Lähellä ratkaisua

pmr slave

Todennäkösesti kahden vuoden päästä on tulossa PgD2-inhibiittorit markkinoille. Ja kuulemma kasvattaa uusia hiuksia kaljuun kohtaan. Luin ulkomaalaisilta sivuilta että herra Cotsarelis neuvottelee lääkeyhtiöiden kanssa. MAHTAVAA. Hiiriin on saatu täysin kaljuihin kohtiin kasvatettua hiuksia.

40

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enjuhli

      Enpä vielä juhlisi

    • uier

      Kuinka monta kertaa olen kuullut viimeisen 20 vuoden aikana...Pian
      tulee ratkaisu ja vielä odotellaan,kun vaan ei ehtis kuolla ennen.

      • eversti jorma

        Usko ystävä niin lähivuosina saadaan meidän kaljut kohdat peittoon ja on vahvat hiukset. Ei tarvi enää kenenkään olla pahalla mielellä ja tämkin palsta tulee olemaan historiaa.


    • Kopuli

      Ihmisille tehosta EI ole mitään NÄYTTÖÄ.
      Aderans sai kasvatettua hiirille kaljuihin kohtiin hiuksia jo 10 vuotta sitten, mutta eipä ole vielä sekään päässyt markkinoille.

      2 vuotta on AIVAN liian VÄHÄN.

    • adasdada

      Se astmaan kehitetty lääke VOI EHKÄ riittää ihmiselle. Aika näyttää kokemuksien myötä.

      Jos mulla olis nyt ok tilanne niin menisin ehdottomasti hiustensiirtoon eikä sen jälkeen tarvitsisi murehtia.

    • luumu8888

      Kopuli, mitäs tuo aderansin aine sisältää? En tahdo ihan mitä vaan itseeni piikittää hiusten toivossa.

      • asdasd7

        sun omia kantasoluja.


      • Kopuli

        juuri näin. vaikutus perustuu omien siirrettyjen kantasolujen jakautumiseen.

        Mutta jos tosiaan haluat tietää mitä kaikkia apuaineita injektiot sisältävät, niin sitä en osaa kertoa ja uskon että se on tässä vaiheessa vielä hieman auki oleva juttu ja salaista tietoa.


      • P0hdiskelua
        Kopuli kirjoitti:

        juuri näin. vaikutus perustuu omien siirrettyjen kantasolujen jakautumiseen.

        Mutta jos tosiaan haluat tietää mitä kaikkia apuaineita injektiot sisältävät, niin sitä en osaa kertoa ja uskon että se on tässä vaiheessa vielä hieman auki oleva juttu ja salaista tietoa.

        Onkos Kopuli miettinyt miten tuollainen kantasolujen kanssa leikkiminen voi johtaa esim syövän kehittymiseen?

        Itse näen tota ehkä yhtenä suurimpana riskinä. Tottakai se on sellainen asia, joka varmistetaan ennen kuin tuote pääsee markkinoille, mutta mielenkiintoinen seikka. ;)


      • Kopuli
        P0hdiskelua kirjoitti:

        Onkos Kopuli miettinyt miten tuollainen kantasolujen kanssa leikkiminen voi johtaa esim syövän kehittymiseen?

        Itse näen tota ehkä yhtenä suurimpana riskinä. Tottakai se on sellainen asia, joka varmistetaan ennen kuin tuote pääsee markkinoille, mutta mielenkiintoinen seikka. ;)

        Joo kyllä se teoriassa voi.

        Mikä sitten on käytännössä riski todellisuudessa niin sitä ei kukaan tiedä.

        Mutta ei sitä myöskään pystytä selvittämään kuin lyhyellä aikavälillä ennen markkinoille pääsyä.

        Todellisen syöpäriskin selvittämiseen vaadittaisiin iso aineisto käyttäjiä (satoja, tuhansia) Joita verrattaisiin 5 vuoden (mielellään 10 vuoden) seurannassa hoitoa saamattomiin verrokkeihin.

        Tuollainen tutkimus voisi paljastaa, esim. että jos hoidetaan vaikka 2000 ihmistä niin todennäköisesti aiheutetaan hoidetuille 1 syöpätapaus enemmän kuin verrokeille.

        Mitään ylläkuvatun kaltaista tietoa ei ole olemassa, eikä sitä saada ennen tuotteen markkinoille tuloa. Toistaiseksi katsotaan kohtuuttomaksi vaatimukseksi lääkeyhtiölle selvittää tuotteensa pitkäaikaisvaikutuksia ennen myyntilupaa.

        Pitkäaikaisvaikutukset selvitetään vasta myyntiluvan jälkeen, kun niiden tutkimiseen tosiaan menee tuo 10 vuotta.


    • nohairinshight

      Keep dreaming guys, keep dreaming...

    • ugi pugi

      Kiitos Herramme Cotsarelis. Saamme lähivuosina kävellä taas teidän ansiostanne pää täynnä hiuksia niin kuin nuorena.

      Valoa on tunnelin päässä näkyvissä, vaikka moni tällä palstalla leikkii jotakin asiantuntijaa ja toisin väittää.

    • adasdasda

      Minä uskon vasta sitten ku sellaisesta uutisoidaan ja luvataan markkinoille vähän ajan sisällä.

      Siihen asti = toivo menetetty.

    • laputsilmil

      Vaikea uskoa että hiusalanammattilaisia kiinnostaisi juuri yhtään parantaa kaljuus kun miettii millaisia rahoja hiustenlähtöön tarkoiteutuilla "lääkkeillä" ja hoidoilla tahkotaan.

      • ugi pugi

        Aika moni alan asiantuntija uskoo että ollaan viimeinkin löytämässä keino hiusten uudelleen kasvattamiseen. Suomessa ei vaan ole asiantuntijoita, paitsi tällä palstalla jotkut leikkii tietenkin sitä joten en ota kauheen tosissani tämän palstan "eksperttejä".


    • 99rr

      Ei spekulointi tulevista hoidoista ja niiden hyödyistä tai haitoista koska
      vaan suomea,keskustelu käy kiivaana ympäri maailmaa mutta yhtä kaikki,
      tuotteita kehittävät yhtiöt ei keskeneräisistä testeistä pahemmin tietoa ulos jaa
      joten arvailua riittää mutta toivoa on niin kauan kunnes todistettu vääräksi.

    • Minun mielipiteeni

      Kopuli kirjoitti hyvän viestin pari päivää sitten.

      Eli pointti on se, että Aderans ja Histogen ovat ne kovimmat. Itse ainakin silti menen hiustensiirtoon ja otan ohimoille hiusta enkä odota mitään ihmettä, koska asialle voi tehdä jo nyt jotain!

      Aderans ja Histogen varmasti tulevat parin tai kolmen vuoden päästä markkinoille, mutta en ainakaan siihen asti kärsi ja odota. Lisäksi kestää aikaa, että ne tulee Suomeen. Olisi hankalaa aina lähteä ulkomaille ottamaan pistoksia.

      Lisäksi Aderans toimii 60% henkilöistä enkä itse välttämättä kuulu tuohon joukkoon.

      Kun ne hiukset on kerran siirretty, ne on siinä loppuelämän. Myöhemmin ehkä joutuu ottamaan lisää ja silloin nuo uudet hoidot ovat hyvä juttu.

      Älkää siis odottako vaan tehkää nyt jotain ja eläkää.

      • ihanasti menee

        Huonoja lopputuloksia noissa hiustensiirroissa. Voi olla että se tekniikka kehittyy ja voidaan kopioda hiuksia ja istuttaa. Ei muuta kun höylällä sileeksi, tulee äijä fiilis.


      • asdadasdadad
        ihanasti menee kirjoitti:

        Huonoja lopputuloksia noissa hiustensiirroissa. Voi olla että se tekniikka kehittyy ja voidaan kopioda hiuksia ja istuttaa. Ei muuta kun höylällä sileeksi, tulee äijä fiilis.

        Noi väitteet huonoista siirroista on jostain 80-luvulta.

        Hiustensiirrot ovat luonnollisia, jos vain klinikka on oikea. Suosituimmat klinikat ovat varmoja. Aina voi tietenkin jotain käydä, sitä en kiellä. Mutta nykyisin ei huonoja tuloksia tule hyviltä klinikoilta.


      • Juliusz

        Aivan oikein, Aderansilla ja Histogenilla on ne kovimmat väitteet!!

        Ottaisin hiustensiirron saman tien, jos mulla ois parantumaton sairaus ja muutama vuosi elää. Mutta itte oon kyl suunnitellu vielä pidempään täällä tallustella, joten harmi olisi, jos nyt parin vuodessa vimmassa tekisin jotain, mitä joutuisi 50 vuotta katumaan. Joko pidetään hiuksia väkisinkin pidempinä, peittääkseen arpikudosta, tai alkaa harmittaa tuo takaraivon ohuus, kun on käynyt FUE-siirrossa. Joo, kyllä ne hiukset ois just nyt makeet olla, mutta eipä toi pari vuotta nyt kuulosta niin pahalta, jos kokeilis ensin muita vaihtoehtoja. Varsinkin CB-03-01 kiinnostaa mua, jolla nyt jonkun verran hiuksia vielä hiusrajassa. CB on neljän vuoden päässä, ennen kuin löytyy apteekeista, mikäli auttaa hiustenlähtöön, mutta ainetta on saatavllla nyt jo, ja foorumeilla kokeillaan millä imeytymistä saisi parannettua. Pgd2-blokkaajista muistaakseen ei ole vakuuttavaa näyttöä, että se sellaisenaan varsinaisesti kasvattaisi hiuksia.


      • sadadadadad
        Juliusz kirjoitti:

        Aivan oikein, Aderansilla ja Histogenilla on ne kovimmat väitteet!!

        Ottaisin hiustensiirron saman tien, jos mulla ois parantumaton sairaus ja muutama vuosi elää. Mutta itte oon kyl suunnitellu vielä pidempään täällä tallustella, joten harmi olisi, jos nyt parin vuodessa vimmassa tekisin jotain, mitä joutuisi 50 vuotta katumaan. Joko pidetään hiuksia väkisinkin pidempinä, peittääkseen arpikudosta, tai alkaa harmittaa tuo takaraivon ohuus, kun on käynyt FUE-siirrossa. Joo, kyllä ne hiukset ois just nyt makeet olla, mutta eipä toi pari vuotta nyt kuulosta niin pahalta, jos kokeilis ensin muita vaihtoehtoja. Varsinkin CB-03-01 kiinnostaa mua, jolla nyt jonkun verran hiuksia vielä hiusrajassa. CB on neljän vuoden päässä, ennen kuin löytyy apteekeista, mikäli auttaa hiustenlähtöön, mutta ainetta on saatavllla nyt jo, ja foorumeilla kokeillaan millä imeytymistä saisi parannettua. Pgd2-blokkaajista muistaakseen ei ole vakuuttavaa näyttöä, että se sellaisenaan varsinaisesti kasvattaisi hiuksia.

        Ymmärrän tuonkin. Varsinkin kun olet vanhempi(?)..

        Itse olen kuitenkin nuori ja parhaassa iässä. Haluan elää hetkessä ja päätöksellä en kuitenkaan tee mitään tuhoisaa tulevaisuutta ajatellen. Haluan elää edes osan parhaasta iästäni niin, ettei ulkonäköä tarvitse murehtia. Niin että voi aamulla vain herätä ja nauttia elämästä.

        Jos ratkaisuni on jonkun mielestä huono, sitten se on.


      • Juliusz
        sadadadadad kirjoitti:

        Ymmärrän tuonkin. Varsinkin kun olet vanhempi(?)..

        Itse olen kuitenkin nuori ja parhaassa iässä. Haluan elää hetkessä ja päätöksellä en kuitenkaan tee mitään tuhoisaa tulevaisuutta ajatellen. Haluan elää edes osan parhaasta iästäni niin, ettei ulkonäköä tarvitse murehtia. Niin että voi aamulla vain herätä ja nauttia elämästä.

        Jos ratkaisuni on jonkun mielestä huono, sitten se on.

        En sano, että ratkaisusi on välttis huono, mutta kuullostat vähän joltain, joka nyt ei kuitenkaan hirveen monta kuukautta olisi tätä miettinyt. Meinaan, että oot lähössä hiustensiirtoon edes ottamatta huomioon vaihtoehtoja, jotka ovat tulossa vuoden tai parin sisällä. No oo koo, tavallaan ymmärrän, jos sulta hiukset kokonaan lähteneet ohimoilta... mutta mulla on näitä "vauvahiuksia" sen verran, että mielellään ainakin odotan tuloksia CB:stä (hairlosshelp.com-foorumi). Samalla aikavälillä saamme uusia tuloksia bimatoprostista, vaikken nyt itse välttämättä kovin vahvasti kyseiseen valmisteeseen usko. Tietoa pde2-stimuloivasta valmisteesta, jos sellaista saadaan jostain pummattua saatavilla olevan pdg2-blokkaavan kylkiäiseksi‚ tässä odotellaan, ennen kuin teen mitään niin radikaalia kuin hiustensiirto. Tämmöstä tiedossa jopa vaikkei Aderansiin tai Histogeniin olisikaan uskomista.

        Kai sitä voi jotkut odottaa ja elää vähän myöhemminkin, jos ei oo paha ikäkriisi menossa... En tiiä mikä sun paras ikä on, mutta itte oon parhaassa iässä tähän asti (30), ja aion yhä näyttää upealta viisikymppisenä.


    • pehmee lasku

      Kyllä alkaa melkein alahuuli väpättää kun noita esim. aderansin tuloksia katselee. Kyllä se niin on että jos ne vielä tämän vuosituhannen aikana saa hoidot markkinoille niin saattaapi olla että hiukan harventuneeseen päälakeen saadaan ihan ok tuloksia mutta norwood 6 kaverit voi lyödä hanskat jo tiskiin tai harkita vakavasti sitä peruukkia jos oma kuontalo niin ahdistaa.

      • asdadada

        Ehkä ne kasvut aderansin kanssa ei ole kovat, mutta se, että Aderans pystyy antamaan suojan DHT:lle.. Se on se kovin juttu. Siksi onkin tärkeää pitää hiuksia mahdollisimman paljon päässä.


    • 99rr

      Juliusz veti esille hyvän pointin tuli mieleen kun olin 20v sitten valmis ht.n
      nordström tarjosi kieleke siirtoa eli suolavesipallolla venytetään päänahkaa
      joka sitten leikataan pois ja sivulta leikataan iso kieleke peittämään tätä
      aluetta ja sitten isoilla stripeillä paikataan...jumalalle kiitos en mennyt
      ja kallis muistaakseni 50 000 markkaa eli henkilöauton hinta silloin.
      Nyt näkee senaikaikaisia puoskarointeja niin pahaa tekee.
      Eli pitää olla todella varma toiminpiteen suorittajasta,siirteiden riittävyydestä,
      rahavarojen riitävyydestä, sekä hiusrajan säilyvyydestä joko lääkkeiden tai
      luonnollisen hiustenlähdön loppumisen ansiosta.

      • rolhvi

        Millähän tavoin ne hiistensiirrot on niin muka kehittyneet , ei nw6 kaverille saada millään hyviä tuloksia. Joten paskoja ovat.


      • maukka jr
        rolhvi kirjoitti:

        Millähän tavoin ne hiistensiirrot on niin muka kehittyneet , ei nw6 kaverille saada millään hyviä tuloksia. Joten paskoja ovat.

        Näin on, vasta kun hiuksia saadaan monistettua ja istuttua päähään rajattomasti niin voidaan puhua hyvästä hiustensiirrosta.


      • No kannattiko
        maukka jr kirjoitti:

        Näin on, vasta kun hiuksia saadaan monistettua ja istuttua päähään rajattomasti niin voidaan puhua hyvästä hiustensiirrosta.

        sitten päästää kalju nw6 tasolle?

        Ette sitten viitsineet aloittaa ehkäiseviä hoitoja yhtään aikaisemmin.

        Ihan perus saamatonta porukkaa. Ensin ei viitsitä tehdä asialle itse mitään ja sitten maristaan kun kukaan muukaan ei voi tehdä asialle mitään.

        Olette ansainneet kaljunne!


      • joojoo
        No kannattiko kirjoitti:

        sitten päästää kalju nw6 tasolle?

        Ette sitten viitsineet aloittaa ehkäiseviä hoitoja yhtään aikaisemmin.

        Ihan perus saamatonta porukkaa. Ensin ei viitsitä tehdä asialle itse mitään ja sitten maristaan kun kukaan muukaan ei voi tehdä asialle mitään.

        Olette ansainneet kaljunne!

        Uusia hoitoja jotka ratkaisee koko jutun kerralla on luvattu jo varmaan 1600-luvulta lähtien. Eli jos tuo tutkija nyt on pääsemässä ratkaisuun ja aloittaa neuvottelut lääkeyhtiön kanssa, se voisi mennä näin:
        Ensin menee ainakin 5 vuotta kun lääkeyhtiö tutkii, tutkii ja tutkii, sitten eri viranomaisten hyväksynnät, FDA jne...ja siihen menee pari vuotta. No sitten on ehkä mennyt 6-7 vuotta. Ja sitten JEEEEEEE hoito tulee markkinoille!!!!!!!!!! Eikä maksa paljon, ensimmäisten vuosien aikana se on harvojen klinikoitten käytössä ja hinnoittelussa sovelletaan kermankuorintaa, eli ensimmäisten vuosien asiakkaat pulittavat kovimmat hinnat, eli varatkaa nut tuonne 5-7 vuoden päähän vaikkapa 10 000 euroa niin sillä varmaan pääsee kokeilemaan ensimmäistä pistosta, ja nehän otetaan tietysti ainakin 6 pistoksen sarjoina..heh heh heh.......kun odotatte 30-40 vuotta niin sitten se voi olla jo massatavaraa eikä kaljuus ole enää kauneushoitojen- tai tuotteiden listalla...ai perhana mä olen silloin jo noin 90-vuotias......onkohan jokunen karva vielä päässä niin voisi silloin mennä ottamaan noita piikkejä päähän......näyttäis hauta-arkussa hyvältä!!!!!!!!!!


      • daijuxx
        No kannattiko kirjoitti:

        sitten päästää kalju nw6 tasolle?

        Ette sitten viitsineet aloittaa ehkäiseviä hoitoja yhtään aikaisemmin.

        Ihan perus saamatonta porukkaa. Ensin ei viitsitä tehdä asialle itse mitään ja sitten maristaan kun kukaan muukaan ei voi tehdä asialle mitään.

        Olette ansainneet kaljunne!

        No jos fina on ainut ehkäisevä ja jotenkin toimiva hoito niin moni fiksu jättää sellaset myrkyt ottamatta.


      • No kannattiko
        daijuxx kirjoitti:

        No jos fina on ainut ehkäisevä ja jotenkin toimiva hoito niin moni fiksu jättää sellaset myrkyt ottamatta.

        En minä ainakaan tunne yhtään fiksua finasta kieltäytynyttä. Huomaa ettet itse ole käyttänyt kun olet joko luontaistuotehörhö tai sitten mihinkään ratkaisuun tyytymätön persoonallisuus.

        Jos luulet että parin vuoden sisällä saadaan ihmehoito, joka paluttaa kutoset kakkosiksi ilman sivuvaikutuksia, hyvällä hiusten suunnalla ja rakenteella ja on lähes ilmaista...

        Niin elät haavemaailmassa. Tuo voi olla tulevaisuus 20 v päästä, mutta ei nyt. Ei todellakaan nyt. PgD2 sta ei ole mitään näyttöä hiuksiin, kuten Kopulikin sanoi ja jos oikein järkeä käyttää niin odotukset siitä ihmelääkkeenä perustuvat muutaman yksittäisen tutkijan kahvipöytäkeskusteluihin. Ei mihinkään muuhun.

        Joten siitä vaan innolla odottamaan.


      • pmr slave
        No kannattiko kirjoitti:

        En minä ainakaan tunne yhtään fiksua finasta kieltäytynyttä. Huomaa ettet itse ole käyttänyt kun olet joko luontaistuotehörhö tai sitten mihinkään ratkaisuun tyytymätön persoonallisuus.

        Jos luulet että parin vuoden sisällä saadaan ihmehoito, joka paluttaa kutoset kakkosiksi ilman sivuvaikutuksia, hyvällä hiusten suunnalla ja rakenteella ja on lähes ilmaista...

        Niin elät haavemaailmassa. Tuo voi olla tulevaisuus 20 v päästä, mutta ei nyt. Ei todellakaan nyt. PgD2 sta ei ole mitään näyttöä hiuksiin, kuten Kopulikin sanoi ja jos oikein järkeä käyttää niin odotukset siitä ihmelääkkeenä perustuvat muutaman yksittäisen tutkijan kahvipöytäkeskusteluihin. Ei mihinkään muuhun.

        Joten siitä vaan innolla odottamaan.

        Jälleen yksi asiantuntija lisää. Jaa sä oot ollut mukana kahvipöytäkeskusteluissa mukana.


        Tiedän että tulee maksamaan mutta mitä sitten, olen valmis siihen.
        Niin eihän finassa olekaan sivuvaikutuksia, tuskin on edes pitkäaikasia sivuvaikutuksia tutkittu kunnolla tai tiedetä edes. On se mielestäni vaarallista leikkiä hormooneilla.


      • Kopuli
        pmr slave kirjoitti:

        Jälleen yksi asiantuntija lisää. Jaa sä oot ollut mukana kahvipöytäkeskusteluissa mukana.


        Tiedän että tulee maksamaan mutta mitä sitten, olen valmis siihen.
        Niin eihän finassa olekaan sivuvaikutuksia, tuskin on edes pitkäaikasia sivuvaikutuksia tutkittu kunnolla tai tiedetä edes. On se mielestäni vaarallista leikkiä hormooneilla.

        Finasta on 10 vuotis seurantatutkimuksia. Eikö ne riitä sinulle?

        Mikä ihme lääketutkimusten vääristely salaliittoteoria täällä on vallalla? Uskokaa nyt pikkuhiljaa, että useat toisista riippumattomat sitoutumattomat tahot ovat tehneet myös tutkimuksia finasta ja ovat saaneet SAMAT tulokset.

        Lukekaa tutkimuksia älkää spekulaatioita.

        Ja mihin perustat tuon ajatuksen että on vaarallista leikkiä hormooneilla? Millä perusteella se on vaarallisempaa kuin leikkiminen kudoshormooneilla? Ihmisen endokrinologian hyväksikäyttö on vain ja ainoastaan HYÖDYLLISTÄ, kunhan tietää mitä on tekemässä. (esim. ehkäisyvalmisteet)


      • Samoilla linjoilla
        Kopuli kirjoitti:

        Finasta on 10 vuotis seurantatutkimuksia. Eikö ne riitä sinulle?

        Mikä ihme lääketutkimusten vääristely salaliittoteoria täällä on vallalla? Uskokaa nyt pikkuhiljaa, että useat toisista riippumattomat sitoutumattomat tahot ovat tehneet myös tutkimuksia finasta ja ovat saaneet SAMAT tulokset.

        Lukekaa tutkimuksia älkää spekulaatioita.

        Ja mihin perustat tuon ajatuksen että on vaarallista leikkiä hormooneilla? Millä perusteella se on vaarallisempaa kuin leikkiminen kudoshormooneilla? Ihmisen endokrinologian hyväksikäyttö on vain ja ainoastaan HYÖDYLLISTÄ, kunhan tietää mitä on tekemässä. (esim. ehkäisyvalmisteet)

        Juuri näin. Itseäni harmittaa finan aloittamisessa se, että en tienny pari vuotta sitten lainkaan finasta mitään ja ekalla kerralla lääkäri ei suostunut kirjoittamaan reseptiä. Toisella kerralla loin perustellut faktat tiskiin ja resepti irtosi.

        Niin ja ekalla kerralla ei kyse ollut gefina vs propecia -asetelmasta vaan hänen omasta kannastaan. Onneksi kuitenkaan tilanne ei kerennyt hirveäesti huonontua. Toivottavasti kesällä näkyisi jo tuloksia.


    • o69o

      Kyllä itsekin laskisin Finasteridin aika turvallisten lääkkeiden joukkoon
      vaikkeivät juuri minulle sovikaan.
      Varmaan aika harvoja lääkkeitä on niin perusteellisesti tutkittu
      vuodesta -89(proscar) sekä -92 (propecia) sekä miljoonien päivittäisten käyttäjien turvalliseksi todistama.
      Mutta itselläni varmaan on joku latentti haima tai maksasairaus joten
      ei (prk...le) sovi minulle.

      Välillä elämän epäoikeudenmukaisuus kaikessa raakuudessaan
      astuu arkielämään peiliin katsoessa ja aiheuttavat eskapistisen tarpeen
      paeta jonnekin,sulkeutua,piiloutua kanssaihmisten katseilta,arvostelulta.

    • HYVÄSYDÄMMISTYYS

      Onko kukaan toinen tietoinen täällä suomessa tällaisesta hiusten siirto menetelmästä.minulle näytti eräs suomalainen hius alan ammattilainen videon jossa japanilaisella tekniikalla istutettiin keinohiukset päähän.se tapahtui näin lääkärillä oli koukum muotoinen ohut yyövälinr johon keinohius laitettiin kiinni sen jälkeen koukku työnnettiin päänahasta läpi jonkun tirtyn millimetrin,jonka jälkeen koukku vedettiin päänahan sisältä pois ja samalla koukun päässä oleva keinohiuksen päää teki pienen solmun päänahan alle ja jäi siis päänahkaan operaatio näytti kivuttomalta ja minulle kerrottiin että näin istutetut keinohiukset olisivat eli ikäiset ja rakenteelyaan yhtä luonnollisen näköiset kuin omat hiukset lisäksi keino hiukset olivat materiaalia joka ei voinut katkeillla eikä kulua vaikka käyttäytyivät yhtä kauniisti kuin oikeat omat hiukset.menetelmä oli japanilainen ja istutettujen keinohiusten pienet solmut koteloituvat päänahan alle eikä lääkärin ukaan aiheuttaisi minkäänlaisi komplikaatioita.lisäksi tuloksen näki heti.ihmettelen miksi tästä tekniikkaa ei käytetä tai puhuta minulla on monia ystäviä jotka täällä suomessakin ovat käyneet normaali hiusten siirroissa jopa näillä nk.suomen parhailla plastikka kirurgeilla ja kaikilla tuntemillani ystävillä on vain menneet rahat hukkaan ja niitä kauniita tuuheita hiuksia ei ole saavutettu vaikka olisi 4 kertaakin käynyt hiusten siirroissa.ainoastaan ystävilleni on jääneet huimat laina velat pankkiin ja jo itsestään huonompi itsetunto josta nämä suomen parhaat plastikkakirurgit viiv veisaavat.TOIVOISIN TODELLA ETTÄ JOKU PLASTIKKAKIRURGI JOKA EI TEE TYÖTÄÄN VAIN RAHAN TAKIA VAAN SEN TAKIA ETTÄ PELASTAISI ESIM KALJUUNYUMISESTA AIHEUTUNEEN POTILAAN ITSETUNNON RUPEAISI TEKEMÄÄN KEINOHIUS SIITRTOJA TUOLLA JAPANILAISELLA KOUKKU TEKNIIKALLA.

    • o69o

      Onhan noita ei-elävää(muovi) alkuperää olevia keinohiuksia istutettu monenkin
      yhtiön toimesta sen parinkymmenen vuoden aikana jona olen alaa seuraillut mutta
      aika nopeasti ne poistuvat markkinoilta...Olisiko materiaalin kestävyys,hylkimisreaktiot tms. osoittautuneet ongelmiksi.
      Ja henk.kohtaisesti miettisin kahdesti enenkuin suostuisin tuhansiin reikiin päässäni ja niistä muovisuikaleita riippumassa.

    • Edistyksellistä

      3D tulostuksella saa varmaan kohta kunnon pöheikön päähänsä.

    • hpop
    • o69o

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe