Seurusteleva kokeilunhaluinen nainen etsii naista

21vOulu

Hei! Elikkä olen jo pitkään ollut kaukosuhteessa miehen kanssa, mutta olisin kuitenkin hyvin halukas kokeilemaan, millaista se olisi naisen kanssa.Ongelmana tulee se, etten tunne tästä kaupungista ketään, taikka tiedä minne mennä.

38

6839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hantta38

Ihan ekaksi mene vaikka ulos...

• Outo paikka

Tjoo, ko tietäs minne täälä kannattas mennä viikolla, ko viikonloppusin olen töissä toisella paikkakunnalla.

• oululainentyttö

Moikka! Mulla on aika samanlainen tilanne kuin sulla, itsekin oon jo kauan haaveillut seksistä naisen kanssa ja oon kaukosuhteessa:) mää oon kohta 19-vuotias ja Oulusta myös. Jos haluat jutella enemmän nii antasitko vaikka sun sähköpostis?

• Nainen 22

Hei!

Itse olen myös Oulun suunnalta, elän parisuhteessa miehen kanssa ja olen 22-vuotias. Itsekin olen aina haaveillut seksistä naisen kanssa, mutta rohkeus asian toteuttamiseen ei ole riittänyt :) Olisi mahtavaa löytää ystävä jonka kanssa voisi yhdessä kokea uusia asioita!

• lumppujen vihaaja

Miksi olette valmiita pettämään miehiänne naisten kanssa?? Saaatanan huorrat!

• oululainentyttö

Hei Nainen 22!
      Mäkin oon täältä Oulusta ja olisin todellakin halukas löytämään ystävän kenen kanssa kokeilla uusia juttuja jos se vielä tutustumisen jälkeen kummastakin vaikuttais hyvältä idealta. Oon sua muutaman vuoden nuorempi, -94, mutta jos sua kiinnostaa tutustua muhun ja käydä vaikka kahvilla niin laitatko s.postia mulle? Mun osote olis [email protected] :)

• miksei postisi toimi

miksei postisi toimi?

• oululainentyttö
        miksei postisi toimi kirjoitti:

miksei postisi toimi?

Hups,se olikin hotmail.fi eikä com:)

• hoochie

Olisiko ketään pääkaupunkiseudulta? Täällä parikymppinen seurusteleva hetero(?)nainen haaveilee myöskin naisesta.

• kukkahattusetä

Mitäs mies/poikaystävänne sanovat näistä naishaaveiluistanne ja seksikokeilujen suunnitteluistanne?

• niinpä niin:D

Onkos sillä mitään väliä mitä miehet siihen sanoo..oma mies on ainakin silla kannalla et akkojen kanssa saan tehdä ihan mitä haluun:Dluulempa että mieluummin se nainen kuin mies:D

• Snt
        niinpä niin:D kirjoitti:

Onkos sillä mitään väliä mitä miehet siihen sanoo..oma mies on ainakin silla kannalla et akkojen kanssa saan tehdä ihan mitä haluun:Dluulempa että mieluummin se nainen kuin mies:D

Kuuluisat viimeiset sanat

• pl31

Tyypillistä bi-seksuaalin ajattelua. Kuvitellaan, että kun minä nyt satun tykkäämään tytöistäkin niin niiden kanssa peuhaaminen on ihan ok, vaikka olisinkin miehen kanssa parisuhteessa. Ei hyvää päivää miten itsekästä porukkaa.

Sitten ihmetellään, että miksi bi-seksuaaleilla on niin huono maine.

• aamuaurinko6
        pl31 kirjoitti:

Tyypillistä bi-seksuaalin ajattelua. Kuvitellaan, että kun minä nyt satun tykkäämään tytöistäkin niin niiden kanssa peuhaaminen on ihan ok, vaikka olisinkin miehen kanssa parisuhteessa. Ei hyvää päivää miten itsekästä porukkaa.

Sitten ihmetellään, että miksi bi-seksuaaleilla on niin huono maine.

Se on jokaisen oma asia kenestä tykkää ja kenen kanssa kokeilee että kokeilunhalua sinullekin ja kaikille halukkaille, siitä vaan.

Sitä tekevät heterot, biseks. ja lesbotkin.

• kevytkenkäistä

No jos teiän miehet kävis vieraissa toisen akan tai ukon kanssa, olisko sillä mitään väliä teille? Jos ei ole, niin ettepä te kauheesti siitä ukosta sitten ole kiinnostuneita..Luulis ainakin kiinnostavan edes sen vertaa, että jos se ukko kävis hankkimas toisen ukon tai akan kanssa sukupuolitauteja tai lapsia... No, ai niin, eihän sillä mitään väliä teille ole.

• ijngre
        kevytkenkäistä kirjoitti:

No jos teiän miehet kävis vieraissa toisen akan tai ukon kanssa, olisko sillä mitään väliä teille? Jos ei ole, niin ettepä te kauheesti siitä ukosta sitten ole kiinnostuneita..Luulis ainakin kiinnostavan edes sen vertaa, että jos se ukko kävis hankkimas toisen ukon tai akan kanssa sukupuolitauteja tai lapsia... No, ai niin, eihän sillä mitään väliä teille ole.

ei ollut kysymys sukupuolitaudeista, mitä se sinulle kuuluu kenenkään elämä, elä vai omaasi vai onko se niin surkeaa että pitää kytätä muiden elämää

• lope1

Oulusta vähän eteläänpäin löytys kans yks (sinkku) nainen joka olisi kokeilunhaluinen (25v)

• camilana1

Tääl ois 24v nainen oulusta:)

• missi

Moi olen 25v myös kokeiluhaluinen:) laita vaikkapa sähköposti jos haluat tietää lisää:) [email protected]

• Kokeiltaisko?

Hei tytsyt täällä myös etelä-pohjanmaalta parisuhteessa oleva 20v tyttö etsii kokeilun haluista seuraa :) saa laittaa spostia : [email protected] :) niin ja matkustelu onnistuu myös, ei tarvi olla ihan samalta alueeltakaan ;)

• Ja keski-suomessa olisi 22-vuotias, myös parisuhteessa elävä kokeilunhaluinen neiti :) laittakaa sähköpostia: [email protected]
      Olisipa ihanaa löytää joku neito, jonka kanssa voitaisiin toteuttaa molempien haaveet.. :)

• lope1 SULLE

Moi lope1!
      Laitas osoitetta jos yhteydenpito 25v naisen kans kiinnostaa ;) Kokeilunhalua löytyy!

• femme fatale

"Tyypillistä bi-seksuaalin ajattelua. Kuvitellaan, että kun minä nyt satun tykkäämään tytöistäkin niin niiden kanssa peuhaaminen on ihan ok, vaikka olisinkin miehen kanssa parisuhteessa. Ei hyvää päivää miten itsekästä porukkaa.

Sitten ihmetellään, että miksi bi-seksuaaleilla on niin huono maine."

Totta totta totta!
      Aina sama loru biseksuaaleilla, haha olen itse lesbo ja en neverever tule olemaan biseksuaalin kanssa juuri tuon takia!

• voi,voi

Tyypillistä lepon ajattelua katkeraa ja ilkeää kun ei saa naista. Tosin tuskin lesbo olet.

• bi-palsta

Mitä lesbo tekee niin kovin vihaamiensa ja halveksimiensa bi-seksuaalien palstalla ;)!? Mietin vain, että mikä oikeus teillä on tulla tänne, kun lesbot jatkuvasti jankkaavat etteivät bi-seksuaalit saa keskustella lesbo-palstalla. Samat oikeudet kuuluvat sitten sekä bi:lle että lesboille, kuten myös kaikille muillekin. Tämä on nimensä mukaan bi eikä lesbopalsta, joten mene takaisin sinne minne kuulutkin, kiitos!

• juu,

kyllä lesbo voi tulla tälle palstalle ja bi voi mennä käymään lesbo palstalla, ei palstoja tarvi ottaa niin vakavasta, tilaa riitttää

• mill-

itse kans oon haaveillut naisseurasta. Olis mielenkiintosta jutella muitten samanhenkisten kans ja kokeilla uusia juttuja. Tuntuu nii turhalta etsiä jtn mitä ei ees tiedä niin jospa sitä tutustumalla samantyyppisiin ihmisiin löytäis jtn suuntaa tähän. Oulusta itsekin, urheilullinen 24-v, saa laittaa postia ([email protected]) jos kiinnostaa juttelukaveri tai jtn sellasta.. :)

• N50 exlsb or sthlike

Hei, kyllä nuorena saa kokeilla ja etsiä. Ei voi tietää, jos ei saa kokeilla. Seksi on mukavaa, nautitaan siitä, kuka kenenkin kanssa, halujen mukaan. Ihmiset ovat erilaisia, ei kaikkia kiinnosta kokeilut, mutta ei sen takia voi tuomita toisten kiinnostuksia. Nautitaan elämästä!

• reddari

Tiedätkö mitä sana pettäminen tarkoittaa....?

• Parisuhdesäännöt

Parisuhteessa asioista pitäisi pystyä puhumaan ja sopimaan. Itse olen 29-vuotias naimisissa oleva nainen ja minulla on aivan upea aviomies, joka kannustaa minua löytämään itseni. En ole koskaan ollut naisen kanssa, mutta tilaisuuden tullessa haluaisin kokeilla, jos se tuntuisi hyvältä idealta sillä hetkellä. Mieheni on itse elämänsä aikana ehtinyt kokeilla erilaisia asioita ja on todella sinut oman seksuaalisuutensa kanssa. Hänen toiveensa on, että minä hänen vaimonaan en vanhoilla päivilläni kadu tekemättömiksi jääneitä asioita, vaan kokeilisin asioita, joita hän itse ei voi minulle tarjota. Näin meillä. ;)

• ME+SINÄ?

löytyisikö yli 26 vuotiasta mukavaa ja söpöä naista keski-suomen alueelta joka haluaisi kokeilla naista? mies ei touhua kolmannen pyörän kanssa.

• maisa9

mulla kokemusta naisen kans olemisesta ja sä kuulostit kiinnostavalta mä oon keskisuomesta en oo kirjautunut tälle palstalle mut tavoittaa num.0449618545 soita niin kerron lisää

• 22vOulu

Hei!
      Tosiaan, sen jälkeen ko jätin tämän ilmoituksen, on ikä muuttunut. Silloin ko jätin tämän, miehelleni oli ok, että halusin kokeilla ja hän itse kannusti siihen. Unohdin lopulta tosiaan koko keskustelun, ko aattelin, ettei kukaan kuitenkaan vastaa. Nyt olemme jo kuukausia sitten eronneet ja kokeilunhalu silti jäin. Toivottavasti olen kohta sen verran päässyt yli, että pystyn harrastamaan seksiä yhtään kenenkään kanssa, miksei myös naisen. Mukava huomata, että keskustelua syntynyt ja toivon kovin, että te, jotka olette olleet samassa tilanteessa, olette päässeet kokeilemaan ja miksei muutkin.

• Kiimapimppi75

Tääl ois tarjolla posliinipillua ja aika kivan kokosta mulkkua

• Kuvakettu

Vieläkö täältä löytyy kokeilunhaluisia oululaisia? Täällä yksi 23v. Bi-tyttö kokeilunhaluista ystävää vailla..:)

• --innaninna--
        Kuvakettu kirjoitti:

Vieläkö täältä löytyy kokeilunhaluisia oululaisia? Täällä yksi 23v. Bi-tyttö kokeilunhaluista ystävää vailla..:)

Vielä löytyis! :) Laitatko spostia? [email protected]

• hyi teitä oikeesti!

no hyi helvetti. mistä ihmeestä löytyy näin paljon ihmisiä jotka seurustellessaan haluaa kokeilla toista? aivan sama onko se sille kumppanille ok, mutta tosi ällöttävää. toivottavasti en koskaan vahingossa törmää tollasiin tyyppeihin.

• Mikkolatk

Miksi kiroilet se on liian voimakastahtoista toimintaa kyllä ymärän vihasi.Mutta eikös neuvoteltaisiin.

RAAMATTU sanoo tästä asiasta seuraavaa.

Nais osapuolet siis 2 naista keskenään. ja Kaksi Mies osapuolta keskenään tekevät sitä keskenään mikä on syntiä työntävät tappinsa pehvaan ja ovat onelisia. Mutta syylistyvät synin tekoon .

TÄMÄ ON SYNEISTÄ SUURIN.

EIKÖÄN OLE VIISAINTA LOPETTAA SYNIN TEKO : SE MITÄ OLET TEHNYT KOKO IKÄSI.

HYLKÄÄ SE.

JA LÄHDE UUDELLE TIELLE POIS SYNTIELÄMÄSTÄ.
      Sanassa sanotaan jättäkää syntinne niin saate anteeksi.Mutta jos syntiä teette se tulee teille viellä maksetavaksi.

SILLÄ ELÄMME LOPUN AIKAA KRISTILLISESSÄ ELÄMÄSSÄ .

KATSOKAA ISRAELIA ;KUN OKSA TULEE ESILLE ON JO PUH
      keamassa kukkaan on lopun aika esillä..

Jos tahdot pelastua niin käänny.

Sillä nämä täläiset.

Homot ja Lespot ovat tuhoon tuomittuja. He joutuvat tuliseen järveen .
      Tämä lukee raamatussa Raamattu kertoo totuuden kaikesta esille tulevasta.
      Raamattu on tietokirja ei valehtele niinkuin kaikki muut kirjat sen tekevät.
      Nämä ilmoitukset ei tule esille muutoin ,kun tutkimalla pitää tutkia asiaa.

LUEPPA JOHANEKSEN ilmestys 22 17-21 siinä on tottuus ja koko raamattu kanattaa lukea
      läpi.
      Että näet mistä on kysymys.

Kyllähän niitä käy ovella UHOOJIA .
      ON parempi lukea itse ei jää oletamuksien varaan mikään kohta ,kaikki tulee päivän
      valoon.

Lassi olen olen käynyt tänä vuonna lehtimjan juhlilla ISRAELISSA.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      22
      3820
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2891
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      880
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      39
      856
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      113
      712
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      35
      688
    8. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      35
      666
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      627
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      134
      625
    Aihe