Miksi Tuksu kiinnostaa?

Tuksunarkomaani

Olen ihmeissäni itsestäni ja kymmenistä (ellei sadoista) ihmisistä, jotka seuraavat Tukiaisten, Aitolehden, Kilikalinaisten yms turhien julkkisten elämää. Itse koen heidän elämänsä ja elämänarvojensa olevan niin kaukana omistani, että en ymmärrä heitä. Ja sitä, mitä en ymmärrä, kiinnostaa minua. Tarvitsen siis vertaistukea! Olen aivan koukussa näihin omituisiin hyypiöihin ja haluaisin keskustella suht sivistyneesti ja syvällisesti tästä kohtalotovereideni kanssa. Miksi he ovat niin ärsyttäviä? Mikä heidän elämässään kiehtoo? Jokin varmasti kiehtoo, koska heitä niin paljon seurataan. Jos ratkaisen tämän mysteerin, vapaudun Tukiaisten demonien otteesta! Kertokaa ihmiset vapaasti omia tuntemuksianne! Jos v**uttaa ja ketuttaa, niin antaa tulla tähän ketjuun!

131

1223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nauru raikaa

Mietin tuota samaa omalta kohdaltani tossa männä vuonna, kun joku täällä sanoi, että miksi seurata sellaisen ihmisen elämää, josta ei pidä pätkääkään. Tulin siihen tulokseen hetken tutkailtuani syntyjä syviä, että mua ei oikeestaan kiinnosta noi julkkistyrkyt henkilöinä yhtään. Mua koukuttaa tämä forumi siksi, että täällä on tuhottoman paljon hyviä kirjoittajia, jotka osaavat laukoa hyviä ja osuvia pläjäyksiä ko. henkilöistä, heidän edesottamuksistaan, seurapiireistään ja hoveistaan yms. yms.....

Joskus oikeesti nauran maha kippurassa, kun joku hyvä kirjoittaja kuvaa jotain noiden tyrkkyjen tekemisiä. Ne kirjoitukset ovat niin uskomattoman hauskoja, kekseliäästi ja tilannekomiikkaa hyväksi käyttäen kuvattuja, että ei niistä voi olla nauttimatta. Joidenkin kirjoittajien kuvattua jotakin tilannetta osaan sieluni silmin nähdä kirjoittajan sanoilla "maalaaman tilanteen/kuvan".

• kjhc

Kuin lastensaduissa aikoinaan, minulle tuottaa suurta tyydytystä kun paha saa palkkansa.

Toisin sanoen, kun tyrkyt puhuvat sheissea, on mukavaa kun totuus tulee ilmi.
      Toisaalta, on äärimmäisen harvinaista, että kukaan tyrkky myöntäisi valheitaan julkisesti. Se on ärsyttävää.

Tämä Tukiais-paketti kiinnostaa nykyään lähinnä siksi, että grande finale lähestyy.

Jo pidempään olen ajatellut, että alemmas eivät varmasti voi enää mennä. Kuitenkin kerta kerran jälkeen on tyttösiltä löytynyt siihen keino.

Tämä absurdi viinan/huumeidenhuuruinen, valheilla kuorrutettu farssi saa päätöksensä pian. ...pelkään, että loppu on turhankin traaginen. Ja toisaalta toivon, että se on riittävän traaginen tiputtaakseen naamiot tyrkkyjen naamalta.

En aio missata loppunäytöstä.

• Samaa mieltä

Joo, samaa mieltä; tässä on pointtia.

• Uinuva Näätä

Ainutlaatuinen, mutta vastenmielinen ilmiö Suomen esittävän taiteen kentässä.

• heippah

Mitäs pahaa sinulle on tehty? Näiden julkkispostauksien lukeminen on täysin vapaaehtoista. Itseään julkisuuteen tyrkyttävillä ei selvästikään ole asiat kunnossa niin pitääkö niitä vaikeuttaa vi**uilemalla? Koko homma on täysin verrattavissa pahemmanlaatuiseen koulukiusaamiseen. Miettikääpä sitä.

• hyvää stooria

Niinpä, itselle tapahtui syksyllä jotain klikkauksia ja ajauduin seuraamaan, lähinnä ton paksukaisen touhuja, tälle palstalle. Jotenki jäi koukkuun. On matamin touhut niin uskomattomia että niitä on pakko seurata. Kauhee pettymys glamourikeikan jälkeisenä päivänä jos ei heti kukaan postaa.
      Ton Joe Paskon kerronta on parasta antia.
      Ei kyllä ole kehdannut kavereille eikä puolisolle enää tunnustaa että seuraa tätä.

• buahahahaha

Mä tiedän ainakin, ketä ärsyttää suunnattomasti kun Tuksu kiinnostaa!
      Tästä julkkiksesta ei kukaan aloita ketjuja, sen täytyy itse aina käydä postaamassa itsestään jotain juttua...Voi elämä...

• Tuksunarkomaani

Niin, vaikka mua kiinnostaa ja naurattaa Tuksujen edesottamukset, niin jotenkin pelkään sitä, että tämä stoori loppuu hautajaissaattueeseen. Olen monesti miettinyt, mitä itse tekisin, jos olisin joutunut tuollaiseen tilanteeseen kuin Tuksut. Tosin se olisi täysin mahdotonta, koska rakastan yksityisyyttäni, enkä ole julkkutyrkky. :D Mutta, JOS olisi tuossa tilanteessa, niin miltä se tuntuisi? Tekisi työtä, jota suurin osa yleisöstä halveksii, eikä osaisi sitäkään vähää ollenkaan. Nolaisi itsensä ilta illan jälkeen ja yrittäisi saada tuota kamalaa tuotetta myytyä kehumalla itseään 7-lehden blogissa. Lavalle ei uskalla nousta ilman päihteitä, illan nolausta ei kestäisi ilman päihteitä, kotona odottaisi vain puoliksi syöty pizza ja demonit, ja päihteet. Kukaan mies ei enää huolisi Suomen maassa ja pakko kihlautua homon kanssa, jotta joku exä kärsisi. Etenkin kun se exä ei kärsi, vaan nauraa räkäisesti partaansa. Onko tämä oikeasti vaan se efekti, että jollain menee vielä huonommin kuin itsellä ja sitten vaan seurailee, miten se toinen selviää erinäisistä käsittämättömistä tilanteista? Vai onko elämäni vain tylsää? :D Ehkä se on... Kaikessa kauheudessaan Tuksu tarjoaa vähän erilaista viihdettä, mitä ei muualta löydä. Jotkut nimimerkit täällä kirjoittavat aivan loistavaa komiikkaa! Kiitos heille!

• Tuksunarkomaani

Jos Tuksut eivät tajua nolanneensa itsensä perinpohjin löntystelemällä pitkin lavaa, niin se vasta surullista onkin! Kuinka moni terve ihminen käy hieromassa oman siskonsa rintoja julkisilla paikoilla? Ja näyttelee kiihottuvansa siitä? IIIIIyyyyyhhh!!! Oksettavaa.

• Demoninäätä

*demonista naurua*

• Näätätoveri

Yllättäviä, epätodellisen tuntuisia käänteitä riittää joka viikko, ja todelliset olosuhteet ja faktat niistä selviävät muutamaa päivää tai muutamaan viikkoa myöhemmin - kaikessa karmeudessaan!

• kjhfl,

Semmoista mietin minä, että Tuksuaiset ovat kaikessa kaameudessaan myös hauskoja.

Lisää hauskuutta tarjoilevat tietenkin tämän hoviväen asioihin perehtyneet verbaaliakrobaatit, nykyajan vastineet hovinarreille.
      Osa heidän kirjoituksistaan on säilyttämisen arvoisia helmiä.

• sormukset huomenna?

Suomalaiset on perusluonteiltaan rehellisenpuoleisia ja jatkuva satuilu,suoranainen valehtelu tuntuu kyrsivän yhtä sun toistakin.Kirjoitellaan blögeihin ja sivuille yhtä mikä parin viikon kuluttua onkin muuttunut toiseksi.Uskoisin että nuo muunnellut totuudet saavat ihmiset raivon partaalle.Ehkä ihmistä itseään ei vihata mutta sanomiset ja tekemiset ovat niin kovin ristiriidassa keskenään.Kun on muutamat satuilut paljastettu loppuu luottamus eikä vanhojen levyjen ja turinoiden pyörittäminen enää jaksa kiinnostaa.Mutta jos ittellään on haavemaassa kivaa se sallittakoon kunhan ei vetäis niitä muita ulkopuolisia siihen omaan syöksykierteeseensä.Se tässä hirvittää.

• kiljahdus

Puhutte asiaa ystävät. Samoin on pienen pääni saanut pyörälle noi Tuhnukkaisen sekoilut. En tunne ihmisiä mutta nuo tyttärien touhut on niin universaalia että niitä on ihan pakko seurata.. Väittäisin että ne liitty tuommoiseen alkukantaiseen tirkistelyyn ja kauheuksien kyttäilyyn.. Ennen oli hirttäjäiset vastaavia. pitkienkin matkojen päästä tultiin katsomaan ja voi sitä kauhistelun pauketta.. Maailman laajuisestikin seurataan kun sattuu jotain todella outoa,kaksipäinen kissa tai jokin muu kummajainen syntyy.. Meillä se outo öklötys on Tuhkimus porukkoineen.. Itsellä on kuitenkin elämässä rajat. Siis ei voi valehdella ihan työkseen eikä ryypätä aamusta iltaan ja olla näöltään niinkuin arotuulen raiskaama piimäkirnu.. on huollettava perhe maksettava laskut jne.. Sitten tulee tämmöinen ratkeamispisteessä oleva mätisäkki joka lyö kaiken läskiksi.. Kakkanen loppuhan se tulee olemaan ,se on selvä ja surun kyynel vierähtää poskelleni kun se viimeinen musta auto noutaa nuukahtaneet.. Siihen saakka kyttäilyä ja kauhistelua ja järkytyksiä ja muuta semmoista mukavaa...

• uutta järkevää

En ole koukussa, eivätkä ne kiinnosta. Suomi tarvitsee uusia julkkiksia.

• 15+5

Itse olen innostunut seuraamaan vain Tuksukaisten tekemisiä, jotkut muut täällä otsikoissa mainitut henkilöt ovat sellaisia etten ole heistä kuullutkaan. Itse olen myös miettinyt tätä samaa että mikä tässä niin paljon kiinnostaa. Olen samaa mieltä mitä aikaisempi kirjoittaja sanoi, että kyllä siinä varmasti on samaa kuin siinä että entisaikoina ihmiset kävivät katsomassa hirttäjäisiä. Itselleni tuli mieleen verrata tilannetta siihen, kuinka muinaisessa Roomassa oli suurta huvia käydä katsomassa kuinka leijonat söivät kristittyjä yms. En tiedä mikä psykologinen selitys tälle käyttäytymiselle on.

Tuksussa ehkä kiinnostaa nimenomaan ristiriita hänen sanojensa ja todellisuuden välillä. Hän jatkuvasti hehkuttaa glamour-elämäänsä ja kauneuttaan ja kuinka hieno esitys heillä on jne. Sitten käytännössä hän kuitenkin näyttää huomattavasti ikäistään vanhemmalta, on meikattu ja puettu tyylillä jota minä pidän vain tyylittömänä, ei osaa tanssia eikä laulaa, ja glamouria sitten ilmeisesti on Tampereen rautatieasemalla pissiminen. Hän koko ajan valittaa ettei häntä Suomessa arvosteta tarpeeksi, mutta näin sivustaseuraajan on aika vaikea nähdä mitä arvostettavaa on kouluttamattomassa, alkoholisoituneessa ihmisessä jolle jo kieliopillisesti ymmärrettävän lauseen kirjoittaminen tuntuu usein olevan ylivoimaista. Ja kun ei se edes osaa tanssia tai laulaa.

Kuten joku joskus Facebookissa totesi, jos Tuksu myöntäisi olevansa rappiolla ja lopettaisi sen hölinän glamourista, niin sitten hän ei kiinnostaisi enää ketään.

Kyllähän sitä tässä miettii että onko oikein että naureskelen ihmiselle jolta tuntuu muumit karanneen laaksosta jo kauan sitten. Siis eihän se ihan oikealta tunnu. Mutta kun on kyse ihmisestä joka jatkuvasti tyrkyttää itseään julkisuuteen ja itse haukkuu muita ihmisiä täysin perusteettomasti, niin... sitä saa mitä tilaa.

• 15+5

Ja lisäyksenä vielä se mitä tuossa avausviestissä oli: kyllä se kiinnostus osittain tulee siitä, että näiden ihmisten elämänarvot ja elämässään tekemänsä valinnat ovat niin erilaisia kuin minulla. En kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään heitä. Sekä Tuksu että Julia kävivät lukion loppuun, ilmeisesti ihan oikeasti hyvillä arvosanoillakin. Ja sitten he päättävät olla hankkimatta mitään kunnon koulutusta, sen sijaan vetävät korsetit päälle ja menevät lavalle keikuttamaan pyllyään. WTF? Ei mene minulla kaaliin, ei.

• Ei käy kateeksi...
        15+5 kirjoitti:

Ja lisäyksenä vielä se mitä tuossa avausviestissä oli: kyllä se kiinnostus osittain tulee siitä, että näiden ihmisten elämänarvot ja elämässään tekemänsä valinnat ovat niin erilaisia kuin minulla. En kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään heitä. Sekä Tuksu että Julia kävivät lukion loppuun, ilmeisesti ihan oikeasti hyvillä arvosanoillakin. Ja sitten he päättävät olla hankkimatta mitään kunnon koulutusta, sen sijaan vetävät korsetit päälle ja menevät lavalle keikuttamaan pyllyään. WTF? Ei mene minulla kaaliin, ei.

Tuot esiin just niitä ajatuksia, joita mullakin herää kun olen seurannut Tuksujen elämää. Miksi kaksi normaalista (?) kodista lähtöisin olevaa tyttöä ajautuu wannabe-tanssijan ja wannabe-stripparin "ammattiin"?

Houkuttiko helppo (pimeänä käteen) raha liikaa? Entäs kaikki ne sugar daddyt, jotka makselivat ylöspitoa ja matkoja, eikös se ole huoraamista jos seksin vastapalveluksena saa rahaa, juomia, asumisen, matkoja jne?

Ja tuliko sit lopuksi se kipeä tajuaminen, että viddu, mä olen jo yli kolmenkymmenen, eikä eletystä elämästä ole jäänyt käteen muuta kuin vaatekaapillinen liian pieniä vaatteita ja liian suuria kenkiä? Ja peilistäkin tuijottaa takaisin joku lihava lehmä, joka kaukaisesti muistuttaa Tukiaisen Johannaa. Kaikki elämän isoimmat rakkaudet ovat historiaa, eikä kukaan järkevä, normaali, päihteetön ja kunnollinen mies katso kuin halveksien. Lapsiakin olisi ollut kiva saada, mutta nyt se on myöhäistä monellakin tapaa. Koko ajan pelko ahterissa, että koska isä ja äiti myy sen kämpänkin alta, kun ovat jo siitä puhuneetkin. Itsellä ei MITÄÄN omaisuutta, pelkkää velkaa, ja rahat niin finaalissa ettei edes Ruska-pulloa saa Alkosta. Pitää se viinakin kerjätä sosiaalisessa mediassa tuntemattomilta ihmisiltä. Olisi niin kiva iltaisin käpertyä oman murusen kainaloon, mutta kun ketään ei ole. Vain sisko ja pari koiraa. Siskokin joka toinen viikko teholla. Niin joo, ei uskalla edes ajatellakaan sitä päivää kun rakaskaunisparas sisko ei enää tokenekaan diabetes-koomastaan. Tiedostettuna tai tiedostamattomana itselläkin paha päihdeongelma. Tuleekos niitä selviä kokonaisia päiviä kuukaudessa enää ollenkaan? Eikä siitä viinastakaan enää tule edes hyvä olo, pelottaa vaan että koska se loppuu ja miten seuraavan päivän tai illan pärjää. Pakko huiputtaa itseään, että elämä on glamourista, hulppeaa ja kadehdittavaa, koska on liian pelottavaa katsoa totuutta silmiin. Ylipaino on tullut jäädäkseen, koska ei riitä motivaatiota, voimia ja halua muuttaa elämäntapoja. On helpompaa korkata aamulla pullo, ettei pää vain ala selvitä ja peilikuva taas muistuta siitä, että en enää koskaan ole nuori ja kaunis. Julkisuudesta en enää uskalla lähteä, koska mistäs mä sitä rahaa sitten saisin? Ei Kelan päiväraha riitä edes viikon viinoihin, ja pitäiskö sitä niistä rahoista maksaa jotain muutakin? Normaaleihin töihinhän mä en voi mennä, koska en pysty heräämään aamulla ennen puoltapäivää, eikä mulla ole mitään koulutusta tai työkokemusta. En mä varmaan pääsisi edes halveksimaani lähikaupan kassan hommaan! Ja sit jos töihin pääsisikin, niin voutihan veisi kolmanneksen jo valmiiksi pienestä palkasta.

Puun ja kuoren välissä. Kirjaimellisesti.

• LaComa

On vaan niin mieltä ylentävää seurata,miten alas ihminen(ihmiset) voi vajota.
      Odotan sitä suurta uutispommia tältä klaanilta.Milloin viikatemies käy jonkun noutamassa...

• 10+4

Toivotko siis toisen ihmisen kuolemaa? Voisitko tarkentaa vähän? Tämä kommentti on aika selkäpiitä karmiva. Kuka oikeasti toivoo vieraalle ihmiselle kuolemaa?

• Hulluja riittää
        10+4 kirjoitti:

Toivotko siis toisen ihmisen kuolemaa? Voisitko tarkentaa vähän? Tämä kommentti on aika selkäpiitä karmiva. Kuka oikeasti toivoo vieraalle ihmiselle kuolemaa?

Vain todella pahansuopa ja sairas ihminen toivoo toiselle kuolemaa. Näitä Tuksujen haukkujien kommentteja kun seuraa niin huomaa kuinka joidenkin elämä on niin köyhää että pitää ventovierasta ihmistä stalkata 24/7 ja haukkua/huoritella/levitellä perättömiä. Uskomatonta pahansuopuutta! Lisäksi nämä samat sairaat yksilöt haukkuvat kaikki muutkin mm viattomat lapset... Ihan sairasta menoa!

• omgomgomg

Mua Tuksu huvittaa suunnattomasti. Se on luonu itselleen ja parasrakassiskolleen sellasen fantasiamaailman että samaan on pystynyt vaan Timo T A Mikkonen, joka omissa kuvitelmissaan on mediamaailman kärki, siinä missä Tuksu ihan suvereenisti on glamourmaailman huippu Suomessa. Vaikka oikeasti molemmat on aivan persaukisia ja hanttihommiin tyytyviä luusereita. Mutta joilla mielikuvitus ja suuruuden hulluus rulaa aivan sairaan kiihkeänä.

Lisäksi molempien tekemiset ja sanomiset on niin sanoin kuvaamattoman koomisia, tahattoman koomisia, koska molemmat suhtautuvat itseensä äärimmäisen vakavasti eikä heillä ole minkäänlaista itseironiaa oman itsensä suhteen. Mikkonen on maailman arvostetuin media-alan asiantuntija, joata vielä kirjoitetaan väitöskirjoja yliopistoissa ja Tuksun klamouriset showt odottavat vain läpimurtoa Amerikassa. OMG!

• musta kylkinen pata

Musta on ihanaa kun Tuksu kuvittelee olevansa prinsessa ja näkee kaikessa Glamouria, rikkoo normeja urakalla ja saa meidät harmaat tavikset pudistelemaan päätämme. Pitkään uskoin Tuksun tekevän tuon kaiken tahallaan ja nauravan itsekseen kauhisteleville harmaahiirille/näädille. Ainahan erilaisuutta on pilkattu ja yhteisön sääntöjä rikkovaa rangaistu vähintään moraalisella paheksunnalla.

Toisaalta tunnen kauheaa syyllisyyttä Tuksu-sirkuksen seuraamisesta, koska näkeehän hänestä päältä että käytöksen takana on vakavia ongelmia, joihin hänen pitäisi saada ammattiapua. Joku on joskus satuttanut tuota naisparkaa tai ehkä jo aikanaan lasta ja nyt tuo pieni hakee huomiota keinolla millä hyvänsä. Tämän ymmärtämiseen ei tarvita psykologian opintoja, ihan maalaisjärki riittää.

Jos ei kukaan kävisi "keikkoja" katsomassa, ei niitä myöskään järjestettäisi. Katsojalla on oma vastuunsa, vaikka sitä ei itselleen haluaisi myöntää. Ilman kauhistelevia seuraajia Tuksun olisi pakko hankkia toimeentulonsa jollain muulla keinolla, samoin oireilu jäisi ainakin pienenmmän piirin nähtäville. Tuksusta tulisi oman kaupunnkinsa/kaupunginosansav kylähullu, ei enää koko kansan pilkan kohde.

Surullista seurattavaa nykyisin, ei enää hävetä Tuksun puolesta vaan yleisön/fanien/näätien. Meissä jokaisessa asuu pieni tirkistelevä näätä, se on hyvin inhimillinen piirre ja sen olemassa oloon perustuu eri tiedotusvälineiden viihde- tai julkkispalstojen olemassaolo. Tirkistelyntarpeemme liikuttaa suuria summia rahaa maailmalla, sen takiahan papparazzit seuraavat julkkiksia joskus oman ja myös seurattavan terveyden vaarantaen (vrt. maailman kuvatuimman naisen prinsessa Dianan kohtalo). Aikuisen ihmisen tulee kuitenkin olla tietoinen tästäkin piirteestä itsessään ja arvioida onko tuon tirkistelytarpeen tyydyttäminen kipeän ihmisen kustannuksella moraalisesti oikein.

• Pyövelikö?

Hieno kirjoitus! Aivan samaa mieltä. Hmm, näin anonyyminä uskallan kirjoittaa tämän tänne: Olen joskus ollut Auroran sairaalassa potilaana. Itse hakeuduin sinne, koska oli sellainen olo, etten pärjännyt juuri sillä hetkellä yksin omien ajatusteni kanssa. Tuon episodin jälkeen ymmärsin, että siinä ei ole mitään hävettävää, jos hakee apua. Tosin parin viikon hoito suljetulla oli karmeaa aikaa, koska valtaosa potilaista on todella sairaita ja täyteen lääkittyjä. Se, että lääkärit "onnittelivat" minua siitä, että hain apua ajoissa, oli se ratkaiseva juttu. Kun seuraan Tuksujen touhuja, en pysty samaistumaan heihin, mutta olen nähnyt suljetulla terveempiäkin yksilöitä, kuin nämä siskokset ovat. Miksi pakkohoitoon lähettäminen on niin vaikeaa, jos toinen ei ymmärrä hakeutua sinne itse? Jos itse käyttäytyisin samalla tavalla kuin Tuksut, olisin kiitollinen siitä, että minut joku hakisi kotoa ambulanssilla hoitolaitokseen.

34-vuotias nainen, joka haluaa olla prinsessa, pukeutuu kuin halpa prostituoitu, käyttäytyy aggressiivisesti, sekoilee miesten kanssa, syyttelee kaikkia exiään, ei ota vastuuta tekemisistään tai sanoistaan, ja satuilee/kaunistelee asioita... Aivan varmasti jotain vakavaa on tapahtunut nuoruudessa, kun aikuisena ei kykene tasapainoiseen elämään. Hän ei näe ristiriitaa siinä, että 10 vuoden seurustelusuhteen aikana hänellä oli 2 vuoden suhde amerikkalaiseen mieheen. Hän ei näe omissa toimissaan mitään väärää, mutta syyttelee kaikkia muita vääryyksistä. Mihin katosi todellisuudentaju? En halua nähdä, kun tuo ihminen repeää liitoksistaan. Ja nyt en tarkoita lihomista ja liian pieniä vaatteita. En ole koskaan käynyt hänen keikoillaan, enkä mene. Sen sijaan käyn täällä tirkistelemässä ja taivastelemassa, miten käsittämätöntä touhua tämä on puolin ja toisin. Tuksu vs. muu maailma.

• 18+20

Enemmän kuin Tukiaisten touhu, joka on aika peruskännisekoilua glamourilla mausteilla, minua kiinnostaa ympärillä vellova muu sirkus.

Mukaan mahtuu oikeita faneja, jotka silittelevät Johanna myötäkarvaan huolimatta sen touhujen kyseenalaisuudesta sekä sitten raivonpartaalla olevia, agressiivisia suunsoittajia. En tiedä mitä omia traumoja kumpikin porukka tälla tavoin käsittelee.

Näätimistä perustellaan Johannan valheellisuuden paljastamisella sekä sillä, että on kiva lukea verbaaliakrobatiaa.

Minä itse kurkin mielelläni niiden sanojen taakse. Ihmiset eivät varmaankaan käsitä, miten paljon tulee paljastaneeksi omasta arvomaailmastaan ja asenteistaan kirjoittelemalla Tuksumaailmasta. Nimettömänä se tuskin haittaa, mutta itse kokisin sellaisessa negatiivisuudessa pyöriskelyn aika raskaaksi.

• klamuori

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee, näinhän se menee. Itse olen lähinnä sivustaseuraaja, ja suurimman mielenkiinnon antaakin tämä ympärillä vellova sirkus, kuten sinä, 18 20, sanoit. Ns. näädät ovat vähintäänkin yhtä mielenkiintoinen ilmiö kuin Tuksu. Ja todellakin, minulla on muutakin elämää, olen perheellinen, töissä käyvä ja harrastava ihminen, ja tuksujuttujen seurailu on vain kevyttä viihdettä ja ajankulua, en toki roiku palstoilla 24/7, vaan lähinnä kuvailisin, että seurailen toisella silmällä sivusta koko touhua.

• Valhe & Totuus

Tämä on tärkeä ketju. Hyviä näkökulmia. Kiitos kirjoittajille!
      Minua kiinnostaa Tukiais-ilmiössä kaksi asiaa ja niiden välinen suhde:

* Valhe
      * Totuus

Työtehtävieni takia en ehdi kirjoittaa nyt enempää, teen vain tämän noteerauksen tähän näin ja palaan asiaan ehkä viikonlopun aikana.

• Psyko-Barbie

Millainen ihminen menee kihloihin vain sen takia, että yrittää kostaa Arto-exälleen ja haluaa ilmaisen matkan Miamiin?

• Valovoimaisin...

Tässä ollaan ristiriidan äärellä.
      Johanna Facebookissa 1.3.2013illalla ennen Tampereen keikkaa:

"Teen mitä haluan koska olen Suomen valovoimaisin tähti!
      Kukaan ei voi minulle sanoa mitä en voi tehdä."

• Valovoimaisuus

Nyt on uusi internet-aika, jossa kuvat, videot ja viestit liikkuvat nopeasti, ja niitä syntyy jatkuvalla syötöllä jokamiesten ja -naisten toimesta. Kun joku väittää olevansa Suomen valovoimaisin tähti, jokainen voi tarkistaa asian ja muodostaa oman käsityksensä väitteestä. Ei ole yhtä Pravdaa siis.

Esimerkkinä tästä liitän tähän Tampereelta viime yönä yleisön joukosta kuvatun keikkavideon, joka on katsottavissa maailmanlaajuisella jakelulla missä tahansa, milloin tahansa, kenen tahansa (jolla laite netti). Neljä minuuttia valovoimaisuutta:

http://www.youtube.com/watch?v=q-ZNeWEuzaI

• 1+2 on viisi
        Valovoimaisuus kirjoitti:

Nyt on uusi internet-aika, jossa kuvat, videot ja viestit liikkuvat nopeasti, ja niitä syntyy jatkuvalla syötöllä jokamiesten ja -naisten toimesta. Kun joku väittää olevansa Suomen valovoimaisin tähti, jokainen voi tarkistaa asian ja muodostaa oman käsityksensä väitteestä. Ei ole yhtä Pravdaa siis.

Esimerkkinä tästä liitän tähän Tampereelta viime yönä yleisön joukosta kuvatun keikkavideon, joka on katsottavissa maailmanlaajuisella jakelulla missä tahansa, milloin tahansa, kenen tahansa (jolla laite netti). Neljä minuuttia valovoimaisuutta:

http://www.youtube.com/watch?v=q-ZNeWEuzaI

Ja ihmiset siis maksavat tuosta? En ymmärrä.

• Saippisfani

Joo-o, minä suhtaudun Tuksuun ja sen touhuihin kuin saippuasarjaan. Olen ollut jo vuosikausia koukussa erinäisiin saippuasarjoihin, ja kun viimeinenkin jokunen aika sitten lopetettiin, sain Tuksusta hyvän korvikkeen. Olin seuraillut puuhiaan jo aiemminkin, mutta lempisaippikseni lopettamisen jälkeen tuksuilu muuttui intensiivisemmäksi. Pitäähän sitä jotain huvia olla.

Monta kertaa saippiksia katsoessani tuumin itsekseni: "Miksi mä katon tätä?" Juonenkäänteet muuttuivat vain typerimmiksi, mutta pakko oli silti katsoa, mitä seuraavaksi tapahtuu ja miten tilanne selvitetään. Tuksun kanssa sama juttu. Pakko tietää, miten Johanna selvittelee itsensä ulos jostakin megasotkusta. Ja sitten päivitellä päälle. Olen huomannut saavani jo lieviä vieroitusoireita, jos en pääse tuksuilemaan päivittäin.

• Napanöyhtänäätä

Hän kiinnostaa, koska hän on törkymöykky.

• Hyi olkoon

Aloin seurata Tuksujen elämää sattumalta ahdistavassa elämäntilanteessa, johon ei parannusta huonoista ennusteista johtuen ole luvassa tulevaisuudessakaan. Minua ei kiinnostanut mikään, en saanut ajatuksia pois synkistä asioiosta. En jaksa seurata tv sarjoja tai elokuvia, kirjoista puhumattakaan. Mutta Tukiaiset saivat ikävät ajatukset kaikkoamaan vähitellen. Niin paljon niille tapahtuu koko ajan ennalta arvattuja ja arvaamattomia juttuja ja nuo kuvat ja videot saavat hymyn huulille. Olen ihan koukussa :Tukiaiset ovat olohuoneessani, elävät omaa glamor elämäänsä hienoissa asuissa ja asusteissa ( onneksi vai läppärillä.)
      Vaikka juonipaljastuksia satelee vähän väliä, silti tulee yllätyksiä viikottain, ei kauniissa ja rohkeissakaan tapahdu näin paljon. Elävät kyllä äärettömän kuluttavaa elämää, ei tuollaista jaksais päivääkään. Kauakohan vielä jaksavat alkaa terveys olla mennyttä, ulkomuotohan on jo kärsinyt kovia.

• Glamour-Draama

Seuraamme suurta glamourista draamaa, jonka päästi pois pullosta Ilkka Kanerva.

• Totuus = Valhe
      • Totuuden hahmossa..

Valhe on totuus Tukiaisille... Tuossa laulussa ovat komeat sanat, mm. tämä kohta:

"... Totuuden hahmossa valhe nyt samppanjaa juo..."

• Totuus, palapeli

Totuus on palapeli?

• Totuusmuovailu

Johanna Tukiaisen totuus: totuus muovataan mieleiseksi "totuudeksi."

• Musta valkoiseksi

Tukiainen on selittelyn mestari ja pystyy selittämään mustan valkoiseksi, mikä on toisaalta aika kiinnostavaakin.

• Näätälandia

Me näädät kannatamme ajattelun ja sanomisen vapautta.

Me emme kauhistele mitään. Meiltä ei heru myöskään myötätuntoa tai sääliä, jos suomalaisia ihmisiä on huijattu, heitä yritetään huijata tai heille valehdellaan.

Emme rajoita sanomisen vapautta. Emme nälvi tai arvioi toisia keskustelijoita. Näätätoveri ei myöskään lyö, eikä ole väkivaltainen, ei uhittele eikä sotke tassujaan lokaan. Teemme pelkkää objektiivista havainnointia ja tosiseikkojen paljastamista, so. näätimistä. Ymmärrämme myös, että rapatessa voi joltain roiskua.

Kannatamme monipuolista, rehevää ja yllätyksellistä keskustelua ja sanojen liittämistä yhteen, ajatusten ja tunteiden virtausta. Mielestämme kansalaisia ei tarvitse paapoa missään asioissa. Ymmärrämme, että on monia maailmankaikkeuksia. Otamme huomioon toisetkin näkökannat. Asioissa kun tuppaa olemaan kolme puolta: sinun, minun ja oikea.

Uskomme, että monipuolisen keskustelun kautta asioiden ydin voidaan yhdessä löytää, ja että jokainen saa katsoa sitä sitten omasta suunnastaan, mikäs siinä.

Edelleen, nyt on yksinkertaisesti uusi internet-aika ja asioita pitää nostaa monipuolisesti esille. Kaikki materiaali pitää punniten katsoa, ja yksipuolisesti totuutena väitetyt asiat pitää arvioida kaikilta kanteilta. Eihän sitä koskaan tiedä...

Seuraamme, miten asiat etenevät. Otamme ne ihan sellaisina kuin mitä ne ovat.

Yleisesti, asiat ja ilmiöt ovat juuri sitä, miltä ne näyttävät; mitäs sitä muuta väittämään. Vertaamme täsmällisiä havaintoja yleiseen elämänkokemukseemme ja tosiseikkoihin, jopa tieteellisesti osoitettuihin. Hyväntahtoisesti hymähdellen. Tottakai.

Tukiais-ilmiöitä pitää arvioida kaikilta kanteilta. Sellainen ajattelun ja sanomisen vapaus vallitsee Suomen pörröhäntänäätien keskuudessa.

• kypä

Ketkä "me näädät"? Vai puhutko itsestäsi kuninkaallisesti me-muodossa?

Mitä olen näätäpalstoilta havainnut, näätiä on hyvin erilaisia. Joidenkin olisi ehkä syytä tarkistaa omat motiivinsa. kielenkäyttönsä sekä ennenkaikkea faktat.

Jos Jollas vaikenee, niin" me näädät" alamme keksimään juttuja omasta päästämme ja spekuloimaan tavalla, johon ei Tuksukaan kykene. Ja kaikki tämä mahdollisimman törkeällä kielenkäytöllä.

• rtyuiop

Johanna kiinostaa koska hän on uskommatoman kaunis ja kaikki kansainväliset kriteerit täyttävä glamour-esintyjä. Johannan show hakee vertaistaan mistä tahansa maailmasta ja kuka vastaava myös osaa laulaa noin uskomattoman kauniisti.

Vaativat koreografiat, aina yllätykselliset pravuurit, paljasta sexy-pintaa ja ties vaika mitä.

• Sanamyllyketjut

Minua kiinnostavat Tukiaisten yllättävien ja tragikoomisten käänteiden lisäksi Tukiais-ketjujen kirjoittajien sanankäyttö. Moni on varsinainen sanataituri. Sellaisten kirjoituksia on viihdyttävää ja opettavaistakin lukea.

Lisäksi näissä ketjuissa näyttää syntyvät uusia suomen kielen sanoja viikoittain. Tukiais-ketjut ovatkin kuin sanamyllyjä, joista putkahtaa uusia, innovatiivisia sanoja ja ilmaisuja esiin. Hauskaa!

• Kulissit murenevat

Tukiaisten perheen todellisuus avautuu tiedonjyvä ja arvelu kerrallaan, kunnes palapelin koko kuva on meille muodostunut. Asiat eivät todellakaan ole sitä glamouria, mitä Tuksu yrittää blogeissaan ynnä muuten meille väittää, syöttää.
      Ja on kiinnostavaa nähdä, kuinka kommentti kommentilta ja ketju ketjulta kulissit tässä murennetaan alas kuin berliininmuuri konsanaan.

• Keonrakentajanäätä

Kun palstan jokainen näätämuurahainen tuo kasaan oman näkemysneulasensa, kohta on noussut esiin komea keko: Tukiais-Live 24/7 -keko.

• Paksun tuska

Minä seuraan Tuksujen vaiheita enimmäkseen siitä syystä, että odotan grande finalea, millainen se sitten tuleekin olemaan (alamäki kiihtyy jo hurjaa vauhtia). Kumpi siskoksista dokaa itsensä kuoliaaksi? Masennuksissaan ja aineissaan menee hirteen tai viiltää ranteet auki? Tukehtuu oksennukseen? Saa alkoholimyrkytyksen tai haimatulehduksen?

Toiseksi, jos itsellä tuntuu hetkellisesti menevän huonosti, niin ei tarvitse kuin avata nämä julkkisjuorusivut, lukea uusimmat Tuksu-aiheiset jutut ja katsoa läpi viimeisimmät kuvat, joissa Tuksu levittelee alennustilaansa koko kansan silmille jossain räkälässä, niin oma elämä tuntuu taas oikein hyvältä. Ei harmita enää veromätkyt, paskamainen pomo, pitkät työpäivät ja jatkuva kiire, ei erääntynyt lasku tai äkillinen rahanmeno. Katos kun Tuksulla menee sata kertaa huonommin! Eikä kukaan tiedä jos minulla just nyt on huono päivä tai tiukka kuukausi.

Eli vahingonilo ja v*ttumaisuus ovat minun syyni seurata Tuksulandian tapahtumia.

• 19x1

Aivan niin, vastasitkin itse jo omaan kysymykseesi. Mitä ei toisten käytöksessä ymmärrä, se kiinnostaa. Kiinnostuksella on jopa biologinen pohjansa ja tietenkin kulttuurillinen tausta.
      Yksilön selviytyminen on yhteisöstä riippuva, sen vuoksi tietyt käyttäytymissäännöt ovat tärkeitä. On pystyttävä luottamaan siihen, että lähimmäisten toiminta on vakaata ja ennalta arvattavaa. Mikäli on ihmisryhmiä tai yksittäisiä ihmisiä, joiden toiminta on kovin vierasta, silloin kiinnostus herää, tai pelko, tai halu eristää ko. henkilö yhteisöstä, toimintatavat ovat riippuvaisia siitä, kuinka vaaralliseski outous nähdään.. Ihmiset kaikkialla maailmassa ovat toimineet näin ja tulevat jatkossakin niin tekemään.
      Tukiaisten sisarusten herättämä mielenkiinto perustuu siis kulttuuripoikkeamaan, käytöksen arvaamattomuus herättää mielenkiintoa, koska normaalisti toimivat yhteisö pyrkii saamaan selville, käyttäytymisen syyt.
      Nauru on luonnollinen tapa toimia silloin, kun kohtaamme jotain uutta, mutta pelottavuus puuttuu. Viihdeteollisuus on kautta-aikojen hyödyttänyt tätä ihmisten perustarvetta. Outous kiehtoo ja jos pelon/säälin/inhon saa katsojien mielissä karsituksi pois, silloin viihde käy kaupaksi.
      Tukiaisten sisarukset ovat eräs variaatio kylähulluista, aikoinaanhan tämän tyyppiset ihmiset olivat kyläyhteisön kannalta varsin tärkeitä ja näin on toki vieläkin varsinkin pienillä paikkakunnilla. Nykyaikainen media on mahdollistanut sen, että koko kansa voi nauttia samanlaisesta pelleilystä Kauhistelu kuuluu tämän kansankulttuurin ominaisuuksiin.
      Huvi toisen alennustilasta loppuu aika nopeasti, kun vahva yhteisöllinen sääli astuu kuvaan. Julian kohtalolle tuskin kukaan enää nauraa aidosti. Sisarusten jälkeen tulee toki uusia ihmisiä joita voidaan yhdessä ihmetellä. Yhteisöllisyyteen liittyy varsin koviakin piirteitä, mutta elämäähän tämä on.

• tgbi

Olen luullut että he ovat ainut laatuisia, mutta tänään hämmästykseni olikin suuri kun Dr.Phil-ohjelmassa oli kaksi glamyyriesiintyjää sekä siinä väläyteltiin paria muutakin siskosta yms. että tämä onkin ihan tälläinen oma rotunsa?

• Tia Peettes

Paksul on niin paljon muitakin duuneja ja kiiinostuksia, ja on oikea maailmannainen; (jaa ei ole nuo nykyiset keikkailu yökerhot mainittu)

Kasinoemäntä
      Casino Ray

Esitanssija, klubiemäntä
      SK ravintolat, eri ohjelmatoimistot

Absolut Vodka-pr työt, klubiemäntä
      Rafaello, Michelle, König yms.

Tarjoilija
      Koto-japanilainen ravintola

Joe Blasco-konsulentti
      Stockmann

. Dancing around the world, like in, Miami, Cannes, Paris, London, Helsinki, Stockholm, Los Angeles, Hawaii, Caribbean Islands, Milano, Madrid.

...uiminen, kuntosali, , valokuvaus, , muoti, gourmet-ruoka, viinit, shampanja, viihdemaailma, kielet, freelance-toimittaja.

• Haahuilua 666

Höttöä ja haahuilua!!

• Pöyhkeät Tukiaiset

Tukiais-ilmiöstä tekee kiinnostavan se pöyhkeys, jolla he toimivat ja sumeilematta liioittelevat "glamour-elämäänsä" rehelliselle Suomen kansalle.

• Malmin Lapiomies

Tukiaiset antavat "kasvot" modernille juoppoudelle ja päihderiippuvuudelle.
      Sekin on kiinnostava ulottuvuus tuossa ilmiössä.

Normaalisti ryyppääminen vie hautaan parissakymmenessä vuodessa.

Moni aloittaa juopottelunsa 14-15-vuotiaana, tahti kiihtyy opiskeluriennoissa 20-25-vuotiaana. Sitten kun rahaa taas riittää, ja kun työ-, ym. stressit painavat päälle 25-35-vuotiaana, alkoholia tissutellaan joka ilta ja viikonloput ja lomat menevät huuruisesti. Maahanpanijaiset ovat vuorossa 40 ikävuoden korvilla.

Ja naisen elimistö on herkempi tuhoutumaan nopeammin alkoholin käytön vaikutuksesta. Kun mukaan tulee sekakäyttöä, tilanne ei ole enää hallinnassa juurikaan. Ja jos sitten on vielä jokin perussairaus, esimerkiksi diabetes, alkaa toinen jalka olla haudan puolella.

Johannna on juonut tähän mennessä sellaiset 15 vuotta, Julia 10 vuotta.

• Huomasikohan?

Huomasikohan Emilia Richnau muutaman päivän aikana tätä ulottuvuutta siskoksissa?

• Päälle näkyy
        Huomasikohan? kirjoitti:

Huomasikohan Emilia Richnau muutaman päivän aikana tätä ulottuvuutta siskoksissa?

Pakkohan sen on sellainen huomata, ellei itse ole sitten samanlainen?

• Paholaissisko
        Huomasikohan? kirjoitti:

Julian kohtalo isosiskonsa vietävänä on surkea.

• jkkl
        Paholaissisko kirjoitti:

Julian kohtalo isosiskonsa vietävänä on surkea.

niinkö

• Tragikoomista menoa

Käsittämätön ja uskomaton ilmiö, joka loppuu traagisesti!

• "The fat lady sings”

Grande Finale on käsillä, but ”it ain't over 'til the fat lady sings.”

Tuo sanonta ”Se ei ole ohi ennen kuin lihava nainen laulaa” viittaa Richard Wagnerin Nibelungein sormus oopperasarjan sankarittareen Brün­hildeen, jonka lähes kymmen­minuuttinen aaria päättää oopperasarjan.

Sanonta viittaa siihen, että lopputulosta ei voi tietää ennen kuin "peli on pelattu loppuun." Ilmaus on peräisin 1970-luvun Yhdysvalloista, missä urheilu­selostajat piristivät sillä häviöllä olevan joukkueen kannattajia.

• Tärisevä Napa

Toisaalta, Tukiaisia ei käy yhtään sääliksi heidän vastenmielisen käytöksensä ja räävien puheidensa ansiosta?

• Riivattu Sielu

Joko te uskotte, että Tukiaisten siskoksissa asuu RIIVAAJA!!!!

• Evolutionäärinen

Tukiaisissa kiinnostaa ihan samat asiat kuin naapurin elämässä.
      Kai se on jokin evoluution ja luolatason hengissäpysymisen varokeino, kun pidetään silmällä ympäristöä. Ympäristö on muuttunut sähköiseksi ja digitaaliseksi.

• mielen vinksahdus.ehken pitäisi yrittää jollain lääkityksellä korjata.kai se on uteliaisuus sairasta narsismis kohtaan.kärsin itse samasta vaivasta

• Karva-Amex

Jotenkin sitä on jäänyt mieleen epäilys, miten koko "glamour-elämä" ja reissut on rahoitettu. Oliskohan useimmat lomista olleet torttulomia? Tuksu laittanut karvavisan venymään.

• "Maailma matkaa..."

"Maailma matkaa radallaan..." Jostain syystä tuli tuo mainio Anssi Kelan biisi mieleen, kun luin tämän ketjun ja mietin hetken Tukiaisten siskosten tulevaisuutta.

• That`s it.

Tuksu kiinnostaa, koska hän on uskomattoman röyhkeä ja härski ja osaa sen pukea aina tilanteeseen sopivaan muottiin. Sitä Glamouria! Kooma on harmaa
      haamu itse burleski- madamen rinnalla. Johki on häpeämätön eikä kadu ikinä!

• Kooma For Sale

Koomaa käytetään Dolls Korporaatiossa vain tuloksentekobälineenä, terveydestä viis! Hiushärpäkkeet päähän, mauttomat esiintymisvaatteet päälle ja sitten hänet työnnetään lavalle kiemurtelemaan.

• Kekkosen Irmukka

Minua kiinnostaa ajan henki. Pinnallisuus, muiden kärsimyksistä ja vaikeuksista piittaamattomuus. Arvojen ulkoistuneisuus. Kaksinaismoralismi, joka tunkee Tuksu-ilmiöstä läpi kirkkaammin kuin mistään.Ihmiset lännessä ovat itsekkäämpiä kuin koskaan, kuvittelevat itsestään suurempia kuin koskaan. Tuksu kiinnostaa ajan ilmentymänä, näädät myös. Koko paketti on sellainen, että siitä voitaisiin käyttää nimeä "Aikamme muotokuva". Äärimmäisen turhauttavaa ja surullista seurattavaa. Mutta totta. Tällaisia ihmiset ovat, tällaiseen he laittavat aikansa. Tällainen heitä kiinnostaa, tällä lailla he haluavat toimia ja "päteä", tuntea olevansa olemassa. Olevansa jotakin. Hulluutta, ei mitään muuta.

• Some, face, digital

Yhteiskunnan digitalisoitumisen ja internetin myötä ilmiö on muodostunut nopeasti.

• Rappio-Enkeli

Rappio-Enkelinä hän liitelee kohusta toiseen äkkinäisin siiveniskuin.
      Kuvastaa Sodomaa ja Gomorraa meidän aikanamme...

• Game Over

Esimerkki kiinnostuspointista: Tuksu ja Kooma toitottivat SUURILLA KIRJAIMILLA ETUKÄTEEN!!!!!, miten upea ja tajunnanräjäyttävä Kaarinan keikka tulee olemaan… ja sitten he vetävät aivan mahtavat umpihumalat keikkapaikalla niin, etteivät kykene nousemaan lavalle. Game Over.

• "Mä en halua elää.."

Video kaarinalaiselta parkkipaikalta. On aamuyö 9.5. Sekavat Tukiaiset odottavat kuljetusta. Videolla Kooman hermo pettää kohdassa 0:27, ja hän alkaa ulista:
        "Mä en halua elää tällaista elämää!!!!" Hintelien siipihomojen kanssa otettu ryhmähali päättää ulinan kohdassa 0:40:

http://www.youtube.com/watch?v=1EjahLafxJ8

• Helposti koukkuun

Tuksuun on tosiaan helppo jäädä koukkuun, on aika monipuolisesti lahjakas, hauska glamour-prinsessa, joka osaa yllättää... :)

• Kiteytettynä

Tukiaisten etukäteen toitottama Juhlaviikko oli glamourisen täydellinen:

* tiistaina jättäydyttiin pois oikeusistunnosta "akuutin ruokamyrkytyksen takia"
        * keskiviikkona juotiin itse jalat alta niin, ettei pystytty esiintymään Kaarinassa
        * lauantaiksi sovitut Disney-bileet peruuntuivat epäselvissä olosuhteissa
        * sunnuntai-maanantai -yönä loukattiin Tauski Peltosen kunniaa. Tässä tuo Tukiaisen näkemys Lahnabileiden tapahtumista, Facebook-kirjoitus 13.5.13:

”Ei mitään muuta, joku laittoi tyrmäystippoja mun juomaan Kaarinan keikalla, heräsin seuraavana pvänä yltäpäältä mustelmissa, eli mut oli siis pahoinpitely.

Epäiltynä on nyt mm. Tauski Peltonen, mulle jätettiin kaikki palkat maksamatta eikä päästetty lavalle ollenkaan!!!!!!!! Voi jumaliste, nyt kun meillä on vielä 2 uutta englanninkielistä upeaa rakkaubiisiä purkitetttuna!!!!!!!!! Löytvät Seiskan nettisivuilta. No onneksi mun kasvoihin ei ole lyöty!!!!!”

Sama kuvana:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/942891_314553998675140_555963750_n.jpg

Tuollainen uniikki töppäily hämmästyttää, kummastuttaa ja kiinnostaa...

• Tunkeron epäuutiset
        Kiteytettynä kirjoitti:

* tiistaina jättäydyttiin pois oikeusistunnosta "akuutin ruokamyrkytyksen takia"
        * keskiviikkona juotiin itse jalat alta niin, ettei pystytty esiintymään Kaarinassa
        * sunnuntai-maanantai -yönä loukattiin Tauski Peltosen kunniaa. Tässä tuo Tukiaisen näkemys Lahnabileiden tapahtumista, Facebook-kirjoitus 13.5.13:

”Ei mitään muuta, joku laittoi tyrmäystippoja mun juomaan Kaarinan keikalla, heräsin seuraavana pvänä yltäpäältä mustelmissa, eli mut oli siis pahoinpitely.

Epäiltynä on nyt mm. Tauski Peltonen, mulle jätettiin kaikki palkat maksamatta eikä päästetty lavalle ollenkaan!!!!!!!! Voi jumaliste, nyt kun meillä on vielä 2 uutta englanninkielistä upeaa rakkaubiisiä purkitetttuna!!!!!!!!! Löytvät Seiskan nettisivuilta. No onneksi mun kasvoihin ei ole lyöty!!!!!”

Sama kuvana:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/942891_314553998675140_555963750_n.jpg

On jokseenkin törkeää, että mediat julkaisevat noita Tukiaisen epäuutisia vakavista aiheista. Mikään niistä ei pidä paikkaansa.

• Siivotkaa heidät!
        Kiteytettynä kirjoitti:

Sama kuvana:

Niin glamouria elämää, että mitä vaan voi tapahtua. Esimerkiksi sakot jäädä maksamatta vuosiksi niin, että muuntorangaistuksella vankila uhkaa.

• Sivistymättömyys
        Kiteytettynä kirjoitti:

Sama kuvana:

Sössimistä sössimisen perää; sitähän se on.

• Jokin kiikastaa?

Tukiainen on monta kertaa - lähes kuukausittain - ilmoittanut muuttavansa Miamiin, missä häntä ymmärretään ja arvostetaan, ja missä hän saa seksiä, jos ei muuten, niin sitten aikuisviihteessä. Kuitenkaan muuttoa ei ole koskaan tullut?.

• Monitapahtumaista

Esimerkiksi, viimeiset viikot ovat olleet täynnä glamyyrisiä tapahtumia.

• Koirat...

Älkäämme unohtako koirien surkeaa kohtaloa Tukiaisten käsissä.

• Pennitön

Kuinka elää pennitöntä elämää... taloussumplimisen oppitunnit Jollashovista.

• Verta nenästä kohta

Kuinka pitkään tai mille rajalle asti voi kaivaa verta nenästä ennen kuin tulee turpiin? Joe Pasko raportoi Tukiaisten toimintatavoista:

”... Tunkki on yrittänyt vaientaa lahjomalla ja uhkailemalla väkivallalla, jos ei jätetä siihen. Artoa se painostaa noista asioista ja nauhottelee sen puheluita, joissa muka paljastuu, että kuristinhan minä.

Se rekrytoi ihmisiä soittelemaan "uhreilleen" asianajajanaan esiintyen. Nalllekarhut soittelee pitkin helsinkiä ja etsii Artoa.

Penna, Juha ja muut soittelee ihmisille keskellä yötä Tunkin asioita hoidellen. Se käyttää omin lupinensa muiden kännyköitä ja lähettelee sekopäisiä viestejä ihmisille keskellä yötä. Se lähettelee ihmisille omasta puhelimestaan viestejä "tiedän koko ajan missä olette" ja "150 kiloset tulee kahville". Uhkaillut moottoripyöräjengiläisillä ainakin kolmea eri ihmistä.

Soittelee keskellä yötä ihan säännöllisesti useillekin eri ihmisille milloin mistäkin hel.vettiin joutumisesta...”

• Silmitöntä

Tuksun ympärillä huokuu väkivallan uhka... hän on ihmisten hengelle ja terveydelle vaarallinen.

• Juoksua umpikujassa

Kuinka kauan Tukiaisten kujanjuoksu umpikujan perälle vielä voi jatkua?

• sairasta!

Melko sairasta suoraan sanoen! Ei ihme jos pelkää paljastuskirjan tuloa.

• Iso Kuva

Todellisuus avautuu tiedonjyvä ja arvelu kerrallaan, kunnes karmeasisältöisen Tukiais-palapelin koko kuva on muodostunut. Glamourin pimeän ytimen nähneet, järkyttyneet ihmiset tuovat totuuden julki kukin omasta kokemusmaailmastaan.

• Riivattu Sielu

Glamourin musta, karmiva ydin: Johanna ja Julia Tukiaisessa asuu RIIVAAJA!!!!

• gvdwdsxz

Tuosta perheestä sais melkoisen Pölhölasarjan?

• Hullu perhe

Hullunkurinen perhe.

• Jatkuva käräjöinti

Lääkerikkomusoikeudenkäynti oli 23.5.2013 klo 13. Kumpikaan rikollinen ei saapunut paikalle. Juttu käsiteltiin silti, ja ratkaisut tehtiin.

* Juliaa syytettiin lääkerikkomuksen lisäksi näpistyksestä, ratkaisu: 30 päiväsakkoa. Julian vähäisillä tuloilla tämä tarkoittaa 30 x 6 euroa = 180 euroa.

Julian näpistys on ollut 16€ reseptilääkkeiden varastaminen apteekista. Lääkkeen hän oli laittanut meikkilaukkuunsa ja kävellyt pokkana ovesta ulos valvontakameroiden taltioidessa koko tapahtuman.

* Markkua syytettiin lääkerikkomuksesta, ratkaisu: 20 päiväsakkoa.

• Natt Chanapa
        Jatkuva käräjöinti kirjoitti:

Lääkerikkomusoikeudenkäynti oli 23.5.2013 klo 13. Kumpikaan rikollinen ei saapunut paikalle. Juttu käsiteltiin silti, ja ratkaisut tehtiin.

* Juliaa syytettiin lääkerikkomuksen lisäksi näpistyksestä, ratkaisu: 30 päiväsakkoa. Julian vähäisillä tuloilla tämä tarkoittaa 30 x 6 euroa = 180 euroa.

Julian näpistys on ollut 16€ reseptilääkkeiden varastaminen apteekista. Lääkkeen hän oli laittanut meikkilaukkuunsa ja kävellyt pokkana ovesta ulos valvontakameroiden taltioidessa koko tapahtuman.

* Markkua syytettiin lääkerikkomuksesta, ratkaisu: 20 päiväsakkoa.

Lääkerikkomuksessa oli kyse Thaimaan tuliaisista. Tukiaisilla olivat kassit pullollaan arki- ja juhlakäyttöön tarkoitettuja pameja ja muita bentsoja, kun he palasivat reissusta.

Näädät olivat vinkanneet Tullia, ja näin siinä sitten kävi. Loppuun muistinvirkistyksenä Tuksun Facebook-kirjoitus syyskuulta 2010:

"Lähde Thaimaahan, sieltä saa ilman reseptejä diapameja! Aah.... Mikä paratiisi!"

• Pamiliiga kiinni!
        Natt Chanapa kirjoitti:

Lääkerikkomuksessa oli kyse Thaimaan tuliaisista. Tukiaisilla olivat kassit pullollaan arki- ja juhlakäyttöön tarkoitettuja pameja ja muita bentsoja, kun he palasivat reissusta.

Näädät olivat vinkanneet Tullia, ja näin siinä sitten kävi. Loppuun muistinvirkistyksenä Tuksun Facebook-kirjoitus syyskuulta 2010:

"Lähde Thaimaahan, sieltä saa ilman reseptejä diapameja! Aah.... Mikä paratiisi!"

Lääkkkeiden salakuljetusyritys meni niin, että Tuksu ja Kooma lensivät Thaimaasta Tukholmaan tammikuussa 2012. Sieltä he siirtyivät Helsinkiin Silja Linen laivalla, Pappamuratti oli mukana. Pappa ja Kooma toimivat muuleina.

Karvakamut olivat siis välittäneet viranomaisille tiedot Tukiaisten liikkeistä ja aikeista. Niinpä tarkastajat osasivat odottaa satamassa Pamiliigan saapumista.

• Hymy raportoi 24.5.
        Natt Chanapa kirjoitti:

Hymy raportoi 24.5.2013:

”Tukiaiselle tuomio näpistyksestä ja huumaavien lääkkeiden maahantuonnista!

Julia Tukiainen on saanut eilen Helsingin käräjäoikeudessa tuomiot lääkerikkomuksesta ja näpistyksestä. Teot tapahtuivat viime vuonna tammi- ja marraskuussa.

Näpistyksestä Tukiainen tuomittiin, kun hän ei maksanut reseptilääkkeitä Helsingin Yliopiston apteekissa, vaan käveli lääkkeet mukanaan kassan ohi ulos.

Tukiainen oli myös tuonut maahan ETA-alueen ulkopuolelta huumausaineeksi katsottavia lääkeaineita, joihin hänellä ei ollut käyttöoikeutta. Tabletteja oli toista sataa.

Nainen sai yhteensä 30 päiväsakkoa vähimmän päiväsakkoluokan (6 euroa) mukaan, eli 180 euroa.”

Artikkeli ja kuva: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/tukiaiselle-tuomio-napistyksesta-ja-huumaavien-laakkeiden-maahantuonnista

• Seko-Siskot
        Natt Chanapa kirjoitti:

Tällä videolla Arto Länsman kertoo Seko-Siskojen alkoholin ja lääkkeiden yhteiskäytöstä. Kertomus on vahvaa todistusta. Video on lyhyt, vain pari minuuttia:

http://vimeo.com/32950942

• Valheet jäljet

Tukiaisten harjoittama valehtelu vihloo pahasti suomalaisten perusrehelliseen mieleen. Samoin se, ettei totuutta eikä faktoja myönnetä ennenkuin pakon edessä. Näätälaumat eri puolilta Suomea paljastavat Tukiaisten valheita ja temppuja. Viime kädessä tosiseikat sitten kirjoitetaan esitutkinta- ja oikeuden pöytäkirjoihin.

• Ihan huvin vuoksi

Kiinnostaa ihan huvin vuoksi vain.

• Näitähän riittää

Tämä juttu on seuraavana pitkässä putkessa:

R12/11652, Helsingin käräjäoikeus 30.5.2013 klo 9:00, sali 102.
      Vastaajana Mia Mari Tukiainen, pahoinpitely.

Tällaisten tilanteiden syntyminen ja jatkon seuraaminen ovat ilmaista viihdettä kansalle.

• Ylpeys ja tuho

Draamaa, sössimistä, tuho. Metropoli raportoi 30.5.2013:

”Johanna Tukiainen tuomittiin vankilaan!

Johanna ja Julia Tukiainen olivat tänään Helsingin käräjäoikeudessa syytettyinä 2011 juhannuksena tapahtuneista pahoinpitelyistä, ei siis vantaalaisessa asunnossa tapahtuneesta pahoinpitelystä, kuten Seiska on uutisoinut.

Oikeus totesi, että Johanna Tukiainen on juhannuksena 2011 muun muassa lyönyt hänestä tappelutilanteessa kuvaa ottanutta mieshenkilöä shampanjapullolla päähän, ja Johanna tuomittiin 60 päivän ehdottomaan vankeuteen sekä 550 euron korvauksiin.

Tappelutilanteessa Johanna oli kuristanut siskoaan Julia Tukiaista ja kiskonut häntä tukasta. Oikeus totesi, että Johannaa ei voida tuomita yhdyskuntapalveluun, koska hän ei ole toimittanut kelpoisuuteen vaadittavia kaavakkeita. Toinen ehdottoman vankeuden syy oli Johannan kaksi aiempaa ehdonalaista tuomiota.

Tuomion kuultuaan Johanna kysyi: ”Anteeksi kuinka pitkä rangaistus?” johon tuomari vastasi ”60 päivää.” Johanna sanoi tuomion ymmärrettyään:

”Jaahas, eli mä kuolen sinne, koska kärsin paniikkihäiriöstä.”

Johanna oli myös edelleen sitä mieltä, että kyseessä on ajojahti häntä kohtaan, ja että hänen olisi kuulunut saada vain sakkorangaistus tapahtuneesta.

Myös Julia Tukiainen oli syytettynä samasta kahakasta. Julia oli tappelun tuoksinassa lyönyt naishenkilöä kasvoihin, ja hänet tuomittiin 70 päiväsakkoon sekä muihin korvauksiin. Yhteensä Julia Tukiaiselle kertyy maksettavaa 1221,10 euroa sekä vastapuolen asianajokulut.”

Linkki: http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/johanna-tukiainen-tuomittiin-vankilaan/

• Väkivaltadraamaa
        Ylpeys ja tuho kirjoitti:

Johanna ja Julia Tukiainen olivat tänään Helsingin käräjäoikeudessa syytettyinä 2011 juhannuksena tapahtuneista pahoinpitelyistä, ei siis vantaalaisessa asunnossa tapahtuneesta pahoinpitelystä, kuten Seiska on uutisoinut.

Oikeus totesi, että Johanna Tukiainen on juhannuksena 2011 muun muassa lyönyt hänestä tappelutilanteessa kuvaa ottanutta mieshenkilöä shampanjapullolla päähän, ja Johanna tuomittiin 60 päivän ehdottomaan vankeuteen sekä 550 euron korvauksiin.

Tappelutilanteessa Johanna oli kuristanut siskoaan Julia Tukiaista ja kiskonut häntä tukasta. Oikeus totesi, että Johannaa ei voida tuomita yhdyskuntapalveluun, koska hän ei ole toimittanut kelpoisuuteen vaadittavia kaavakkeita. Toinen ehdottoman vankeuden syy oli Johannan kaksi aiempaa ehdonalaista tuomiota.

Tuomion kuultuaan Johanna kysyi: ”Anteeksi kuinka pitkä rangaistus?” johon tuomari vastasi ”60 päivää.” Johanna sanoi tuomion ymmärrettyään:

Johanna oli myös edelleen sitä mieltä, että kyseessä on ajojahti häntä kohtaan, ja että hänen olisi kuulunut saada vain sakkorangaistus tapahtuneesta.

Myös Julia Tukiainen oli syytettynä samasta kahakasta. Julia oli tappelun tuoksinassa lyönyt naishenkilöä kasvoihin, ja hänet tuomittiin 70 päiväsakkoon sekä muihin korvauksiin. Yhteensä Julia Tukiaiselle kertyy maksettavaa 1221,10 euroa sekä vastapuolen asianajokulut.”

Linkki: http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/johanna-tukiainen-tuomittiin-vankilaan/

Väkivaltaa. Tuksu kaatoi Julian maahan ja pahoinpiteli tätä Juhannuksena 2011:

http://tinypic.com/view.php?pic=wbpflu&s=5

• Riehuvat Tukiaiset
        Ylpeys ja tuho kirjoitti:

Silmitöntä väkivaltaa. Tukiaisten juhannustaikoja vuonna 2011.

* Johanna: raskaalla kuohuviinipullolla kaarilyönti erään miehen päähän. Hän yritti toisenkin kerran lyödä, mutta tämä onnistuttiin estämään. Uhrilta alkoi vuotaa verta päästä, ja vaatteita meni piloille.

* Sanktio: 60 päivää ehdotonta vankeutta, muutama satanen maksettavaa kivusta ja särystä sekä korvaukset piloille menneistä vaatteista uhrin oikeudenkäyntikulut.

* Julia: löi täysin sivullista naista äkkiarvaamatta nyrkillä kasvoihin. Uhrille tuli musta silmä, silmäkulmaan jäi pysyvä arpi, hammas lohkesi, ja vuotava veri pilasi vaatteita.

* Sanktio: 70 päiväsakkoa a´ 6 €, maksettava korvauksia kivusta ja särystä 500 €, maksettava pysyvästä haitasta 500 €, maksettava 400 € oikeudenkäyntikuluja ja sekalainen määrä poliklinikkamaksuja.

• Siksi kiinnostaa

Niin surullista, mutta silti hupaisaa.

• Yhtä filmiä vaan

Niin kuin elokuvatkin, ovat Tukiaisten sekosiskojen edesottamukset elämää suurempia. Katselen ja seuraan kiinnostuneena.

• The Tukiaiset Story

The Tukiaiset ovat parasta mitä Suomen viihdemaailmassa on ikinä tapahtunut.

Perheen salattu elämä on parempi tarina kuin Kotikatu, Dallas, Kauniit ja rohkeat sekä Salkkarit yhteensä! Komiikkaa ja sosiaalipornoa glitterhileillä koristeltuna samassa paketissa. Tökröä ja varomatonta sekoilua internet-aikana.

Ja The Tukiaiset -tarina on totta, mutta sellaista, mitä ei voi todeksi käsittää.

Seuraavaa yllätyskäännettä odotellessa...

• Törkytahvot

Säälittää ja hävettää tuollaisten ihmisten puolesta, jotka jaksavat riekkua ja ilkamoida ihmisraunioiden liepeillä. Mutta tällaista näyttää olevan, mihinkähän patologiseen tilaan nämä "viihdemaailman seurailijat" ovat itsensä saattaneet?

• Näädykäinen
        Törkytahvot kirjoitti:

Säälittää ja hävettää tuollaisten ihmisten puolesta, jotka jaksavat riekkua ja ilkamoida ihmisraunioiden liepeillä. Mutta tällaista näyttää olevan, mihinkähän patologiseen tilaan nämä "viihdemaailman seurailijat" ovat itsensä saattaneet?

Olen erittäin patologisessä tilassa, help me.

• Rauha maahan!
        Törkytahvot kirjoitti:

Jokainen päivä, jonka nämä glamour-ihmisrauniot - Tuksu & Kooma - istuisivat telkien takana, takaisi rauhan normi-ihmisille.

• kilipelä

Tuksu oli tänään päässyt oikein valtakunnalliseen tv-lähetykseen, siitä on hyvä jatkaa.

• Hullu juttu 4.12.13

• Iso-Kvaakku

Ison Matamin touhut ovat niin uskomattomia, että niitä on pakko seurata.

• … ja... mutta...

… ”mutta jokaisella naisella on oikeus olla prinsessa” …

• Pois "glamour!"

Pois "glamour", shampanja (tarkoittaa siis ruskaviiniä), sviitit, dollsit, keikat ja prinsessahäröily!

• kiss2

varmaan siksi kiinnostaa, koska itse haluaa paeta omaa todellisuuttaan. On kiva lukea, kun joillakin menee vielä huonommin :) eipä siinä sen kummempia perusteluita tarvita..Näin ainakin minulla..

• Eräänä viikonloppuna

Kiinnostaa katsoa katkeraan loppuun asti ex-rouvan luisu. Tällaiset episodit toimivat siinä "kilometritolppina:"

Eräänä viikonloppuna elämänmenoa helsinkiläisessä kerrostalossa, eräässä sen asunnossa ja eräässä rappukäytävässä, ja on eräs joulukuinen yö:

Tuksu kiljuu. Huojuvat kiljuvat. Minipossu huutaa kuin syötävä. Koirat ulisevat ja haukkuvat. Possua heitellään toinen toisilleen kuin kuumaa perunaa. Välillä mätkitään turpaan kuka ketäkin. Poliisi paikalle erotuomariksi. Ratkaisematon! Taisto taukoaa. Mutta vain hetkeksi... Pääroolissa The Flying Pig:

http://falklandsnews.files.wordpress.com/2012/07/flying_pig.jpg

• Näädänpesä

Tuksu on mielenkiintoinen, glamourinen sekakäyttäjä.

• Niitä riittää

Nopeita, yllättäviä glamourkäänteitä...

• Hymy-lehti raportoi

Hymy-lehti raportoi 21.12.2013:

”Johanna Tukiainen kiidätettiin sairaalaan!

Hymyn saamien tietojen mukaan Johanna Tukiainen on kiidätetty Haartmanin sairaalaan.

Tukiainen oli ollut yön ystävänsä luona Nurmijärvellä, viettänyt päivää ravintolassa ja eräässä yksityisasunnossa. Lähipiirin mukaan Tukiainen oli ottanut myös lääkeannoksen, joka oli peräisin ystävältä.

- Minä en niitä Johannalle antanut. Huomasin vasta myöhemmin, että lääkkeet olivat kadonneet, ystävä huomauttaa.

Syystä tai toisesta Tukiaiselle oli tullut vakava kohtaus, jonka johdosta hänet toimitettiin nopeasti sairaalahoitoon. Haartmanin sairaala sijaitsee Helsingissä.

Johanna Tukiaisella on ollut erittäin raskas ja surun murtama viikko, sillä hänen Julia-siskonsa kuoli maanantaina.”

Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-kiidatettiin-sairaalaan

• Hyvää joulua kaikill

Tämähän on erittäin mielenkiintoista, varsinkin näinä aikoina.... kaikella on aikansa, nyt on näin.

• lässynlää

Todennäköisimmin oman elämän köyhyys ajaa seuraamaan tätä farssia, joka on jatkunut jo hieman liian pitkään. Tähän on helppo jäädä koukkuun, kunhan ensin tunkee empatiakyvyn taka-alalle. Moni ketjuun vastanneista kertoo, ettei yksinkertaisesti kykene ymmärtämään Tukiaisia, mikä lienee yksi syy siihen, ettei kukaan edes yritä ymmärtää. Tai sitten vain mielen köyhyys, pääasiassa niitä vihaisia viestejä ymmärtääkseni kirjoittavat seiskanlukijasiivoojat ja muu white trash, osa ehkä ammattinsa (toimittaja, antropologi jne.) puolesta, loput kirjoittavat lähinnä huumorilla ilman kosketuspintaa itse pääosan esittäjiin ja verbaaliakrobatialla penistään kasvattaen.

Itse ymmärrän koulukiusattuna ja edelleen naurunalaiseksi hieman erikoisen ulkonäköni tähden Tukiaisten defenssejä. Samoin täällä joutuu naurunalaiseksi olleessaan lihava, vääränvärinen tai muuten vain vääränlainen ihminen. Suomalaiset ovat ahdasmielisiä juntteja ja kaiken lisäksi mulkvisteja.

En anna tämän kuitenkaan häiritä, sillä tämä on hyvä tapa purkaa stressiä tässä ikävässä, pimeässä jumalanhylkäämässä maailmankolkassa ja Tuksua haukkuessa voi kerrankin tuntea aitoa yhteisöllisyyttä!

• Tuulesta myrskyksi

On tuossa pointtinsa, ok. Tuksun kohdalla tilanne on nähdäkseni sellainen, että hän on periaatteessa mollannut kaikki, ja eräät tahot jatkuvalla "syötöllä."
        Ts. hän on kylvänyt tuulen, mutta on saanut vastaansa myrskyn.

• Seko-Sisko

Siitä mielenkiintoinen sekakäyttäjä Tuksu kyllä on, että hän on näiden vuosien aikana kyllä onnistunut elämään niin monella tasolla normien ja lakien vastaisesti (ilman suurempia seuraamuksia), ettei ole ihme, että hänestä riittää kirjoitettavaa ja keskusteltavaa tälle palstalle.

• Musta Aukko

Tuksu on Suuri Tähti.

• Sammumaton Jano

Tuksulla on sammumaton jano, ja siitähän seuraa kaikkea kiintoisaa rellestystä.

• Julia ei enää juo

Julia ei enää juo; näin hän todisti 12.8.2013 illalla Facebookissa:

”Olen nyt ollut vesi selva 19.7 alkaen ja yha onnellinen. Tiedan etta jossain vaiheessa voi himo iskea, mutta sitten karkaan vaan paikalta. Ihanaa olla selvinpain, Jumalan armosta hetki kerrallaan. WISH ME LUCK”

• Grande Finale

Seuraamme suurta glamourista draamaa, jonka Grande Finale on vuonna 2014.

• Olen tavis!

Tuhneroinen onnistuu kuitenkin aina yllättämään käänteissään.
      Siinäpä se glamourisen ja taviksen ero!

• On se niin hienoa

Hän on vapaa ja elämästään nauttiva, kun hän voi tehdä sitä työtä mitä haluaa.

• Ratkaisun vuosi?

Koko ajan on käänteitä glamour-elämässä. Tosin pelkkiä negatiivisia käänteitä viime kuukausina. Ehkä vuosi 2014 tuo ratkaisun kaikkeen?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      194
      5741
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1969
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1345
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1289
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      1247
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe