hiuspaja

hiukset1

kävin tänään hiuspajassa ensimmäistä kertaa leikkaamassa hiukset. OLI VIRHE! hiukset on rumat ja melkein itkien lähdin pois. ei enää ikinä sinne.

19

3432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyty6

olen kokenut saman!

• Tukkaaa

Mikä on hiuspaja ja kuka kampaaja?

• tukka4

parturi liike. en ainakaan tiedä naisten nimiä ketä on siellä töissä.

• rettettee

Siellä on ammattitaitoisia parturi-kampaajia. Miksi et antanut heidän leikata hiuksiasi. Olisi tuloskin ollut varmasti parempi kuin itse leikaten :)

• Hiusvinkki

Suosi kokeneita alalla kauan olleita ammattilaisia . Silloin olet useimmin tyytyväinen lopputulokseen.Näin pikku vinkkinä!

• muistelisin?

Eikös nuo naiset tuolla ole ollut jo yli kymmenen vuotta samassa paikassa töissä mutta vain itse liike oli eri niminen?

• minä saan suuni auki

Älä vikise täällä,olisit maininnut asiasta paikanpäällä.

• Suski -78

Mä olen käynyt siellä ihan sieltä elokuulta asti, kun omistaja vaihtui. Aina olen saanut erittäin hyvää ja asiansa osaavaa palvelua. Kiitos tytöt! :)

• Mies -63

Minä olen käynyt siellä jo kauan, silloinkin kun se oli vielä Ylisen nimellä. Kukaan muu ei osaa leikata hiuksiani kun ne likat siellä, pyörylöitä kun on joka suuntaan. Olen kyllä kokeillut muitakin paikkoja, mutta aina olen palannut tänne. Ja onhan se mukava kun sinne saa mennä aikaa varaamatta.

• Prkle1

Ihan v*tun huono

• Marttinus

Ei hyvä. Eivät osaa leikata. Eikä tehdä sellasta kun asiakas haluu. Vahdataan kirjaa mitä tehtäs eikä silti saada mitää kunnollista aikaan. En käy enään sie.

• hivustenpaja

onnex se on vapaaehtoista käydä siellä,mä tykkään...huippu!

• Pepito69

Jokainen parturi on vähä semmonen makuasia. Sano kissa ku muniansa nuoleskeli. :)

• voipyhäjysäys

No turha sitä kirjaa on katsoa ja näyttää että tuollaisen haluan...sehän vaatis jo kirurgin hoitoa.
      Akat valittaa ettei tullut samanmoista ku kirjas, aihio mistä lähtee on kuin petolinnun perse

• useatäijät

Jos jotkut on pilkunviilajia niin äijät, omaa pärstäänsä ihailevat kirveellä veistetyt, itseään komeena pitävät lierot.

• kynittykö

Hyvä parturi. Mukavia ja osaavia. Pirjo osaa näppärästi leikata just niinku olen halunnut . Parkanos on kyllä partureita mistä valita ja voi paikanpäällä sanoa jos leikkaus ei miellytä eikä valittaa tänne.

• Karvia

Mä haluan karvialaiselle!!! Muut ei käy!!!

• leikkikaluhius

Jokaisella on erilaiset hiukset ei niistä kaikista saa sellaista mitä esim. kuvassa näyttää! Vanhempi nainenen on hyvä leikkaaja!

• Anonyymi

Tänään myös ekan kerran kävin oon tosi tyytyväinen ja käyn varmasti toistekki👍👍. Mökkiläänen kauhajoelta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2556
    2. 148
      2234
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2202
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1603
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1536
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      286
      1432
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe