elikkäs olen 15-vuotias,ja harrastin seksiä noin 2viikkoa sitten.Käytimme ehkäisyä poikaystävän kanssa,mutta otimme kondomin alussa pois koska oli kaiken laista sählinkiä koska oli minun eka kerta.Kysyin heti seksin jälkeen laittoiko hän kondomin samoin päin niinkuin ensimmäisen kerran,mutta sanoi laittaneensa.Nyt kumminkin ,en tiedä oliko menkat myöhässä vai oliko normaalit,koska mulla ei oo normaalistikkaan säännölliset.No olin tossa koko hiihtoloman kovassa kuumeessa (39.0) ja "menkat" alkoivat tossa viikonloppuna,aluksi tuli niinkuin normaalisti rusehtavaa mönjää,välissa tuli normaalia verta,ja nyt nämä muut päivät on tullut vain ruskeaa "nestettä" .. onko normaalia ettei tule vertaa,kun en syönyt koko viikkoon mitään kun olin kuumeessa?vai johtuuko se siitä että oli eka kertan?auttaakaaa! en halua olla raskaana!!
raskaana(ko)?
minnajoutsi
1
110
Vastaukset
- ll....
No ei johdu vuodon niukkuus ekasta kerrasta eikä syömättömyydestäkään.
Odottelet vajaan viikon ja teet raskaustestin.
Niukka vuoto voi olla ns. valemenkatkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172