Dollsdiaryn mukaan tänään pitäisi olla keikka Tampereella. HUOM! PITÄISI. Saa nähdä toteutuuko kun Penna, Johtaja ja nyt viimeisimpänä ilmeisesti Olkkis lähteneet kävelemään Tuksun ryhmästä ja Kooma makaa sairaalassa. Yksinhän Tuksu ei sinne lavalle mene. Vai liittyykö tää Sairaanhoitaja-Susanna uutena ryhmään?
Sen näemme varmaan huomenna kun Tampereen keikalla olleet kertoo kuinka kävi. Saa myöskin nähdä, saavatko keikalle tulleet nähdä ensimmäisinä Tuksun uuden glamour-tatskan.
TUKSU, ARMAS RAVINTOLA, TAMPERE 1.3.2013
140
5629
Vastaukset
- Tampereen Karvakamu
Kootkaamme tähän glamouriset keikka-asiat perjantailta 1.3.2013.
Ravintolan sivut: http://www.nightpeoplegroup.fi/ravintolat/armas/tampere - Night People
Soittojuomala Armaksen taustayhtiö on Night People Oy (lienee osa Night People Group Oy:tä). Sen kotipaikka on Helsingissä, osoite Kampissa. Ytj:n tietosivu:
http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1755385&kielikoodi=1&tarkiste=8FE9EED3E1F9F802A8950826ABC73FAC1E485443&path=1547;1631;1678
Night People Group Oy:n nettisivut:
http://www.nightpeoplegroup.fi/
Tampereen Armas, sijainti kartalla:
http://www.fonecta.fi/yritykset/Tampere/1533850/Soittojuomala Armas - Julia ei lähre
Johanna raportoi Iltamakasiinissa torstaina 28.2.
"... Julia ei viikonlopun keikoille pääse, mutta Johanna aikoo silti hoitaa sovitut esiintymiset.
- Perjantaina keikka on Tampereella. Esitän seitsemän laulubiisiä sekä eroottisia tanssibiisejä."- 555666
Missä kihlattu joka juontaa shouta?Voi ja heh heh
- sniifsniif prööps,,,
Koko etelä-suomi jännittää kuinka onnistuu utareenkantotelineeltä illan keikka. Soivatko rikkinäiset cd-levyt,pursuaako veltto-paska stringeistä,onko siniset pilsut ja väljä sidukka hyvä yhdistelmä,soittaako ala-asteen opettaja itkien ja kertoo kuinka kaunis on auraperse nykyään. Näihin kaikkiin saadaan vastaus ensi yönä jos saadaan. Menen nyt itkien avaamaan päivän ensimmäisen oluen ja itkien muistelen rapajuoppo hitaan pyllistely esitystä vaan sitä ei nyt näy koska hidas on kytkettynä tippapullo telineeseen joka itkien ylpeästi luovuttaa nestemäistä pamia rapajuopon suonistoon,,poistun itkien,,,,,
- nimimerkkierkki4
Erittäin glamour toi esiintymispaikka taas. :D Tai en voi sillei tietää, kun en ole koskaan käynyt mutta mitä tuolla sivuilla oli kuvia niin vaikuttaa joltai keski-ikäisten marttojen saunaseuruiden juottolalta.
Tamperelaiset voinee kertoa olenko väärässä? :) - moonlihj
Kenetköhän Tuksu meinaa oikeesti roudata tonne keikalle mukaansa? Yksinhän se ei esiinny. Ilmeisesti ei oo FB:ssäkää maininnu mitää illan keikasta? Ajattelikko ottaa taas koiransa mukaan?
Olkkis, Penna ja Johtaja on ainakin pois suljettuja vaihtoehtoja. Sairaanhoitaja-Susannako on seuraava esiintyjä?- "Kihlaus" purettu
Todellakin: pääjuontajan paikka on vapaana Dolls Korporaatiossa. Viimeinenkin ns. Huojuva Homo on heivattu ulos glamourin ytimestä. Metropoli raportoi 1.3.2013:
"Tukiainen ja Juha-kampaaja: Kihlat purettu?
Kampaaja Juha Immonen on ilmeisesti purkanut kihlauksensa Johanna Tukiaisen kanssa. Miehen FB-profiilissa parisuhdestatus on vaihtunut sinkuksi. Johanna ei ole vielä omaansa muuttanut.
Silkaksi julkisuustempuksi paljastunut kihlaus päättyi lähteen mukaan eilen, kun Juhan ja Johannan piti mennä katsomaan sairasta Juliaa.
Tässä vaiheessa Juha sai toistaiseksi tunemattomasta syystä tarpeekseen Tukiaisesta. Johanna reagoi asiaan haukkumalla Juhaa mm. homoksi."
Lähde: http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/tukiainen-ja-juha-kampaaja-kihlat-purettu/
- pesä pallo
Jos iskä lähtee mukan pesäpallomailan kanssa, nahkapuvussa.
- Saapa nähdä...
Saapa nähdä, millainen sirkusväki on onnistuttu haalimaan kasaan tällä kertaa?
- 551177
Saapa nähdä... kirjoitti:
Saapa nähdä, millainen sirkusväki on onnistuttu haalimaan kasaan tällä kertaa?
