Näin saat kortin ?

Totuus999

8

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoja kyssäreitä

      Aika helppoja, kun 11 vuotiaatkin sen saavat tentin läpäistyä.

      • 13v

        Kuusivuotiaat lapset ovat kisailleet sakin maailmanmestaruudesta joten sakki lienee ihan helppo peli.
        Älä halveksi 11 vuotiaita - useimmat niistä saattavat olla sinua älykkäämpiä!
        Kortin suorittaminen on toisille helppo nakki, toiset taas joutuvat yrittämään useamminkin. Älä ota kantaa jos et ole itse korttia tenttinyt. Kuulopuheet kun tuppaavat olemaan ihan jotain muuta kuin totta.


    • tehnyt

      60 kysymystä ja 8 saa maksimissaan olla väärin. Kyllä siitä läpi pääsee jos jaksaa lukea oikeista asioista mutta vaikea jos ei yhtään tiedä asiasta.

    • helppoja kyssäreitä

      En minä lapsiani halveksi, mutta tunnen poikani. laiskansutkea nassikka ja läpäisi 3 virheellä tutkinnon, joten ei ole vaikea.
      Mistä päättelet, että mielipiteeni perustuu kuulopuheisiin?

      • 13v

        Jos vastaisin sinulle vielä kerran samalta tasolta niin kysyn edelleen: Koska kuusivuotiaat lapset kisaillevat sakin maailmanmestaruudesta onko sakki liian helppo peli? Pitäisikö sääntöjä muuttaa?
        Tai onko juoksu liian helppo kilpailulaji kun jalaton Oscar Pistorius hakkaa siinä suurimman osan maailman ihmisistä - niin sinut kuin minutkin?
        Vaikka poikasi mielestäsi on laiskasutkeaa sorttia ei hän kuitenkaan ole mikään yleispätevä mittapuu oikeastaan mihinkään. Mutta laiskansutkeudestaan huolimatta hänellä on lahjakkuuksia.
        Onnea pojallesi - ei moni aikuinenkaan läpäise tuota tenttiä noin hyvillä arvosanoilla.


    • helppoja kyssäreitä

      No minäkin vähän tarkennan taustaa. Koe on helppo ja suunniteltu niin, että mahdollisimman moni läpäisee sen, kunhan tietää tietyt perusasiat.
      Olen noita kokeita vetänyt aikanani kymmenkuta vuotta, eräässä Rhy:ssä.

    • west1

      Ei sen tutkinnon ole tarkoituskaan olla erityisen vaikea. Riittävät tiedot niin homma on ok. Ei metsästäjätutkinto ole mikään test,i jonka vain osa väestöstä läpäisisi.

    • E=MC.....

      Tokalla läpi ja siinäkin 5 väärin.

      Ei pidä tuudittautua, että se olisi helppo, koska tietoa vaaditaan aika paljon.

      Mielestäni se ei ole helppo, sen ei tarvitse olla helppo, eikä se saa olla helppo.
      Jos on kokeita vetänyt, muuttuu suhde asiaan aivan erilaiseksi, kuin uudella tulokkaalla. Pöätee muihinkin tentteihin, kokeilkaa vaikkapa "helppoa" saaristolaivurin tutkintoa.

      kaikki on suhteellista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe