Järjestetäänkö vielä jossain baarissa pokeriturnauksia? joskus vuosi tai kaksi sitten olen käynyt pelaamassa tullibaarissa muutamia turnauksia.. paikan nettisivut ei näytä toimivan niin osaisko joku kertoa? ei oikeastaan väliä missä pääsisi pelailemaan... kunhan nyt 5 kilsan säteellä keskustasta...
kiitoksia jo etukäteen.... :)
ja siis ihan texas holdemista kyse... omaha sun muut systeemit ei innosta
Pokeria porissa?
7
219
Vastaukset
- uusavuttomuus iskee
Google puhelinluettelo = puhelinnumero.
Soittamalla selviää. - pelaa pojan kanssa
Jos pelaisit pokeria sen porilaisen "opiskelija-miljonääri"-pokerihain kanssa.
Sen varran vahvat kädet olleet viime aikoina, että 5-sarjan BMW sai rinnalleen Range Roverin maasturin. Auto ilmestyi Porin katukuvaan viime vuoden lopulla ja todistettavasti kuuluu tälle Satakunnan Kansan sivuiltakin tutuksi tulleelle pokerihaille.- ihan tiedoksi poju
Älä sinä köyhä pelle pojittele ketään kun ovat korvantaustasi on vielä märät.
- Spede37
Joo, ei oikein voi pojutella kun kaveri on kuitenkin iältään 27 vuotias. Katsos sitä voi opiskella vielä hieman vanhempanakin, varsinkin jos käy ylempää korkeakoulua.
- Anonyymi
Löytyykö porista baareja tai bubeja jossa pelaataan texas holdemia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658