Moikka kaikki fretti-ihmiset!
Fretit on ihania eläimiä vai mitä? Mulla ittellä on 5 kuukautta vanha poika fretti, enkä pystyis elää ilman sitä! Mulla olis pari kyssärii...
Onko fretillä pakosti oltava kamu?
Voisko Tampereelle jossain välissä järjestää fretti tapaamisen?
Kitti:ToTo:o
P.S. tää viesti on varmaa jo jossain, mut en tiiä missä!
ToTo kyselee...
9
472
Vastaukset
- viivi76
ei välttämättä mikäli pidät fretillesi paljon seuraa ja sillä on virikkeitä mutta lajitoveri on lajitoveri jonka kanssa on mukava peuhata silloin tällöin, nukkua ja keksiä kaikkea jäynää omistajalleen. Koska mielestäni ihminen ei pysty täydellisesti korvaamaan lajitoveria.
Yksinäisestä fretistä tulee kovinkin helposti apaattinen.
Vai, että frettitapaaminen voishan tuota harkita laittele tulemaan mailia asiasta. [email protected]- ToTo(hanze)
Kiitti vastauksista :)
Nii siitä fretti tapaamisesta Tampereella... joku rauhallinen olis kiva :) Mis päin Suomee itse asut? Tartteeko ToTon olla leikattu ennen kun sen voi ottaa tapaamiseen? (ei oo viä aika) Olis kiva et sinne tulis suhtkopaljon väkee.
Kiitti: ToToRo-fretti - viivi76
ToTo(hanze) kirjoitti:
Kiitti vastauksista :)
Nii siitä fretti tapaamisesta Tampereella... joku rauhallinen olis kiva :) Mis päin Suomee itse asut? Tartteeko ToTon olla leikattu ennen kun sen voi ottaa tapaamiseen? (ei oo viä aika) Olis kiva et sinne tulis suhtkopaljon väkee.
Kiitti: ToToRo-frettiasun tampereella ja laittele viestiä mailiin asiasta
- salla
Niin fretit on aiwan ihania eläimiä:)
Itselläni on kaksi frettiä Nasu ja Wilma- viivi76
frettitapaamisista Tampereella otan mielelläni vastaan ehdotuksia esim. paikka, aika jne. mailia voi minullekin päin laitella tai soitella.
Meiltä on lyhyt matka joka paikkaan joten paikalla ei ole juurikaan merkitystä paitsi ajalla.
Lisää löytynee sivustoltamme ja siellä on myös numero mikäli rohkenee frettiasioissa soitella. :)
[email protected] - ToTo(taas)
Moikka ja kiitti vastauksesta!
Suoraan sanottuna en itsekään asu Tampereella vaan lähellä Tamperetta, kunta nimeltä Kangasala.
En määkään vois elää ilman Totoo vaikka se on ollut meillä vasta 4 ja puol kuukautta se on aivan ihana vipeltäjä. Missä sää ja sun "vipeltäjät" asutte?Meinaan voishan sitä ajatella pienimuotoista tapaamista:)
T: ToToRo - janedoe
ToTo(taas) kirjoitti:
Suoraan sanottuna en itsekään asu Tampereella vaan lähellä Tamperetta, kunta nimeltä Kangasala.
En määkään vois elää ilman Totoo vaikka se on ollut meillä vasta 4 ja puol kuukautta se on aivan ihana vipeltäjä. Missä sää ja sun "vipeltäjät" asutte?Meinaan voishan sitä ajatella pienimuotoista tapaamista:)
T: ToToRoylöjärvellä
juu,vois sitä tapaamista harkita.
tässä mun sähköposti [email protected] - viivi76
ToTo(taas) kirjoitti:
T: ToToRoei haittaa vaikka asut kangasalassa pääsen kyllä sinnekin päin poikkeamaan. :) Mä käyn monesti siellä päin. :)
- viivi76
janedoe kirjoitti:
ylöjärvellä
juu,vois sitä tapaamista harkita.
tässä mun sähköposti [email protected]laitoin sinulle mailia tulemaan niin ja toto laitatko mailia vaikka tulemaan, kun en sinun mailia löytänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933524Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142404Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632264Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162148Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.951189Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671087Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261996Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142959