Ensinnäkin olen siis aikuinen nainen. Tunsin niin kovaa seksuaalista vetovoimaa erästä miestä kohtaan, että kun näin hänet, menin täysin paniikkiin, hermoilin, ahdistuin, enkä osannut enää puhua. Täysin järjetöntä. Voiko aikuiselle käydä näin. Vai onko kyse silloin vain niin kovasta vetovoimasta. Tällaista ei ole sattunut minulle koskaan aiemmin.
ihastus ja paniikki
10
394
Vastaukset
- ,.,.
Voi käydä ikään katsomatta.
- kuin teini taas
Mistä se kertoo, että käy tuolla tavoin?
- .........
Minulle on käynyt noin kahdesti, joudun välttelemään miestä sen vuoksi. :/ Ei kai se kummempia kerro, hormonit vinksallaan ja ajattelu jäätyy.
- voi köydä.
mullekin tuli tuollainen teini-ihastus aikuisena. Hurja kokemus. Vetovoima on vain liian voimakasta, silloin käy noin.
- kuin teini taas
Se tunne oli ahdistava. Tuijottelimme lähietäisyydeltä toisiamme silmiin ikuisuuden, tai siltä se tuntui. Minä oikeasti tärisin hermostuksesta ja olin aivan sekaisin. En pystynyt puhumaan hänelle juuri mitään ja vain tuijotin hänen silmiään. Hän puhui minulle ja yritin jotain vastailla. Lopulta vain katsoimme toisiamme. Hän nauroi minulle jälkikäteen, ettei ole koskaan nähnyt niin jännittynyttä naista.
- Vanhakin nuortuu
Nainen käyttäytyy noin seurassani. Tykästyin, mutta on ongelmallista kun nyt ei pysty lähestymään normaalisti. Olisi kuitenkin mukava olla yhdessä ja vaihtaa ajatuksia.
Välillä tulee mieleen onko itsessä jotain vikaa. En ole sitä vain viellä keksinyt.
Hyvä että kerroitte samanlaisista vaikeuksista. Miten tästä pystyisi pääsemään yli?
Se tässä viellä jännittää, kun en haluaisi muiden huomaavan välillämme olevaa ahdistavaakin kasvavaa ongelmaa. Tykkään kuitenkin hänestä niin paljon etten haluaisi luopua edes ajatuksesta saada nauttia hänen seurastaan ja upeasta olemuksestaan.
Jotenkin tämä on tarttuvaa käytöstä ja olen luisumassa saman kaltaiseen välttely "tekniikkaan" vaikkakin haluaisin nauttia hänen katseistaan upeilla tummilla silmillä. - ,.....,
Voi käydä noin vanhemmallekin naiselle. Varmaan keväällä vaikutusta ja nuoremmalla miehellä koska itselleni on viime aikoina käynyt jotain vastaavaa. Ihan työolosuhteissa ja on puhuttu lähinnä vain työasioita mutta kun olen seisonut liian lähellä erästä miestä ja katsonut silmiin, se on aiheuttanut sanoissani sekoilemista. No, tämä nuorempi mies varmaan vaan nauttii aiheuttamastaan hämmennyksestä. Siitäkin huolimatta hakeudun seuraansa aina kun mahdollista, mutta välillä olen vältellyt katsetta ja seisonut/istunut "turvallisen välimatkan päässä". Huoh.
- saatu ja annettu
Jos saisitte säännöllisesti mu.lkkua, ei noita tuntemuksia tulisi. Johtuu vain ja ainoastaan puutteesta.
- ,....,
Se voi olla..Mutta ei mulla kaikkien miesten kanssa tulee samaa fiilista, vain tuon yhden.
- hurmuripoika mä oon
Kuule ylläripylläri pyy, sun kirjoitukset alkaa kaikki aina samalla tavalla "siis olen" ja päättyy aina samalla kysymys tavalla "voiko, vai"- Et osaa esittää kunnolla naista ja turha sinun on aina tehdä noita samanlaisia aloituksia muka naisena ja eri sellaisena, kun itse niihin kuitenkin vastaat tai joku muu siellä ylläpidossa, en tiedä mutta näihin feikkialoituksiin jo kyllästyneenä ei mulla muuta, meen ulos.
siis, olen mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750