Eli finnejä ei löydy oikeastaan kuin otsalta. Ja iho on aina rasvainen, koulussakin otsaa kutittaa melkeinpä aina. En sitten tiedä miksi... Eli mitä vinkkejä voisitte antaa tälläiselle iholle? Ja sitten vielä mitä kannattaisi mustapäille tehdä? Puristaa vaan vai antaa olla? Entä valkopäät? Ja toimiiko se hammastahna muka sitten finnien poistajana? Ja saako jotain ihohuokosia pienentävää ainetta jostakin? Pesen kasvoni aina aamulla, päivällä ja illalla ihonhoitoaineella. Ja kyllähän minä niitä nypinkin, mutta isompia vain. Ja tuossa otsalla niitä finnejä on ollut jo 7 luokalta saakka ( nyt olen ammattikoulussa ). Kyllä niitä finnejä muillakin on mutta itse häpeän niitä todella paljon. Esim. aina kun minulla on paljon finnejä en lähde talosta mihinkään. Kun taas on ihan vähän otsalla jotain pientä niin sitten pyrin olemaan kaupungilla paljon. Mutta niitä finnittömiä päiviä on todella vähän.. Itsetuntoni on saanut oikein kunnon kolauksen näistä finneistä.. voisiko joku auttaa että mitä tehdä??
Finneihin apua
3
1070
Vastaukset
- ...
Eipä siinä oikein auta ku kokeilla eri tuotteita. Sellanen ku Weleda ja sitä saa ainakin apteekista (riippuu missä asut mutta kyllä ne tilaa jos ei valikoimasta löydy). Ainakin iho muuttu mulla "pehmoseksi", ei kiillelly. Finnejä nyt tuli aina silloin tällöin mutta nekin vähenty.
Tosta puristelusta niin pitäis olla puhtaat kädet ja sit desinfioida se alue sen jälkeen ettei sinne mene uudestaan epäpuhtauksia. Parempi olisi jos käy ihan ammattilaisen luona puristuttamassa.
Kasvovesi pienentää ihohuokosia kun käyttää sitä pesun jälkeen.
Mutta omasta mielestä parhaimmat pesuaineet saa kun käy ostamassa ne apteekista tai kosmetologilta. Noi kaupan mömmöt ei ole ainakaan mua auttanut.
Tossa nyt oli jotain mitä tuli mieleen, mut ite olen löytänyt just mulle sopivan tuotteen ihan vaan kokeilemalla. Nyt käytän Dermosil puhdistusmaitoa ja -kasvovettä, ei ole enää mitään finniongelmia, joskus nyt saattaa tressistä muutama nousta. - Acila
Peset ihoasi liika, anna sen levätä välillä. Ja muistathan myös kosteuttaa sitä! Silloin tällöin ihonkurinta voisi olla paikallaan, se virkistää ihoa, sekä myös kasvonaamiot!
- Akiram
Itse olen nyt kuukauden verran kokeillut HomCaren PdB- hienosaippuaa joka on tarkoitettu lähinnä akneiholle. Se ei sisällä saippuaa lainkaan.Tuoksu on aika voimakas mutta kyllä olen ollut ihan tyytyväinen.
Iho on kuivempi eikä ole tullut finnejä sen jälkeen.
Saippuaa saa joltain Swipen edustajalta ja maksaa n. 12,50€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1322853SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän561865Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava901820Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3011780Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1161205Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052