ilves

rrw

cmoon Ilves, nyt loppukiri päälle!!!!

9

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapparafani

6-0 ja on se Kantolakin melkonen sika pelaajaksi. No mutta ei tästäkin nyt viitsi sen isompaa keskustelua aloittaa. Ipa-We are still kings.

• ei iapnmies

Mikä v.itun loppukiri . Ei siinä loppukiriä tarvita jos mestikseen haluaa. Tämän Ilves jo tietää.
      Kaksi junnuvalmentaa pilaa koko junnujen kehityksen.
      Eikö heitä nyt helvetti saada sieltä pois.
      Ei yhtään kunnon pelaaja ole noussut edustukseen .

MISSÄ ON ILVEKSENMIES

• Narritsaatana

TE OOTTE PAREMPII KU JOKERIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hyvä Ilves

Aivan oikein. Kun seisoo päällään ja katsoo sarjataulukkoa ,niin Ilves on ylhäällä , ja Jokerit alhaalla.

• vierestä seurannut

Kävin tossa kattelemassa ilves-tappara pelin, en onneksi joutunut maksamaan pelistä mitään.....mutta jos olisin maksanut rahat olisi mennyt hukkaan.
      peli kyllä näytti siltä että kaksi sohlöä pelasi kaukalossa ja toinen söhlö voitti.....mihin tampereen kiekkoilu on vajonnut ???????
      ilves kyllä joutuu kovaan paikkaan kun karsinnat alkaa....ilves tappara pelin nähneenä...ilveksen kyllä pitäisi pelata divarissa...:(

• ÄLÄ IHMETTELE

Katso Ilveksen junnujen B ylöspäin ,ja joukkueiden menestystä. Ja katso niiden joukkueiden valmennusta. Ja katso kuka on valmennuspäällikkö
        Eiköhän syy löydy sieltä, EDUSTUKSEN MENESTYS

• vierestä seurannut

Kyllä olet oikeassa .Suomen parhaan seuran taival taitaa loppua tänä vuonna.

• Bussintuoma

Kävin eilen kurussa, näin siellä 3 lasta kävelemässä mäkeä. kahdella heistä oli Ilveksen tuulipuku ja Hervannan Apteekin pikkukassi kädessä, Joten tuskin tuo Hervannan Bussintuomat Ilvesfanit mikään taru on.

• tyylipuku

Nyt myydään Ilveksen tuulipukuja halvalla, ota kolme ,maksa kaksi.
        Kurulaisellakin on makdollista ostaa nyt uusipuku päällensä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe