Merikotkanpesä

Tappi.

19

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos linkistä! merikotkat on mahtavia.

      hauskaa tuo eestin kieli..

      ''Pesalt tuleva striimi kasutamine mujal pole keelatud, aga palume võimalusel sellest meile teada anda (vt kontaktid lehekülje lõpus või saatke sõnum urmas(at)kotkas.ee ).- -''

      tekstin luettuani tuli mieleen eräs kummeli sketsi..
      http://www.youtube.com/watch?v=QrSJgmXt5K8

      • Tappi.

        pesän rimmailu on jatkunut jo monta päivää
        paras aika vuorokaudesta seurata on tässä vaiheessa nämä aamupäivän tunnit kuten tätä kirjoitellessa uros ja naaras rimmailivat pesää yhdessä pesää


    • Upeita tilannekuvia
      • Huom!

        Kuvat sivulla 261


    • Haudontaa jo nyt!

      Merikotkien tai ilmanhaltijoiden allakka pahasti sekaisin. Pesässä haudotaan jo ensimmäistä munaa ja pakkanen paukkuu ympärillä!

      • Juttu ja kuvat

        http://www.looduskalender.ee/node/16099


    • ELÄINTEN ystävä

      Näin itekki sivuilta Peuran ja ketun ruokailun :)
      TOSI mielenkiintoista !

      • Esa Herrala

        Minä Eläinten myrkyttäjä olen liikkeellä varokaa ?!


    • Eläinystävä

      Ainakin kaksi valkoista munaa pesässä, ja emo näyttää huolehtivan todella hyvin. Emo on rengastettu, sen näkee jalasta.
      Olen alkanu seuraamaan näitä ja olen nähnyt nyt emon myös ruokailevan :)

    • merikotka

      Merikotka bongattu Porvoon saaristossa tänään. En ole lintuihmisiä, mutta katsoin kuvat netistä ja oman analyysi perusteella olisi merikotka. ISO lintu ja ihan kuin olisi kuvioitu "norjalainen villapaita" päällä. :)

    • Tappi.

      Merikotka hautoo pesällään n. puolitoista kuukautta munia joita kaksi kolme tässä tapauksessa niitä on nähty kaksi ja haudonta on alkanut ensimmäiselle munalle jossain 14.03. eli kuoriutumista voidaan odottaa huhti toukokuun vaiheen tienoilla

      toivottavasti kaikki menee hyvin....seurattu lähes joka päivä
      tulee klikattua kun osoite on tuossa pikavalikossa


      tietoa merikotkasta:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Merikotka#Lis.C3.A4.C3.A4ntyminen

      • Eino heikinheimo

        AAAAAaaaaa ja plöööö !!


      • JUKKA SUUTARI

        Rohkenenpa tähän sanoa omine valtuuksineni että kyllä yllä oleva Eino on sananmukaisesti eläimiin sekaantuja eli Korkeasaaressa oli viittä vaille että olisi imenyt linnun penistä kun eräs työntekijä huusi että älä sinä pervo suunnittele sen linnun seksuaalista hyväksikäyttöä ja mielisairaalaan koko jätkä jumalauta!


      • Totuuden.torvi
        JUKKA SUUTARI kirjoitti:

        Rohkenenpa tähän sanoa omine valtuuksineni että kyllä yllä oleva Eino on sananmukaisesti eläimiin sekaantuja eli Korkeasaaressa oli viittä vaille että olisi imenyt linnun penistä kun eräs työntekijä huusi että älä sinä pervo suunnittele sen linnun seksuaalista hyväksikäyttöä ja mielisairaalaan koko jätkä jumalauta!

        Näin on asia hah hah


      • Voi.saatana
        JUKKA SUUTARI kirjoitti:

        Rohkenenpa tähän sanoa omine valtuuksineni että kyllä yllä oleva Eino on sananmukaisesti eläimiin sekaantuja eli Korkeasaaressa oli viittä vaille että olisi imenyt linnun penistä kun eräs työntekijä huusi että älä sinä pervo suunnittele sen linnun seksuaalista hyväksikäyttöä ja mielisairaalaan koko jätkä jumalauta!

        Saatanan munapää PASKA PERKELEEN IDIOOTTI


    • Tappi.

      Uusia kameroita, kannattaa seurata.

      Pöllökanera: haudonta alkanut en tiedä milloin
      http://www.looduskalender.ee/node/16198

      Haikarakamera: uusia kattohaikarat (upeat) pesintähommissa ei vielä munia
      http://www.looduskalender.ee/node/16346

      Merikotkan pesä:käytössä jo pidempään haudonta alkanut 14.3
      http://www.looduskalender.ee/node/15882

      Sivustolta löytyy muitakin luontokameroita mutta talvisyöttöpaikkojen kamerat ovat pois käytöstä.

      • fint.

        LInda ja Sulevi pesivät samassa paikassa, muistaakseni samat nimet olleet aikaisempana vuotena, olisko ollut pari vuotta sitten. Silloin vain jossain vaiheessa seurantaa kamera meni rikki...

        Hienoa.


      • ekisepppo
        fint. kirjoitti:

        LInda ja Sulevi pesivät samassa paikassa, muistaakseni samat nimet olleet aikaisempana vuotena, olisko ollut pari vuotta sitten. Silloin vain jossain vaiheessa seurantaa kamera meni rikki...

        Hienoa.

        Mulkkuja palstalla. Eikö yhteiskunnan kyrpiä saada vertauskuvallisesti lyötyä alas edes vasaralla


      • Kari.Linna
        ekisepppo kirjoitti:

        Mulkkuja palstalla. Eikö yhteiskunnan kyrpiä saada vertauskuvallisesti lyötyä alas edes vasaralla

        Ei yhteis-kunnan kyrpiä elikä super häirikkö-mulkkuja saada kuriin edes vasarallakaan lyömälläkään JA VOI PERKELEEN VITUT kun se vituttaa !


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe