Merikotkanpesä

Tappi.

19

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos linkistä! merikotkat on mahtavia.

      hauskaa tuo eestin kieli..

      ''Pesalt tuleva striimi kasutamine mujal pole keelatud, aga palume võimalusel sellest meile teada anda (vt kontaktid lehekülje lõpus või saatke sõnum urmas(at)kotkas.ee ).- -''

      tekstin luettuani tuli mieleen eräs kummeli sketsi..
      http://www.youtube.com/watch?v=QrSJgmXt5K8

      • Tappi.

        pesän rimmailu on jatkunut jo monta päivää
        paras aika vuorokaudesta seurata on tässä vaiheessa nämä aamupäivän tunnit kuten tätä kirjoitellessa uros ja naaras rimmailivat pesää yhdessä pesää


    • Upeita tilannekuvia
      • Huom!

        Kuvat sivulla 261


    • Haudontaa jo nyt!

      Merikotkien tai ilmanhaltijoiden allakka pahasti sekaisin. Pesässä haudotaan jo ensimmäistä munaa ja pakkanen paukkuu ympärillä!

    • ELÄINTEN ystävä

      Näin itekki sivuilta Peuran ja ketun ruokailun :)
      TOSI mielenkiintoista !

      • Esa Herrala

        Minä Eläinten myrkyttäjä olen liikkeellä varokaa ?!


    • Eläinystävä

      Ainakin kaksi valkoista munaa pesässä, ja emo näyttää huolehtivan todella hyvin. Emo on rengastettu, sen näkee jalasta.
      Olen alkanu seuraamaan näitä ja olen nähnyt nyt emon myös ruokailevan :)

    • merikotka

      Merikotka bongattu Porvoon saaristossa tänään. En ole lintuihmisiä, mutta katsoin kuvat netistä ja oman analyysi perusteella olisi merikotka. ISO lintu ja ihan kuin olisi kuvioitu "norjalainen villapaita" päällä. :)

    • Tappi.

      Merikotka hautoo pesällään n. puolitoista kuukautta munia joita kaksi kolme tässä tapauksessa niitä on nähty kaksi ja haudonta on alkanut ensimmäiselle munalle jossain 14.03. eli kuoriutumista voidaan odottaa huhti toukokuun vaiheen tienoilla

      toivottavasti kaikki menee hyvin....seurattu lähes joka päivä
      tulee klikattua kun osoite on tuossa pikavalikossa


      tietoa merikotkasta:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Merikotka#Lis.C3.A4.C3.A4ntyminen

      • Eino heikinheimo

        AAAAAaaaaa ja plöööö !!


      • JUKKA SUUTARI

        Rohkenenpa tähän sanoa omine valtuuksineni että kyllä yllä oleva Eino on sananmukaisesti eläimiin sekaantuja eli Korkeasaaressa oli viittä vaille että olisi imenyt linnun penistä kun eräs työntekijä huusi että älä sinä pervo suunnittele sen linnun seksuaalista hyväksikäyttöä ja mielisairaalaan koko jätkä jumalauta!


      • Totuuden.torvi
        JUKKA SUUTARI kirjoitti:

        Rohkenenpa tähän sanoa omine valtuuksineni että kyllä yllä oleva Eino on sananmukaisesti eläimiin sekaantuja eli Korkeasaaressa oli viittä vaille että olisi imenyt linnun penistä kun eräs työntekijä huusi että älä sinä pervo suunnittele sen linnun seksuaalista hyväksikäyttöä ja mielisairaalaan koko jätkä jumalauta!

        Näin on asia hah hah


      • Voi.saatana
        JUKKA SUUTARI kirjoitti:

        Rohkenenpa tähän sanoa omine valtuuksineni että kyllä yllä oleva Eino on sananmukaisesti eläimiin sekaantuja eli Korkeasaaressa oli viittä vaille että olisi imenyt linnun penistä kun eräs työntekijä huusi että älä sinä pervo suunnittele sen linnun seksuaalista hyväksikäyttöä ja mielisairaalaan koko jätkä jumalauta!

        Saatanan munapää PASKA PERKELEEN IDIOOTTI


    • Tappi.
      • fint.

        LInda ja Sulevi pesivät samassa paikassa, muistaakseni samat nimet olleet aikaisempana vuotena, olisko ollut pari vuotta sitten. Silloin vain jossain vaiheessa seurantaa kamera meni rikki...

        Hienoa.


      • ekisepppo
        fint. kirjoitti:

        LInda ja Sulevi pesivät samassa paikassa, muistaakseni samat nimet olleet aikaisempana vuotena, olisko ollut pari vuotta sitten. Silloin vain jossain vaiheessa seurantaa kamera meni rikki...

        Hienoa.

        Mulkkuja palstalla. Eikö yhteiskunnan kyrpiä saada vertauskuvallisesti lyötyä alas edes vasaralla


      • Kari.Linna
        ekisepppo kirjoitti:

        Mulkkuja palstalla. Eikö yhteiskunnan kyrpiä saada vertauskuvallisesti lyötyä alas edes vasaralla

        Ei yhteis-kunnan kyrpiä elikä super häirikkö-mulkkuja saada kuriin edes vasarallakaan lyömälläkään JA VOI PERKELEEN VITUT kun se vituttaa !


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe