Kotimaa 1.3.2013 klo 12:24 | päivitetty 1.3.2013 klo 13:10
Rinnevaaran virasta pidättäminen kuivumassa kasaan
Heinolan kaupunginjohtajan virantoimituksesta pidättämistä on tarkoitus käsitellä tänään. Kaupunginhallituksen puheenjohtajan Hannele Rämön mielestä päätökselle ole perusteita. Raili Hildénin mukaan asia saattaa jäädä käsittelemättä aikataulullisista syistä.
Näin Oulu YLE
Ei tainnu löytyä perusteita.
Toivotaan että julkisuuskuva paranee, on sitä lokaa silmille tullutkin!
Kuivuu , kuivuu
36
324
Vastaukset
- jees.
Ja nyt porukalla Puolukkaan.
- opiksi otettava
Kuivuu ,niin täälläkin. Jo on aikakin . Tarpeeksi sohittu.
- Lujaa menee
- Ei ole mitään mieltä viedä huhtikuussa samaan valtuustoon esitystä sekä tilapäisestä virasta pidättämisestä että esitystä lopullisesta virasta pidättämisestä, Hildén .
Että näin, repikää siitä!- lujaako
Mikä vi¨¨n hilden ja ja mitä siitä pitäis repiä?Ja mitä se meille nkuuluu?
- Hildeeni tietää
Tuntuu Hildeeni olevan järki-ilmmeisiä!
- mummi.
Voi pojat kostuu se vielä,,,
- huru--ukko.
mummi. kirjoitti:
ettäkö ihan ilman apuja?
- 3-17
mummi. kirjoitti:
niinpä, tummelilla homma hoituu
- Niin poijat
Kiihkoa, kiihkoa!!!
- PULINAT POIS
Laittomia oli viime valtuuston päätökset, tulette sen näkemään.
- paljasta jo
kerro ihmeessä mitkä päätökset laittomia?
- paljastaja
Ei päätökset muutu laittomiksi sen vuoksi että joku luulee tai on sitä mieltä. Olisihan se erikoista jos valtuuston kaikki päätökset olisivat laittomia.
- väärin sammutettu
paljastaja kirjoitti:
Ei päätökset muutu laittomiksi sen vuoksi että joku luulee tai on sitä mieltä. Olisihan se erikoista jos valtuuston kaikki päätökset olisivat laittomia.
Tutustukaapa sähköisen viestinnän tietosuojalakiin (516/2004) mitä siellä sanotaan sähköpostien luottamuksellisuudesta...
Eihän kenenkään yksityisiä kirjeitäkään saa valtuuston kokouksessa esitellä, niin ei myöskään sähköposteja.
- tulevaisuus edessä
Minun puolesta Rinnevaara sais pysyä Heinolassa, kun kerran sinne meni.
Ja täällä pyhäjärvellä palataan normaaliaikaan. ja tälle episodille piste.
Uusi Kaupunginjohtaja virkaan,
Kuntapäättäjät heille kuuluvaan työhön. - stopp
Voi pyhä jytky. Kumpa jo palattas. Kuinka kauan annetaan vedättää näillä asioilla kuin asioilla .Pyssäyttäkää ennenkuin menee vielä enemmän laitapuolen kulkupuolelle.
- tulevaisuus edessä
Alkaa Tuon Rinnevaaran eroasiassa tulla jo mitta täyteen.
Kun kerran on irtisanoutunut, ja mennyt muualle, niin mitä täällä enää tällaista sirkusta pidetään . Selvässä asiassa.
Kaikkein hölmöin sakki työntämällä työntää erorahaa, johtajana entinen kaupunginhallituksen puhenjohtaja. - lääkitys kuntoon.
tulevaisuus edessä kirjoitti:
Alkaa Tuon Rinnevaaran eroasiassa tulla jo mitta täyteen.
Kun kerran on irtisanoutunut, ja mennyt muualle, niin mitä täällä enää tällaista sirkusta pidetään . Selvässä asiassa.
Kaikkein hölmöin sakki työntämällä työntää erorahaa, johtajana entinen kaupunginhallituksen puhenjohtaja.Kohta palaa päreet mokoman takia.
- tulevaisuus edessä
lääkitys kuntoon. kirjoitti:
Kohta palaa päreet mokoman takia.
Se on hyvä jos saat vihdoinkin lääkityksesi kuntoon.
Ja alat ajatella sillä aivolohkolla, jolla tehdään järkeviä päätöksiä.
Hyvä, kun olet tullut viimein samaan johtopäätökseen, että tämä sirkus Rinnevaaran kohdalla on Pyhäjärvellä turha.
Kun on hakenut, ja päässyt uuteen virkaan,, hölmöä täällä on itkeä tällaisen perään.
Jos hän ei ole kyennyt hoitamaan kunnolla uutta virkaansa, ei se ole pyhäjärvisten vika.
Täällä osa miehistä jotenkin hurahti päästään sekaisin ensimmäiseen naispuoliseen kaupunginjohtajaan.
Kannatan että kaupunginjohtaja on vastedes mies.
- kuttaperkka
"Edellinen Heinolan kaupunginjohtaja Komonen on kirjoittanut, että viimeisen johtaja vuotensa aikana hänellä ei ollut minkäänlsisia mahdollisuuksia työskennellä. Hänen ylitseen käveltiin ja syrjäytettiin kaiksesta päätöksenteosta. Hän oliki lähes vuoden sairauslomaalla ennen Rinnevaaran tuloa. Ehkäpä oli aiheellista Heinolalaisten miettiä, missä se isoin mörkö oikein luuraa."
Samaa vois miettiä täälläkin...- Missä vika
Eipä pystynyt Rinnevaara hoitamaan asiaa kuntoon!
- muutama viikko
Nykyinen ei ole ollut aivan niin pitkää vielä
- tulevaisuus edessä
Pietiäinen lähtiessän sanoi, ettei ala lasten kanssa leikkimään, tarkoitti edellistä kaupungihallitusta.
- suden-nahkapuku
tulevaisuus edessä kirjoitti:
Pietiäinen lähtiessän sanoi, ettei ala lasten kanssa leikkimään, tarkoitti edellistä kaupungihallitusta.
Pietiäisestä ei ollut epä-kohtien esille nostajaksi puuttui rohkeus, tanssi
niin kuin tanssitettiin aikansa,ja poistui.
Mikäli olisi puuttunut rohkeasti vaikka siihen kuuluisaan kenttään,,, jahtaajat
olis hänenkin perässään. Näin minä väittäisin, edellisellä kaupunginhallituksella
ei ollut asian kans mitään tekemistä ....
Pekka P taisi kuulua siihen leikkiryhmään, jotka jäi kokoustaan oikean
valtuustokokouksen jälkeen aikanaan.....moni varmaan sen muistaa.
Pahus kun tuli vahingossa ulos namosta....minä oon sammoo mieltä ku ..... - hyvä jatkaa
suden-nahkapuku kirjoitti:
Pietiäisestä ei ollut epä-kohtien esille nostajaksi puuttui rohkeus, tanssi
niin kuin tanssitettiin aikansa,ja poistui.
Mikäli olisi puuttunut rohkeasti vaikka siihen kuuluisaan kenttään,,, jahtaajat
olis hänenkin perässään. Näin minä väittäisin, edellisellä kaupunginhallituksella
ei ollut asian kans mitään tekemistä ....
Pekka P taisi kuulua siihen leikkiryhmään, jotka jäi kokoustaan oikean
valtuustokokouksen jälkeen aikanaan.....moni varmaan sen muistaa.
Pahus kun tuli vahingossa ulos namosta....minä oon sammoo mieltä ku .....Minä ymmärrän Pietiäistä, edellinen kaupunginhallituksen puheenjohtaja kun ei muuta saanut aikaan kun kunnalle vahinkoa, niin ei tällaisen kanssa kannata alkaa hiekkalaatikkoleikkiä.
Onneksi hän tippui vaaleissa ulos kuvioista. Nyt voi leikkiä omalla hiekkalaatikolla, kun ymmärtää asemansa.
- hyvä ämpäri
Hyvä ämpäri
- pyhäjärven malli
Mistä tiedät, että tarkoitti 2009-2012 hallitusta.
Hän oli muuten kurkkuaan myöten täynnä JT,n ja hänen kamarineitojensa- sekä herrojensa jatkuvaa kampitusta ja johtamiseen puuttumista.
Minä tiedän.- ei sanomalla väliä
se on sama, kumpi pää sustakin puhuu.
- korkki kiinni
Sinun viestisi "pyhäjärven malli " on uskottavampi, kuin "suden-nahkapuku tai hyvä jatkaa" jotka ovat saman henkilön viestejä..ihan selvästi.
Pietiäinen oli sopiva saunaseuramies, kippis.- loiske käy
Kannattaa sun käydä vessassa välillä.
Alkaa keltainen neste nousta näkökenttään.
- korkki kiinni
Olenko jotenkin IHOLLAsi?
En pyytele anteeksi sinulta sitä, mitä kirjoitan tai mistä tiedän enemmän kuin ..hm sinä.- harhaluuloja
Sä et tiedä yhtään mitään.
Siin on kaksi eri asiaa tietää, tai luulla tietävänsä, ja sä kuulut jälkimmäisiin, voisiko sanoa jälkijunaan.
Siinä on jo jotain, kun ymmärtää, ettei tiedä, mutta sä et edes sitä ymmärrä.
- pääläri-erkki
Joko pääsöö puolukkaan toverit?
- kieli ulkona
Onko täällä baanalla 2004-2008 hallituksen ihailija, kun noin kovin mitätöimään pyrkii .( tai itse istunut9
semmottii tyyppeä sanotaan perseennuolijoiksi.- lauteilla.
Ja vielä Naisten puolella.
- yleisessä saunassa
ei kai vain MLK?
- nauraa katketakseen
Hahaa,,, kieli ulkona ja naisten puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646175Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813796Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242811- 232340
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422231Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61699Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85131281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201256- 331248