Onko kukaan teistä hiihtolomalla?

Mä oon, komeeta, paitti fluenssa on päällä. Kaikille muille lunsssan heikentämille imeisille VOINTEJA isoilla kirjaimilla :)

9

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi Mikkonen. Mulla on talviloma ens viikolla, mutta flunssa on kanssa päällä. Jo toinen rankka flunssa lyhyen ajan sisällä, mussa taitaa olla joku oikein sitkeä demoni joka vaatisi kunnon manauksen. :D

• Ens viikol alkaa. Flunssa jo päällä. Mutta turvauduin kokeilemaan nenäkannua ja mikäli jos toimii. Ei shamaanin apua pahojen voimien karkoituksessa ehkä tarvi.

• n.60

En ole lomalla, koska ei ole töitäkään josta lomaa saisin. Eikä ole toivettakaan työnsaannista, koska kukapa palkkaisi kuuskymppisen jalka- ja selkäsairaan.

Tämä on monen minun ikäluokkani ihmisen ongelma. Ikänsä raskaissa töissä kroppansa rikkonut ja sitten roikutaan muka työttömänä työnhakijana, koska sairaseläkkeellekään ei pääse, ellei pää tipahda harteilta.

Mutta en minä valita, menee se näinkin kun säästeliäästi elää. Kerran vuodessa ollaan käyty Virossa kylpyläreissulla vaivojamme hoidattamassa. Kaksi vanhaa vanhaa varista...

• A.Mikkonen(ei kirj.)

Toi on niin takapuolesta, itte kun käy viidettäkymmenettä, niin rupee ny jo paikat renkkaan, ja tosiaankin jos hakee uutta työpaikkaa, niin jo minunkin ikä rupee oleen haitta, mutta täytyy vaan toivoo että kymmenisen vuotta homma toimis vielä jotenkin, että sais penskat maailmalle.

• n.60
        A.Mikkonen(ei kirj.) kirjoitti:

Toi on niin takapuolesta, itte kun käy viidettäkymmenettä, niin rupee ny jo paikat renkkaan, ja tosiaankin jos hakee uutta työpaikkaa, niin jo minunkin ikä rupee oleen haitta, mutta täytyy vaan toivoo että kymmenisen vuotta homma toimis vielä jotenkin, että sais penskat maailmalle.

Näin se on, ihan persiistä tämä touhu.

Nauratti ja suututtikin eilinen A2 Teema: Äidit töihin! Ollaan muka niin kamalan huolestuneita juuri pienten lasten äitien työllistymisestä, jos ovat hoitovapaalla kolme vuotta. "porkkanaksi" on ehdotettu, että lapsen kotihoidon tukiaika vähennettäisiin vuodella. Silläkö konstilla niitä työpaikkoja luodaan?

Samassa ohjelmassa tietenkin taas puhuttiin työurien pidentämisestä. Tässä sitä nyt sitten pidennetään joo. Onneksi on minun penskani jo maailmalla ja itse hankkii elantonsa. Pätkätöissä, kuinkas muuten.

Tässä linkki, jos kiinnostaa katsoa.

http://areena.yle.fi/tv/1816080

• SA Intin ulkopalvelusohjesääntö kertoo:

"sukset helpottavat liikennöimistä, etenkin talvisaikaan"

Lienee tuo totta mutta en ole suksilla hiihdellyt ainakaan 30 vuoteen.
      Lomaa on nykyisin 12 kk/vuosi mutta harmillista on se, että meille eläkeläisille EI anneta ns. lomarahaa (50% loma-ajapalkasta) vaikka lomaa pidetään usein vielä kaukomailla : )

Tarttis tehrä jotain - sanoi eräs Manu !

• miss ei kirj.

En ole hiihtolomalla, pidän lomaa toukokuun alussa ja lähden Lontooseen. Jeesus on ollu minulle armelias ja säästänyt minut flunssalta :)

• murhajumala

En ole hiihtolomalla, mutta mieluusti suksisin vittuun.

• Ei ole hiihtolomia, on vain töitä :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      172
      6832
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3883
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3145
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe