Varastojoukkueen vesiryhmässä.
aiemmin Raimo Enqwist
Veikko Rautiainen
Markku Liimatainen Ranualta
Hannu Kauppinen Vieramä (Iisalmi)
Erkki Koivula Kurikka
Rainer Heikkila (hki)
Olen tavannut heistä jälkeenpäin vain Veikon, ajoi bussia Helsingistä
Espoon Karakallioon.
Pari muutakin varastojoulkeen kaveri olen tavannut.
Toinen joka asui Liimataisen Markun kanssa Zenimassa, on muistaakseni Helsingin Itäkeskuksen kirjastossa vahtimestarina. Hän oli jostain länsisuomesta kotoisin. Ja oli tehnyt toisenkin reisun.
Missä miehet on ja mitä kuuluu? Ottakaa yhteyttä edes tänne.
Onko kuulolla ketään Siinailla Abu Zenimassa 1976 ollutta
reniaR alikkieh
4
326
Vastaukset
- "kirjailija"
Vesiryhmässämme saattoi olla myös Klinga Lahtelainen kaveri.
t Rainer H - "kirjailija"
Karjalainen Posiolta, taisi olla kova ottamaan.
Vesiryhmässä. - kypsymätön
"Ihmis kala" veti aina nyrkin jälkeen mustalla napalla körmyt. Oli myös mahdoton mies sukeltamaan, varsinainen vesimies.
- L A Nortamaa
FB:stä löytyy monta Zeniman käivärää. YK/NATO& EU-RAUHANTURVAAJAT...haulla on suljettu ryhmä, mutta oikeilla taustoilla saa jäsenyyden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217910- 2332735
- 262601
- 1641989
- 1201854
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61636Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 781219
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175