Itse kävin kerran psykoosilääkityksen läpi, en enää. Lopetin omaan tahtiin salaa ennakkoon. Sen jälkeen olen käynyt psyykkiset episodit läpi ilman lääkkeitä ja selvinnyt. Mikään ei ole ollut kauheampaa kuin psykoosilääkitys (Risperdal ja Zyprexa). Kauheampia psyykkisä olotiloja en ole tuntenut kuin niiden käytön aloittamisen jälkeen. Psykoosi on helppo nakki, oli se kuinka vahva tahansa.
Itse asiassa psykoosin läpikäydessä ilman lääkkeitä oppii itsestään todella paljon ja vahvistaa mieltään. Sen sijaan neuroleptilääkitys heikentää mietä ja saa sen häilyväksi. Omaisille ja hoitohenkilökunnalle on tietenkin helpompaa että olet hiljainen, heikko ja apaattinen. Itse olen selvinnyt psykooseseista läpi, vaikka hoitohenkilökunta väitti että ilman lääkkeitä näin ei käy, tai jäät lopullisesti psykoositilaan. Itsellä päin vastoin psykoosit ovat vahvistaneet mieltä ja tuoneet paljon uutta näkemystä elämään. Psykoosissa tunnet todella vahvasti ja koet uusia asioita.
Psykoosilääkitys kerran EI ENÄÄ !!!
8
180
Vastaukset
- psykonautti oon
ja olen toisen syyn takia käynyt magneettikuvauksessa, jossa ei useista psykooseista huolimatta löydetty mitään epänormaalia. Psykoosi ei siis tuhoa aivoja! ja muutenkin olen täysin normaali huolimatta kokemistani useista psykoosiepisodeista joissa olen kokenut todella järisyttäviä ylimaallisia kokemuksia. Lääkitys aivot tuhoaa, ei itse psykoosi. Uskokaa tähän, niin selviätte.
- samoin,
Psykoosissa nytkin, mutta en enää noita myrkkyjä suuhuni laita. Saan oloni kuriin käsittelemällä nämä asiat ja hyväksymällä ne.
Tämä todellisuus ei ole sellainen kun meidän halutaan uskoa.
Sallittuahan olisi olla "uudestisyntynyt kristitty", mutta muunlaisten psykoosien ollessa kyseessä olet pakkolääkittynä.
Minulla nämä 'oireet' myös (jos tarkoitit tuolla ylimaallisilla tätä) materialisoituvat ympäristöön, muutaman kerran myös muiden nähtäväksi. Erityisesti eläimet tuntuvat olevan perillä missä mennään. - ......
Joo kokee uusia asioita kun äänet käskee tappamaan. Vankilassa on varmaan kivaa?
- verita8
Tavallisen pulliaisen kirjoitusta. Kaikki normaalit luulee että kaikki skitsot ovat jotenkin vaarallisia. Ainoa tietämys mitä heillä on psykoottisista ihmisistä ovat kliseiset kauhuelokuvat.
- Auringonlapsi.
verita8 kirjoitti:
Tavallisen pulliaisen kirjoitusta. Kaikki normaalit luulee että kaikki skitsot ovat jotenkin vaarallisia. Ainoa tietämys mitä heillä on psykoottisista ihmisistä ovat kliseiset kauhuelokuvat.
Niin ja Kauhajoen tapaisi murhenäytelmiä tai "kauhuelokuvia" saadaan syöttämällä teineille mielialalääkkeitä, jolloin he eivät enää pysty kontrolloimaan tunteitaan eivätkä käytöstään. Tulee hällä välilä asenne ihan kuin joillain maniassa... manian ja psykoosinkin saa aikaan rukkaamalla aivokemioita tarpeeksi pitkään ja jättämällä ihminen ilman terapiaa ja henkistä tukea oman onnensa nojaan. Näin Suomessa tehdään jatkuvasti lisää mt-potilaita. Nyt jopa maikkarin uutiset kertoi kuinka masennuslääkereseptin saa liian helposti ja ilman terapiaa. Se liitettiin juuri kouluampumisiin mistä on salaliittoteoreetikot puhuneet jo ainakin vuoden. Nyt asia myönnetään yleisesti uutisissa. Vielä kun saataisiin toimiva lääkkeetön tukiverkosto jossa pääosassa olisi ihminene ja hänen ihmisarvonsa eikä niinkään taloudellinen hyöty yhteiskunnassa. Se hyöty tulee kyllä ajan kanssa itsestään, jos annetaan ihmisen rauhassa löytää itsensä ja oman tarkoituksensa eikä hoputeta orjatöihin 9 euron päiväpalkalla ihan kuin se työ ihmisen parantaisi, kun kyseessä on ihmisarvon menetys.
- ........
verita8 kirjoitti:
Sori, mutta minulla on kyllä todettu skitsofrenia. Teininä oli erittäin voimakas sivupersoona, joka oli myös erittäin agressiivinen. Onneksi mitään ei tapahtunut, mutta olisi voinut.
- ei sinne vankilaan
vielä niistä äänistä joudu, vasta kun menet tekemään niiden mukaan joudut sinne.
- pelkkä SSRI
SSRI ei yksin aiheuta tuota murhaajaksi ryhtymistä, vaan tuossa Kauhajoen tapauksessa on tunnistettavissa piirteitä mielenhallinnasta. Elektroninen mielenhallinta ja äänien päähän syöttäminen on ollut mahdollista jo kymmeniä vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760