Hoitajan tehtävät?

aaaappuuuaaa

Mitä hoitajan täytyy tehä??
Kertokaa kaikki tiedot, no harjaaminen, karsinan siivoominen, kamojen putsaus, ne tiiän mut kertokaa muita!!!!!! Kiire!!! Nopeasti kertokaa!!!

7

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kpihouf86v8u

      kiikiikiii laulu onhyvä kiikiikiii

      • aaaappuuuaaa

        ?


    • juustonakkih

      no ei välttämättä tarvitse tehä muuta, riippuu tallista. itse ainakin olen tehnyt mm. putsannut ruoka- ja juomakipot, harjannut, putsannut suitsia & satulan jos on ollut suojat / pintelit niin ne, taluttanut ja auttanut lapsia talutustunneilla... tallilla jossa olin hoitajana ei tarvinnut siivota hoitsun boksia. kannattaa kysyä siltä tallilta mistä hoitsua meinaat, että mitä pitää tehdä.

    • Muistutuksii?

      Muista, ettet ruoki hevosta liikaa; suhteuta hevosen ruoka siihen, miten paljon se tekee töitä viikossa/päivässä.
      Kuinka sitten hevosen liikunnan laita? Hevoset on isoja eläimiä, jotka jaksaa tehdä paljonkin töitä, mutta ei loputtomiin. Hevosenkin pitää saada levätä, ihan siinä missä ihmisenkin. (Jonain päivänä tietenkin voi tehdä tavallista enemmän töitä, ja toisena vähemmän...)
      Onko siulla hoitsu tallilta vai pidätkö omaa hevosta kotona? Tuntihevoset tallilla osaa liikkeet, koska niitä on jankattu niille koko ajan, mutta oman hevosen laidalla voit mennä omaa vauhtia :)
      Muista myös kehua hevosta joka kerta, kun se tekee oikein (esim. taputa kaulalle), koska silloin se saa käsityksen ''oikeasta'' ja ''väärästä''.
      Muista olla vvvvvvvaaaaasssstttuuuuulllliiinnnneeennn ja ooooooooooooollllaaaaa ssseeeee jjjooohhttttajaaaaa, koska muute hevonen tekee itteestään sen johtajan.
      Siin jottai :) Onnistumisia :3

    • Muistutuksii?

      Justii näitä satuloiden ja suitsien hoitamista ja samate kaikkie pinteleide ja suojie kattomista. ;) (Kantsii öljytä niit satuloit ja suitsia)
      Ja niin, katsohan sen hoitsun perään, et sekin on terve ja ei oo liikalihava tai -laiha ;)
      Plus kato, et sse tallikäytävä o kunnossa :) ymsyms
      Niit perusjuttui ;)

      • kysymys

        hei mulla on yks kysymys tähän väliin


        napataanko vielä villihevosia ja sitte koulutetaan?


    • aaaappuuuaaa

      Kiitti ihan järkyttävän paljon teille! Mul "on" hoitsu, en oo viel hoitanu sitä kosk en ollu tienny et piti alottaa ku se opettaja ei sanonu mitään erityistä :S. Mut kiitti viel kaikille:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe