Moikka kaikki fretti-ihmiset!
Fretit on ihania eläimiä vai mitä? Mulla ittellä on 5 kuukautta vanha poika fretti, enkä pystyis elää ilman sitä! Mulla olis pari kyssärii...
Onko fretillä pakosti oltava kamu?
Voisko Tampereelle jossain välissä järjestää fretti tapaamisen?
Kitti:ToTo:o
P.S. tää viesti on varmaa jo jossain, mut en tiiä missä!
ToTo kyselee...
9
478
Vastaukset
- viivi76
ei välttämättä mikäli pidät fretillesi paljon seuraa ja sillä on virikkeitä mutta lajitoveri on lajitoveri jonka kanssa on mukava peuhata silloin tällöin, nukkua ja keksiä kaikkea jäynää omistajalleen. Koska mielestäni ihminen ei pysty täydellisesti korvaamaan lajitoveria.
Yksinäisestä fretistä tulee kovinkin helposti apaattinen.
Vai, että frettitapaaminen voishan tuota harkita laittele tulemaan mailia asiasta. [email protected]- ToTo(hanze)
Kiitti vastauksista :)
Nii siitä fretti tapaamisesta Tampereella... joku rauhallinen olis kiva :) Mis päin Suomee itse asut? Tartteeko ToTon olla leikattu ennen kun sen voi ottaa tapaamiseen? (ei oo viä aika) Olis kiva et sinne tulis suhtkopaljon väkee.
Kiitti: ToToRo-fretti - viivi76
ToTo(hanze) kirjoitti:
Kiitti vastauksista :)
Nii siitä fretti tapaamisesta Tampereella... joku rauhallinen olis kiva :) Mis päin Suomee itse asut? Tartteeko ToTon olla leikattu ennen kun sen voi ottaa tapaamiseen? (ei oo viä aika) Olis kiva et sinne tulis suhtkopaljon väkee.
Kiitti: ToToRo-frettiasun tampereella ja laittele viestiä mailiin asiasta
- salla
Niin fretit on aiwan ihania eläimiä:)
Itselläni on kaksi frettiä Nasu ja Wilma- viivi76
frettitapaamisista Tampereella otan mielelläni vastaan ehdotuksia esim. paikka, aika jne. mailia voi minullekin päin laitella tai soitella.
Meiltä on lyhyt matka joka paikkaan joten paikalla ei ole juurikaan merkitystä paitsi ajalla.
Lisää löytynee sivustoltamme ja siellä on myös numero mikäli rohkenee frettiasioissa soitella. :)
[email protected] - ToTo(taas)
Moikka ja kiitti vastauksesta!
Suoraan sanottuna en itsekään asu Tampereella vaan lähellä Tamperetta, kunta nimeltä Kangasala.
En määkään vois elää ilman Totoo vaikka se on ollut meillä vasta 4 ja puol kuukautta se on aivan ihana vipeltäjä. Missä sää ja sun "vipeltäjät" asutte?Meinaan voishan sitä ajatella pienimuotoista tapaamista:)
T: ToToRo - janedoe
ToTo(taas) kirjoitti:
Moikka ja kiitti vastauksesta!
Suoraan sanottuna en itsekään asu Tampereella vaan lähellä Tamperetta, kunta nimeltä Kangasala.
En määkään vois elää ilman Totoo vaikka se on ollut meillä vasta 4 ja puol kuukautta se on aivan ihana vipeltäjä. Missä sää ja sun "vipeltäjät" asutte?Meinaan voishan sitä ajatella pienimuotoista tapaamista:)
T: ToToRoylöjärvellä
juu,vois sitä tapaamista harkita.
tässä mun sähköposti [email protected] - viivi76
ToTo(taas) kirjoitti:
Moikka ja kiitti vastauksesta!
Suoraan sanottuna en itsekään asu Tampereella vaan lähellä Tamperetta, kunta nimeltä Kangasala.
En määkään vois elää ilman Totoo vaikka se on ollut meillä vasta 4 ja puol kuukautta se on aivan ihana vipeltäjä. Missä sää ja sun "vipeltäjät" asutte?Meinaan voishan sitä ajatella pienimuotoista tapaamista:)
T: ToToRoei haittaa vaikka asut kangasalassa pääsen kyllä sinnekin päin poikkeamaan. :) Mä käyn monesti siellä päin. :)
- viivi76
janedoe kirjoitti:
ylöjärvellä
juu,vois sitä tapaamista harkita.
tässä mun sähköposti [email protected]laitoin sinulle mailia tulemaan niin ja toto laitatko mailia vaikka tulemaan, kun en sinun mailia löytänyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416