Joskus tunsin iloa ajatellessani sinua - se tunne kun soitit ja kuulin äänesi... Perhosia vatsassa, kun olit tulossa käymään. Kestohymy kasvoilla sen jälkeen päiväkausia.
Välimme menivät poikki, mutta luulin niiden korjautuneen. Kuitenkaan et antanut enää yhteystietojasi minulle, enkä saa siis ottaa sinuun enää yhteyttä. Et ole pitänyt enää itsekään yhteyttä minuun, ja oletan että nyt olet lopullisesti hylännyt - jätit vain kertomatta asian laidan minulle. Kai olet löytänyt jonkun uuden ja paremman, minähän olin kai vikoja täynnä.
Ajattelen sinua edelleen päivittäin, mutta nyt tunnen pohjatonta surua. Loppuukoo tämä koskaan?
Loppuuko ikävä koskaan?
13
425
Vastaukset
- vanhahko mies
Jos olet tunne-elämältäsi normaali, etkä läheisriippuvainen, muistoihin takertuva..ikävä menee ohi alle vuodessa. Jäljelle jää muisto, joka sekin hiipuu ajan myötä.
- Huokaus...
Miksi sen aina pitää olla joku luonnevika, jos ei kykene pääsemään yli? Tai no joo - kuten sanoin, olen kai vikoja täynnä, joskus tuntuu ettei minussa muuta olekaan.
Kyseessä kuitenkin monen vuoden ystävyyssuhteen -nimellä kulkenut juttu, johon kyllä liittyi "jotain muutakin" kun vaan ystävyyttä. Ja miten minä pääsen yli, kun välit on ilmeisesti katkaistu sanomatta edes asiasta minulle? En minä voi tietää missä tässä taas mennään, kun yhteyttä ei saa eikä pysty ottamaan ja kysymään häneltä itseltä suoraan... Miksi joillekin on niin helppoa käyttää toisia omiin tarpeisiin ja hylätä kuin joku rukkanen sitten kun ei enää tarvi? - ketään uutta ei ole
Huokaus... kirjoitti:
Miksi sen aina pitää olla joku luonnevika, jos ei kykene pääsemään yli? Tai no joo - kuten sanoin, olen kai vikoja täynnä, joskus tuntuu ettei minussa muuta olekaan.
Kyseessä kuitenkin monen vuoden ystävyyssuhteen -nimellä kulkenut juttu, johon kyllä liittyi "jotain muutakin" kun vaan ystävyyttä. Ja miten minä pääsen yli, kun välit on ilmeisesti katkaistu sanomatta edes asiasta minulle? En minä voi tietää missä tässä taas mennään, kun yhteyttä ei saa eikä pysty ottamaan ja kysymään häneltä itseltä suoraan... Miksi joillekin on niin helppoa käyttää toisia omiin tarpeisiin ja hylätä kuin joku rukkanen sitten kun ei enää tarvi?Itselle kävi niin, että hylättiin sanomatta että on hylätty. Joten laitoin yhteydet poikki. Mitä järkeä antaa yhteystietoja sellaiselle jota ei kiinnosta mitä toiselle edes kuuluu? Aivan kuin itsellä olisi ollut vain "tiedonanto"-velvollisuus. Mikä se sellainen suhde on? Yksipuolinen. En halunnut jäädä "roikkumaan". Siksi piste kaikelle. Mitään viitteitä irl ei ole ollut siitä että häntä kiinnostaisi korjata suhdetta, "aloittaa uudestaan". Aina on jokin keino ottaa yhteys, jos TODELLA haluaa. Näin nyt eteenpäin. Muuta sisältöä elämään.
- ...
Kyllä se ikävä loppuu, kun sisäistät sen, että toinen ei enää sinua halua.
- mmmiiiikkk
siinäpä sokea taluttaa toista sokeaa
- 157158
joskus käy niin, että jompikumpi "suhteen" jälkeen alkaa tuntea jopa vastenmielisyyttä toista kohtaan, ei halua kuulla, nähdä toisesta mitään. Ja lopuksi unohtaa kokonaan, täydellinen välinpitämättömyys
- Huokaus...
Mutta kun hän taas kävi luonani jokusen kerran pitkän välirikon jälkeen, otti itse yhteyttä ja luulin että välit on nyt korjattu. Silti ei antanut esim. puhelinnumeroaan tai muutakaan kanavaa mitä kautta kysyä vaikka joskus että miten menee.
En olis viestiä ollut laittamassa koko ajan jos ollenkaan edeltäpäin kun kerta mun yhteydenotot oli niin ei - toivottuja, mutta olisi ollut vaan ajatuksen tasolla mukavaa tietää, että siihen on mahdollisuus, jos joskus tarvii ja on oikeasti jotain asiaa.
Tämä meidän suhde oli vähän hankala ja hankalasti määriteltävissä, mutta kuitenkin hän tietää että rakastan häntä. Siksi vaan niin hemmetin julmaa, kun ei tyypistä mitään kuulu, enkä tiedä missä mennään, vaikka viimeksi kun hän luotani lähti, erottiin ihan hyvissä tunnelmissa.
Vaikka toinen kuinka vastenmieliseksi muuttuisi syystä tai toisesta, niin voisi kai hänelle edes kertoa, ettei tahdo olla enää tekemisissä, ja antaa toiselle mahdollisuuden vaikka muuttua ja korjata käytöstään - kertoa oman kantansa asioihin, jos siinä jotain vikaa on ollut. On vaan hirveän julmaa jättää toinen ihminen epätietoisuuteen tyhjän päälle roikkumaan.
En pitänyt häntä alunperin julmana ihmisenä, en oikein vieläkään jaksaisi ja haluaisi uskoa hänen olevan niin kylmä. - ....................
Voi vitsi, mikä teksti ja mielipide.
Hehe.heeeeeee. - Eipä ärsytä minua
.................... kirjoitti:
Voi vitsi, mikä teksti ja mielipide.
Hehe.heeeeeee.Minun mielestä toi on ihan sopivaa tekstiä Ikävä-palstalle.
- kysyn vaan
Huokaus... kirjoitti:
Mutta kun hän taas kävi luonani jokusen kerran pitkän välirikon jälkeen, otti itse yhteyttä ja luulin että välit on nyt korjattu. Silti ei antanut esim. puhelinnumeroaan tai muutakaan kanavaa mitä kautta kysyä vaikka joskus että miten menee.
En olis viestiä ollut laittamassa koko ajan jos ollenkaan edeltäpäin kun kerta mun yhteydenotot oli niin ei - toivottuja, mutta olisi ollut vaan ajatuksen tasolla mukavaa tietää, että siihen on mahdollisuus, jos joskus tarvii ja on oikeasti jotain asiaa.
Tämä meidän suhde oli vähän hankala ja hankalasti määriteltävissä, mutta kuitenkin hän tietää että rakastan häntä. Siksi vaan niin hemmetin julmaa, kun ei tyypistä mitään kuulu, enkä tiedä missä mennään, vaikka viimeksi kun hän luotani lähti, erottiin ihan hyvissä tunnelmissa.
Vaikka toinen kuinka vastenmieliseksi muuttuisi syystä tai toisesta, niin voisi kai hänelle edes kertoa, ettei tahdo olla enää tekemisissä, ja antaa toiselle mahdollisuuden vaikka muuttua ja korjata käytöstään - kertoa oman kantansa asioihin, jos siinä jotain vikaa on ollut. On vaan hirveän julmaa jättää toinen ihminen epätietoisuuteen tyhjän päälle roikkumaan.
En pitänyt häntä alunperin julmana ihmisenä, en oikein vieläkään jaksaisi ja haluaisi uskoa hänen olevan niin kylmä.Miten helvetissä käytöksesi muka pystyisit korjaamaan??
Tai tekosi hyvittämään?
- .......
EI näköjään.
- ihmettelen 0
Jos olette olleet väleissä, niin ei kai ole mikään kynnys jutella.
- niinpä niin taas
Muisteleppa miten ja miksi ne välit menivät poikki =D
Ei varmasti kauheesti tarvi selitellä sulle mikset saanut yhteystietoja..vaikka kyllä sun frendis on sul noi kertonut kaikkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926