KANNATTAAKO

Jepu

...ottaa teoriakoe ja inssi samalle päivälle? On niin hinku saada kortti. :)

6

738

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -b-

.... ei kai sillä mitään väliä ole!

• ...

Siinähän varaat inssi ajan, ajatteleppa että joudut inssinkin maksamaan sitten vaikka et kirjallisista läpi pääsisi =P

• tossu

Olen kyllä siinä käsityksessä, että inssin voi varata vasta kun kirjalliset on suoritettu hyväksytysti. Teoriassa siis mahdollista mutta käytännössä lienee aika hankalaa ainakin isommilla paikkakunnilla kun niitä aikoja ei ihan niin vaan saa.

• kysynyt

Parikymmentä vuotta sitten tuo onnistui, vaan eivätpä enää anna inssiä samalle päivälle!

• Hanski

Itse olen ajanut inssin,suorittanut kirjalliset ja saanut kortin sanana päivänä. Tosin tää ei ole kyllä tapahtunut ihan lähiaikoina. Ja mikä parasta se oli syntymäpäiväni ja täytin 18v. sinä kyseisenä päivänä. Ps:Eikä tuota korttia ole sen jälkeen poliisit pois yrittäneet ottaa,siihen on yksinkertainen keino. On ajettava rajoitusten ja sääntöjen mukaan!

• Tyttö

Itse tein juuri noin kuin yllä kirjoittanut, eli täytin 18v, tein teoriakokeen ja suoritin inssin samana päivänä. Ja tämä viime keväänä, eli kyllä se onnistuu, mutta muista että joudut maksamaan inssistä turhaan jos et pääsekään teoriasta läpi ja inssi jo varattuna. Mutta itse halusin nimenomaan näin enkä tod. olisi suorittanut niitä eri päivinä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6465
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      1330
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      0
      1080
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1025
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      900
    7. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      843
    9. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      827
    Aihe