Minulle on kerrottu hirvittävä määrä ruoka-aineita, joita ei saisi syödä, jos on autoimmuunireumaatikko, mutta kysytään nyt näin päin, mitä SAA syödä ?
Kerro jos on tietoa ja / tai kokemusta.
Esim. greipin /sitrushedelmien kerrottiin olevan pahasta, samoin sianliha.
En syö pullaa tms enkä paljon muitakaan lisäaine- ym valkoiset jauhot/sokerit höttöjä.
ONko avocado hyvä vai huono asia ?
Dermatomyosiitti, mitä SAA syödä ?
7
378
Vastaukset
- Härkäpapu myrkkyä
Reumaliiton sivuilla suositellaan mm. palkokasveja, joista härkäpapu ja sinimailasen idut, ovat tappavaa myrkkyä autoimmuunisairaille, niiden proteeiniketjun sisältämän dna:n takia. Linkkiä ei valitettavasti ole käytettävissä, luin englanninkielisiltä sivuilta ja on kantapään kautta kokemus sairauden pahentumisesta, molemmista kasveista.
- Oikeus keskustella
Mikähän älynväläys jollakin on ollut miinustaa aloittajan kysymystä ? Eivätkö ihmiset saisikaan täällä kysyä ja keskustella asioista, vai onko Reumaliitto, joka antaa myös paljon virheellistä ja vanhentunutta tietoa, joku auktoriteetti, jota pitäisi kumartaa ?
Eihän Reumaliitto puolusta reumapotilaitten oikeuksia saada esim. luonnonlääke kannabis-reseptejäkään, joten sen puljun päivitys olisi kyllä jo paikallaan. Vai onkos sekin niin kytköksissä lääkebisneksen kanssa, ettei kyseenalaistamista sallita ? - Löytyisikö vastaajia
Onko kellään Dermatomyosiitti -potilaalla kokemusta Serrapeptaasi- nimisestä luontaistuotteesta ? Terveys-Hymyssä oli juttua yhden käyttäjän hyvistä kokemuksista, hän on tosin luontaiskauppias, joten muitten kokemuksia ?
Toinen mikä kiinnostaisi on tuo eilisessä Inhimillinen Tekijä -ohjelmassa, kroonista väsymysoireyhtymää poteville käytetystä Naldreksiini -lääkkeestä, onko Dermatomyosiittiin apua ? - Vastauksia kiitos
Joko hiljainen palsta, tai hiljaisia, tietämättömiä ihmisiä, siltä vaikuttaa.
- Saa vastailla
Nostetaan ylös, jos vaikka joku harvinainen osuisi paikalle.
- Porkkananpurija
Ruokavalio Dermatomyosiittiin haussa edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698