RKP:n eliitille pian mustat T-paidat

heil heil!

jossa on Freudenthalin kuva ja teksti - "vi tillhör det bättre folket".

Haglundille tulossa oikein kauluspaita.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä.

koska sä teet tästä aiheesta laulun? eikö sun ajatuksissa nyt mitään muuta pyöri kuin freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? jne jne jne

sä olet nyt jaksanut pyörittää tätä samaa levyä reilun viikon. pitäisikö sinun ottaa yhteyttä lääkäriin niin hän päivittää tilanteesi. että olisi muutakin kuin freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? jne jne jne

ps. mene pummi töihin

• Kylmä suihku niskaan

Pakkoruotsi poistuu. Kaksikielisyys kumotaan. Maahanmuutto saadaan hallintaan. Suomalaisuus säilyy. Te häviätte.

• NATZI-CALLE

>koska sä teet tästä aiheesta laulun? eikö sun ajatuksissa nyt mitään muuta pyöri kuin freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? jne jne jne

sä olet nyt jaksanut pyörittää tätä samaa levyä reilun viikon.

• kysyjä.
        Kylmä suihku niskaan kirjoitti:

Pakkoruotsi poistuu. Kaksikielisyys kumotaan. Maahanmuutto saadaan hallintaan. Suomalaisuus säilyy. Te häviätte.

vai niinkö meinaat. sulta jäi kertomatta kuitenkin se kaikkein tärkein sinuun liittyen. nimittäin koska pummi ajattelit mennä töihin?

• kysyjä.
        NATZI-CALLE kirjoitti:

>koska sä teet tästä aiheesta laulun? eikö sun ajatuksissa nyt mitään muuta pyöri kuin freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? freudenthal ja haglund? haglund ja freudenthal? jne jne jne

sä olet nyt jaksanut pyörittää tätä samaa levyä reilun viikon.

vai niinkö meinaat. sulta jäi kertomatta kuitenkin se kaikkein tärkein sinuun liittyen. nimittäin koska pummi ajattelit mennä töihin?

• Kylmä suihku niskaan
        kysyjä. kirjoitti:

Tässä on nyt melkein kymmenen vuotta tehty työtä suomalaisen kansankokonaisuuden puolustamiseksi ja puhdistamiseksi. Eduskuntaan on saatu monta kovaa nationalistia, jotka vaikuttavat valtakunnallisella tasolla isänmaan asioihin. Tulosta on siis tehty. Mitä olet itse saanut aikaiseksi samassa ajassa? Taistelu antaa elämälle tarkoituksen. Nyrkin tehtävä on olla kova ja lyödä. Tämä joukkoliike alkoi melkein tyhjästä mutta läpäisee jo koko yhteiskunnan.

• Kylmä suihku niskaan
        kysyjä. kirjoitti:

Varmaankin heijastat omia ongelmiasi ja syrjäytymistäsi meihin kansallismielisiin. Voi raukkaa. Hanki elämä.

• kysyjä.

Tässä on nyt melkein kymmenen vuotta tehty työtä suomalaisen kansankokonaisuuden puolustamiseksi ja puhdistamiseksi. Eduskuntaan on saatu monta kovaa nationalistia, jotka vaikuttavat valtakunnallisella tasolla isänmaan asioihin. Tulosta on siis tehty. Mitä olet itse saanut aikaiseksi samassa ajassa? Taistelu antaa elämälle tarkoituksen. Nyrkin tehtävä on olla kova ja lyödä. Tämä joukkoliike alkoi melkein tyhjästä mutta läpäisee jo koko yhteiskunnan.

vai niinkö meinaat. mutta kun edelleen sulta jäi kertomatta kuitenkin se kaikkein tärkein sinuun liittyen. nimittäin koska pummi ajattelit mennä töihin?

lisäksi voisit kertoa mitä mieltä olet sampo terhon perSSutyöryhmän esityksestä että työttömiltä leikattaisiin kunnolla työttömyyskorvausta?

niin ja mitäkö olen saanut aikaiseksi? kuule olen tehnyt koko tuon ajan kahta työtä, ensin opehommia ja sitten sen jälkeen olen pyörittänyt omaa yritystä. veroja olen tuon työn seurauksena maksanut todella pitkän sentin. siksi minulla onkin täysi oikeus edelleen kysyä:

koska pummi ajattelit mennä töihin ja lopettaa eläminen meidän rehellisten veronmaksajien rahoilla?

• Juoppo persu toteaa

Kymmenessä vuodessa on kulunut tonneittain sianihraa, kospua, jytkytappeja, salamia ja kumihanskoja, kun kansan kokonaisuuden puollustajat ovat hankkineet tarkoitusta elämälleen läpäisemällä koko yhteiskuntaa tai ainakin toisiaan.

• Kylmä suihku niskaan
        kysyjä. kirjoitti:

vai niinkö meinaat. mutta kun edelleen sulta jäi kertomatta kuitenkin se kaikkein tärkein sinuun liittyen. nimittäin koska pummi ajattelit mennä töihin?

lisäksi voisit kertoa mitä mieltä olet sampo terhon perSSutyöryhmän esityksestä että työttömiltä leikattaisiin kunnolla työttömyyskorvausta?

niin ja mitäkö olen saanut aikaiseksi? kuule olen tehnyt koko tuon ajan kahta työtä, ensin opehommia ja sitten sen jälkeen olen pyörittänyt omaa yritystä. veroja olen tuon työn seurauksena maksanut todella pitkän sentin. siksi minulla onkin täysi oikeus edelleen kysyä:

koska pummi ajattelit mennä töihin ja lopettaa eläminen meidän rehellisten veronmaksajien rahoilla?

On niitä muitakin tuloja kuin vain palkkatuloja. Riippuu siitä miten hyvin osaa asiansa järjestää. Pääoma poikimaan, sano. Riittää siitä sitten myös puoluetyöhön ja hyvien ehdokkaiden, esim. Halla-ahon vaalimainontaan. Ei tässä olla mitään rahattomia luusereita eikä pummeja, kuten vastapuolella. Riittää kyllä varoja ja voimavaroja. Siksi uskonkin, että vihervasemmisto on mahdollista murskata.

• kysyjä.

On niitä muitakin tuloja kuin vain palkkatuloja. Riippuu siitä miten hyvin osaa asiansa järjestää. Pääoma poikimaan, sano. Riittää siitä sitten myös puoluetyöhön ja hyvien ehdokkaiden, esim. Halla-ahon vaalimainontaan. Ei tässä olla mitään rahattomia luusereita eikä pummeja, kuten vastapuolella. Riittää kyllä varoja ja voimavaroja. Siksi uskonkin, että vihervasemmisto on mahdollista murskata.

eli et siis ole rehellisissä töissä missään. joten edelleen kysytään että koska sinä pummi ajattelit mennä töihin? kerro myös miltä tuntuu kuitata aina korvaus kun tietää että sen eteen ei ole tehnyt yhtään mitään? tuleeko silloin hyvä olo?

• Kylmä suihku niskaan
        Juoppo persu toteaa kirjoitti:

Kymmenessä vuodessa on kulunut tonneittain sianihraa, kospua, jytkytappeja, salamia ja kumihanskoja, kun kansan kokonaisuuden puollustajat ovat hankkineet tarkoitusta elämälleen läpäisemällä koko yhteiskuntaa tai ainakin toisiaan.

Älä jauha roskaa. Häpäiset vain itsesi. Perussuomalaiset on kulkenut voitosta voittoon juuri teidän ylimielisen avuttomuutenne ansiosta. Ei teistä ole vastusta. Suomi voittaa.

• Kylmä suihku niskaan
        kysyjä. kirjoitti:

eli et siis ole rehellisissä töissä missään. joten edelleen kysytään että koska sinä pummi ajattelit mennä töihin? kerro myös miltä tuntuu kuitata aina korvaus kun tietää että sen eteen ei ole tehnyt yhtään mitään? tuleeko silloin hyvä olo?

Menet henkilökohtaisuuksiin, koska et pysty keksimään vasta-argumentteja niille asioille ja ohjelmille, joita me ajamme. Olet jo hävinnyt väittelyn. Viimeisenä keinona alat varmaan heiluttaa natsikorttia.

• kysyjä.

Menet henkilökohtaisuuksiin, koska et pysty keksimään vasta-argumentteja niille asioille ja ohjelmille, joita me ajamme. Olet jo hävinnyt väittelyn. Viimeisenä keinona alat varmaan heiluttaa natsikorttia.

en minä henk koht mene. juurihan sinä itse totesit että et ole ollut missään töissä kymmeneen vuoteen ja olet elänyt yhteiskunnan tuella. mitä tulee siihen natsikortiin niin sinähän sen "uhriutuen" kaivoit esiin. en minä ole puhunut hakarististä yhtään mitään. mutta edelleen odotan että koska sinä pummi menet töihin?

• kysyjä.

Älä jauha roskaa. Häpäiset vain itsesi. Perussuomalaiset on kulkenut voitosta voittoon juuri teidän ylimielisen avuttomuutenne ansiosta. Ei teistä ole vastusta. Suomi voittaa.

hööö... kenet se suomi voittaa? ja missä lajissa? kun tämä jäi vähän pimentoon...

ps. mene pummi töihin.

• Te häviätte!
        kysyjä. kirjoitti:

en minä henk koht mene. juurihan sinä itse totesit että et ole ollut missään töissä kymmeneen vuoteen ja olet elänyt yhteiskunnan tuella. mitä tulee siihen natsikortiin niin sinähän sen "uhriutuen" kaivoit esiin. en minä ole puhunut hakarististä yhtään mitään. mutta edelleen odotan että koska sinä pummi menet töihin?

Vielä viisastelette, vielä virnuilette, vielä vittuilette. Mutta jonain päivänä tulee tosi eteen. Nauru loppuu. Halla-aho miehineen lopettaa sen.

• Aurajoen hylje
        Te häviätte! kirjoitti:

Vielä viisastelette, vielä virnuilette, vielä vittuilette. Mutta jonain päivänä tulee tosi eteen. Nauru loppuu. Halla-aho miehineen lopettaa sen.

Aahhh...Suuri Unelma!

• Te häviätte!
        kysyjä. kirjoitti:

hööö... kenet se suomi voittaa? ja missä lajissa? kun tämä jäi vähän pimentoon...

ps. mene pummi töihin.

Kansallismielisyys voittaa monikulttuurisuuden. Arvokonservatismi voittaa arvoliberalismin. Suomalaisuus voittaa mädättäjät.

• Turun Ruskea talo

• kysyjä.
        Te häviätte! kirjoitti:

kerro toki millä tavalla hän se lopettaa? mitä tapahtuu todella heille jotka kritisoivat nyt ja myös tulevaisuudessa halla-ahoa? jopa silloin kun hän on vallassa, niin kuin sinä uhoat. kerro ihan vapaasti omin sanoin, rohkeesti vain. paljasta tämä tulevaisuudenkuva meille.

ps. mene pummi töihin...

• kysyjä.
        Te häviätte! kirjoitti:

Kansallismielisyys voittaa monikulttuurisuuden. Arvokonservatismi voittaa arvoliberalismin. Suomalaisuus voittaa mädättäjät.

jaa eikö silloin saa enää suomessa syödä muutakuin mämmiä? se kun on ainoa pelkästään suomesta "liikeelle" lähtenyt ruoka. kaikki muu sapuska on sitten liian monikulttuurillista...

• Halla-ahon kova laki
        kysyjä. kirjoitti:

kerro toki millä tavalla hän se lopettaa? mitä tapahtuu todella heille jotka kritisoivat nyt ja myös tulevaisuudessa halla-ahoa? jopa silloin kun hän on vallassa, niin kuin sinä uhoat. kerro ihan vapaasti omin sanoin, rohkeesti vain. paljasta tämä tulevaisuudenkuva meille.

ps. mene pummi töihin...

Halla-aho on jo pitkän aikaa ollut sitä mieltä, että vuosia jatkunut loanheitto on saatava loppumaan. Uskon että se myös lopetetaan. Se lopetetaan varmasti kerta kaikkiaan. Jokainen joka nyt herjaa Halla-ahoa, joutunee aikanaan vastaamaan sanoistaan Halla-ahon edessä. Silloin onkin kovan edessä.

• Halla-ahon kova laki
        kysyjä. kirjoitti:

jaa eikö silloin saa enää suomessa syödä muutakuin mämmiä? se kun on ainoa pelkästään suomesta "liikeelle" lähtenyt ruoka. kaikki muu sapuska on sitten liian monikulttuurillista...

Suomalaisuus ei ole mikään perinneruokalaji. Suomalaisuus ei ole pelkkä kansallispuku. Suomalaisuus on enemmän kuin vain Suomen lippu. Suomi on veren ja maan elävä yhteys, sukupolvien ketju jonka katkaiseminen on rikos.

• ilmeisesti....

Oletko kovassakin puutteessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      389
      5892
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      80
      5278
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4306
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3921
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3709
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      162
      3390
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3164
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      50
      3148
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2269
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49