FH12 Öljynvaihdon ja öljyn hinnat.

Nyt pitäisi saada huollot ja öljynvaihdot edullisesti.
Kannattaako Volvo Truck Centerissä huoltaa?
Suosittelivat siellä Q8 öljyä, onko kokemuksia minkä verran Q8 öljy maksaa siellä tai muualla?

9

3252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remontti reiska

Ostat öljyn itse n.2.5-3€/l ja suodattimet n.15-20€/kpl,vaihdat itse ne öljyt niin säästät siinäkin jonkunmoisen summan vuodessa...

• ebvwrfqf

sinuna pysyisin erossa kaikesta missä mainitaan volvo. meillä tämä hyväksi havaittu neuvo on toiminut jo useamman vuoden.

• näin on

samaa mieltä

• Raksone

q8 toimii niinkuin muutkin.älä vaan säästä suotimissa. donaldson/fleetguard ainoat suodattimet mitkä toimii. (pa-suodattimissa eron huomaa nopeammin talvella)

• alkuperäiset toimii

kyllä minulla ainakin on 25 v volvon omat suodattimet toimineet moitteetta ja eikä ole kalliitkaan ,kun ostaa oikiasta paikasta

• volvofiili
        alkuperäiset toimii kirjoitti:

kyllä minulla ainakin on 25 v volvon omat suodattimet toimineet moitteetta ja eikä ole kalliitkaan ,kun ostaa oikiasta paikasta

25v samat suodattimet?...q8 toimii myös ruohonleikkurissa,mutta miksi maksaa turhasta,etenkin jos auto ei ole euro5-6:nen...uusia autoja varten laitettu joku lisäaine ja saatu nostettua litrahintaa...

• rane500
        volvofiili kirjoitti:

25v samat suodattimet?...q8 toimii myös ruohonleikkurissa,mutta miksi maksaa turhasta,etenkin jos auto ei ole euro5-6:nen...uusia autoja varten laitettu joku lisäaine ja saatu nostettua litrahintaa...

Volvolla maksaa öljyt suodattimet ja vaihto 199e vero 0. Ite ostamalla öljy 70e/20l kannuissa ja suodattimet päälle.

• lukivika
        volvofiili kirjoitti:

sanoinko että samat suodattimet sanoinko hä mitä .Opettele lukemaan ennenkuin viisastelet.

• pallinaamat istuu

Volvolla (vantaan kolhoosi numero 1.)tuppaa jäämään öljyproput,suotimet auki!
      Kallista,melko kallista öljynvaihtoa!
      Löytyy dokumenttia!
      Volvo hyvä,huolto kelvoton!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3122
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1724
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1019
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      97
      965
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      855
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    Aihe