Anneli Jäätteenmäki oli Demlan puheenjohtaja

kutistuva kepu

Demlan jäsenistöstä joku tässä kyseli. Anneli Jäätteenmäki ainakin oli Demlan puheenjohtaja vuonna 1987.

40

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutistuva kepu

      Demokraattiset Lakimiehet (Demla) lähti toimimaan kolmikantapohjalla: sen hallitukseen valittiin kolmannes sosiaalidemokraatteja, kolmannes kansandemokraatteja ja kolmannes keskustalaisia. Yhdistyksestä ei tullut pelkkää lausunnonantajatahoa, vaan sillä on ollut vireää jäsentoimintaa muutenkin.

    • Demlan torpeedo

      Fax-annukka on Demlan torpeedoista niljakkain.

      Kepu oli 50-luvulta saakka neuvosto-ohjauksessa. Ei ole päässyt karvoistaan vieläkään...

      • Ivy Queen

        Demlassa kepulaiset juristit ovat aina olleet todellisia vaikuttajia.


    • kirkkoreki

      Anneli on ihan komea nainen. Parasta enene aikaa jäljellä

      • Ivy Queen

        Annelista oli 70-luvulla namukkaita nakukuvia Jallussa.


      • fax-annukka
        Ivy Queen kirjoitti:

        Annelista oli 70-luvulla namukkaita nakukuvia Jallussa.

        Aneeminen se oli jo niissä kuvissa....

        Joutui varmaan myymään kuvansa alehintaan...


      • NAISVARATUOMARI
        Ivy Queen kirjoitti:

        Annelista oli 70-luvulla namukkaita nakukuvia Jallussa.

        VALETTA. TOINEN NAISVARATUOMARI!


        JOTKUT MIEHET EIVÄT VAIN KESTÄ TIETOA, ETTÄ NAINEN ON KOULUTUKSELTAAN VARATUOMARI.JA PÄÄLLE PÄÄTTEEKSI KAUNIS JA EDUSTAVA.

        ALAISAKATKIN PUUKOTTIVAT SELKÄÄN KATEUDESTA. SE OLI OIKEASTAAN KIVAA!


      • Kenestä kirjoitit?
        NAISVARATUOMARI kirjoitti:

        VALETTA. TOINEN NAISVARATUOMARI!


        JOTKUT MIEHET EIVÄT VAIN KESTÄ TIETOA, ETTÄ NAINEN ON KOULUTUKSELTAAN VARATUOMARI.JA PÄÄLLE PÄÄTTEEKSI KAUNIS JA EDUSTAVA.

        ALAISAKATKIN PUUKOTTIVAT SELKÄÄN KATEUDESTA. SE OLI OIKEASTAAN KIVAA!

        "Nainen on koulutukseltaan varatuomari ja päälle päätteeksi kaunis ja edustava."


    • JViinanen tuhosi

      Demla-Halosen sossulemmikki Jarmo Viinanen tuhosi Niinistön turvaneuvostotien, Sabotaashi!

      Halonen perusti Demlan, tämä leninisti, joka esti Suomen pääsyn YK:n turvaneuvostoon, kun Demla-Halosen lemmikki, YK-suurlähettilääksi turvaneuvostosuurlähettilään pestiä odottaessaan nimitetty Jarmo Viinanen paljastui USA:lle kommunistiksi. Siitä syntyi kauhea haloo, että leninisti kaiken takana.

      • Osmium 76

        Rauhanpuolustajat olivat taistolaiskommunistien ja kepulaisten järjestö, joka toimi Suuren Savupirtin Pojan komennossa. Tämän Lepikon Torpan Hiihtelijän luottomies, Matti Ruokola, Keskustan kansanedustaja, oli sen puheenjohtaja ja "Mirkku" Mirja Vire-Tuominen, ankaran kova stalinisti ja tietysti Rupla-Urhon luottohenkilöitä molemmat.

        Demla toimi saman kaavan mukaan, stalinistit ja kepulaiset olivat johtamassa ja Rupla - Urho hoiti rahoiutusta ja hoiti asioita siten, että oli lähes pakko olla näiden kekkos-stalinististen jäsen, jos aikoi eteenpäin.

        Eivätkö arvoisat keskustalaiset tunne omaa historiaansa ja oman epäjumalansa, Rupla-Urhon, konnuuksia? Kepuänkyrät ja Tolliskot eivät käsitä muuta kuin omat valheensa, mutta jonkun kepulaisen luulisi tietävän edes jotakin historiasta.

        Tämä naytää olevan kepulaisten nykyinen taktiikka ja toimintatapa; omat synkät konnuudet pannaan toisten, yleensä sosialidemokraattien syyksi, vaikka toimija olisi Rupla - Urho ja hänen sokeat ihailijansa, kepulaiset ja partaansa nauravat stalinistit.


      • Nyt taidat erehtyä:)

        "Halonen perusti Demlan"

        Ei kai nyt sentään? Jos kyse on Tarja Halosesta, hän oli hieman yli kymmenvuotias, kun Demla perustettiin.


      • Onko demari
        Osmium 76 kirjoitti:

        Rauhanpuolustajat olivat taistolaiskommunistien ja kepulaisten järjestö, joka toimi Suuren Savupirtin Pojan komennossa. Tämän Lepikon Torpan Hiihtelijän luottomies, Matti Ruokola, Keskustan kansanedustaja, oli sen puheenjohtaja ja "Mirkku" Mirja Vire-Tuominen, ankaran kova stalinisti ja tietysti Rupla-Urhon luottohenkilöitä molemmat.

        Demla toimi saman kaavan mukaan, stalinistit ja kepulaiset olivat johtamassa ja Rupla - Urho hoiti rahoiutusta ja hoiti asioita siten, että oli lähes pakko olla näiden kekkos-stalinististen jäsen, jos aikoi eteenpäin.

        Eivätkö arvoisat keskustalaiset tunne omaa historiaansa ja oman epäjumalansa, Rupla-Urhon, konnuuksia? Kepuänkyrät ja Tolliskot eivät käsitä muuta kuin omat valheensa, mutta jonkun kepulaisen luulisi tietävän edes jotakin historiasta.

        Tämä naytää olevan kepulaisten nykyinen taktiikka ja toimintatapa; omat synkät konnuudet pannaan toisten, yleensä sosialidemokraattien syyksi, vaikka toimija olisi Rupla - Urho ja hänen sokeat ihailijansa, kepulaiset ja partaansa nauravat stalinistit.

        tullut kepusaitille valkopesuun :))


      • stalinismin tahrat
        Osmium 76 kirjoitti:

        Rauhanpuolustajat olivat taistolaiskommunistien ja kepulaisten järjestö, joka toimi Suuren Savupirtin Pojan komennossa. Tämän Lepikon Torpan Hiihtelijän luottomies, Matti Ruokola, Keskustan kansanedustaja, oli sen puheenjohtaja ja "Mirkku" Mirja Vire-Tuominen, ankaran kova stalinisti ja tietysti Rupla-Urhon luottohenkilöitä molemmat.

        Demla toimi saman kaavan mukaan, stalinistit ja kepulaiset olivat johtamassa ja Rupla - Urho hoiti rahoiutusta ja hoiti asioita siten, että oli lähes pakko olla näiden kekkos-stalinististen jäsen, jos aikoi eteenpäin.

        Eivätkö arvoisat keskustalaiset tunne omaa historiaansa ja oman epäjumalansa, Rupla-Urhon, konnuuksia? Kepuänkyrät ja Tolliskot eivät käsitä muuta kuin omat valheensa, mutta jonkun kepulaisen luulisi tietävän edes jotakin historiasta.

        Tämä naytää olevan kepulaisten nykyinen taktiikka ja toimintatapa; omat synkät konnuudet pannaan toisten, yleensä sosialidemokraattien syyksi, vaikka toimija olisi Rupla - Urho ja hänen sokeat ihailijansa, kepulaiset ja partaansa nauravat stalinistit.

        SKP ymmärsi lakkauttaa itsensä kun neukkula romahti. kepulaisten tulisi lakkauttaa organisaationsa jo pelkästään häpeästä, jota vehkeily muiden stalinistien ja neukkulan kanssa aiheutti.

        Oksanen kirjoitti "stalinin lehmistä". Olisikin syytä seuraavaksi kirjoittaa "stalinin aaseista".


    • Sapiens dux

      Kepulaisethan sitä Demlaa hallitsevat. Sen takia Vanhasen rötöksiä ei tutkittu.

      • Joo-o!

        Annneli Jäätteenmäki muuten toimi aktiivisesti myös stalinistien Rauhanpuolustajissa. Kepulaiset ja kommarit ovat aina tehneet kiinteää yhteistä suhmurointia.


      • natohaukkua 3:lla
        Joo-o! kirjoitti:

        Annneli Jäätteenmäki muuten toimi aktiivisesti myös stalinistien Rauhanpuolustajissa. Kepulaiset ja kommarit ovat aina tehneet kiinteää yhteistä suhmurointia.

        Olisiko täsmällisempää sanoa: ..annukka toimi muiden stalinistien seassa kgb:n masinoimassa rauhanpuolustajat-sätkynykketeatterissa...

        maalaisliitto liittoutui täkäläisten kommunistien ja neuvostoliiton kanssa nk. kansarintamapolitiikan aikana jo pian sodan jälkeen. Ei ole kepuparka päässyt tästä synnistä kuiville milloinkaan eikä ole vielä näköpiirissäkään. Sen verran kiimaista on natohaukkuun nousu vieläkin...


    • Upeaa lukea kunnon Tolliskojen Totuuksia. Kekkoslainen stalinismi ja reporadion totuudet oikein vilkahtelevat, ne vyöryvät kuin puhtaan puron vesi, tosin, tosi on kepuänkyröiden ja Tolliskjen valeita ja vesi on muutenkin täysin saastunutta.

      "Puhun niin totta kuin voin" sanoi Anneli Jäätteenmäki kun oikein valehteli. Hän oli täysin rinnoin mukana kekkkos-stalinistisessa liikkeessä, kuinkas muuten, Uuden Itsenäisyyspäivän, Toverituomioistuimien ja muiden edistysmielisten kekkos-stalinististen hankkeiden kärkijoukkoa.

      Miksi te kepureppanat AINA valehtelette? Onko se vihan, kaunan ja kateuden "Tahtopolitiikka" vienyt teiltä viimeisenkin terveen järjen ja totuuden rippeen.

      KEPU PETTÄÄ AINA, mitään valoa ei sen tunnelin päässä näy.

    • Uusitalon Eikka

      Kepuhan ajoi aikoinaan kouluihin pakkovenäjää.

      • Koroljov

        Asia tullee Suomessa uudelleen ajankohtaiseksi hyvinkin pian. Keskustapuolue voisi olla sen edistämisessä hyvinkin aloitteellinen. Venäjä ja venäjän osaaminen on Suomelle yhä ratkaisevampi taloudellinen elinehto.


      • Venäjän vallattua
        Koroljov kirjoitti:

        Asia tullee Suomessa uudelleen ajankohtaiseksi hyvinkin pian. Keskustapuolue voisi olla sen edistämisessä hyvinkin aloitteellinen. Venäjä ja venäjän osaaminen on Suomelle yhä ratkaisevampi taloudellinen elinehto.

        Suomen olisi tosiaan hyvä osata isännän kieltä??


      • Satelliitti-keput
        Koroljov kirjoitti:

        Asia tullee Suomessa uudelleen ajankohtaiseksi hyvinkin pian. Keskustapuolue voisi olla sen edistämisessä hyvinkin aloitteellinen. Venäjä ja venäjän osaaminen on Suomelle yhä ratkaisevampi taloudellinen elinehto.

        Ruplakassalla itsensä myynyt maalaisliitto-kepu on turvallisuusuhka.


    • joopa joo

      Ilmankos.

    • Faktaa pukkaa

      Demla on kepun salajuoni.

    • Sapiens dux

      Kepulaiset sitä Demlaa ovat aina hallinneet ja hallitsevat tälläkin hetkellä. Vaikuttaakohan tämä oikeuskäytäntöihin?

    • Sapiens dux

      Demla on Kepun järjestö, jolla se kontrolloi oikeusistuimia.

    • kepu pettää aina

      Demla on Kepun ja kommareiden projekti.

    • Tseljabinskin traktorit

      Fax-annukka on demlan rasvaisin torpeedo.

      • Kysyvä?

        Jäätteenmäki esiintyi 70-luvulla nakuna Jallu-lehdessä. Löytyvätkö nuo kuvat jostain netissä?


      • Sapiens dux
        Kysyvä? kirjoitti:

        Jäätteenmäki esiintyi 70-luvulla nakuna Jallu-lehdessä. Löytyvätkö nuo kuvat jostain netissä?

        Kyllä löytyy, moni kepulainen vemputtaa näille kuville.

        www.seksilehti.fi/tagit/anneli-jäätteenmäki


    • Yleisjohtaja

      Juha Sipiläkin olisi halunnut olla Demlan puheenjohtaja, mutta hän ei koskaan valmistunut mistään...

      • Hiohihihiiii

        Sipilä on sattumapuheenjohtaja ja monella tapaa surkea luuseri.

        :D :D :D


    • neuvostovalmistetta

      Demlan rasvaisin torppedo - annukka - on samaa sakkia ämyri-ruokolan ja uusi itsenäisyyspäivä-uusitalon kanssa. Kuuluvat 5. kolonnan raskaaseen neuvostokalustoon.

    • Hohohohohohooo

      Heh heh! Tämähän oli mainio tietoa. Sai palstan hansplankkari taas kerran kylmää vettä niskaansa.

    • Kupilan Silli

      Demla on kommareiden ja Kepun yhteinen järjestö.

    • Keput rikollisia!

      Oikeuslaitos on puhdistettava kepuloisista!

    • Ope Oulusta

      Tämä kannattaa mieliin palauttaa.

    • demla.jäätteenmäki

      Samoja oppeja Jätesäkki noudattaa edelleen.

    • Täältä_löytyy
    • Täältä_löytyy_lisää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe