Olen syönyt nyt reilu 2,5v. Trileptalia 600mg 600mg.
Nyt vuosikontrolli verikokeissa hb115.. Normaalisti mulla ollut vähän päälle 140.
Onko jollain muulla Hb laskenut "oudosti" Trileptalin aikana?
Trileptal ja anemia?
ebbaaaaa
1
212
Vastaukset 1
- Na, K, Hb
Ennen Trileptalia minulla Hb oli minulla 155, nykyään noin 130. Liikunta nostaa Hb:tä rautapitoisen ruokavalion lisäksi. Olen havainnut omalla kohdallani tuon liikuntamäärän vaikutuksen.
Natriumin ja kaliumin puute ovat yleisiä Trileptalin käyttäjillä. Kannattaa vuosittain tarkistaa myös suolat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2251928
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601134- 20975
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124675- 37646
Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤221640Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa197585- 50408
- 38408
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42402