Nyt pitäisi saada huollot ja öljynvaihdot edullisesti.
Kannattaako Volvo Truck Centerissä huoltaa?
Suosittelivat siellä Q8 öljyä, onko kokemuksia minkä verran Q8 öljy maksaa siellä tai muualla?
FH12 Öljynvaihdon ja öljyn hinnat.
9
3199
Vastaukset
- Remontti reiska
Ostat öljyn itse n.2.5-3€/l ja suodattimet n.15-20€/kpl,vaihdat itse ne öljyt niin säästät siinäkin jonkunmoisen summan vuodessa...
- ebvwrfqf
sinuna pysyisin erossa kaikesta missä mainitaan volvo. meillä tämä hyväksi havaittu neuvo on toiminut jo useamman vuoden.
- näin on
samaa mieltä
- Raksone
q8 toimii niinkuin muutkin.älä vaan säästä suotimissa. donaldson/fleetguard ainoat suodattimet mitkä toimii. (pa-suodattimissa eron huomaa nopeammin talvella)
- alkuperäiset toimii
kyllä minulla ainakin on 25 v volvon omat suodattimet toimineet moitteetta ja eikä ole kalliitkaan ,kun ostaa oikiasta paikasta
- volvofiili
alkuperäiset toimii kirjoitti:
kyllä minulla ainakin on 25 v volvon omat suodattimet toimineet moitteetta ja eikä ole kalliitkaan ,kun ostaa oikiasta paikasta
25v samat suodattimet?...q8 toimii myös ruohonleikkurissa,mutta miksi maksaa turhasta,etenkin jos auto ei ole euro5-6:nen...uusia autoja varten laitettu joku lisäaine ja saatu nostettua litrahintaa...
- rane500
volvofiili kirjoitti:
25v samat suodattimet?...q8 toimii myös ruohonleikkurissa,mutta miksi maksaa turhasta,etenkin jos auto ei ole euro5-6:nen...uusia autoja varten laitettu joku lisäaine ja saatu nostettua litrahintaa...
Volvolla maksaa öljyt suodattimet ja vaihto 199e vero 0. Ite ostamalla öljy 70e/20l kannuissa ja suodattimet päälle.
- lukivika
volvofiili kirjoitti:
sanoinko että samat suodattimet sanoinko hä mitä .Opettele lukemaan ennenkuin viisastelet.
- pallinaamat istuu
Volvolla (vantaan kolhoosi numero 1.)tuppaa jäämään öljyproput,suotimet auki!
Kallista,melko kallista öljynvaihtoa!
Löytyy dokumenttia!
Volvo hyvä,huolto kelvoton!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812326- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1141603Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311545- 1131345
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1601078Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591035