Merikotkat ovat jo pesäpuuhissaan!
http://www.looduskalender.ee/node/15882
Merikotkanpesä
19
711
Vastaukset
kiitos linkistä! merikotkat on mahtavia.
hauskaa tuo eestin kieli..
''Pesalt tuleva striimi kasutamine mujal pole keelatud, aga palume võimalusel sellest meile teada anda (vt kontaktid lehekülje lõpus või saatke sõnum urmas(at)kotkas.ee ).- -''
tekstin luettuani tuli mieleen eräs kummeli sketsi..
http://www.youtube.com/watch?v=QrSJgmXt5K8- Tappi.
pesän rimmailu on jatkunut jo monta päivää
paras aika vuorokaudesta seurata on tässä vaiheessa nämä aamupäivän tunnit kuten tätä kirjoitellessa uros ja naaras rimmailivat pesää yhdessä pesää
- Upeita tilannekuvia
myös merikotkien ruokintapaikalta. Ketun ja merikotkan taistelu ruuasta, kotka tietenkin voitti!
http://www.looduskalender.ee/forum/viewtopic.php?f=9&t=534&sid=1265143a92569abfd1f3f3e1a593398f&start=5200- Huom!
Kuvat sivulla 261
- Haudontaa jo nyt!
Merikotkien tai ilmanhaltijoiden allakka pahasti sekaisin. Pesässä haudotaan jo ensimmäistä munaa ja pakkanen paukkuu ympärillä!
- ELÄINTEN ystävä
Näin itekki sivuilta Peuran ja ketun ruokailun :)
TOSI mielenkiintoista !- Esa Herrala
Minä Eläinten myrkyttäjä olen liikkeellä varokaa ?!
- Eläinystävä
Ainakin kaksi valkoista munaa pesässä, ja emo näyttää huolehtivan todella hyvin. Emo on rengastettu, sen näkee jalasta.
Olen alkanu seuraamaan näitä ja olen nähnyt nyt emon myös ruokailevan :) - merikotka
Merikotka bongattu Porvoon saaristossa tänään. En ole lintuihmisiä, mutta katsoin kuvat netistä ja oman analyysi perusteella olisi merikotka. ISO lintu ja ihan kuin olisi kuvioitu "norjalainen villapaita" päällä. :)
- Tappi.
Merikotka hautoo pesällään n. puolitoista kuukautta munia joita kaksi kolme tässä tapauksessa niitä on nähty kaksi ja haudonta on alkanut ensimmäiselle munalle jossain 14.03. eli kuoriutumista voidaan odottaa huhti toukokuun vaiheen tienoilla
toivottavasti kaikki menee hyvin....seurattu lähes joka päivä
tulee klikattua kun osoite on tuossa pikavalikossa
tietoa merikotkasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Merikotka#Lis.C3.A4.C3.A4ntyminen- Eino heikinheimo
AAAAAaaaaa ja plöööö !!
- JUKKA SUUTARI
Rohkenenpa tähän sanoa omine valtuuksineni että kyllä yllä oleva Eino on sananmukaisesti eläimiin sekaantuja eli Korkeasaaressa oli viittä vaille että olisi imenyt linnun penistä kun eräs työntekijä huusi että älä sinä pervo suunnittele sen linnun seksuaalista hyväksikäyttöä ja mielisairaalaan koko jätkä jumalauta!
- Totuuden.torvi
JUKKA SUUTARI kirjoitti:
Rohkenenpa tähän sanoa omine valtuuksineni että kyllä yllä oleva Eino on sananmukaisesti eläimiin sekaantuja eli Korkeasaaressa oli viittä vaille että olisi imenyt linnun penistä kun eräs työntekijä huusi että älä sinä pervo suunnittele sen linnun seksuaalista hyväksikäyttöä ja mielisairaalaan koko jätkä jumalauta!
Näin on asia hah hah
- Voi.saatana
JUKKA SUUTARI kirjoitti:
Rohkenenpa tähän sanoa omine valtuuksineni että kyllä yllä oleva Eino on sananmukaisesti eläimiin sekaantuja eli Korkeasaaressa oli viittä vaille että olisi imenyt linnun penistä kun eräs työntekijä huusi että älä sinä pervo suunnittele sen linnun seksuaalista hyväksikäyttöä ja mielisairaalaan koko jätkä jumalauta!
Saatanan munapää PASKA PERKELEEN IDIOOTTI
- Tappi.
Uusia kameroita, kannattaa seurata.
Pöllökanera: haudonta alkanut en tiedä milloin
http://www.looduskalender.ee/node/16198
Haikarakamera: uusia kattohaikarat (upeat) pesintähommissa ei vielä munia
http://www.looduskalender.ee/node/16346
Merikotkan pesä:käytössä jo pidempään haudonta alkanut 14.3
http://www.looduskalender.ee/node/15882
Sivustolta löytyy muitakin luontokameroita mutta talvisyöttöpaikkojen kamerat ovat pois käytöstä.- fint.
LInda ja Sulevi pesivät samassa paikassa, muistaakseni samat nimet olleet aikaisempana vuotena, olisko ollut pari vuotta sitten. Silloin vain jossain vaiheessa seurantaa kamera meni rikki...
Hienoa. - ekisepppo
fint. kirjoitti:
LInda ja Sulevi pesivät samassa paikassa, muistaakseni samat nimet olleet aikaisempana vuotena, olisko ollut pari vuotta sitten. Silloin vain jossain vaiheessa seurantaa kamera meni rikki...
Hienoa.Mulkkuja palstalla. Eikö yhteiskunnan kyrpiä saada vertauskuvallisesti lyötyä alas edes vasaralla
- Kari.Linna
ekisepppo kirjoitti:
Mulkkuja palstalla. Eikö yhteiskunnan kyrpiä saada vertauskuvallisesti lyötyä alas edes vasaralla
Ei yhteis-kunnan kyrpiä elikä super häirikkö-mulkkuja saada kuriin edes vasarallakaan lyömälläkään JA VOI PERKELEEN VITUT kun se vituttaa !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483