Kertokaa kokemuksistanne :)
kultaisesta uros vai narttu, miksi?
3
188
Vastaukset
- Tylsää myönnän mut
- kylläsenarttukannatt
No, mekin mietittiin tuota samaa, kun kultaistanoutajaa oltiin ottamassa....mutta narttuun päädyttiin, koska:
-urokset SAATTAVAT vetää lenkillä narttujen perään(senkin saa toki koulutuksella pois)
-meidän perheelle ei muutenkaan ollut mitenkään ihania kokemuksia uroskoirista ollut tullu....esim. Muutamat tuttujemme uroskoirat ovat kokoajan perseessä kiinni haistelemasaa ja nylkyttämässä jalkaa......
Joten itse suosittelen narttua! :) - oioiå'å
Minulla on narttu 3,5v ja vetää kaikkien vastaantulijoiden perään. Myös kaikki hajut saavat sen vetämään. Eli vetää koko ajan eivätkä mitkään koulutusniksit ole auttaneet. Vetäminen ei ole sukupuolesta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236890Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284368- 343206
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1813082- 102038
- 821754
- 1531662
- 1471632
- 121588
- 231552