2,4i -96 ajettu 118000 mailia oli kannen tiivistevaihdossa öljyvuodon takia. Remontin jälkeen kone heti nykii ja sammuilee tyjäkäynniltä. Nykii kaikilla kierroalueilla. Korjaaja vaihtoi kaasuläpän antuereineen ja sanoi että tyhjäkäynin säätömoottori reistaili? Miten kaasuläppä voi tai em viottua kansioremontissa??
No ei sammuile enää mutta käy ja vetää huonosti ja nykii?
Mitähän kaverilla meni pieleen? Kulutus myös on noussut 2 litraa 100 km??
voyager nykii remontin jälkeen
6
1387
Vastaukset
- juuso
Tulpanjohto vauroitui remontissa...ei käy kaikilla.
- m.asentaja
..paikansa. Viittaa juuri tulpanjohtoon, sen rikkoo aika helposti jos on vähänkin varomaton. Itse tiputin kerran tulpan moottoritilaan ja väänsin sen heti paikolleen sen enempiä katsomatta..no sen verran sopivasti napsahti että kärkiväli meni pieleen ja nykihin se.
- voy99
Jos remontin yhteydessä asennettu nokkahihna olisi mennyt jossain yhden hampaan pieleen, niin mahtaisiko käydä laisinkaan ???
- vw 00
transporter ainakin kävi vaikka jako oli yhden pielessä ,äääni vain vähän muuttui
- vojakkeri -96
Ostin keväällä -96 mallisen vojakkerin 3,3l koneeella ja automaattilaatikolla. Ongelmana on että se nykii "hiukan" 1500-2000 kierroksen välillä ja tyhjäkäynti vaeltaa ja ilmastoinnin ollessa päällä joskus jopa sammuu. Osaisiko joku kertoa mistä johtuu....
- voy
Tyhjäkäynnin vaeltelu... voi johtua tyhjäkäynin säätömoottorin toiminnasta.
Samaan vikaan auttoi moottrin vaihto.
Tarkista ensin tulpat ja tulpan johdot.
Ohjelmointilaiteella kyllä korjaamolla näkevät heti mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716