Mikä puhelin 400-500e?

Google?

Mikä puhelin kannattaa. Ei sitten mitään lumioita. Ja mielellään Android. Kamera EI ole tärkeä. Enemmänkin nopeus ja pelattavuus on tärkeitä. Olen kattonut tota LG Nexus 4:ää. Kannattaako ostaa? Ja sitten mieluiten joku muu kuin samsung, toki niitäkin saa ehdottaa, mutta niistä on huonoja kokemuksia. :)

143

2618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse ostaisin tuon Nexus 4 mallin johtuen näistä

- Puhdas Android ( Ei ole mukana valmistajan omia käyttöliittymiä ja sovelluksia)
      - Nopeammat päivitykset

Ja muutenkin mitä olen itse testannut Gigantissa niin se vaikutti ihan hyvältä.

• Lumia920

Androidin mukana saa myös maailman nopeiten kasvavan virus ongelman. Lukekaapas nyt niitä uutisia.

• Lumia920 kirjoitti:

Androidin mukana saa myös maailman nopeiten kasvavan virus ongelman. Lukekaapas nyt niitä uutisia.

Mutta ei niin vakava kuin väitetään. Itselleni on tullut vain yksi mainosohjelma ja sekin oman tyhmyyden takia.

• samsung

itsellä nokiakaksi kappaletta .ja vaimolla samsung.kokemuksen mukaan samsung on parempi käyttöystävällisempi ja vähemmän ongelmia.

• viimeiset
        Lumia920 kirjoitti:

itsellä kaksi nkialaista ja kotona smsung ihan mukavuuden takia.samsung on parempi näppärämpi.nokialainen ei enää ole suomalainen vaan kiinan pojan väkkärä.nyt on viimeist nokialaiset menossa ja uutta ei tule tilalle,vaan samsung

• Onko Gigantissa oikein testipuhelimia, vai perustuuko vastaus pelkkään näppituntumaan ja ulkonäköön?

• 787978
        Lumia920 kirjoitti:

Mikä helvetin virunongelma? Itsellä ei koskaan ole tullut Andoid luuriini mitään haittaohjelmia, vaikka aika paljon sovelluksia lataankin.
        Ihan turhaa liioittelua.

• donmuuan kirjoitti:

Onko Gigantissa oikein testipuhelimia, vai perustuuko vastaus pelkkään näppituntumaan ja ulkonäköön?

Siis sellaisia on joissa on virrat päällä ja voi testata puhelimen toimintaa.

• mieli pide
        787978 kirjoitti:

Mikä helvetin virunongelma? Itsellä ei koskaan ole tullut Andoid luuriini mitään haittaohjelmia, vaikka aika paljon sovelluksia lataankin.
        Ihan turhaa liioittelua.

niin mitä olete mieltä onk o puhelin markkinat mennyt ihan hitleriksi?

• Lumia 920
        vapunen kirjoitti:

Mutta ei niin vakava kuin väitetään. Itselleni on tullut vain yksi mainosohjelma ja sekin oman tyhmyyden takia.

Niinkö, no minulle ei ole tullut yhtäkään.

• hahahhahah
        787978 kirjoitti:

Ihan turhaa liioittelua.

No kaikkihan virukset eivät näy, jotkin voi tehdä taustalla muuta kivaa. Kuten kalastella tietoja sinusta pikku Petteri.

• Lavia lepoman1000
        Lumia 920 kirjoitti:

Niinkö, no minulle ei ole tullut yhtäkään.

Ei mikään. Koko ajan tulee uusia. Vertailu on mahdoton.

Markkinoiden "paras" puhelin on aina se mikä kullakin soittajalla on kädessään.

• Elämä on paras luuri
        viimeiset kirjoitti:

itsellä kaksi nkialaista ja kotona smsung ihan mukavuuden takia.samsung on parempi näppärämpi.nokialainen ei enää ole suomalainen vaan kiinan pojan väkkärä.nyt on viimeist nokialaiset menossa ja uutta ei tule tilalle,vaan samsung

Minulle markkinoiden paras puhelin on akun kesto.
        Nyt on asiakäytössä Samsung karvakäsimalli cover (tms). Valmiustila 2 kk. Mutta todellisuudessa lataan 4 - 5 viikon välein.

Siinä vaiheessa kun sekoan, että tarvitsen nettiä sun muita sovellutuksia liikkeellä ollessani, kodin ulkopuolella, tiedän että psyykkeeni on hajonnut ja varaan ajan mielenterveystoimistosta.

Olen riippuvainen elämästä ja sitä eivät hallitse puhelimet tai muut tekniset vempeleet.

• Vi Pu NeN
        vapunen kirjoitti:

Siis sellaisia on joissa on virrat päällä ja voi testata puhelimen toimintaa.

Niin on Verkkokaupassa ja muuallakin. Ja hyvin rajoitetusti ja pinnallisesti siinä pääsee testaamaan. Onhan se kiva leluilla siinä esittelyhyllyn ääressä. Mutta todellista käyttökokemusta siinä ei tapahdu.

• Me oleme sittä
        mieli pide kirjoitti:

niin mitä olete mieltä onk o puhelin markkinat mennyt ihan hitleriksi?

miettä että memenete nyt takkasi perskolun penkiä kulutammaan. Äidin kielli on nin hoono.

• ei pelota
        Lumia920 kirjoitti:

"maailman nopeiten kasvavan virus ongelma"

Kun nollasta lähdetään liikkeille, niin prosentit ovat suuria.

• Hieno kännykkä?
        Lavia lepoman1000 kirjoitti:

Ei mikään. Koko ajan tulee uusia. Vertailu on mahdoton.

Markkinoiden "paras" puhelin on aina se mikä kullakin soittajalla on kädessään.

Kaunistaako Ja Nuorentaako RAHA ?

http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,1883.0.html

• Ja kun ollaan huipul
        ei pelota kirjoitti:

"maailman nopeiten kasvavan virus ongelma"

Kun nollasta lähdetään liikkeille, niin prosentit ovat suuria.

niin pienikin lisäys prosenteissa on määrässä massiivinen.

• Nykyaikaa.
        Elämä on paras luuri kirjoitti:

Nyt on asiakäytössä Samsung karvakäsimalli cover (tms). Valmiustila 2 kk. Mutta todellisuudessa lataan 4 - 5 viikon välein.

Siinä vaiheessa kun sekoan, että tarvitsen nettiä sun muita sovellutuksia liikkeellä ollessani, kodin ulkopuolella, tiedän että psyykkeeni on hajonnut ja varaan ajan mielenterveystoimistosta.

Olen riippuvainen elämästä ja sitä eivät hallitse puhelimet tai muut tekniset vempeleet.

Minulla taas tuota sähköä tulee jatkuvasti pistorasioista, niin että voi laittaa puhelimen lataukseen aina yöksi, ja tarvittaessa päivälläkin.

• fgdfdgfgdf
        Elämä on paras luuri kirjoitti:

Kyllä sitä nettiä tarvii aika usein esim. nopeaan tiedonhakuun. Matkustaessa sitten navigaattoria ja reissussa ollessa tulee kuunneltua musiikkia musiikkisoittimesta. Paljon muitakin hyödyllisiä ohjelmia on.

Jos haluaa olla ilman niin sitten sitä vain on. Ainoa käyttö mitä niille karvalakkiversioille on olisi joku kalareissu paskasilla käsillä ulkoilmassa puhelimen hiplaaminen.

• hohohohohoho
        hahahhahah kirjoitti:

No kaikkihan virukset eivät näy, jotkin voi tehdä taustalla muuta kivaa. Kuten kalastella tietoja sinusta pikku Petteri.

Eiköhän näissä kaikissa uusissa älypuhelimissa ole omat riskinsä joten aivan sama minkä ostaa. Haittaohjelmia voi tulla silti.

• seaabc

Tosin jos aikoo ladata paljon pelejä ja muita sovelluksia niin kannattaa muistaa nexuksen rajallinen määrä muistia (8/16gb). Muutenkin todella kallis suomessa. Ulkomailta tilattaessa voisi säästää satasia. Sgs3 olisi muistikorttipaikka jos muisti käy liian pieneksi.

• JRnen

JUST JOO. Mikä helkutin TAMAGOTSI sen kännykän tarttee olla?? Näpytellä pitää jatkuvasti, että pysys virtuaalilemmikki hengissä(kö?) On ihan sama, minkä merkkisen osteleitsee. Kiinasta suoraan saa parilla-kolmella kympilla jo käypäsen. Jos raatsii satosen-kaksi laittaa, saa sellaisen, jota ei täällä edes myydä. KAIKKI ne LEIKKIKALUT tehdään kuitenkin Kiinassa, vaikka olisi kuinka soomalaista olevinaan. Niin noukiat kuin androidit.

Yks pikku-vihtori 7v. sai just jouluna lahjukseksi "komian" tamakotsi-kännykän. Räpläsi sitä silimät kiiluen pari päivää amusesta iltamyöhään ja viimein tahvo-iltana esitteli ja kehui wärkkiä mulle: "Tiiätkö, tällä voip jopa soittaa!" Ei oikke menny täydestä myyntihommat, kun en ollutkaan kiinnostunut koko leikkikalusta.

Miun mielestä kännykkä on vain puhelinyhteyden pitoon tarkoitettu väline. En silloin ole "kotona", jos en viitsi / halua vastata. Se, jolla on tarve saada yhteys, soitelkoon uudelleen. Ikävistä, ei-toivotuista tai turhan jorisijoista pääsee helposti eroon tokaisemalla yks-kaks: "Akku loppuu!", ja laittaa sitten kännykästä sähköt vähäksi aikaa pois.

Yleensä myyntikikkailijat eivät soittele. Ja jos soittelevat, kysyn ensimmäisenä: "Mistäpä olet tämän numeron saanut? Minä en sitä ole sulle antanut". Ja laitan luurin kiinni. Varma on, ettei sama myyntijulli soita uudelleen. Eikä se yleensä selittele, mistä numero on sille kulkeutunut, vaikka pitäisi.

• Lavia lepoman1000
        JRnen kirjoitti:

JUST JOO. Mikä helkutin TAMAGOTSI sen kännykän tarttee olla?? Näpytellä pitää jatkuvasti, että pysys virtuaalilemmikki hengissä(kö?) On ihan sama, minkä merkkisen osteleitsee. Kiinasta suoraan saa parilla-kolmella kympilla jo käypäsen. Jos raatsii satosen-kaksi laittaa, saa sellaisen, jota ei täällä edes myydä. KAIKKI ne LEIKKIKALUT tehdään kuitenkin Kiinassa, vaikka olisi kuinka soomalaista olevinaan. Niin noukiat kuin androidit.

Yks pikku-vihtori 7v. sai just jouluna lahjukseksi "komian" tamakotsi-kännykän. Räpläsi sitä silimät kiiluen pari päivää amusesta iltamyöhään ja viimein tahvo-iltana esitteli ja kehui wärkkiä mulle: "Tiiätkö, tällä voip jopa soittaa!" Ei oikke menny täydestä myyntihommat, kun en ollutkaan kiinnostunut koko leikkikalusta.

Miun mielestä kännykkä on vain puhelinyhteyden pitoon tarkoitettu väline. En silloin ole "kotona", jos en viitsi / halua vastata. Se, jolla on tarve saada yhteys, soitelkoon uudelleen. Ikävistä, ei-toivotuista tai turhan jorisijoista pääsee helposti eroon tokaisemalla yks-kaks: "Akku loppuu!", ja laittaa sitten kännykästä sähköt vähäksi aikaa pois.

Yleensä myyntikikkailijat eivät soittele. Ja jos soittelevat, kysyn ensimmäisenä: "Mistäpä olet tämän numeron saanut? Minä en sitä ole sulle antanut". Ja laitan luurin kiinni. Varma on, ettei sama myyntijulli soita uudelleen. Eikä se yleensä selittele, mistä numero on sille kulkeutunut, vaikka pitäisi.

"JRnen"
        Tässä taitaa olla tämän palstan järkevin viesti. Puhelin soitteluun, ei muuhun. Kirjoitinkin tuolla ylempänä omasta "karvakäsi" Samsung luuristani.

• -edellinen-
        Lavia lepoman1000 kirjoitti:

"JRnen"
        Tässä taitaa olla tämän palstan järkevin viesti. Puhelin soitteluun, ei muuhun. Kirjoitinkin tuolla ylempänä omasta "karvakäsi" Samsung luuristani.

Siis mitä v*ttua! Onko k a r v a k ä s i kirosana, että se pitää suodattaa???

• Ei jaksa läpättää
        JRnen kirjoitti:

No tervetuloa nykyaikaan. On se ihan mukavaa, että sillä älypuhelimella pystyy tekemään muutakin.

Itseasiassa koko soittotoiminto voisi olla vain hätätilanteita varten. Muutenhan kommunikointi sujuu kännykällä ihan muita teitä kuin kerryttämällä turhaa puhelinlaskua.

Olen itse vielä pärjännyt ilman älypuhelinta, mutta tekniikan halventuessa varmasti hankin kännykän, joka on minulle samalla pelikone (korvaamatta kuitenkaan oikeita pelikoneita), televisio, videotoistolaite, kamera, musiikinkuuntelulaite, internetradio, skype-puhelukone, sähköposti, internetselain, viivakoodilukija, pankki.... vähän myös puhelinkin.

• hahhahh
        -edellinen- kirjoitti:

Siis mitä v*ttua! Onko k a r v a k ä s i kirosana, että se pitää suodattaa???

Karvakäsi on kielletty sana, koska se tarkoittaa kebab-ravintoloiden turkkilaisia työntekijöitä rasistisessa mielessä.

Ennen kuin kirjoitat, ole selvillä käyttämiesi sanojen merkityksestä.

• Toisaalta kaikkia sovelluksia ei voi siirtää muistikortille ilman roottausta ja tuo tila riittää mahdottoman hyvin eikä se tule loppumaan jos ei lataa elokuvia.

• muistikortille tarve

Aika helposti on koko ajan oma 16gb 4s valittamassa tilan puutetta. Kuvia, musiikkia ja pelejä sen verran että vie tuon tilan

• muistikortille tarve kirjoitti:

Aika helposti on koko ajan oma 16gb 4s valittamassa tilan puutetta. Kuvia, musiikkia ja pelejä sen verran että vie tuon tilan

Itselläni SGS3 mallin muisti ei koskaan mennyt edes puoleen väliin. Mutta joillakin se voi tietysti mennä "tukkoon".

• uutta pukkaa
    • minä

nexus 4 ehdottomasti.

• mietiijän

Huawei jyrää kohta kaikki. Se tarjoaa huippuominaisuuksia ja erittäin hyvää luotettavuutta vielä toistaiseksi edullisella hinnalla. Esim. jo P1 kepittää kaikki lumiat mennen tullen. Päivittäminen ja käyttö helppoa. Huawei on nerokas firma. Se on maailman suurin komponettien valmistaja ja todellinen alan "kottarainen". Tarkoittaa, että ensimmäisenä näkee, nuuskii ja tietää kaikki alan kehitystrendit ja vastaa niihin siekailematta. Kaikki tämä meidän asiakkaiden iloksi. Rahapuolikin säilyy Huawein kanssa kunnossa kun siinä ei tarvitse maksaa idioottimaisesta brändäyksestä eikä tuotekehittelystä mitään.

• Lumia920

Niinkö? Tähän mennessähän ne on lähinnä kopioineet Nokian puhelimia, mutta jos heillä kerran on vihdoin jotain omaakin tuotantoa niin ?

• Minä

Ei se kyllä samsungsamsung voita.

• vihaannokiaa
        Lumia920 kirjoitti:

Niinkö? Tähän mennessähän ne on lähinnä kopioineet Nokian puhelimia, mutta jos heillä kerran on vihdoin jotain omaakin tuotantoa niin ?

No, kaikki Lumiat, Huaweit ja Samsungit ovat samanlaisia mustia laatikoita. Kuka teki ensimmäisen "mustan laatikon"? Apple.

• Hei !

Mene kiltisti kokeilemaan Nokian Lumioita, kotimaista pitää nyt suosia.

Ne on ihan hyvä ne Lumiat ja kun olet vaativasta päästä niin otan isomman.

On naarmuuntumaton kokonäyttö ja ei se kirjoittaminen ole niin hankalaa, sitä minä pelkäsin kun mekaaniset nappulat vielä minullakin.
      - Käy kokeilemassa liikkeessä. Minullakin tuli myönteisiä ajatuksia kokeilemisen jälkeen.

yst., t,.
      http://jarinhotelli.blogspot.com

• iPhone

iPhone on ihan hyvä. Itselläni on 4s

• mätäkakkaonomppu
        iPhone kirjoitti:

iPhone on ihan hyvä. Itselläni on 4s

iPhone ei kestä pakkasta menee jumiin ja voi jopa hajota! Ohjekirjassa sanotaan että iphonea ei tulisi käyttää nollan alapuolella ja jos käyttää niin takuu ei korvaa hohhoijaa mainio puhelin siis suomeen! JUUUUH EPÄILEMÄTTÄ.

• Minä

Nokia on kiinalainen.

• hahahhahaha
        Minä kirjoitti:

Nokia on kiinalainen.

Joo mut pääkonttori Suomessa, joten sitä rahaa valuu tännekkin. Mut tämä tietysti voi olla jo hitusen vaikea käsittää pizzanaamojen.

• vihaannokiaa
        mätäkakkaonomppu kirjoitti:

iPhone ei kestä pakkasta menee jumiin ja voi jopa hajota! Ohjekirjassa sanotaan että iphonea ei tulisi käyttää nollan alapuolella ja jos käyttää niin takuu ei korvaa hohhoijaa mainio puhelin siis suomeen! JUUUUH EPÄILEMÄTTÄ.

Jos menee takuuseen, Apple ei voi tietää mistään sitä, onko puhelin ollut pakkasessa. Toisaalta asialla ei ole myöskään mitään väliä, sillä iPhonet toimivat pakkasessa mainiosti. Käytin iPhoneani viime kuussa -20 asteen pakkasessa, ja ei ollut mitään ongelmia.

Myös useimmissa Nokian käyttöohjeissa kielletään käyttäminen pakkasessa.

