Kokoomuksen Eija Riitta Korhola

10 nainen+++++

On kaunis ja asiallinen poliitikko.hänon hyvä sinivalkoinen lippu laiva euroopassa suomelle. Kaunis katsella ja kuunnella,

25

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuusulan pappi

      Kerta kaikkiaan upea luojan luoma kaunotar. upea parin sen aten kaa.

    • Taas ...

      Näitä suomi24:n järkijättöisiä ja turhia avauksia joissa ei löydy mitään älyllisiä perusteluita millekään.

      Missikisat on sitten erikseen, niillä ei ole mitään tekoa politiikan kanssa ja makuasioistakin on turha kiistellä. Harvinaisen typerä avaus.

      • Joop..

        Näyttäisi älyllinen keskustelu Euroopan parlamentista loppuneen palstalla.


    • Paavin Pallit

      Hei kauniita naisia paljon mukavempi kuunnella ja katella? ku esim kommareita: tennilä. paasio. virolainen,rajamäki, typeriä punikkeja riittää . harmi esim se pieni pyöreä mitronen . hui hai.

    • puistatus

      Minä en taas voi sitä ämmää.Vihastuttaa todella paljon. Voi mikä diivalija. Pyh!
      Hän elää aivan muissa maailmoissa kuin tavallinen työtä tekevä kansa. Iljetys, rinnat puolipaljaana.

      • Tosi mies.

        Minusta taas eija riitta tyylikäs nainen .äiti ja pikapuoliin mummukin. hänelaistensa mummujen viereen on tunkua, kertakaikkiaan huippu daami.


    • puistatus

      Olkoon ulkonaisesti miten tyylikäs tahansa,mutta häneltä puuttuu täydellisesti sisäinen kauneus. Kylmä ja koppava kokoomuksen ämmä

      • eija r ihailija+ääne

        ite on kylmä ku rautakanki -33 asteen pakkasessa. eija riitta upea nainen.ja kaunis


    • teemu rautio

      Panisin jos??? Antaisin?

    • 10+ 10+ vosu

      ER kaunis katella ja silmäkin tottuu nopeasti.

    • Aika rupuinen

      On verrattuna keskustan Riikka Manneriin.

      • Upea on

        Eija-Riitta on mielestäni paljon kauniimpi. Jos jotain on, niin ehkä leuka voisi olla hivenen kapeampi.


      • Arvoitus?
        Upea on kirjoitti:

        Eija-Riitta on mielestäni paljon kauniimpi. Jos jotain on, niin ehkä leuka voisi olla hivenen kapeampi.

        Eija-Riitta sanoo jo varanneensa hotellihuoneen poliitikkojen päätapahtumaan linnan itsenäisyyspäivän juhliin Tampereelle. Mikähän hotelli?


    • ----------------

      Kauneus on katova luonnonvara. Lälly mikä lälly.

      • ghjkl5

        Eija-Riitta on alkanut nostaa profiiliaan. kun EU-vaalit lähestyvät. Muutoin Brysselin kuumat yöt vaihtuvat Suomen kylmään talveen.


    • Älynväläys
    • KesäMies maalta

      Anataisin mennen tullen.

      • Harmi_1

        Eija-Riitta oli tosi kaunis punaisessa, etumustassa avoimessa mekossa. Harmi, ettei nähty, miten Eija-Riitta liehittelee miesvieraita, kun ei ollut tanssia.


    • fanittajakin.

      Minä äänestän eija-riittaa 100 varmasti!

    • suomen etu

      Laura Huhtasaari on kaunis ja asiallinen. Äänestän itse häntä.

      • panot

        antasko se p.ll.a


    • Aito tosimies

      Minusta Eija Korhola on turha diivailija. Luulee olevansa jotakin.Todella ärsyttävä tyyppi. Loikkasi kristillisistä kokoomuksen, tosi sekoilja - oksettaa !

    • Joutasjoromukoppaan

      Vastenmielinen ämmä! YÄK!!!

      • Perholan korse

        Bimbo mikä bimbo


      • Arvootityubbbb
        Perholan korse kirjoitti:

        Bimbo mikä bimbo

        Hyvä Lyyli.

        Jos tapaan hänet hotellissa - saa nähdä kumpi kellistyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe