Onko kenelläkään kokemusta kynsisammakoista tai muista samantyyppisistä akvaariolemmikeistä, jotka ovat loukkaantuneet? Miten olette hoitaneet ja ovatko lemmikkinne yleensä parantuneet vammoista? Kuinka kauan siinä on mennyt?
Itse huomasin aamulla, että kynsisammakko kellui pinnalla ja sen vasen takajalka oli turvoksissa/sen pinnalla oli paksua limaa. Nyt illalla myös oikeassa takajalassa on sama ongelma lievempänä.
Kävin aiemmin tänään lähieläinkaupassa kysymässä diagnoosia ja apua sammakolle. Myyjä oli sitä mieltä että vamma johtuu loukkaantumisesta (akvaariossa ei kuitenkaan ole kaloja jotka kävisivät sammakon kimppuun) ja siitä, että olen edellisenä päivänä sekoittanut akvaarion bakteeritasapainon vaihtamalla liikaa vettä kerralla ja ehkä tuomalla yhden uuden parvikalan kuolleen tilalle. Huomenna saan mahdollisesti antibiootteja jotka auttavat tulehdukseen, mutta kaipaisin muiden akvaarioharrastajien kokemuksia.
Kynsisammakko on loukannut jalkansa
uusi harrastus
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191