ToTo kyselee...

ToToRo-fretti

Moikka kaikki fretti-ihmiset!
Fretit on ihania eläimiä vai mitä? Mulla ittellä on 5 kuukautta vanha poika fretti, enkä pystyis elää ilman sitä! Mulla olis pari kyssärii...
Onko fretillä pakosti oltava kamu?
Voisko Tampereelle jossain välissä järjestää fretti tapaamisen?
Kitti:ToTo:o
P.S. tää viesti on varmaa jo jossain, mut en tiiä missä!

9

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivi76

      ei välttämättä mikäli pidät fretillesi paljon seuraa ja sillä on virikkeitä mutta lajitoveri on lajitoveri jonka kanssa on mukava peuhata silloin tällöin, nukkua ja keksiä kaikkea jäynää omistajalleen. Koska mielestäni ihminen ei pysty täydellisesti korvaamaan lajitoveria.
      Yksinäisestä fretistä tulee kovinkin helposti apaattinen.

      Vai, että frettitapaaminen voishan tuota harkita laittele tulemaan mailia asiasta. [email protected]

      • ToTo(hanze)

        Kiitti vastauksista :)
        Nii siitä fretti tapaamisesta Tampereella... joku rauhallinen olis kiva :) Mis päin Suomee itse asut? Tartteeko ToTon olla leikattu ennen kun sen voi ottaa tapaamiseen? (ei oo viä aika) Olis kiva et sinne tulis suhtkopaljon väkee.
        Kiitti: ToToRo-fretti


      • viivi76
        ToTo(hanze) kirjoitti:

        Kiitti vastauksista :)
        Nii siitä fretti tapaamisesta Tampereella... joku rauhallinen olis kiva :) Mis päin Suomee itse asut? Tartteeko ToTon olla leikattu ennen kun sen voi ottaa tapaamiseen? (ei oo viä aika) Olis kiva et sinne tulis suhtkopaljon väkee.
        Kiitti: ToToRo-fretti

        asun tampereella ja laittele viestiä mailiin asiasta


    • salla

      Niin fretit on aiwan ihania eläimiä:)
      Itselläni on kaksi frettiä Nasu ja Wilma

      • viivi76

        frettitapaamisista Tampereella otan mielelläni vastaan ehdotuksia esim. paikka, aika jne. mailia voi minullekin päin laitella tai soitella.
        Meiltä on lyhyt matka joka paikkaan joten paikalla ei ole juurikaan merkitystä paitsi ajalla.
        Lisää löytynee sivustoltamme ja siellä on myös numero mikäli rohkenee frettiasioissa soitella. :)

        [email protected]


      • ToTo(taas)

        Moikka ja kiitti vastauksesta!

        Suoraan sanottuna en itsekään asu Tampereella vaan lähellä Tamperetta, kunta nimeltä Kangasala.
        En määkään vois elää ilman Totoo vaikka se on ollut meillä vasta 4 ja puol kuukautta se on aivan ihana vipeltäjä. Missä sää ja sun "vipeltäjät" asutte?Meinaan voishan sitä ajatella pienimuotoista tapaamista:)

        T: ToToRo


      • janedoe
        ToTo(taas) kirjoitti:

        Moikka ja kiitti vastauksesta!

        Suoraan sanottuna en itsekään asu Tampereella vaan lähellä Tamperetta, kunta nimeltä Kangasala.
        En määkään vois elää ilman Totoo vaikka se on ollut meillä vasta 4 ja puol kuukautta se on aivan ihana vipeltäjä. Missä sää ja sun "vipeltäjät" asutte?Meinaan voishan sitä ajatella pienimuotoista tapaamista:)

        T: ToToRo

        ylöjärvellä
        juu,vois sitä tapaamista harkita.
        tässä mun sähköposti [email protected]


      • viivi76
        ToTo(taas) kirjoitti:

        Moikka ja kiitti vastauksesta!

        Suoraan sanottuna en itsekään asu Tampereella vaan lähellä Tamperetta, kunta nimeltä Kangasala.
        En määkään vois elää ilman Totoo vaikka se on ollut meillä vasta 4 ja puol kuukautta se on aivan ihana vipeltäjä. Missä sää ja sun "vipeltäjät" asutte?Meinaan voishan sitä ajatella pienimuotoista tapaamista:)

        T: ToToRo

        ei haittaa vaikka asut kangasalassa pääsen kyllä sinnekin päin poikkeamaan. :) Mä käyn monesti siellä päin. :)


      • viivi76
        janedoe kirjoitti:

        ylöjärvellä
        juu,vois sitä tapaamista harkita.
        tässä mun sähköposti [email protected]

        laitoin sinulle mailia tulemaan niin ja toto laitatko mailia vaikka tulemaan, kun en sinun mailia löytänyt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe