Siis, mitä valitatte köyhät.Hommatkaa kraka ja puku.Mulle se on aika hyvä eläke! Repikää siitä pellet !
Köyhät itkee käteinen kulkee
4
64
Vastaukset
§ Jokainen on lain edessä tasaveroinen .Suomen perustuslain 19 § mukaan jokaisella on oikeus välttämättömään toimeen tuloon, revi itse kansan talouden laskiessa ja työttömyyden lisääntyessä eläkkeitä leikataan suomen lakien mukaisesti. valtion talous eli kansan talous on yhteistä vero rahaa miksi tulevaisuuden tasavaltiosta tehtäisiin rikollinen suomen perustuslakeihin viitaten sinun kaltaistesi elättämiseksi.Sanopa yksi hyvä syy ?
Minimi suoja työttömyyttä vanhuutta ja sairautta vastaan on kaikkien perustuslaillisten oikeuksien toteutuminen, eli niitä leikataan tasapuolisesti kaikkien eduksi. Henkilökohtaisesti kannatan suomen lain mukaista hallitusta politiikkaa ja valtiota eli virassa olevia tuomareita sekä suomen lakia noudattavia viran omaisisa.
- TYHYMÄ !
godfake kirjoitti:
Minimi suoja työttömyyttä vanhuutta ja sairautta vastaan on kaikkien perustuslaillisten oikeuksien toteutuminen, eli niitä leikataan tasapuolisesti kaikkien eduksi. Henkilökohtaisesti kannatan suomen lain mukaista hallitusta politiikkaa ja valtiota eli virassa olevia tuomareita sekä suomen lakia noudattavia viran omaisisa.
Et sä ymmärrä.Työttömyyskorvaus ei o su varten.Suomi on vapaa maa jokainen saa yrittää. Hei camoon ! Liity puolueeseen ? Vitun nysvääjä ? Lipponen aikoinaan sai kusetetua kokso Suomen kansas Cityn :)
TYHYMÄ ! kirjoitti:
Et sä ymmärrä.Työttömyyskorvaus ei o su varten.Suomi on vapaa maa jokainen saa yrittää. Hei camoon ! Liity puolueeseen ? Vitun nysvääjä ? Lipponen aikoinaan sai kusetetua kokso Suomen kansas Cityn :)
Suomen perustuslain 19§ mukaan jokaisella on oikeus välttämättömään toimeen tuloon. Suomen perustuslain 21 § mukaan jokaisella on oikeus saada asiansa käsitellyksi asianmukaisesti ja ilman aiheetonta viivästystä lainmukaan toimivaltaisessa tuomio istuimessa tai viran omaisessa. suomen perustuslakia on tässä yhteydessä lyhennetty sanoja tai asia sisältöä ei ole muutettu tieto lähde eduskunnan oikeus asiamiehen kanslian kantelun ratkaisu 2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433454Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182688Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3972675Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821807- 861435
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541340SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711046- 771015
- 73876
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28839