On kaunis ja asiallinen poliitikko.hänon hyvä sinivalkoinen lippu laiva euroopassa suomelle. Kaunis katsella ja kuunnella,
Kokoomuksen Eija Riitta Korhola
25
197
Vastaukset
- tuusulan pappi
Kerta kaikkiaan upea luojan luoma kaunotar. upea parin sen aten kaa.
- Taas ...
Näitä suomi24:n järkijättöisiä ja turhia avauksia joissa ei löydy mitään älyllisiä perusteluita millekään.
Missikisat on sitten erikseen, niillä ei ole mitään tekoa politiikan kanssa ja makuasioistakin on turha kiistellä. Harvinaisen typerä avaus.- Joop..
Näyttäisi älyllinen keskustelu Euroopan parlamentista loppuneen palstalla.
- Paavin Pallit
Hei kauniita naisia paljon mukavempi kuunnella ja katella? ku esim kommareita: tennilä. paasio. virolainen,rajamäki, typeriä punikkeja riittää . harmi esim se pieni pyöreä mitronen . hui hai.
- puistatus
Minä en taas voi sitä ämmää.Vihastuttaa todella paljon. Voi mikä diivalija. Pyh!
Hän elää aivan muissa maailmoissa kuin tavallinen työtä tekevä kansa. Iljetys, rinnat puolipaljaana.- Tosi mies.
Minusta taas eija riitta tyylikäs nainen .äiti ja pikapuoliin mummukin. hänelaistensa mummujen viereen on tunkua, kertakaikkiaan huippu daami.
- puistatus
Olkoon ulkonaisesti miten tyylikäs tahansa,mutta häneltä puuttuu täydellisesti sisäinen kauneus. Kylmä ja koppava kokoomuksen ämmä
- eija r ihailija+ääne
ite on kylmä ku rautakanki -33 asteen pakkasessa. eija riitta upea nainen.ja kaunis
- teemu rautio
Panisin jos??? Antaisin?
- 10+ 10+ vosu
ER kaunis katella ja silmäkin tottuu nopeasti.
- Aika rupuinen
On verrattuna keskustan Riikka Manneriin.
- Upea on
Eija-Riitta on mielestäni paljon kauniimpi. Jos jotain on, niin ehkä leuka voisi olla hivenen kapeampi.
- Arvoitus?
Upea on kirjoitti:
Eija-Riitta on mielestäni paljon kauniimpi. Jos jotain on, niin ehkä leuka voisi olla hivenen kapeampi.
Eija-Riitta sanoo jo varanneensa hotellihuoneen poliitikkojen päätapahtumaan linnan itsenäisyyspäivän juhliin Tampereelle. Mikähän hotelli?
- ----------------
Kauneus on katova luonnonvara. Lälly mikä lälly.
- ghjkl5
Eija-Riitta on alkanut nostaa profiiliaan. kun EU-vaalit lähestyvät. Muutoin Brysselin kuumat yöt vaihtuvat Suomen kylmään talveen.
- Älynväläys
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/a...586430667.html
Missä EU,siellä ongelma! - KesäMies maalta
Anataisin mennen tullen.
- Harmi_1
Eija-Riitta oli tosi kaunis punaisessa, etumustassa avoimessa mekossa. Harmi, ettei nähty, miten Eija-Riitta liehittelee miesvieraita, kun ei ollut tanssia.
- fanittajakin.
Minä äänestän eija-riittaa 100 varmasti!
- suomen etu
Laura Huhtasaari on kaunis ja asiallinen. Äänestän itse häntä.
- panot
antasko se p.ll.a
- Aito tosimies
Minusta Eija Korhola on turha diivailija. Luulee olevansa jotakin.Todella ärsyttävä tyyppi. Loikkasi kristillisistä kokoomuksen, tosi sekoilja - oksettaa !
- Joutasjoromukoppaan
Vastenmielinen ämmä! YÄK!!!
- Perholan korse
Bimbo mikä bimbo
- Arvootityubbbb
Perholan korse kirjoitti:
Bimbo mikä bimbo
Hyvä Lyyli.
Jos tapaan hänet hotellissa - saa nähdä kumpi kellistyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892