Mistä sitä nyt ottas tausta tanssijoita jos vaikka se kuuluisa tuhannenhuivin tanssi esitetään?Voi voi kun pitäs päästä hiihtokeskuksiin mutta paukut täällä maksaa aikas paljon .Ei minun rahoissa mutta sinun ja on noitten potosihuulia paljon ja miehet karttaa kun se on kamalan näköinen tötteröturpa?5
- 99999999999999999999
551177 kirjoitti:
Mistä sitä nyt ottas tausta tanssijoita jos vaikka se kuuluisa tuhannenhuivin tanssi esitetään?Voi voi kun pitäs päästä hiihtokeskuksiin mutta paukut täällä maksaa aikas paljon .Ei minun rahoissa mutta sinun ja on noitten potosihuulia paljon ja miehet karttaa kun se on kamalan näköinen tötteröturpa?5
Mitähän ne sanoo saariselällä tai jossakin minne tunkki on menossa ja paskantaa ja kusee kuten tampereella?
- Dolls-Ryhmä Rämä
551177 kirjoitti:
Täytyy laittaa mökkitalkkarille etukäteen postia, jotta osaa olla tarkkana Dolls-Ryhmä Rämän suhteen. Korvaukset paikan päällä ja vain käteisellä.
- häthätäkö
Jättääköhän paksutuksu taas jälkensä Tampereelle:
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a474599/johanna tukiainen teki tarpeensa junalaiturille kuva/ - 1+1
No tuota minäkin ihmettelen että ketkä siellä nyt sitten esiintyy? Minulla kerrankin saattaisi olla mahdollisuus mennä kattomaan tätä spektaakkelia livenä mutta kannattaako sinne mennä, kun siellä ei näekään sitä ah-niin-eroottista siskoseksiä? Höh.
- Julia Tampereelle!!
Tällä palstalla nimimerkki Kyyliö kirjoitti toisessa ketjussa tänään klo18:52:
"Tunkion sisarukset koiravaunussa koirineen matkalla Tampereelle!!" - jlkjl..
Eiks Joni ja Juha oo ottanut hatkat tuksun läheisyydestä ja Petrikin ja Juulia makaa kooma tilassa.Taitaa tulla tunkerosta hyvin yksinäinen vanha nainen karkottaa kaikki ystävät ja läheiset ihmiset elämästään.
- juna meni 10v sitten
Se on jo vanha. Elämä meni jo. Muutamat hetket meni varman aidosti lujaa parikymppisenä Miamin yössä kun ei vielä näyttänyt pahalta - kelpasi jollekkin ihan kovallekkin kundille yhden yön huvitukseksi.
Nyt niin likaisen ja luotaantyöntävän näköinen, ettei edes tisseistä pitäville kelpaa.
- Hermo palaa
Kyllä jo jänskättää.
- kijsuvg
Näin on.
Viiksikarvat väpäjää, ei voi estää.
- aikuhienoo!
Miamin juna meni jo. Ny on enää näitä perhikiän junia ja tupajumikeikkoja jälel, koht ei oo kui vanhustentalon päivätanssei,jos ei henkikulta ennen sitä lähe.
- tiedän????
Meni nemaijaaiset jo kauan aikaa sitten ja meni sekin että olis poroerotukseen päässyt mutta eläimet hajun haistaa pitkän matkan päästä!
- TRE LOVE LIFE :)
Julia raportoi tänään noin klo 21 Facebookissa:
"Waude wauuuu, pomppasin sairaalasta ja nyt Ihgun Johkin kanssa Tampereella. LOVE LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"- vanha kamu?
Otapa juuli ruskaa niin kaikki on taas ok.
- Ruokaa että jaksaa
Johanna raportoi Facebookissa noin klo 22:30:
"Rakas siskoni Julia Tukiainen pomppari sängystä Meilahdesta ja päätti tulla kanssani Tampereen keikalle, tänään Armas ravintola, kaikki paikalle!!!! ♥
Olemme vielä illallisella, sitten alkaa meikkausoperaatio ja sen jälkeen taas unohtumaton Shöw!!!!! ;)"- Valovoimaisin!
Johanna Facebookissa noin klo 23:
"Teen mitä haluan koska olen Suomen valovoimaisin tähti!
Kukaan ei voi minulle sanoa mitä en voi tehdä." - kilhloja?
Onko sinun sulhanen mukana?
- Kalmiston Nestori
Siellä ne jo on pyttipannun ääressä ja normaalit ruokajuomat. Keikahdus tulee toteutumaan.
- viikatemies666
Sairaita päästään nuo Tukiaiset.
- lrttttoooh
hättänän lottokansa,,,,, tulipuvut päälä laittavat menehmään,,,,.,,,, vefonlyomgistö tajua mitäään,,,,, ,,, minä se paarista tulin:):):):):):):):):):):);-)
- 15+5
Minä olin siellä. No ei se tyttö Tuksun kanssa ollut Julia vaan Anna-Sofia. Sen nyt näki heti ettei se ole Julia, Tuksu sitten vaan vasta puolessa välissä esitystä sanoi sen ääneen. En ole ennen ollut Tuksun keikalla ja se oli kyllä huomattavasti parempi kuin mitä odotin. Hän ei ollut humalassa ja näyttääkin luonnossa paremmalta kuin kuvissa. Mutta se ärsytti että hän käytti vaikka kuinka paljon aikaa Arton haukkumiseen. Jos hän ei muka enää välitä Artosta, niin mitä sitä nyt tarttee puoli päivää parjata? No joo. Kuvia tuli otettua paljon ja jonkin verran videotakin, kamerasta vaan loppui muistikortista tila kesken niin ettei videoita pystynyt ottamaan kauhean paljon.
- Vem vet
Kiitos 15 5 päivityksestä. Jaa-a ettei Julle ollutkaan päässyt eurolavalle saakka. Ei kai ollut ehtinyt vetää itseään jo koomatilaan eikä parennut tulla julkisesti esiin vai liekö pappa-muratti kieltänyt lähtemästä tonnikeijun keikalle.
- olipas taas tarina
Paljonko saat tuosta sepustuksesta?Eihän kukaan ole humalassa jos juo joka päivä ja vaan tissuttelee?Huhahhei ja rommia pullo joten ei mene uskottaviin juttuihin!
- 191511111
Kaikki on uteliat siis mitä se norsu tekee siellä esiintymässä?Onko se könyäminen toisen naisen päälle,hunutanssi,viuhkan vispaus eroottisesti?Mikä iski sinun ajatukseen?
- TrelainenNainen
Mä en muutenkaan ymmärrä tuota, että osa showta on ex-aviomiehen haukkuminen kaiken kansan kuullen? Ei voi käsittää. On niin katkera ämmä tämä Tukiainen, kun olla ja voi. Naurettavaa jo ihan.
Toisaalta ajattelee, että Arton tulisi viedä tämä ämmä oikeuteen vastaamaan herjauksistaan (kunnianloukkaus, ainakin) mutta toisaalta taas - eipähän alennu yhtä alas kuin tämä roskaläjä, kun ei noteeraa mitenkään koko jupakkaa.
Antaa akan mesota, tyhjät tynnyrit kolisee eniten...... - tehdäänkö diili?
Vem vet kirjoitti:
Kiitos 15 5 päivityksestä. Jaa-a ettei Julle ollutkaan päässyt eurolavalle saakka. Ei kai ollut ehtinyt vetää itseään jo koomatilaan eikä parennut tulla julkisesti esiin vai liekö pappa-muratti kieltänyt lähtemästä tonnikeijun keikalle.
Julle on kooma ja piakkoin tulee piipaa ja me vitun tyhmät maksetaan juoppojen sairaala keikkoja?Minä voin sinulle ostaa viinaa niin paljon kun haluat ja jätät sen paikan sairaallassa vaikka pienelle lapselle joka ei ole juopotellut alimistöään rikki?Onnistuuko julia jos ei vanhempasi mutta minä olen vieras ihminen ja on väärin vikistä että en osaa hoitaa sairauttani?Myönnä nyt vaikka maria ei haastattele että olet alkkis ja mene sinne mitä marian ohjelmassa julistit?Eikö pokka pitäny?a
- karhunkierros ok
TrelainenNainen kirjoitti:
Mä en muutenkaan ymmärrä tuota, että osa showta on ex-aviomiehen haukkuminen kaiken kansan kuullen? Ei voi käsittää. On niin katkera ämmä tämä Tukiainen, kun olla ja voi. Naurettavaa jo ihan.
Toisaalta ajattelee, että Arton tulisi viedä tämä ämmä oikeuteen vastaamaan herjauksistaan (kunnianloukkaus, ainakin) mutta toisaalta taas - eipähän alennu yhtä alas kuin tämä roskaläjä, kun ei noteeraa mitenkään koko jupakkaa.
Antaa akan mesota, tyhjät tynnyrit kolisee eniten......Akka saa mesoa miten paljon haluaa mutta me muut käymme kaivamassa kultaa ja on se artokin siellä nähty ja juteltu ja on aivan sama kun jokainen paitsi hänellä on tietoa lapin kauneimmista maisemista!Eihän tämä glamour akka jaksa lähteä kiertämään pienintäkään 10km.lenkkiä kun menee piikkarit piloille?
- voi,voi,polosia
Kuka se nyt menee koomas kooman paikalle?Eihän tunkilla ole enää ketään vai meinaakohan esitellä pimperoo ja juontaa samalla?
- pikku hätä nuorista
Ei kait kukaan nuori ihminen mene pilaamaan elämäänsä tankin tanssi tyttönä?Sanokaa että ei!
- NIINKKÖ
JOKO SIELLÄ ON PANTU?
- vinkki
Täytyy sanoa että kommentoijat ovat kyllä itse sairaita. Joku laittoi asiallisen viestin keikasta ja sekös teitä otti taas päähän ...alkoi hirrrveä sepustelu kaikesta muusta mikä ei liittynyt itse keikkaan. Tikusta saa näköjään asiaa kun oma pää on sekaisin. Kannattais lopettaa toi yhden sisarusparin seuraaminen ja alkaa vaikka kutomaan sukkaa
- jeejeejeejep
vinkki kirjoitti:
Täytyy sanoa että kommentoijat ovat kyllä itse sairaita. Joku laittoi asiallisen viestin keikasta ja sekös teitä otti taas päähän ...alkoi hirrrveä sepustelu kaikesta muusta mikä ei liittynyt itse keikkaan. Tikusta saa näköjään asiaa kun oma pää on sekaisin. Kannattais lopettaa toi yhden sisarusparin seuraaminen ja alkaa vaikka kutomaan sukkaa
Ei, ei, ei! Tukaiset on ilmasta kansanhupia enkä varmasti lopeta niiden elämän seuraamista!
- mara metsäpeto
Kooma otti turhan riskin. Satasen keikkapalkkio menee sille nuoremmalle hepsankeikalle, joka oli Tunkeron kanssa lavalla.
Maksoikohan rafla edes täyttä keikkapalkkiota, koska 40 % Tuhnuttarista ei ollut lavalla? - 15+5
No eihän minun tarvitse tästä keikasta mitään kertoa jos kukaan ei halua tietää siitä.
Mutta siis positiivinen yllätys tämä oli. Vitsi on siinä, että se esitys toimii siinä kontekstissa mihin se on tarkoitettu. Siis nyt kun katson jälkeenpäin niitä ottamiani videoita omassa kodissa päivänvalossa niin kyllähän ne jotenkin karseita ovat. Mutta puoli kolmen aikaan yöllä kämäisessä yökerhossa homma toimii. Etenkin kun on viettänyt edeltävät kolme tuntia odotellessa kuunnellen kun jotkut vetää karaokessa nuotin vierestä sitä Kari Tapion junalaulua.
Kyllähän siitä toisaalta hyvin ristiriitaiset fiilikset jäi kun näin jälkeenpäin miettii. Eri asia sitten, että kannattaako tällaista kokemusta edes sen kummemmin analysoida jälkeenpäin. - tuhat ruskapulloa
No, humalatila vääristää, naapurin akkakin näyttää kauniilta ja haluttavalta kun itsellä on tarpeeksi promilleja. Räkälä näyttää ihan siistiltä ravintolalta, mutta kun seuraavana päivänä haet kadonnutta kännykkääsi, niin hitto mikä paskanen ja nukkavieru räkälä.
Tukiaiset on aina humalassa ja siksi niiden maailmakuva on aivan vääristynyt. Pitävät iseään kauniina ja älykkäinä kuuluisina tanssijoina. Jos todellisuus kerrankin pääsisi huurteisten aivojen läpi, isku todennäköisesti olis aivan liikaa. Luikkisivat jonnekin rotankoloon häpeämään itseään ja elämäänsä.- Eufrosyyne2
Eikö sinua hävetä tuommainen pahansuopa lapsellinen ihmisten haukkuminen? Milla tavoin SINULLE on ONGELMA, jos Tukiaiset mahdollisesti pitävät itseään kauniina ja älykkäinä? So what?
- tuhat ruskapulloa
Eufrosyyne2 kirjoitti:
Eikö sinua hävetä tuommainen pahansuopa lapsellinen ihmisten haukkuminen? Milla tavoin SINULLE on ONGELMA, jos Tukiaiset mahdollisesti pitävät itseään kauniina ja älykkäinä? So what?
Ei se ole ONGELMA. Päinvastoin, MINÄ saan paljon hupia ja hauskuutta niiden törttöilyistä. Kansa on AINA halunnut sirkushupinsa ja nyt kun Mikkonen ja Nykänen ei enää törttöile julkisesti, niin Tukiaiset hoitaa sen asian. KAIKISTA hauskinta on se kun ne pöhöttyneet juopot itse pitää itseään kauniina showtanssijoina. Niin se juopon peili vaan väärentää asioita..
- näädät
Eufrosyyne2 kirjoitti:
Eihän se hävetä tuksuakaan?
- Rauhassa vaan
Kuvia? Videoita?
- 15+5
Repikää tästä:
http://www.youtube.com/watch?v=yQUv2IeVSUA&feature=youtu.be- ihanaa
Mä en saanu mitään selvää :D. Promilleja ehkä tollaset 6?
- Homssuista!
Anna-Sofia oli laittanut tuon saman kauhtuneen ja mauttoman "F**k Me, I´m Famous" -paidan, joka on aikaisemmin nähty Tuksun päällä ja jokaisen Huojuvan Homon päällä.
Edelleen, on harmillista, että Anna-Sofia on tuhertanut tuota samaa pinkkiä töhnöä huuliinsa, joihin siis laitettiin täytettä tammikuussa. Homssuisen näköinen 19-vuotias! - Samat paidat
Kuva Kanarialta: Tuksu ja Olkalaukkuhomo glamouriset t-paidat:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/305451_119892594843090_872166095_n.jpg
- Trainingii
Täyttä sheissea. Olen kehnolla rytmitajulla varustettu mies, mutta jos treenaisin viikon ajan jonkunlaisen "shown" kasaan, se olis parempi kuin tuo.
- Hyväs Jyvä
Kaikkia se näkkileipä elättääkin.
- Musta sielu
Tukiaisen vatsalihakset on niin surkeat ettei pysty vetämään roikkuvaa mahaa sisään...jos nyt humalatilaltaan edes tajuaa. Vastenmielinen, pöhöttynyt, huumorintajuton, katkera ja laiska. Siinä lyhyt arvio.
- tgtgtgtgtgt
Aivan täydessä seilihässähän tuo taas oli..mitä se 15 5 jauhaa paskaa.
Ja yhtä karmea kuin aina ennen....
sönkötti jotain, että mä oon kääntynyt naisiin päii taas...ja noi järkyttävät jalat vaan paksunee paksuuntumistaan. - James Blondi
Onko Jullikan tuuraaja esiintynyt aiemmin blondina vai yritettiinkö yleisöä huijata?
- KariSima
Blondina ne muutamat kerrat...
- kamala näky
Jalat alkaa oleen valtavat..ja maha....roikkuu ja leviää ja paisuu...niin likaisen oloinen muija kuin voi olla. Ja tuo 19v on jo tuossa elämänsä vaiheessa tehnyt niiiiiin vääriä valintoja....silleen se alamäki alkaa...
- Kiitos, 15+5!
Suuret kiitokset 15 5! Loistava show, suoraan glamourin ytimestä.
Koreografiat oli taiten harjoiteltu etukäteen. :) - rks1
Olen lukenut Tukiaisesta, mutta en ole tiennyt, että tilanne on näin paha!