• vihaannokiaa
        hahahhahaha kirjoitti:

Joo mut pääkonttori Suomessa, joten sitä rahaa valuu tännekkin. Mut tämä tietysti voi olla jo hitusen vaikea käsittää pizzanaamojen.

Koska Nokia tekee tappiota, verot Suomeen nolla euroa.

• Lumia930+900+820
        vihaannokiaa kirjoitti:

Koska Nokia tekee tappiota, verot Suomeen nolla euroa.

"Koska Nokia tekee tappiota, verot Suomeen nolla euroa. "
        Luesnyt uutiset uude4lleen !
        Maksanut satoja miljoonia joka vuosi, nyt muutamia kymmeniä ja tuhansia suomalaisia vielä töissä ja palkkaa lissää.
        (jos sapunkin ostajat sen sallivat)
        Paljonkos ne lapsityövoimalla kyhätyt vinguttimet maksavat??
        Vaikka sinulla ei kunnon puhelinta olekaan ja tyhmähkö olet niin älä sentään idiootti ole.

• nokiako

Nokian navigointi omaa luokkaansa. Toimivuus kylmässä ja akun kesto myös hyviä. Kotimaisuus, vaikkakin heikentynyt, vaikuttaa itselläni ostopäätökseen.

• Kotimaisuudella

ei sinänsä väliä mutta sillä on että omistan 130.000 kpl Nokian osakkeita joiden keskihinta on 3,55€. On siis omalla kohdallani syytäkin toivoa Nokialle menestystä. Osakkeella pelataan niin härskisti että jo se aikaansaa myötätuntoa.

• Sinänsä aika jännä että moni suomalainen ostaa Nokian sillä perusteella että se on suomalainen.. Ja vaikka muut merkit olisivat jo menneet edelle.

• Lumia920

Onko mennyt? Kysyppäs nyt joltain asiantuntijalta, mikä on tämän hetken markkinoiden paras puhelin.

• vihaannokiaa
        Lumia920 kirjoitti:

Onko mennyt? Kysyppäs nyt joltain asiantuntijalta, mikä on tämän hetken markkinoiden paras puhelin.

Jos kysyt suomalaiselta asiantuntijalta, vastaus on tietenkin Nokian tuorein malli. Muunmaalaiset oikeat asiantuntijat tuskin enää edes muistavat Nokiaa.

• xperia agent 007
    • buahhahahhaha

Eli et ole kokeilutkaan markkinoiden parasta puhelinta Lumia 920 vielä? Mene ostaan sitten omena se on ihqu, ja turvallinen, kun oli malli mikä tahansa, ei mitään muutoksia tule.

• oisko sony mitään?

Mitä mieltä olette Sony xperia acro s puhelimesta, onko kokemuksia?

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Muuten ok mutta tuossa acrossa on huono akku!

• tarkennuksia

Tuo pari kymppiä halvempi malli xperia s siis ei acro s vaan pelkkä s niin siinä näyttäs olevan reilu 100tuntia parempi valmiusaika!

• oisko sony mitään?
        tarkennuksia kirjoitti:

Tuo pari kymppiä halvempi malli xperia s siis ei acro s vaan pelkkä s niin siinä näyttäs olevan reilu 100tuntia parempi valmiusaika!

Onko se xperia s pöly ja vesitiivis?

• oisko sony mitään? kirjoitti:

Ei ainakaan virallisesti ole. Se kylläkin kestää joitakin kolhuja.

• Tyytynäinen.
        oisko sony mitään? kirjoitti:

Minulla on Sony xperia acro s ja on pöly ja vesitiivis, ei ole muutenkaan kuin hyvää sanottavana.

• ja paskat hömpsölle

Älä ole kaupallistetun informaatioähky-yhteiskunnan orja. Osta alle satkun taviskänny ja nauti vapaudesta.

• vihaannokiaa

Ole juntti ja muuta pöndelle, siellä saat olla rauhassa.

• HTC1

Eihän HTC ole ollenkaan huono vaihtoehto sekään.

• fakta tieto

Pthyi htc=jumittajien kuningas.

• Ei HTC

Onhan tuo ihan ok puhelin tuo HTC mutta ei kyllä kestä metsurilla ja kivitöitä tekevälle kovinkaan kauaa kun puhelin täytyy olla koko ajan taskussa

• Minä
        fakta tieto kirjoitti:

Pthyi htc=jumittajien kuningas.

Htc jumittaa ja hajoaa heti kun takuu menee umpeen.

• Sitä kannattaakin
        Ei HTC kirjoitti:

Onhan tuo ihan ok puhelin tuo HTC mutta ei kyllä kestä metsurilla ja kivitöitä tekevälle kovinkaan kauaa kun puhelin täytyy olla koko ajan taskussa

säilyttää päivät kotona.

• Padfone2

Asus on nopeimpia ellei peräti nopein tällä hetkellä myynnissä oleva Androidluuri.
      Jos tabletille on myös käyttöä niin oiva hankinta.
      Hinta koko yhdistelmälle tosin vielä yli 700€ (32gigaisella).
      Ei muistikorttipaikkaa, mutta pilvessä on 50gigaa lisää.

• ? no höh

Oho nexuksessa ei ole edes radiota vaikka muut asiat kunnossa minkälainen phistelijä merkki tuo lg:kin on?

• Radion käyttötarve älyluureissa on vähentynyt, koska melkein kaikilla on datapaketti ja sen ansiosta voi kuunnella kymmeniä tuhansia nettiradio kavavia.. Näin minäkin teen ja SGS3 fm radio on jäänyt todellä vähäiselle käytölle.

• samsun2

Samsungin XCover on kyllä ihan varteen otettava malli.

• Minä

Keskustelun aihe on 400-500 euroa. Xcover 2 ei sekään ole vielä tässä hintaluokassa.

• PARASTA LAATUA:
        Minä kirjoitti:

Keskustelun aihe on 400-500 euroa. Xcover 2 ei sekään ole vielä tässä hintaluokassa.

Missä lukee että keskustelun aihe 400-500 euron mallit.
        Kysymys oli markkinoiden paras puhelin ja Samsung Xcover pesee kaikki. Nimittäin akun kestossa, jopa kaksi kuukautta.
        Itsellä on 2 kpl ja maksoin niistä 49 eur kpl.
        Joten työnnä älysi anukseesi.

• Palataan asiaan
        PARASTA LAATUA: kirjoitti:

Missä lukee että keskustelun aihe 400-500 euron mallit.
        Kysymys oli markkinoiden paras puhelin ja Samsung Xcover pesee kaikki. Nimittäin akun kestossa, jopa kaksi kuukautta.
        Itsellä on 2 kpl ja maksoin niistä 49 eur kpl.
        Joten työnnä älysi anukseesi.

Palaappas juurille, eli lähtökysymys oli nimenomaan mikä paras puhelin 400-500 euron malleista. Ota itse anuksesi käyttöön.

• Samsung-laatua

Kunhan et osta näitä Nokian romuja, ne hajoaa käsiin!

• juhir88

ostakaa vaan samsungi, rahat menee ydin aseitten rakentamiseen koreaan!! ettekö älyä se on korealainen!!

• Nokia - laatua

Aijaa....kunhan et osta Samsungia, ne hajoaa käsiin.

• korea homo mies
        juhir88 kirjoitti:

ostakaa vaan samsungi, rahat menee ydin aseitten rakentamiseen koreaan!! ettekö älyä se on korealainen!!

Mutta on ne perke leen koreita puhelimiakin. Siksi ostan.

• tutustu aiheeseenennenku
        juhir88 kirjoitti:

P-korea rankentaa niitä pommeja ei etelä korea!!

• xperia fan

http://www.youtube.com/watch?v=gWysHOjl95E

http://www.youtube.com/watch?v=ywUrekw_sHQ

• Minä

Olen itsekin katellut mutta vähän liian kallis. Onko Xperia v hyvä?

• xperia....
        Minä kirjoitti:

Olen itsekin katellut mutta vähän liian kallis. Onko Xperia v hyvä?

Ainaki käyttäjät tykänny mitä katsoin käyttökokemuksista mulla ei oo tuota mallia mutta xperia kumminki! Itsellä ei valittamista puhelin toimii täysin moitteettomasti ei pienintäkään toimintahäiriötä itsellä ollut sen perusteella vois suositella sonyn luuria!

• äiti89

Lumia 800 on tosi hyvä ja helppo käyttönen.
      hintansa arvoinen ja plussaa vaa hyvä kamera.
      Nokia on paras.

• Minä

Nokian romut on paskoja

• Lumia 920
        Minä kirjoitti:

Nokian romut on paskoja

Perustelut?

LUMIA 920 taitaa kyllä olla kaikkea muuta, kuin paska. Mut tietysti, jos sulla ei ole varaa laatuun. Niin sit Korealaisella mopedilla, jossa kaikki on muilta kopsattua.

• vihaannokiaa
        Lumia 920 kirjoitti:

Perustelut?

LUMIA 920 taitaa kyllä olla kaikkea muuta, kuin paska. Mut tietysti, jos sulla ei ole varaa laatuun. Niin sit Korealaisella mopedilla, jossa kaikki on muilta kopsattua.

Lumia 920 on naurettava puhelin. Lumiassa et voi edes vaihtaa taustakuvaa kotinäytölle (vai mikä se palikkapeli WP:ssä on nimeltään).

• Nimimerekki

Osta Nintendo wii

• pete19811

suosittelen nokiaa edottomasti itsellä ollut nokiaa ja ei mulla ainakaan ole koskaan tiltannut. ja nokia on tosi helppo käyttöinen :) .. monilla kamuill noi samsung tahtoo tiltailla varsinki noi galaksyt jne.

• vihaannokiaa

Nokia julkaisi juuri 15 euron luurin, sopii varmasti kaltaisellesi ihmiselle

• ei oo monel

Mites motorola ei oo nykyään monella

• Google?

KUKA ON MUUTELLUT AVAUSTANI

ISKETÄÄN SITÄ TURPAAN KUKA KUVAN LISÄÄNNYT ON HAKKERIT¨

VAARA

VAARA

VIESTIKETJUSSA ON VIRUS!!!!!!!!!!!!!!!!

• Google?

Mitä vittua, varastit mun nimen, homo? Ja sanon sitten kaikille että mulla on jo tällänen paska lumia mistä haluun päästä eroon.

• bauahhahaha
        Google? kirjoitti:

Mitä vittua, varastit mun nimen, homo? Ja sanon sitten kaikille että mulla on jo tällänen paska lumia mistä haluun päästä eroon.

Mä tykkään android käyttöjärjestelmästä, se on kiva ku puhelimeen tulee kaiken maailman ohjelmia sisään, vaikka en edes koske puhelimeen. So on tos jänskää, yksi päivä oli nettipankki auki ja rahat kadonneet tililta.

• omena

Ehdottomasti iphoon 5:nen, parasta mitä tiedän..Helppo käyttää ja monipuolinen, jopa mummotkin osaa. Omenat kaikissa tietotekniikassa parhaita, kokemusta on.

• Lumia 920

Kunhan ei tipu koskaa edes matolle...krääääts poks...murusiksi meni

• sfghhtfzsssaaer

Iphonet on homoille

• vihaannokiaa
        Lumia 920 kirjoitti:

Kunhan ei tipu koskaa edes matolle...krääääts poks...murusiksi meni

Miksi valehtelet Nokiahomo? iPhone 5:ssa on Gorilla Glass, sama kuin Lumioissa. Molemmat hajoavat yhtä helposti.

• Onceyougomac
        sfghhtfzsssaaer kirjoitti:

Iphonet on homoille

Mikä ihmisil on Applee vastaa? Kokemusta iPhone 4 & 4 S, iPod & macbook pro. 1. Ei oo laganut yksikään Applen tuote, eikä hidastunut. iPhonet ollu kovassa käyössä, eikä se näyttö hajoa jos sen lattialle tiputat ;) mitä tulee macbook prohon, ollut jokapäiväisessä käytössä 1.5 vuotta, ei ole hidastunut niinkun muut läppärit, kokemusta löytyy! Nokiat ovat aina lagailleet ja toiminnot löytyvät miljoonan klikkailun kautta, läppärit kaatuilleet puolen vuoden käytön jälkeen.

• Ulukosuomalainen

Micromax Canvas 2 (A110), harmi vaan ku ei taida olla siellä Suomessa myynnissä.

"Onkijoilla" voi heittää vesilintua.

• hvbn

tänne alkaa virrata ihmisiä jotka ei tiedä puhelimista paskaakaan.

• Lumia paras

Ehdottomasti Lumia

• vihaannokiaa

Lumia on sossuille.

• Ryynäsen Topi

Nykyään ei enään tehdä kunnon peruspuhelinta joka kestää ulkotyöskentelyä ja harrastuksia kulkien mukana taskussa joka paikkaan vaan tuntuu kaikki olevan näitä helvetin kosketusnäyttö räpeltimiä ja puhelimen kokokin jo ei taskuun sopiva.
      Itseäni harmittaa kun syksyllä hajos tai oli tulossa tiensä päähän viimeinen uskollinen nokialainen nokian navigator läppä puhelin ja tuon läpän luulin hajoavan alkuun muutamassa kuukaudessa mutta niin vain kesti kauemmin kuin yksikään aikaisempi nokialainen meinaan kolme vuotta.
      Puhelimen etuja oli työssäni tärkeä gbs karttapohjalla ja maanomistajien rajalla jolloin metsätöissä (ammattini) epäselvimmissäkin kohteissa pysyi kartalla. 3.2mb kamera salamalla oli myös hyvä ja näinollen kamera oli aina myös mukana.
      No puhelimen tullessa ehtoo puolelle aloin hakemaan ja kyselemään perus näppäin puhelinta missä on gbs mahdollisuus ja kohtuu hyvä kamera.

Joka helvetin liikkeessä alettiin tyrkyttämään kosketusnäytöllisiä sunmuita juppimalleja mutta eihän sellaiset kestä ulkotöitä ja harrastusta joka sekin on vielä metsästys eli säänkestävää mallia puhelimen pitäisi olla vaikka useinmiten kestävääkin puhelinta pidän minigrip pussissa taskussa.
      Olisin ostanut vanhan mallisen navigator puhelimen mutta niitä ei enään saanu mistään joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi samsungin iskun ja veden kestävä malli josta löytyi yllätys gbs mahdollisuus mutta kamera on vaan 2mb.
      Pakko oli tyytyä kun muitakaan ei ole tarjolla. Kotona sitten totesin että en saa puhelimeeni käyttämääni karttapohjaa kun sehän ei taas käy kun nokian puhelimiin. No kamerakin on aivan hanurista et nykyään metässä on mukana puhelimen lisäksi erikseen ostettu garminin gbs sekä digikamera ja ennen nämä kaikki oli perus nokian puhelimessa mutta ei enään.
      Kuka väittää että puhelimet kehittyy?? Paskat sanon minä! Pöytätietokoneet olkoon erikseen ja puhelimet erikseen!

• *luuri luurina*

Osta se Asuksen mikä 2 malli se oli. Tabloid ja puhelin samassa paketissa. No puhelin on siinäkin äly malli joten ei taida auttaa.
        Itse ex rakennustyöläisenä tiedän mitä ja mikä on luurien kestävyys. Sitä arvostaa ja arvottaa eri tavalla.

• dude3

Pelaamista varten voi ostaa ds;n tai psp;n

• ;;;

Kirjoittamista varten kannattaa ostaa näppäimistö, sinulla näköjään nämä ; merkit näyttävät tunkevan joka paikkaan.

• dude3
        ;;; kirjoitti:

Kirjoittamista varten kannattaa ostaa näppäimistö, sinulla näköjään nämä ; merkit näyttävät tunkevan joka paikkaan.

En ole kerennyt hankkimaan vielä uutta näppäimistöä, edellisestä katkesi johto

• Duutsonipuhelin

On vaan muutama kovaan käyttöön tehty IP luokiteltu puhelin mikä on kosteus/pöly suojattu ja kestänee pikkuisen tipautuksenkin huoletta. Osa taitaa kestää veteen upottamisenkin. Semmoinen on parhautta.
      Samoin kun kunnon klasi hiplaus näytössä eikä mikään naarmuuntuva halpa muovi.
      Arvaa maksaako laatu?
      Irtoilevat liukukannet yms. voi unohtaa vaikka taskuunsa.

• karhunen2

Katso myös ASUS tarjonta

• diipadaapa4

Hohhoijaa kuka hullu ostaa Lumian vain siks et se on ns. suomalainen??? Suurin osa tuttavista jotka on suostuneet kokeilemaan Samsungia tai muuta Android luuria Lumian tilalle on vaihtaneet "verkonpainosta" toimivaan luuriin:)

• Tunnen muutamia ihmisiä jotka näin tekevät.

• Pollox

Vapunen.
      ""Radion käyttötarve älyluureissa on vähentynyt, koska melkein kaikilla on datapaketti ja sen ansiosta voi kuunnella kymmeniä tuhansia nettiradio kavavia.. Näin minäkin teen ja SGS3 fm radio on jäänyt todellä vähäiselle käytölle. """

älä puhu paskaa se Samsungisi on edelleen korjattavana.

Vapunen: miksi sinä spämmäät täällä, kun et vastaa silloinkaan kun sinulta kysytään?

Vapunen: noissa ketjuissa sinulla sinulla on loppunut jutut kesken, kun joku on kysynyt perusteluita väittämillesi.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11168485
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11306954
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11270971
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11291295

Kaivanko lisää?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11308651

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11311555#comment-60330690

• Ei sellaista ole!!

Huomenna tulee parempi malli ja ylihuomenna jne.
      Gigantissa näyttää olevan peruspuhelin nokia 39e tarjouksessa ja ne jopa toimii.

Naurattaa nuo hipelönti kopelointi ns,älypuhelimet joissa vikoja piisaa.

• Lumiat jne huollossa

Kannattaa ostaa peruspuhelin jos sillä aikoo soittaa ja vastata.

• uutta pukkaa
    • madam4

pää asia että sillä voi pelata saatana

• Itse päädyin tähän
    • Joopa joo

Siis puhelimeen 400 - 500 €?!? Ei ymmärrä ei. Luurini on Nokia 6100, ostettu n.11 vuotta sitten! :)

Kalliiksi tulee nykyajan isille ja äidille nuo kännykkähöpöhöpöt.

Se on muuten fiksun näköistä, kun pitää näprätä kännykkää kävellessäkin. Olen nähnyt monta kertaa jonkun törmäävän toisiin ihmisiin ja seiniin. Junissakin ihmiset ovat ihan zombin näköisiä.

Soittoäänet kannattaa muuten aina pitää täysillä, varsinkin julkisisissa kulkuvälineissä, ettei vaan mene ohi mitään tärkeämpää kuin elämä.

"Jupit kävelivät kännykkäkaupan ohi, kaupassa oli tarjous: kännykkä 29 €, mitä tuolla voi tehdä? Soittaa ja tekstailla?, hah!"

Niinpä niin.

• N9_meego_64gb

Nykyään kyse lienee lähinnä siitä millaista käyttömukavuutta ja ominaisuuksia puhelimeensa toivoo. Raudan puolesta kaikki kärkipään luurit on käytännössä samaa tasoa. Oma valinta kallistui juuri muistin ja käyttöjärjestelmän puolelle. Jos sovellusten kanssa leikkii, niin siinä android ja omppu pyyhkii määrällä ja monipuolisuudella vielä wintoosa-luurilla lattiaa. Nyky Nokiaan en tule koskemaan juuri käyttiksen takia ja muutenkin tuntuu kuolleena syntyneeltä tuo Nokia-Win liitto. Omppuilua sivusta seuratessa tullut vain myötähäpeän tunne. Hajoaa käsiin aivan hävyttömän herkästi. Android menettelee muttei kuitenkaan istunut käteeni. Ehkä itse kuulun siihen marginaaliseen ryhmään joka kaipaa vielä jotain muuta..pc:stä tutumpaa sovellusten hallitsemista. Jollan Sailfishia odotellessa...

• Kfjgjfodkfj

Kannattaa odottaa vielä tovi ja tilata ennakkoon Sampan uusin Galaxy S IV, kunhan saavat sen julkistetuksi. Varmasti tulee olemaan jälleen tämän vuoden paras älypuhelin, aivan kuten Galaxy S3 oli viime vuonna.

Itselläni hyppysissä on Galaxy S3 enkä voi valittaa. Olen noin vuoden omistanut tämän laitteen, jota edelsi Nokian C7. Ero on aivan mieletön. Tällä voi tehdä kaikki samat asiat kuin PC:llä - katsoa elokuvia, selata nettiä todella joutuisasti jne.

Jos siis et malta odottaa Galaxy S4, ei S3:kaan ole huono vaihtoehto. Myös SGS2 pelittää vielä oikein mainiosti, joten en näe syytä miksei kolmosella voisi vielä tulla toimeen useammankin vuoden.

Minusta on ainakin mukavaa, kun puhelin toimii KUNNOLLA. Se on syy, miksi ainakin itse olin ilomielin valmis maksamaan tästä lähemmäs 600€.

• dude3

Vanha Nokia on paras. Jos se kelpaa Dickinsonille, se kelpaa myös sinulle

• Kyllä, minä muisttaa NOKIA 3310. Ja se vielä toimi, mutta patteri aika on lian lyhyt. Voi olla että minä pitä osttaa uusi akku.

• Skulle kameran ha varit avgörande så kunde svaret ha varit: NOKIA 808 Men luren är inte den bästa i övrigt. Själv har jag NOKIA N9, som jag är nöjd med. Dock kunde luren ha längre batteri tid. SAMSUNG GALAXY SIII kan fås under 500€ från VERKKOKAUPPA Själv andvender jag luren till mobil data. 4G/LTE är på kommande. Så jag får sedan tänka om.

• vihaanruotsia

Tämä on suomenkielinen keskustelupalsta.

• uutta pukkaa
    • nfdfhjd

osta nexus.Nä,ä suomi homot on täällä kannattamassa jotain vitun nokiaa , jokainen nokiani käynyt 3-7kertaa takuu huollpossa niin ei ainakaan laatua voi kehua ja onkait se paska firma ku menetti markkina osuutensa muille valmistajille

• Google?

Niin teen. Omistan jo nokian, lumia 710 mallin. Ei täs muuta mutta käyttis on vitun paska.

• wsedf

SAMSUNG ON VITTU PARAS!

• boris_horis_

noniin, muistakaa suojata se puhelin myös ulkoisesti eli kunnon suojat :) omassa samsungissani (SIII) on kotelo, jonka tein prätkäni kuvasta (www.designskins.fi - sivustolla), viruksen virusta ei ole sampassani ollut. kyllä nokialaiset ovat olleet poikkeuksetta (800, 920) aivan ihme vänkyröitä. hankalakäyttöisiä ja tyylittömiä.

• paljos sun ÄO ON

Mitä teit koulussa matematiikantunneilla joiden tarkoitus on kasvattaa loogista päättely kykyä? Kaikissa wp puhelimissa on erittäin yksinkerrainen käyttis. Täytyy vain pyyhkäistä alas tai oikealle. Sekö on vaikeaa?

• asiantuntijaaaah...

Iphone 4S on hyvä. Minulla on ollut sellainen nyt runsaan vuoden ja olen erittäin tyytyväinen parin Samsungin jälkeen. Finninaamat tosin posmittavat, että luuri ei kestä pakkasta. Minulle ei ole tuo ollut ongelma koska en pidä sitä pakkasessa ilman suojaa vaan pidän sitä takin sisätaskussa ja aivan normaalisti olen sillä puhunut -25c pakkasessa. Harrastan aktiivisesti ulkoilua, koiran kanssa, suksilla joten tiedän mistä puhun. Mitään teknisiä ongelmia ei ole ollut, jopa akun kestävyys parani uuden käyttiksen asennuksen jälkeen.

Susoittelen.

• Nalli Kutiainen

Mulla itsellä käytössä Filppareilla valmistettu ja sieltä ostettu englanninkielinen Myphone B16 TV Duo. Tyylikäs helmiäisvalkoinen tuplasimmillä. Toissa talvena filppareilta ostettu 1500 pesoa(30 euroa). Puhelimessa monia hienoja ominaisuuksia ja plussana löytyy vielä raamattu(filipinot katollisia) kokonaan englanninkielisenä. Harmittaa vain kun suomessa ei näy enää yhtään analogista TV-kanavaa. No täällä itärajalla näkyy muutama venäjän analoginen kanava. Aasiassa voi kaljalla ollessa katsoa televisota.

• Nokia Lumia

Nokia 3330 - still going strong!
      Nowadays Nokia Lumia 920 is the best!

• Nokia-Hitler

Ein folk
        Ein reich
        Ein NOKIA!

• Omasta mielestä Samsung Galaxy Beam on ihan hyvä

• Ennemmin Samsung Galaxy S4, ominaisuuksia:

> 4,99" näyttö
      > 13mpx kamera (2mpx etukamera)
      > 16gb, 32gb 64gb mallit
      > 2gb keskusmuistia
      > 4G LTE tuki
      > Android 4.2 Jelly Bean
      > 8-ytiminen prosessori (ei vahvistettu)

• Samsung galaxy s3

S3!

• S4 hahahaaa

Mitä vittua tekee 8ytimisellä prossulla kun mitkään softat ei 8 ydintä tue. Kyllä s4 on 4 ytiminen prossu 99% varmuudella ja ne ytimet ei merkitse paljoa. Enemmän merkitystä on kellotaajuudella jonnet

• ...
        S4 hahahaaa kirjoitti:

Mitä vittua tekee 8ytimisellä prossulla kun mitkään softat ei 8 ydintä tue. Kyllä s4 on 4 ytiminen prossu 99% varmuudella ja ne ytimet ei merkitse paljoa. Enemmän merkitystä on kellotaajuudella jonnet

Big.little 8-ydin prosessori kuluttaa keskimäärin 70% vähemmän sähköä ja akku kestää paljon kauemmin, ja silti tehoja on tarvittaessa moninkertaisesti.
        http://www.ubergizmo.com/2013/01/what-is-arm-big-little/

• osta ZTE
    • Moro!

Puhelimen valinta on vähän niinkuin puolisoa valitsisi. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Isoin päätös tämän päivän puhelimen valinnassa on varmastikin käyttöjärjestelmän valinta. Niitähän on käytännössä kolme: Android, Windows ja IOS. Itse olen esimerkiksi ottanut omakseni Applen IOS järjestelmän ja siitä sen helppouden ja nopeuden takia kovasti tykännyt, kun taas sitten kotona tyttöystäväni on rakastunut Androidiin.
      Yhden käyttöjärjestelmän kun kerran valitsee niin siitä on sen jälkeen vaikea vaihtaa toiseen joten kannattaa miettiiä tarkkaan mitä haluaa. IOS puhelin toimii hyvin yhteen muiden Applen laitteiden kanssa, Windows puhelimet toimii hyvin esimerkiksi Windows tabletin, Xboxin tai PC:n kanssa ja Androidilta löytyy esimerkiksi tabletteja. Kun laitteet on samaa käyttöjärjestelmää niin tuo se hyötynä esimerkiksi sen että saat synkronoitua kuvat, kalenterit ym. tiedostot hyvin muiden laitteiden kesken. Itsellä kun on iPhone ja kotona iPad niin jos otan kuvan toisella laitteella niin se menee pilvipalvelun kautta myös toiseen laitteeseen. Tai jos ostan jonkin sovelluksen iPhonella niin pystyn lataamaan sen myös iPadilleni.

Jos olet vakaasti päätynyt tuohon Android järjestelmään, niin omista kokemuksista voi kehua kyllä tuota Samsungin Galaxy S3 puhelinta vaikka sanoitkin jostakin syystä että et Samsungia halua. Meillä on kotona tyttöystävällä S3 puhelin ja Note 10.1 tabletti ja kumpikin on pelittänyt kyllä hienosti ja hienoja ominaisuuksia löytyy paljon. Jopa niinkin hyvin että olen miettinyt että olisikohan seuraava puhelin sittenkin Samsung eikä uusi iPhone. Samsungilta on tulossa Galaxy S4 puhelinkin tänä vuonna ja huhujen perusteella sekin vaikuttaa aika hienolta laitteelta, mutta varmastikin alkuun tulee olemaan tuon 400-500 budjetin yläpuolella. Muista Android puhelimista ei itsellä henkilökohtaisia kokemuksia ole, joten en siihen sen kummemmin kommentoi.

Galaxy S3:
      http://www.expert.fi/Tuotteet/Puhelimet-ja-GPS/Puhelimet/Samsung-GALAXY-S-III-BLUE

Galaxy S IV (huhu tietoja):
      http://www.mobiiliblogi.com/2013/03/05/kuvavuoto-samsung-galaxy-s-iv-muodot-ja-ominaisuudet-julki/

T: Jarmo/Expert

• BB10

Uusi Blackberry 10 on myös ihan hyvä käyttöjärjestelmä. Siinä on maailman kehittynein mikrokerneli arkkitehtuuri ja kehittynyt AMP (asymmetric multi processing) jolloin esim. ARM big.LITTLE prosessoreissa voi ottaa kerralla kaikki 8 ydintä käyttöön, esim. kevyemmät taustaprosessit ajetaan A7 ytimillä ja www-sivujen renderöinti rusautetaan A17-ytimillä paljon nopeammin ja tehokkaamin mihin androidit, iosit, wp:t sun muut pystyvät. 4-ytimen rajoitus on siis puhtaasti ohjelmallinen heikkous muissa puhelinkäyttöjärjestelmissä ja paha puute järjestelmäarkkitehtuurissa.

• Mutta se ei ole niin hyvä kuin Android ja se on myös harvinainen etenkin suomessa. Myös sovellusvalikoima voi olla pienempi.

• paljonkin parempi

BB10:ssä toimii myös androidin appsit, siinä on yhteensopiva java-virtuaalikone joilla noita voi ajaa. Siihen lisäksi bb:n natiivit sovellukset eli sovelluksia on enemmän kuin androidille.
        Myös käyttöliittymä ja käytettävyys on bb10:ssä paljon parempi, sekä tietoturvaltaan se on paras vaihtoehto.

• munku

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4541
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4028
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3542
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      36
      2842
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2593
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      60
      2512
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2399
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1927
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1908
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      227
      1663
    Aihe