Onko kukaan teistä hiihtolomalla?

Mä oon, komeeta, paitti fluenssa on päällä. Kaikille muille lunsssan heikentämille imeisille VOINTEJA isoilla kirjaimilla :)

9

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi Mikkonen. Mulla on talviloma ens viikolla, mutta flunssa on kanssa päällä. Jo toinen rankka flunssa lyhyen ajan sisällä, mussa taitaa olla joku oikein sitkeä demoni joka vaatisi kunnon manauksen. :D

• Ens viikol alkaa. Flunssa jo päällä. Mutta turvauduin kokeilemaan nenäkannua ja mikäli jos toimii. Ei shamaanin apua pahojen voimien karkoituksessa ehkä tarvi.

• n.60

En ole lomalla, koska ei ole töitäkään josta lomaa saisin. Eikä ole toivettakaan työnsaannista, koska kukapa palkkaisi kuuskymppisen jalka- ja selkäsairaan.

Tämä on monen minun ikäluokkani ihmisen ongelma. Ikänsä raskaissa töissä kroppansa rikkonut ja sitten roikutaan muka työttömänä työnhakijana, koska sairaseläkkeellekään ei pääse, ellei pää tipahda harteilta.

Mutta en minä valita, menee se näinkin kun säästeliäästi elää. Kerran vuodessa ollaan käyty Virossa kylpyläreissulla vaivojamme hoidattamassa. Kaksi vanhaa vanhaa varista...

• A.Mikkonen(ei kirj.)

Toi on niin takapuolesta, itte kun käy viidettäkymmenettä, niin rupee ny jo paikat renkkaan, ja tosiaankin jos hakee uutta työpaikkaa, niin jo minunkin ikä rupee oleen haitta, mutta täytyy vaan toivoo että kymmenisen vuotta homma toimis vielä jotenkin, että sais penskat maailmalle.

• n.60
        A.Mikkonen(ei kirj.) kirjoitti:

Toi on niin takapuolesta, itte kun käy viidettäkymmenettä, niin rupee ny jo paikat renkkaan, ja tosiaankin jos hakee uutta työpaikkaa, niin jo minunkin ikä rupee oleen haitta, mutta täytyy vaan toivoo että kymmenisen vuotta homma toimis vielä jotenkin, että sais penskat maailmalle.

Näin se on, ihan persiistä tämä touhu.

Nauratti ja suututtikin eilinen A2 Teema: Äidit töihin! Ollaan muka niin kamalan huolestuneita juuri pienten lasten äitien työllistymisestä, jos ovat hoitovapaalla kolme vuotta. "porkkanaksi" on ehdotettu, että lapsen kotihoidon tukiaika vähennettäisiin vuodella. Silläkö konstilla niitä työpaikkoja luodaan?

Samassa ohjelmassa tietenkin taas puhuttiin työurien pidentämisestä. Tässä sitä nyt sitten pidennetään joo. Onneksi on minun penskani jo maailmalla ja itse hankkii elantonsa. Pätkätöissä, kuinkas muuten.

Tässä linkki, jos kiinnostaa katsoa.

http://areena.yle.fi/tv/1816080

• SA Intin ulkopalvelusohjesääntö kertoo:

"sukset helpottavat liikennöimistä, etenkin talvisaikaan"

Lienee tuo totta mutta en ole suksilla hiihdellyt ainakaan 30 vuoteen.
      Lomaa on nykyisin 12 kk/vuosi mutta harmillista on se, että meille eläkeläisille EI anneta ns. lomarahaa (50% loma-ajapalkasta) vaikka lomaa pidetään usein vielä kaukomailla : )

Tarttis tehrä jotain - sanoi eräs Manu !

• miss ei kirj.

En ole hiihtolomalla, pidän lomaa toukokuun alussa ja lähden Lontooseen. Jeesus on ollu minulle armelias ja säästänyt minut flunssalta :)

• murhajumala

En ole hiihtolomalla, mutta mieluusti suksisin vittuun.

• Ei ole hiihtolomia, on vain töitä :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2681
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      105
      2404
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2209
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1824
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      31
      1396
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1343
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1125
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      89
      1040
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1023
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      79
      883
    Aihe