Tilanne on tämä: Kaksi tytärtäni ovat valmistumassa tänä keväänä ylioppilaaksi ja äitiä heillä ei ole ollut sen jälkeen kun täyttivät kaksi, joten olen kasvattanut lapseni yksin vailla äitiä.
Tytöt puhui toissapäivänä, että ajattelivat ostaa minulle lyyran ja sitten mietittiin yhdessä voiko niin edes tehdä, koska en kuitenkaan ole äiti ja lyyra on vissiin vain niille tarkoitettu? Rikkoisiko se jonkin sortin etikettiä tms?
Minulle tämä ei ole kovinkaan iso juttu (vaikkakin hieno ajatus) mutta tytöt haluaisivat kovasti kuitenkin semmoisen hankkia ja enhän minä ole mikään sitä kieltämään!
Äidinlyyra isälle?
yh-iskä!
1
155
Vastaukset
- lyyralakki
tämmöisen kyselypalstan jossa lyyrasta on joku kysynyt, löysin googlettamalla:
http://www.ts.fi/teemat/extra/1074205035/Aimo Massisen kyselypalsta Aimo Annos Ketka voivat kayttaa yolyyraa
Mitään virallisia ohjeita ja sääntöjä (etikettiä) ei siis ole. Mutta hienoja tyttöjä on sinulla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1022204Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1142001Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.3021990Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441791Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2091647- 371435
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291255Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941153Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤701150- 521089