Kesätyö rikkaan tädin nurmikonleikkajana

Nurmikkomies

Oiin 17-vuotias poika, kun pääsin ensimmäisen kerran kesätöihin työvoimatoimiston kautta. Se oli yksityinen suuri tila, jota asutti 49-vuotias eronnut nainen, joka ei käynyt töissä vaan katseli kotonaan Dallasia ja joi viiniä. Tehtäväni koko kesän ajan oli tilan kunnossapito: nurmikon leikkaaminen, aittojen maalaukset, veneen kunnostus, koiran ulkoilittaminen, mansikanpoiminta jne. Eräänä päivänä sattui, kun tulin järveltä venettä testaamasta, että täti oli uimassa. Rantasaunasta nouisi savu, ja täti oli jo ehtinyt saunomaan kesken kesäpäivän. Kun vedin venetta maihin, yritin olla katsomatta alastonta tätiä, joka nousi vedestä. "Älä ujostele vaan tule saunomaan ja pesemään selkäni" täti sanoi. Ajattelin että minun on pakko mennä, muuten voisin saada potkut kesätöistäni. Menin saunaan alushousut jalassani, sillä en uskaltanut mennä ilman. Täti oli iloisella tuulella. Hän oli juonut viiniä koko päivän. Asetuin lauteille hänen viereensä alushosut jalassa. Täti ei sanonut mitään. Hän heitti löylyä, joka poltti selkääni. Aikamme löylyteltyämme hän meni pesuvsaavin luo ja laittoi shampoota hiuksiinsa. Hän hieroi shampoon päähänsä ja pyysi minua pesemän selkänsä. Hieroin saippuaa hänen selkäänsä elin jäykkänä kuin seiväs. Hän aavisti asian. Hän huuhteli itsensä ja halusi pestä minun selkäni. Suostuin, koska en uskaltanut vastustaa. Täti pesi hieroi saippuaa selkääni ja veti alaselkään päästyään alushousuni pois jalastani. Mulkkuni sojotti saunan kattoa kohti. Täti kääntyi kohti kasvojani ja näin hänen suuret rintansa ja tumman ruskeat häpykarvansa. Hän painautui minuun ja hieroi selkääni lämpimillä käsillään. Kova elimeni oli painautunut hänen vatsaansa vasten. Hän kävi istumaan saunan penkin reunalle ja levitti ihanan pillunsa nähtäväkseni. Tunsin hirvittävää kiimaa. Työnsin jäykän elimeni hänen ihanan lämpimäänsä pilluun ja suutelin häntä suulle. Panin hänen jalkojen välissään kuin viimeistä päivää kunnes heitin lastini hänen sisälleen. Hän tarrautui kiinni minuun ja työnsi kielensä suuhuni. Tunsin miten hänen pillunsa sykki samalla. Minulla oli todella hyvä olla. Suutelin hänen rintojaan ja sain lauettuani heti uuden seisokin. Panin häntä entistä enemmän ja laukesin uudestaan hänen sisäänsä. Täti vaikutti tyytyväiseltä käsittelyssäni. Tuntui kuin hän olisi kehrännyt kuin kissa.

9

17265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karva kun karva

      Olin nurmikkoa leikkaamaassa kun rouva pyys oluelle, ohut aamutakki pällä haarat leikkaamattaa. Siinä riitti 16v pojalle kessätyötä urakasti asti viiskyppisestä naisesta.

    • kiinnostunut lukija

      oliko myöhemmin kesällä anaalipano ohjelmassa ?

    • djejhdgcdvhcbj

      Itekki olisin nauttinu toosi paljon siitä,vaikka nainen oliski ollu49v. Onnea!

    • Reference

      Sit sää heräsit ja peti oli märkä...

    • Cappara

      Niin Dallasiahan ei näytetty kesäaikaan.

      • Mummora

        Paitsi uusintoja


    • alma8

      minun märkä mätä ompelu odottavat sinun kukko katso minua http://miburl.com/iXZri2 im hyvin kiimainen minun nick on almacampbell27

      • suora linkitys

    • Energia liikkeelle

      oisit pyytänyt sitä tätiä tallomaan keppiäsi, ni kyllä olisi tullut energinen virtaus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe