Mk3 kopan farkku mondeo 2001-2007

Ostoksillekko???

Olen kuullut, että -05 eteenpäin kannattaa mondeo ostaa jos ostaa.
Mitäs kannattaa katsella, onko automaatti kestävä?
Meinasin, että jos laittas 2.0 litrasen tomaatin.

Noissa on tilava kontti ja sitä tarviin, kun on koiria mitä kuskata.

Joo, kuullut oon vetareiden kumeista ja kitistä, mutta juurikin niin, että -05 ja siitä jälkeen ei propleemia.

Kertokaas mondeo miehet ja naiset tarinoita.

Joo ja senkin muuten sitten tiedän, etä joka autossa on vikoja, myös audeissa.

7

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onsse vaikiaaata

      Osta vaan farkku korolla niin ei tarvii miettii noinki paljoo..

    • tyytyväinen mondeoon

      jos ovien kitit on korjattu ja autoa pesty joskus niin 01-04 ei ole yhtään huonompi!
      Ja vetarien suojakumitkin on usein korjattu tai vaihdettu tuon ikäseen! Meidän perheessä on 3. 01-02 ikäinen mondeo ja missään en ole törmännyt ruostumiseen tai vetareita uusinut..laakerit vaihdoin edelliseen 230tkm kohdalla ja nyt 202tkm ajetussa ääntää hieman!

    • jsfjdsjgjsdjg

      01-04 on kyllä ihan yhtä hyvä vaihtoehto, kunhan ei oo päästetty kauheesti ruostumaan.
      Eli tarkasta ettei oo ovien reunoissa pahasti ruostetta. Yleensä jos on edessä kuraläpät niin on säästytty etuovien ruosteelta, kun ei oo sitä kivisuihkua kokoajan rikkomassa maalia.
      Ja noi 01-04 on kuulemma dieselien kohdalla huomattavasti parempi vaihtoehto kuin uudemmat

    • Sepposeppä

      Kannattaa käyttää aikaa etsintään. Tarjontaa nimittäin piisaa ja se oikea varmasti löytyy. Itse käytin kuusi viikkoa aikaa ja kyllä kannatti. Pihassa on Mondeo farkku -05 . Eka omistaja pitänyt todella hyvää huolta autostaan. Kävin katsomassa neljää vm 01-04 ja kaikissa ovien kittisaumat ruosteisia. 05 ja 06 turvallisia ostaa, miksei vanhemmatkin, jos ovet vaihdettu. Siis vaihdettu, ei korjattu.

    • mondeo kiinnostaa

      Olen parkkiksilla yrittänyt kyylätä noita tuon korisia montukoita ja ei ole ainakaan näkynyt ruostetta päällisin puolin helmoissa yms.?? Onko miten luotettavia autoja???

      • hyvillä mielin!

        Koneet kestää ainakin sekä dieselit että bensa ja korikin jos vaan on pesty ja pidetty huolta!
        Meidän perheessä on 5:s Vm.2001-06 Mondeo ja mielestäni on loistava auto! Yhdessä 01 oli oven alareunat ruosteessa, mutta ne vaihdettiin takuuseen 08 ja sen jälkeen on kestänyt, autolla on nyt tahkottu 280tkm!

        Tarjontaa on paljon ja hinnat vaihtelevat paljon km ja kunnon mukaan! Helppo myytävä ainakin on koska on haluttuja varsinkin vähän ajetut farkut, jos sellaisen vain omistaa!

        Saman ikäiset mondeot ovat halvempi ja yhtä luotettavia, jos on kori kunnossa eli KITIT OVISSA! Ja yleensä ne on korjattu..


    • köffff

      Hyvin luotettava auto on. Ei ruostu ja muutenkin pelaa. Osta heti kaksi...

      hihhiiiiiiiiiiiii.....hyvä auto....hahhahhhhhhhhhhhhhhaaaaaaa
      on se niin..............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4743
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1081
    Aihe