Kiva olla taas täällä Toyota-palstalla. Tämä vahvistaa taas uskoa siihen, että olen tehnyt järkevän valinnan.
Olen jälleen löytänyt moraalini
12
93
Vastaukset
- Mitähän sun
moraaalillasi on tekemistä täällä olosi kanssa?
- ikä ja ÄO 65??
Aloittaja tuntuukin olevat todella älykäs ja fiksu, kuulut tosiaan meille.
- _Toyota4ever_
Sopii tosiaankin näiden muiden provojen joukkoon.
- ex-ford
No onhan täällä muitakin fiksuja.
- _Toyota4ever_
Juuri näin. Nämä vähämielisten lapselliset provokaatiot vain lisäävät lojaalisuuttani Toyotaa kohtaan. Aiemmin ajattelin jopa merkinvaihtoa, mutta seurattuani näitä palstoja olen muuttanut mieleni. Ei enää koskaan mitään volkkarin tai fordin rämää.
- Nykyään onnelliset
Tämä on juurikin näin. Aivan ihana viesti. Ja kovasti vain toivotamme tsemppiä muiden merkkien kannattajille.
- Ex-VW
Samoilla linjoilla olen. Kiva kun täällä on myös asiallista keskustelua Toyotasta, eikä pelkkiä pikkupoikien provokaatioita.
- Hieno päivä taas
No kyllä taas kelpaa. Kaksoisvoitto kestävyystestissä on harvinaista herkkua.
- Menetetty maine
Lue nyt se iltiksen juttu anjoviksesta. Voi tojoa. Voi surkeuden surkeus.
- pläää
paaliin vaan kaikki hel..tin tojot niin maailma pelastuu
- plää plää vaan
Ottaako noin koville Toyotan hyvä laatu, hinta/laatu suhteeltaan lyömätön siihen perustuu maailman myydyimmän auton titteli.
Haittaks se?
Ai niin ja sinähän voit ostaa minkä merkkisen auton vaan, mutta turhaan sä täällä pahaa mieltäsi purat. Et pysty vaikuttamaan toyotan myyntiin mitenkään vai luuletko tosissasi että tätä palstaa lukee edes promillen verran auton ostajista...herää todellisuuteen.
- pläää
herää ite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914