Elikkä opiskelu ajoitten masennuksissa tuli jätettyä laskuja maksamati. Nyt ei ole luottotietoja laisinkaan ja todella kiperä tilanne. Sähköyhtiö uhkaa katkaista sähkö viikon päästä ellen maksa 134€ ja yhteensä heti hoidettavia laskuja olisi 2000€. Olen vakituisessa työssä mutta palkka ei ehdi tilille ajoissa ja ulosotto ottaa siitäkin tilistä. Onko sellaista pankkia joka maksaisi edes 1000€ lainaa että pääsisin kuiville? Mitään muuta lainan antajaa? Plussaa mun tilanteessa on että olen vakitöissä, saan 1600€ kuukaudessa, ja jos takaajaa tarvitsee niin perheellä on yritys joka tulee varmasti takaamaan. Meidän firmalta en ole pyytänyt lainaa koska isäni johtaa sitä ja sahaisin oikean käteni poikki pankkikortilla mieluummin kuin olisin hänelle velkaa.
tahdon eroon laskuista
3
282
Vastaukset
- Velkavelho
Oletko hakenut apua kirkon diakonialta? Tuo sähkön katkaisu on sen verran paha rasti, ettei sitä kannata päästää tapahtumaan, uudelleenkytkentä kun on varsin hinnakasta. Sosiaalitoimisto saattaisi myöntää harkinnanvaraista toimeentulotukea siten, että maksat sen myöhemmin takaisin. Nettotulosi ei ole kummoinen ja ulosotto huomioidaan toimeentulolaskelmassa menoeränä.
Pankkilainaa et saa, koska sinulla on maksuhäiriömerkintöjä. Sen sijaan saattaisit saada Takuu-Säätiön lainatakauksen, jolla voisit yhdistellä kaikki velkasi yhdeksi järjestelylainaksi.
http://www.takuu-saatio.fi/takuu-saation-takaus/ - Lyhyesti kommentti
Takuusäätiöllä on perusedellytys, että velkaa saa olla 2 000 - 34 000 € ja hakemuksen aikana ei saa velkaantua lisää ja on maksettava velkoja maksuvaran verran. Eli ei yhtään pikavippiä. Ja saattavat seurata tuloja 6 kk verran ennen kun myöntävät takausta.
Jos velkaa on alle 2 000 € ei edes kannata hakea takausta takuusäätiöltä.- sonaeorj
Taitaa olla ap:llä pikkuisen enemmän kuin kaks donaa pystyssä, kun laskuja on jo sen verran ja siihen ulosottopotti päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770