- Pahaa tekee
Kiitos, 15+5! kirjoitti:
Suuret kiitokset 15 5! Loistava show, suoraan glamourin ytimestä.
Koreografiat oli taiten harjoiteltu etukäteen. :)Kuinka ihmisen annetaan häpäistä itsensä.. edunvalvoja pitäisi olla joka kieltäisi keikalle lähdöt !
- könyämistä
Myötähäpeä 100%
- vanha pöhö
Tuo hattu sopii alkoholistimuorille tosi hyvin. Kruunaa "tyylin" . Tuo 19v sidekick on aivan pihalla noinkin helpoista "tanssi"mooveista ja ulkonäkö on sitä taattua wannabee tasoa. Kai tuon kankean vääntelehtisen olisi tarkoitus olla eroottista, mutta herättää enemmän syvää myötähäpeää. Itse esiintyjä ei tunne edes sanan häpeä merkitystä
- Laulut, nauha 1.3.
Videolla Some Day, Glamourinen Taikanauha ja Hei Johanna. Kesto 8:35.
http://vimeo.com/60890294 - Sylitanssipravuuri
Tuksun Sylitanssi-pravuuri; videon kesto 7:38 (Varoitus! Voi aiheuttaa traumoja katsojalle):
http://www.youtube.com/watch?v=x58w0C53dDk&feature=player_embedded- toispäiväinen
Jo oli sairas esitys....munan perään on huudellut,eikä ole saanut sitä mistään,niin nyt noissa esityksissä yrittää heilua pikkupoikien sylissä,tommonen pikkupoika musertuu ison norsun alle.....hyi helvetti...
- Donte que?
mitä tossa pätkässä oli sellaista, että on jouduttu poistamaan?
- Onni ja Toivo
Donte que? kirjoitti:
mitä tossa pätkässä oli sellaista, että on jouduttu poistamaan?
Tuksun paljaat rinnat, Onni ja Toivo.
- Taikanauha II
Glamourinen Taikanauha II, kesto 4 minuuttia:
http://www.youtube.com/watch?v=lHXsZ7-qkqs&feature=player_embedded - Taikanauha I
Glamourinen Taikanauha I. Videon kesto 4:02.
http://www.youtube.com/watch?v=q-ZNeWEuzaI&feature=player_embedded- Voi pyhä isä
Tuo oli vielä karmeampaa kuin ikinä pystyin kuvittelemaan.
Heikkotasoisinkin Viking Linen esitys pesee tuon noin 28-0.
Herranjumala....
- okkigaam
OMG
Itse ihailu huipussaaan. Lopussa onni ja toivo sai mitä Julia ei.
maagikko - puliakka sekoilee
Paskin asia mitä Suomesta voi esittää...."one of the most well-known Finnish dance-artists"
- jallu paukkula
Tunkero häpäisi tyhmän nuoren miehen, jolle tyrkytti nänniä suuhun. Henkilöllisyys kaikkien todennettavissa videolta.
Julkun tuuraaja oli yhtä hidas eikä osannut mitään. Tunkero liehutteli nauhakeppiä. Muuta en viitsinyt katsoa.- Huojuvat parempia!
Kyllä Huojuvat Homot olivat parempia!
Suohirviö viikatteineen takaisin trukkilavalle"
- maa päällään kantaa
Joukossa tyhmyys tiivistyy. Pikkupissikset ja elähtäneet risuparrat haltioissaan kuin jossakin hihhulien manauskokouksessa, puuttuu vain joukkokaatumiset, vaikka ei sekään kaukana ole.
- Hyvä business
Siinä Anna-Sofia tienasi helpolla 100 euroa.
- halpa hinta
juu ja maine meni, tai mennyt jo aikaa sitten.
- keppi&nauha
Kyllä nauhaesitys taas kruunasi koko shoun, LOL
- hyhyhyhyhy
Ei pystynyt katsomaan kauaa..ei voi edes komentoida..
- 575286523652365
Itteäni saan syyttää kun katsoin... kahta asiaa tässä mietin. Miksi ihmiset maksavat että saavat katsoa tuota, ja miten Johanna uskaltaa näyttää vaatteista ylipursuvan kroppansa tuommoiselle ihmisjoukolle?
Osta vähän isompia vaatteita, Johanna!- Eiköhän oteta taas!!
Kyllä uskaltaa, he eivät ole missään raittius_ravintolassa.
- Auraperze, leveä
Noista videoista jäivät lähinnä mieleen Tuksun todella leveä perze (ns. auraperze) ja liian kittanat vaatteet sekä Anna-Sofian osaamattomuus (ihan pihalla) ja tuhnuinen, raskas meikki sekä kokonaisuudesta onneton koreokrafia.
- hähhähhähhää
Onneksi tuon sukupolven eläkeikä tulee nousemaan ja kunnolla. Aivan oikein, että saavat tehdä töitä vähän pitempään leipänsä eteen, kun heillä näyttää olevan vakava vapaa-ajan ongelma.
- työtön siwan kassa
Mitä töitä...työntekijäthän tuodaan nykyään ulkomailta.
- parannetaan maailmaa
työtön siwan kassa kirjoitti:
Mitä töitä...työntekijäthän tuodaan nykyään ulkomailta.
Tulee uusi laki, jolla kaikki työttömät ja työtä vieroksuvat velvoitetaan tekemään ihan mitä duunia vaan ja nälkäpalkalla. Ihan oikein, kun tuota vapaa-aikaa ja rahaa näyttää olevan niin paljon, ettei mitään rajaa.
- Junassa, matkalla
Tuksu, Anna-Sofia ja koirat ovat tulossa junalla Tampereelta Helsinkiin.
Lähtö: 20:07 Tampere
Saapuminen: 21:52 Helsinki
Juna: InterCity2 184
Junia voit seurata kätevästi ja reaaliaikaisesti kartalla. Osana palveluaan VR:llä on tuollainen paikkatietopalvelu:
http://www.vr.fi/fi/index/aikataulut/junatkartalla.html
Jos "Junahaku"-kohtaan laittaa edellä mainitun IC2 184, saat esiin junan sijainnin, aikataulun ja sen toteutuman. - sinne....
Toivottavasti se juna meni Turkuun.
- Kohta ohi Hyvinkään
Voi olla, että menivät huuruissaan väärään junaan, mutta joka tapauksessa IC2 184 on juuri lähtenyt Riihimäeltä ja lähestyy Hyvinkäätä parhaillaan...
- low low
Kesken "shown" neuvotellaan mitä seuraavaksi tehtäis ja sitten tehdään päin perzettä. Tukiainen on kroteski puliakka ja tuo Anna-Sofia ruma-tai meikillä pilattu, en tiedä tapausta, mutta videolla näyttää zombielta hänkin.
- Glamour-Shittiä!
Erinomaista shittiä :)
- Onks tietoo?
Meniköhän keikka niin Loistavasti että puukkasivat 4-5 keikkaa lisää tälle vuodelle?
- oksennusreaktio!1!
Kuvottava se Onni ja Toivo esittely sekä juoman kaataminen lotkoille. Aiheellisesti poistettu youtubesta; pornoa se oli eikä mitään muuta.
- Hieno etisys
Et vain taida taiteen päälle ymmärtää.
- Ruttotissit
Ehdin nähdä sen ja tiesin, että kohta pois lähtee.
Ja olihan se rumaa, niin rumaa toplessiä... hyi. - halpaa on
Ruttotissit kirjoitti:
Ehdin nähdä sen ja tiesin, että kohta pois lähtee.
Ja olihan se rumaa, niin rumaa toplessiä... hyi.Mainostemput sen kun paranee. Seuraavalla kerralla pikkutyöt ja isot pojat jonottavat taas paikalle kurkkimaan, mihin rakoon sitä jaffaa seuraavaksi kaadetaan.
- posiaalisorno
Kaikkavideon kohokohtia:
0.13 Tuo Anna-Sofia, jos se nyt hää on, vaikea tunnistaa, tuijottaa huuli pitkänä lattiaan biisin aluksi ja tässä kohtaa vilkuilee hermostuneena Tuksuun nähdäkseen mitä hänen pitäis tehdä.
0.28 Tässä kohtaa Tuksu näennäisesti tarjoaa tuota nauhakeppiä A-S:lle mutta tämä huitaisee torjuvasti kädellään "enkä ota!"-tyyliin.
0.30 Eikö tuo kepakko oo rikki? Haljennut pituus-suunnassa?
0.44 (ennen ja jälkeen) Tuksu alkaa nauhan liehuttelun ja tuolilla pyllistelyn ja Anna-Sofia seisoo kuin H-moilanen. Yhdessä vaiheessa pitelee käsiään kuin vanha akka käsilaukkuaan ja sitten vaivaantuneena kaivelee silmiään ja nenäänsä.
1.15 Tuksu yrittää selvittää koipiinsa sotkeutunutta jumppanauhaa.
1.19 Tuksu meinaa kompastua nauha yhä sotkussa nilkkojen ympärillä.
1.25 Tuksu irroittaa nauhan korkkareistaan ja sotkee sen heti uudestaan niihin. Vuorossa on toisen polven varassa huojumista ja tahmaisen tukan hipelöintiä kun yrittää viimeinkin saada nauhan selväksi. Kameran kohteena on Tuksu, mutta missä se Anna-Sofia tällä aikaa luuraa?
1.45 Tuksu tasapainoilee polviensa varassa jumppanauha osittan nilkkojensa alla ja yrittää hingata sillä perälautaansa pyyhekuivaustyyliin.
1.59 Tuksu ei keksi muuta kuin vajota limbo-asentoon paljastaen läskiintyneet reitensä ja häpykukkulansa ja jumppanauha on sekaisin kietoutuneena kuin kuristajakäärme.
3.21 (ja ennen) Joku epämuodikkaissa farkuissa lököttävä pojannulkki kääntyilee hetken Tuksun kanssa lavalla ja ottaa vastaan Tuksun elekieliset homosyytökset.
3.28 Tuksu ottaa epävarmana seinästä tukea ja poimii sen kaltoinkohdellun jumppanauhan.
4.00 Kamera kiertää mökeltävää yleisöä ja kääntyessään takaisin Tuksun tällä on kädessään pullo, joka sisältänee mitä?
MIHIN SE ANNA-SOFIA HÄIPYI?- Taikanauha I
Tämä video: Glamourinen Taikanauha I. Videon kesto 4:02.
http://www.youtube.com/watch?v=q-ZNeWEuzaI - myötähäpeä
Taikanauha I kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=q-ZNeWEuzaIEi pysty katsomaan tuota videota kuin about 10s.
- Häpeää tilannetta
Taikanauha I kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=q-ZNeWEuzaISofia ei kehtaa olla lavalla, vaikka on ottanut "puudutusainetta" reilusti.
- öö tota
Voi luoja...muuta en voi sanoa.
- ,.....,
Mikä saa noin paksun ihmisen laittamaan tuollaisen hameen päälleen??
- 16+6
,....., kirjoitti:
Vääristynyt minäkuva.
- Peilit viety
,....., kirjoitti:
Jollaksesta varastettiin murron yhteydessä kaikki peilit joulukuussa 2011.
- Järkyttävät näyt
Peilit viety kirjoitti:
Jollaksesta varastettiin murron yhteydessä kaikki peilit joulukuussa 2011.
No ilmankos!
- Black soul
Esitys on säälittävän huono, tosin en tunne sääliä ihmistä kohtaan joka on paha. Ja sitä Tukiainen on. Tämä virolainen kirjailija kuvasi häntä harmittomaksi blondiksi, mutta olen eri mieltä.
- Meni loistavasti!!!!
Johanna Tukiainen raportoi Facenookissa:
"Ihanaa, keikkamme Tampereen Armaksessa meni loistavasti, yleisöön upposi täysin vitsimme, että "Julia pomppari Meilahden sairaalan sängyltä suoraan keikalle" ja mulle tuli taas tietty kauheat haukut........hahahahahah, kun siellä lavalla ei todelllakaan ollut Julia, vaan häntä muistuttava Sofia Erä-Esko.
Julia voi loistavasti Jollaksessa ja minä ostin uuden auton!!! :) Siihen tulee yrityksemme logo sekä nimemme! :)
Keikkatarjoukset: johanna¤dollsdancers_fi, nyt keväällä meillä on taas uusi teema: Pretty Dolls feat. Cindy nukke Sofia, Barbie nukke Julia ja Bratz nukke Johanna :) Voitin pari vuotta sitten Kuopiossa "Suomen Bratz nukke kilpailun" siitä keksittiin osittain tää idea (kyseinen nukke on siis räväkkä, lyhyempi ja samanlainen meikkaustyyli ja vaatteet kuin minulla! :)
Homot ovat nyt kokonaan poissa showstamme, heille ei ole ollut paljoakaan kysyntää..." - ykkösstara
Hienoa Johanna. olet todella terävä tyyppi, keksi lisää näitä vitsejä niin saat jengin liikkeelle entistä suurempina joukkoina. Pian saat esiintyä ihan oikeissa esiintymispaikoissa, eikä sinun tarvitse enää pissatakkaan noihin kaikkein kurjimpiin kuppiloihin päin, joiden yleisö tosiaan on noin narrattava. Että Julia olisi pompannut ja..... hahhaaahhhaaaa, anna mun nauraa sinun kanssasi. Tulen kannustmaan sinua vlitsemallasi tiellä.
- Pettäjän Tie
Tuksu-valehtelijan tie on tuskainen ja käy harhaan...
- justpystyssäpysyen
Vai että meni keikka loistavasti.... Videoista päätellen se oli järkyttävän huono. Mutta sehän ei yllätä ketään. Silloinkin kun satutte olemaan selvinpäin (ehkä muutama vuosi sitten) "shownne" oli laahustamista. Olette surkeita ja rumia.
- huumorkukkanen
Näissä vitseissä voi piillä vaara, ettei yleisö ymmärrä niitä.
- niukka setti
Mitkä muuten olivat nämä Tuksun lupaamat 7 laulubiisiä? Käsittääkseni kataloogi ei sisällä noin montaa, siellä on vain:
- Lööppijulkkis, jota hän ei suostu esittämään koska se on herjaava siitäkin huolimatta että itse sen kirjoitti
- Someday
- SEXX
- Hei Johanna
- Apinamies-versio - näätä ei lepää
"minä ostin uuden auton!!! :) Siihen tulee yrityksemme logo sekä nimemme! :)"
Eipä sitten kannata kaahata kännissä sitten tuolla autolla.
"Keikkatarjoukset: johanna¤dollsdancers_fi, nyt keväällä meillä on taas uusi teema: Pretty Dolls feat. Cindy nukke Sofia, Barbie nukke Julia ja Bratz nukke Johanna :) "
Eivätkö nää cindyt, barbiet ja brantzit ole suojattuja tavaramerkkejä, eli heidän nimissään esiintyminen tuo parhaimmilalan syytteen ameriikan maalta ja se se vasta edesauttaakin jo ennestään takkuavaa viisuminhaku-prosessia.- hehhheh
No onneksi ei sillä ihan kauheeta vauhtia taida päästä tai ei pysty näillä suomen kuoppasilla teillä? Kupiaiset köröttelee 60 teidentukkona.
- vihreä rätti
Tuskin rättiCitikalla pahemmin kaahaillaan. Tosin rattijuopumussyytteen silläkin ajamisesta saa, jos kännissä rattiin tarttuu.
Keikka-autoksihan kyseisestä kaarasta ei ole, sillä ei jaksa auto nousta ylämäkeen sillä kuormalla, mitä Johanna siihen pakkaa.
- Loistavaa!!
Kaikki keikat menee loistavasti... johan sen näkee noista erinomaisista videoista :D
- aivomyrskyä
ÄLYN VÄLÄYS! ! ! ! !
JUHA IMMONEN, JOHTAJA VIRTANEN ja PETRI PENNA! Muodostakaa te kolme mies-trio ja alkakaa kiertää kapakoita vastavoimana Tuksun siskojen ja erä-eskon noitapiirille!!!
Tanssitaidoista ei tarvi olla huolissaan, se ei voi mennä ainakaan huonommin ja Johtajallahan on räp-biisejä valmiina ja eikös Pennakin oo jotain väsännyt. Immoska hoitaa hiukset, Princess meikit ja Johtaja asenteen!!!
NYT VAIN LIIKETTÄ PERSIISEEN, MARS MARS!!!! - Ihmettelevä mummo
Armaksen keikka Tampereella (ehdin nähdä kaikki osat Youtubesta): Lihava strippari esittää pari pornotanssia ja laulaa nuotin vierestä. Voi, jösses! Jos tuo on loistava esitys, olen minä Kiinan keisari.
- nohehheh
Tuo sindy mikä lieneekään näytti ihan olevan jumppatunnilla ja teki tuksun perässä nuo liikkeet. Kokoajan jäljessä.
- terveystarkastaja
Näytti olevan nuorella naisella samaa huulipunaa kuin Madamella itsellään, eikö tyttö ole lukenut, tai saanut muualta infoa, ettei kannata käydä samalla meikkkilaukulla sellaisen ihmisen kanssa, jolla on todettu vuosittain puhkeava huuliherpes, se nimittäin tarttuu myös huulipuikoista, joita herpesvirusta kantava henkilö käyttää.
- herppeenluoma?
terveystarkastaja kirjoitti:
Näytti olevan nuorella naisella samaa huulipunaa kuin Madamella itsellään, eikö tyttö ole lukenut, tai saanut muualta infoa, ettei kannata käydä samalla meikkkilaukulla sellaisen ihmisen kanssa, jolla on todettu vuosittain puhkeava huuliherpes, se nimittäin tarttuu myös huulipuikoista, joita herpesvirusta kantava henkilö käyttää.
Hyi olkoon. Toivottavasti huomaa varoa, Herbes tosiaan tarttuu tosi helposti ja sen kun kerran saa niin sitten se kukkii vähän väliä. Myös likaiset meikit voi levittää vaikka mitä märkärupea ja silmätulehdusta.
Omat meikit pikkulikalle!!
- ressukkaa...
Voi Tuksu raukkaa! Minua lähinnä vain säälittää miten alas ihminen voi vajota! Puuttuko tältä ihmiseltä itsekritiikki ihan täydellisesti?
- Parasta ennen mennyt:(
Pahaa tekee, kun katsoo. Ei ole itsellään Johannalla enää yhtään itsekunnioitusta. Järkyttävää, miten tekee itsestään ihan pellen. Ei muistuta Tukiaisparka Bratz-nukkea eikä Barbia. Lähinnä Muppet Shown Miss Piggyä. Mietin myös, että ei taida raasu omistaa edes kokovartalopeiliä, kun ei huomaa noiden hamosten olevan tarkoitettu ainakin 20-30 kiloa hoikemmille. Tuokin hukkuu lähes vatsamakkaroihin. Ihmisraasu.
- Rosvo vei peilit
Peilit on varastettu Jollashovista joulukuussa 2011!
- HÄMÄRÄÄ
Parasta ennen mennyt:( kirjoitti:
Pahaa tekee, kun katsoo. Ei ole itsellään Johannalla enää yhtään itsekunnioitusta. Järkyttävää, miten tekee itsestään ihan pellen. Ei muistuta Tukiaisparka Bratz-nukkea eikä Barbia. Lähinnä Muppet Shown Miss Piggyä. Mietin myös, että ei taida raasu omistaa edes kokovartalopeiliä, kun ei huomaa noiden hamosten olevan tarkoitettu ainakin 20-30 kiloa hoikemmille. Tuokin hukkuu lähes vatsamakkaroihin. Ihmisraasu.
Niinpä mutta miksi ihmiset menee katsomaan sitä?
- aivomyrskyä
Nyyh, ei mun visioimasta Princess-Johtaja-Immonen -triosta tulekaan mitään! Petri kertoi blogissaan ettei halua olla missään tekemisissä Immoskan kanssa.
- Raha hitsaa yhteen?
Ehkä keikkaraha voitelee ja pitää joukkueen jäsenet uskollisina toisilleen...
- puhesiitämistäpuute
miksi kirjoitatte noin rumasti Tukias-sisaruksist, mitä pahaa ovat teille tehneet??
Ihmisiä ovat siinä missä muutkin ja pahempiakin nähty.
Tässä pikkulandemaassa on niin vähän puheenaihetta, aina pilkata jotain- Pöyhkeät Tukiaiset
Tukiaisten edustamaa elämänmenoa on vastustettava jyrkästi ja kaikin keinoin.
- 500€
Laittoivatkohan Sofian kanssa keikkapalkkion puoliksi, niinhän sen ainakin luulisi menevän.
- ilman muuta
Tottakai laittoivat, yhdessähän he shown järjestivät.
- Viinalla pörisee
Sofia saa asumistukea ja opintotukea: ei tarvitse "maksaa" muuta kuin antamalla takahuoneen ilmaista viinaa tytölle - ja sillä hyvä.
- Valk. orjakauppa
Johanna riistää Sofiaa. Tämän on eräänlaista valkoista orjakauppaa.
- Kartsa K
Eihän kukaan tule Tuksua katsomaan SEN TAKIA, että kuvittelee hänen osaavan tanssia hienosti, idea on ihan muualla: tullaan katsomaan kuinka lihava ja kauhea se oikein onkaan !!
Sitten taivastellaan täällä, huh huh. Tekopyhää- Friikkishow
"Sirkuksen parrakas nainen."
- Punkeroinen JT
Rankkaa settiä nuo Tampereen videot, jösses!
- mitä?
Missä semmosia on?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708