HAUSKA!
http://hbl.fi/nyheter/2013-03-01/386876/ryssar-gor-sig-lustiga-over-svenskt-forsvar-se-videon
Venäläiset pilkkaavat Ruotsia *hih*
11
149
Vastaukset 11
- Koroljov
On, tavallaan.
- Ironiaa?
Mistäs NYT tuulee, kun svekoankka iloitsee ruotalaisten pilkkamisesta?
- 23t5t6
Mikäs siinä on - kyllä nimimerkki Ankdam on yhtä oikeutettu kuin sinäkin iloitsemaan kyseistä videosta. Eihän siinä pilkata Suomea.
Kui niin?? Eikös suomalaisena kuulukin vähän iloita kun ruotsalaisia pilkataan, ja vieläpä asiasta mutta ennen kaikkea tyylillä. Hauska parodia!
- luulenpa
Ankdam kirjoitti:
Kui niin?? Eikös suomalaisena kuulukin vähän iloita kun ruotsalaisia pilkataan, ja vieläpä asiasta mutta ennen kaikkea tyylillä. Hauska parodia!
Että enemmistölle on täysin yhdentekevää mitä mieltä ruotsalaisista ollaan maailmalla.
luulenpa kirjoitti:
Että enemmistölle on täysin yhdentekevää mitä mieltä ruotsalaisista ollaan maailmalla.
Luulenpa etten nyt lainkaan ymmärrä mitä sinä vain jotain sanoaksesi saivartelet.
.....mut aivan sama!
Minusta video on hauska pila. Piste!- quietKIKEbokjsuIKn
Ankdam kirjoitti:
Luulenpa etten nyt lainkaan ymmärrä mitä sinä vain jotain sanoaksesi saivartelet.
.....mut aivan sama!
Minusta video on hauska pila. Piste!No se on hyvä että hauskaa on.
- .....
Tässä on yksi esimerkki asiasta, josta ei kannata ottaa mallia Ruotsista. Nyt on Haglundilla näytön paikka. Ajaako hän Suomen puolustusvoimat ruotsalaiseen kuntoon vai pystytäänkö edes jollain tavalla uskottava puolustuskysy säilyttämään.
Ahaa, armeijaan ja maanpuolustukseen liittyviä lakejako meidän ei sitten tulekaan harmonisoida Ruotsin kanssa vaikka Tala niin kovin niiden lakien harmonoimisen puolesta puhuu?
- .......
Ankdam kirjoitti:
Ahaa, armeijaan ja maanpuolustukseen liittyviä lakejako meidän ei sitten tulekaan harmonisoida Ruotsin kanssa vaikka Tala niin kovin niiden lakien harmonoimisen puolesta puhuu?
Olenko minä vastuussa siitä, mitä mieltä Tala on? Onko Talan mielipide ns. "yleinen mielipide", jonka voi vetää keskusteluun ihan kenen kanssa tahansa keskustellessa? Aika moni on varmaan Talan kanssa eri mieltä monesta asiasta. Minä olen sitä mieltä, ettei Suomen puolustusvoimia saa ajaa alas.
....... kirjoitti:
Olenko minä vastuussa siitä, mitä mieltä Tala on? Onko Talan mielipide ns. "yleinen mielipide", jonka voi vetää keskusteluun ihan kenen kanssa tahansa keskustellessa? Aika moni on varmaan Talan kanssa eri mieltä monesta asiasta. Minä olen sitä mieltä, ettei Suomen puolustusvoimia saa ajaa alas.
"Olenko minä vastuussa siitä, mitä mieltä Tala on? Onko Talan mielipide ns. "yleinen mielipide", jonka voi vetää keskusteluun ihan kenen kanssa tahansa keskustellessa"
Tuskin mutta olet vastuussa nikistäsi joka koostuu rivistä pisteitä. Hitostako sitä silloin tietää kenen ja minkä kanssa sitä puhuu. Rekisteröi itsellesi nikki niin mielipiteesi voidaan sitten oppia tunteman ja yhdistää nikkiisi. Turha täällä on nikittömänä kiukutella jos joku "ei tiedä kuka on" tai mitä edustaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421660- 1541134
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi345977- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7621Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591