä .

    • K Ulinarist

      Nauvokin on Paraisilla. L Escale tai melkein niin on hyvä ruokapaikka. Voi olla muitakin.

    • F.Ö

      Ravintola Pensar Syd, Ravintola Lanterna, Ravintola Stallbacken, Ravintola Bystrand, West Coast Grill, Biiffi, Ravintola Buffalo, Restaurant Hjalmars ja @Saras. Siinä listaa ravintoloista. Kuinka monta sä oikeen tarvisit, must ihan tarpeeks.

      • Ei ole yhtään

        Yksikään ei ole auki viikonloppuna.


      • malmilainen

        mikä ruokapaikka on biiffi , noista sun luettelemista paikoista ei yhtään ole tarkoittamastani paraistenkeskustassa ja noihan on hjalmaria lukuun ottamatta kesäpaikkoja ilman nekin kunnon ruokaa , luuleksä tosiaan että joku nälkäinen lähtee 30 kymmenen kilometrin päähän syömään kirkstakalakeittoa jos paikka ei olekaan auki mitäs sanot f.ö


    • F.Ö

      Oukki doukki. No sit en pysty edes mä auttamaan, vaan yhdyn ihmettelijöiden klubiin. (rekisteröimätön?)

    • pimpelipommi

      Niin tässä viestiketjussa on kyse Paraisten KESKUSTAN ruokapaikoista ! Eihä siellä ole kuin se joku Mindys jonka ruokalista ei vaikuta kovin houkuttelevalta.

      Jos haluat syödä Paraisten keskustassa ethän sinä nyt johonkin Nauvoon lähde jonne on helv. pitkä matka.

      Se että keskustassa ei ole ravintoloita johtuu siitä ettei ole kysyntää. Jos ajatellan koko tuota aluetta Länsi- Turunmaa se on maatalous / kalatalousaluetta ja sen alan ihmiset eivät mene ulos syömään kun laittavat halvalla kotona.

      • malmilainen

        kiva vastaus mutta sanoit kalatalousaluetta , koska on saaristonpääkaupunkissa ollut torilla paikallisia kalamyyjiä ? ja kyllä kysyntää olisi jos olisi luotettavat auki oloajat . verrataan mihin vaan saaristokaupunkiin niin kalaa paikallisia tuettai on tarjolla toreilla . en jaksa enää .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe