Elisa Viihteen kanavapaketit

Voisko joku neuvoa

Katsoin ohjeet Elisa Viihteen sivuilta kuinka tilata maksullisia kanavia. Ohje oli tällainen:

Miten tilaan maksukanavia Elisa Viihteeseen?

Viihteen maksukanavia voi tilata elisaviihde.fi –sivuston tai Viihde-digiboksin käyttöliittymän maksukanavat-osiosta. Koska maksukanavien kuva ja ääni on salattu, muista käydä tilaamisen jälkeen Elisa Viihde -valikossa (Menu > Elisa Viihde), jotta salausavaimet päivittyvät ja kanavan salauksen purku onnistuu.

Juu menin tuonne nettisivulle ja kirjauduin tunnuksillani sisään. Mutta mistä PERKELEESTÄ ne tilataan!! Kun olen kirjautunt sisään,näen eri valikot joista näen mm. omat tietoni,laskut,Vahti,Laajakaista jne. Mutta ei siellä missään ole valikkoa josta voin valita ne kanavat ja tilata. Boksin kautta menin Elisa Viihteeseen ja löysin kohdan Maksukanavat josta näkyy että minulla on 2kk ilmaiseksi Elisa S,Warner warner films mutta ei ne kanavat näy enkä saa niitä mistään aktivoitua.

6

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksukan. ei voi tal

Tiedät kai ettei niitä maksukanavia voi Viihteessä tallentaa? Ei edes dvd-tallentimelle tai videonauhurille koska digiboksi Pace pukkaa Macrovision-suojausta scartiin. Eli jos menet tyhmyyksissäsi tilaamaan maksukanavia niin sun on sitten katsottava ohjelmat silloin kun ne lähetetään!

• viihdelisa

Paitsi, että esim. Viasat kirjastosta voit katsoa filmejä jotka ovat esityksessä, silloin kun haluat, eli sama asia. HD kanavia ei kait voi tallentaa, mutta SD kanavia kyllä (suomen kanavat).

• lila 1

kysyisin miten saa aktiovitua uuden maksu kanavan,olen tilannut 3kanavaa mut en saa n näkymään

• btim

Uusien kanavien aktivoituminen kestää muutaman tunnin.
        Mikäli ei vieläkään näy, soita aamulla Elisan asiakaspalveluun.

• viihdelisa

Elisa viihde, paina sinistä näppäintä, odota että päivittää avaimet (kestää muutaman sekunnin), ei näy mitään ilmoitusta, paina uudestaan sinistä näppäintä, nauti.

Muistakaa varsinkin kaapelissa, että Elisan kanavat tulee netistä, eli numerot 500 kanavia.

• viihdelisa

Vielä lisää neuvoja, uuden päivityksen jälkeen voi olla että täytyy tehdasasetukset ajaa ja virittää uudestaan kaapelikanavat. Elisan nettikanavat tulee automaattisesti. Tämän jälkeen taas sinistä näppäintä (ELisa valikko) ja pitäisi näkyä. Tämä vain jos muu ei auta.

Muistakaa se sininen näppäin ! Se päivittää uudet tilaukset ja vanhatkin jos niissä on muutoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1671
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      191
      1283
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1283
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      844
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe