Me ollaan ajateltu tytöllemme nimeksi Sasa (Aleksandra) ja siis molemmat ilman muuta ovat pitäneet sitä tytön nimenä. nyt kuitenkin sekä kummi, jolle nimi kerrottiin kummilusikan kaiverrusta varten ja myös anoppini ovat sitä mieltä, että se on liian poikamainen?! Onko teistä? Äh, nyt meni itselläkin sitten ajatukset ihan sekaisin. Ei me nyt kuitenkaan haluttaisi, että tyttöä pojaksi luullaan aina kun nimi näkyy pelkässä paperissa (esim. työhakemuksissa sitten joskus). Joten pitääkö täsä nyt alkaa vielä uutta nimeä paniikissa väsäämään :(
Sasa, miellätkö tytön vai pojan nimeksi?
6
143
Vastaukset
- Yrjö Urpola
Eunukin nimi
- vähän näin
Minusta Susa (Susanna) ja Sasa ovat tytön nimiä. Toisaalta tulee mieleen Sasha Baron :(
- onjooo
Tytöksi miellän, koska päättyy a:han. Yleensäkin monet Sa-alkuiset tytön nimet päättyvät a:han, pojan nimet harvemmin. Ja toisaalta, haittaako se, vaikka nimi olisikin ns. sukupuolineutraali?
- naksi
En kyllä tiedä, kummaksi mieltäisin... Lähinnä ymmälleni menin kun näin otsikon, ja hämmennystä todennäköisesti tulee aiheuttamaankin, jos siihen päädytte. Itse en tykkää muutenkaan, että Sasa olisi kaunis? Susa ok, Sasu ok, mutta ei Sasaa... Sassakin olisi vähän parempi, kuulostaa tytön nimeltä enemmän.
- 7890
Samaa mieltä, ei edes kaunis. Kun sanotaan Sasa, luullaan että kyse on Sasha-nimestä joka on pojan nimi.
En antaisi!
- -ada-
En kyllä miellä nimeksi lainkaan. Sasha on kaunis ja sopii niin tytölle kuin pojallekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115065
- 644939
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432731
- 152257
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441804- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588