MIkä on kun ei suomalaiset osaa lausua sanoja niin, että niistä saisi selvää. Vika on ollut aina kotimaisissa elokuvissa, joita katsoessa täytyy volyymit laittaa täysille jotta ne hiljaisimmatkin tavut kuulisi.
Tuskin oma kuuloni niin huonoksi on mennt???
Vai mitä te kuulette sen naisen sanovan Taffelin hölläillään mainoksessa? Nainen ajaa autoa ja heittää kaulahuivinsa pois. Pelkääjän paikalla mies pelkää ... mitähän?
Eikö mieskään saa sanoista selvää??
Tämä nyt tuli SUB:n alle koska tuo mainos oli SUB:lla :-)
Suomalaisten lausuminen
RafaelTaffeli
1
122
Vastaukset
- maisteri m
Hyvä kun otit tämän puheeksi,sillä luulin,että olen sairastunut johonkin dementiaan sillä en ole saanut kotimaisten leffojen sanoista selvää kaikista.Toinen mistä en saa selvää sanoista on kotimaiset kuorolaulut,joista ei sitten ainuttakaan sanaa erotu selvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996