Nyt pitäisi saada huollot ja öljynvaihdot edullisesti.
Kannattaako Volvo Truck Centerissä huoltaa?
Suosittelivat siellä Q8 öljyä, onko kokemuksia minkä verran Q8 öljy maksaa siellä tai muualla?
FH12 Öljynvaihdon ja öljyn hinnat.
9
3355
Vastaukset
- Remontti reiska
Ostat öljyn itse n.2.5-3€/l ja suodattimet n.15-20€/kpl,vaihdat itse ne öljyt niin säästät siinäkin jonkunmoisen summan vuodessa...
- ebvwrfqf
sinuna pysyisin erossa kaikesta missä mainitaan volvo. meillä tämä hyväksi havaittu neuvo on toiminut jo useamman vuoden.
- näin on
samaa mieltä
- Raksone
q8 toimii niinkuin muutkin.älä vaan säästä suotimissa. donaldson/fleetguard ainoat suodattimet mitkä toimii. (pa-suodattimissa eron huomaa nopeammin talvella)
- alkuperäiset toimii
kyllä minulla ainakin on 25 v volvon omat suodattimet toimineet moitteetta ja eikä ole kalliitkaan ,kun ostaa oikiasta paikasta
- volvofiili
alkuperäiset toimii kirjoitti:
kyllä minulla ainakin on 25 v volvon omat suodattimet toimineet moitteetta ja eikä ole kalliitkaan ,kun ostaa oikiasta paikasta
25v samat suodattimet?...q8 toimii myös ruohonleikkurissa,mutta miksi maksaa turhasta,etenkin jos auto ei ole euro5-6:nen...uusia autoja varten laitettu joku lisäaine ja saatu nostettua litrahintaa...
- rane500
volvofiili kirjoitti:
25v samat suodattimet?...q8 toimii myös ruohonleikkurissa,mutta miksi maksaa turhasta,etenkin jos auto ei ole euro5-6:nen...uusia autoja varten laitettu joku lisäaine ja saatu nostettua litrahintaa...
Volvolla maksaa öljyt suodattimet ja vaihto 199e vero 0. Ite ostamalla öljy 70e/20l kannuissa ja suodattimet päälle.
- lukivika
volvofiili kirjoitti:
sanoinko että samat suodattimet sanoinko hä mitä .Opettele lukemaan ennenkuin viisastelet.
- pallinaamat istuu
Volvolla (vantaan kolhoosi numero 1.)tuppaa jäämään öljyproput,suotimet auki!
Kallista,melko kallista öljynvaihtoa!
Löytyy dokumenttia!
Volvo hyvä,huolto kelvoton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.747989Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m896053Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,835531Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot675446Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1134700Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1212452Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e51329Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71314Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa431144Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko511128